Niet gerookt hoor! Was naar het pannekoeken huis geweest, dus trek is weer weg! Wil ook niet roken, verveelde me alleen zo erg dat ik ging dromen over roken! @ Marieke, ik stelde het ook steeds uit, toen zei ik 1 oktober, dat heb ik een paar maanden geroepen, tussendoor wel eens een weekje gestopt, maar 1 oktober stopte ik niet. Uiteindelijk 11 oktober geworden, maar ik was er van het weekend zo klaar mee! Komt wel meis, echt waar! @ Beastie: Oh sorry niet goed gelezen dus! hihi! @ Miele: ik was 1 1/2 jaar terug enzo (ben ik juli 2009 weer begonnen) om niet afhankelijk te zijn en sinds ik dus weer rook sinds juli vorig jaar heb ik mij er nooit prettig bijgevoeld. Vooral niet omdat steeds minder mensen roken, ik schaamde me als ik de trein in ging en naast iemand ging zitten, want dan stonk ik, ik schaamde me om in een bushalte een sigaret op te steken, ik schaamde me steeds meer en voelde me rot ivm mijn stollingsproblemen, ik voelde me rot ivm astmatische longen en ik voelde me nog rotter tegenover N. Ik denk dat ik dat jaar roken nodig heb gehad om die knop om te zetten. Ik ga er nu voor en als het niet lukt, dan weet ik toch wel dat ik snel weer een besluit neem. Ik wil ook niet afhankelijk zijn. Het gaat me nu redelijk af, maar ja vanavond stappen en dat zal ook wel een moeilijk momentje zijn!
@Lool, het klinkt misschien cliché...maar het niet roken heeft zoveel meer voordelen dan wel roken...zelf ook gerookt hoor...samen gestopt. Maar wat Marieke zegt, je moet er zelf wel 100% achter staan. Hier mannetje al thuis, dus nu toch samen naar feestje toe. Lekker voor hem vroeg weekend. Miele, zoals je begrijpt kom ik dus niet langs, was het feestje vergeten.
@ Dimple, ik sta er ook 100 procent achter hoor! hihi en ik ga vandaag ook niet roken, had even een trekmomentje! en die gaan ook weer voorbij! ik wordt ook gewoon opstandig van het werk momenteel. Heb niets te doen, clienten zitten of vast, of zijn dood of ze doen niet open en ik moet tot 6 uur op kantoor blijven! hahahaha! Nou genoeg gezeikt! Gaan jullie nog leuke dingen doen het weekend?
avond! lola petje af hoor! hier net thuis van t werk. even eten, the voice kijken en ff wat aan kant zetten voor morgen. morgenochtend geen tijd voor, dan moet ik werken. dus zometeen ook vast de eitjes koken voor de gevulde eieren hihi hier nu al drama over kerst.. pfff normaal vieren we kerstavond bij mn schoonfam met kadootjes. ik zei al dit jaar geen kadootjes hoor want 1 kunnen t geld zelf hard gebruiken en 2 iedereen trekt altijd t zelfde lootje dus altijd dezelfde persoon en 3 niemand weet meer wat te vragen dus krijg je van die standaard flut kado's... maar nu komt vriendlief thuis en zegt: ja mn broertje wil t naar 1e kerstdag verplaatsen... dat gaat m dus niet worden want ik moet dubbel werken 1e kerstdag en daarnaast vieren we al jaren kerstavond bij mn schoonouders en 1e kerstdag bij MIJN fam.. dus ga niet mijn fam zeggen dat zij t moeten verplaatsen omdat zijn broertje dat wil... jammer dan.. ben ik blij dat ik moet werken dan.. dat gezeur.. daarom heb ik zon hekel aan kerst.. kom op zeg.. tis oktober!!!!!! grrrrr
kom straks beter reageren, maar was even Leentje nieuws en Miep nieuws aan het spieken.. Nog niets LAters!
Je-zus...idd begint dat nu al! De ober is net in de maand! Voet bij stuk houden mariek, en als ze iets willen wijzigen schriftelijk in laten dienen.... maar indienen geeft nog geen goedkeuring Kerst zou gewoon 2 dagen moeten zijn waar in je nix moet en lekker thuis bent zonder visite of wat dan ook...lijkt me heerlijk! Denk dat Miepster heeeeel druk is want gyn had gezegd het wordt niet zekerder dan dit ...van mij part gaan jullie het zeggen...dus gister heeft als het goed is B 2 naaste collega's gechoqueerd en er volgen er nu vast veel meer
ja doe ik ook beast.. ik vind dat gedoe rond die familie feestdagen echt vreselijk. zit liever heerlijk met vriendlief op de bank hihi ooo ik zou die smoeltjes allemaal wel willen zien als miep t aan mensen verteld!! jaaaaa we zijn eindelijk weer zwanger!!!! en jaaaa alles is goed... en jaaaaaaaaaaa t zijn er 3!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi
mmmmmmmmmmmorgen! Marieke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heel veel sterkte gewenst vandaag met alle drukte en ook:...veel plezier natuurlijk! @All: wij gaan vandaag op safari (zal naar je zwaaien vanuit de auto, Leentje ). Dusssss laterrrrrrr! Liefs Tezzz
Morgen! MARIEKSKE, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! En die familiefeestverhalen herken ik helemaal. Wij hebben nu afgesproken dat we elk jaar omwisselen, dus ene jaar 1e kerstdag bij ene fam en tweede bij andere en jaar erop andersom. En als het dan niet uitkomt dan gaan we niet. Op zich wel fijn zo moet ik zeggen. Hier alles nog rustig, ben weer een beetje bijgekomen. Gisterenavond een bruiloft gehad van het meisje dat bij ons mee schoonmaakt. Een hele aparte familie, Nick ging naar de wc en daar werd gesnoven....op een bruiloft! Ongelooflijk zeg. Maar wel dus genoeg mensen om naar te kijken. En er lipe en vrouw rond met een buik, daar was de mijne echt niks bij. Ze was ook best heel erg stevig en ik schatte in dat ze zo'n 52 weken zwanger was maar dat ze vergeten waren dat het kind nog geboren moest worden. Op een gegeven moment stond ze naast me op een zei een beetje zogenaamd grappig: 'ik ben lekker dikker dan jij". Ik zeg 'hoe lang mag jij nog?'Zij: 8 weken (ik zoek nu een smiley met wel heeeeeeeele verbaasde ogen). Ik: 'oh, ik nog 1'. En toen viel zij bijna om hahahaha. ZIj dacht waarschijnlijk dat ik nog heel wat weken te gaan had omdat zij waarschijnlijk zo'n buik had bij de 10 weken, maar dat was dus niet. Dus ze was meteen stil haha en zei nog wel: 'dat je dit dan nog durft'... Ach ja, het zou wel erg toevallig zijn als daar net mijn vliezen breken of dat de weeen beginnen. Het kan ook nog wel een week of 2/3 duren en als je dan niks doet dan is het ook een beetje saai. Oh ja Lool, ik merkte toen ik gestopt was met roken pas hoe het stinkt. Ik trok vaak na een avondje visite de volgende dag dezelfde spijkerbroek aan terwijl die dan echt naar rook stonk, pas toen ik gestopt was merkte ik dat je dat zo goed kon ruiken. Maar Marieke, je moet idd pas stoppen als je er echt aan toe bent anders schiet het niet op. En januari heeft voldoende redenen om dat te doen. En dan zal het altijd pittig blijven hoor. Ik zie mezelf niet zo snel meer roken maar soms dan kriebelt het ergens toch nog wel, hoe raar het ook is na een lange tijd. Ik ben er weer even vandoor!
Oh Tezz, ik zal terugzwaaien (je herkent me aan mijn te grote buik hahaha). Ik zal straks nog een fotootje SPAMMEN van mijn penske.
goeiemorgen dank jullie dames!!! leentje ik lig in een deuk om je bericht! geweldig!! beetje jammer alleen van dat snuiven op de wc op een bruiloft *ook-grote-ogen-smiley* beast ik voel me al oud.. nog 3 jaar en dan ben ik zelfs geen twintiger meer hahaha maar ach.. toen ik dat aan mn clienten vertelde vanmorgen die al bijna 100 zijn moesten die heel hard lachen...vreemd he
Leentje, dus een gezellige avond gehad, gelukkig maar, met 1 week te gaan moest ik echt niet denken aan een feestje. Knap hoor.
Miele, heb je je mail gelezen. Had jij en Bosch zondag nou iets, of is dat dat geheime feesie? Anders: Chassé Theater | Theater | Plop gaat trouwen 2+
Mogge! @ Marieke, HIEP HIEP HOERAAAAA! Gefeliciteerd met je verjaardag! @ Leentje, hahaha, wat een verhaal over die buik! En schandalig, snuiven op een bruiloft. Ik heb wel eens meegemaakt dat de bruid en bruidegom knallende ruzie kregen o phet einde en dat iedereen bijna met elkaar ging vechten! Hij scheen ooit verliefd geweest te zijn op een vriendin van mij en die vriendin maakte een grapje en het liep helemaal uit de hand! Schandalig! Het was gewoon een ordinair zooitje toen! Feestje deed ik idd ook nog, anders zit je maar thuis. Had nog een kerstborrel 4 dagen voor mijn bevalling, leuk toch! Nou hier een zware kater. Lag om 5 uur op bed, om kwart over 10 ging mijn wekker. Mijn vader komt zo, Nena wordt zo ook terug gebracht en ik wou even rustig opstarten! Nja... gaat wel weer weg hoop ik! hihi!