Gisteren naar het zkh geweest voor mijn snurkprobleem, eigenlijk Wili's probleem, maar ja. Heb een apparaatje meegekregen om te meten of ik pauzes heb tussen mijn ademhalingen in, dan schijnt het medisch te zijn. Heb zo slecht geslapen met dat ding. Verder zei de arts dat ik toch moet afvallen, ik moet van hem naar een bmi van 20-25, dat ga ik never-nooit-niet redden, dat heb ik al 20 jaar niet denk ik, dan moet er bijna 30 kg vanaf. Weet wel dat er zeker 10 kg af moet, dus ga daar maar eerst naar toe werken. Ik hoorde ook nog van mijn broer dat hij een jaar of 3 geleden ook aan het snurken geopereerd was geweest (kan me echt niet meer herinneren), hij had een vernauwing in zijn neus, en mijn moeder snurkt ook giga, dus dat ga ik over 2 weken even opgooien bij de arts, misschien dat hij dan eerder iets gaat doen. Want voor ik zoveel afgevallen ben, zijn we weer minstens een jaar verder.
hahaha groots gelijk miele.. anders hebben we altijd de smepquad nog he!!! dimple.. mja weet ik ook wel.. en t stomme is dat ik er normaal echt geen aandacht aan schenk.. bedoel, je krijgt zo vaak van die goed bedoelde opmerkingen of adviezen (serieus mensen die nu nog zeggen, ga eens op vakantie, koop eens een nieuwe auto, je moet er niet teveel mee bezig zijn, probeer eens je eisprong in de gaten te houden, je moet met je benen omhoog gaan liggen, ga eens tempen, jou tijd komt nog wel enz enz enz) en die neem ik altijd ten harte en lach er altijd maar om.. maar altijd die laatste maand van het jaar kan ik het niet meer opbrengen.. te veel feestdagen.. te veel ineens nadenken over weer een "verloren" jaar.. dan krijg ik een kort lontje en moeten mensen niet gaan lopen zaniken over hoe je een kindje zou moeten maken.. kan ik slecht tegen ik-ben-zwanger berichten ben om alles chaggie ... slaap gewoon al tijden slecht dus dat werkt ook niet mee... en dan zit ik dit nu te typen en dan schaam ik me eigelijk dood.. dat ik zo loop te zaniken, zo loop te zeiken over zoiets.. iets waar nog wat aan gedaan kan worden, iets wat niet hopeloos verloren is, loop ik te mijmeren terwijl het allemaal veel erger kan.. sorry beast!
ah snurken.. ik ben snurk kampioen.. ook ik wil afvallen en kijken wat er gebeurd.. alleen dimple.. doe die operatie niet hoor!!!! man van mn collega heeft allerlei onderzoeken gehad, zelfs in zon kliniek.. ook vernauwing.. geopereerd aan zijn neus ervoor (mijn vriend heeft diezelfde operatie ook gehad en neem van mij aan.. dat doet ie nooooooooit meer) en snurkt nu nog harder hahaha
Ja maar zijn er niet verschillende operaties/behandelingen die de artsen kunnen uitvoeren. En iedereen reageert anders op behandelingen is mijn standpunt, maar bedankt voor je advies. Er schijnt wel een vernauwinkje te zitten bij mij, nadat hij met een slangetje in mijn neus had gepoerd. Maar ik moet eerst afvallen. In ieder geval DIKKE KNUFFEL voor jou voor december en in januari gaat het voor jou gewoon echt weer beginnen.
lieverd, begrijpelijk dat het je soms te veel is..je bent verdorie al langer bezig dan ik getrouwd was. Damn dat hoort niet! Ik voel me niet aangesproken hoor...ja er zijn ergere dingen. Ik zat ook net jankend met de vlaamse aan te telefoon. Ze denk nog steeds dat ze meer voor mark had kunnen doen. maar dat is niet zo...ze hebben met z'n 2en als tijgers voor mark gevochten...door de reanimatie had ie een kansje, was hem niet gegeven maar hij had er een...was het op de hotel kamer gebeurd dan had ie geen enkele kans met mij ben ik bang. klinkt zo nuchter ...maar weetje dingen lopen zoals ze lopen. En ook voor jou komt het ultieme geluk, als dat een kind is, echt om de hoek... Ik vind vast ook wel weer het geluk...en dat mag best jaren duren ...als het maar eens komt en die gedachte klamp ik me vast..dat vind ik een fijne gedachte die me draaiende houd..samen met Siem en Jasmijn. maar dat is geen goedbedoeld advies hoor...gewoon gezets van beast
* maakt een diepe buiging voor beast * meis je bent zo sterk......ik zou willen dat ik een fractie daarvan had.......ik voel me momenteel zo'n vaatdoek.....
nou miele daar ben ik t mee eens.. beast je bent idd zo sterk en optimistisch.. en je lijkt er zo makkelijk over te praten.. vind je echt super stoer! moet gewoon janken om jou woorden haha je bent een schat! en idd mijn geluk zal komen.. en dat van jou ook vast en zeker! ooit.. als je er aan toe bent.. en van jullie kan ik dat soort advies zeker wel hebben hoor .. want jullie hier weten als geen ander hoe je je kan voelen.. ik weet niet of je alles hebt terug gelezen wat we in jou afwezig heid hebben gepost? maar toen zeiden we al, je hebt zo'n band hier met het clubje opgebouwd.. jullie weten van bepaalde dingen veel meer af dan de mensen die dicht bij je staan.. we delen hier alles met mekaar, soms tot het smerigste detail.. maar we zijn er voor mekaar.. en dat vind ik zoiets moois.. om zo'n band met mensen op te bouwen die je eigelijk voornamelijk alleen via hier spreekt! *stopt maar met dit sentimentele gedoe haha.. ik duik mn bedje in.. heb echt m dag niet! tot morgen dames... truste en dikke knuff*
Avond! @ Miele, tsja, ik had die menstruatie na die MK wel heel veel weefsel ed verloren. Maar na al mijn mken en na mijn bevalling ook weinig verloren eerlijk gezegd... Denk dat ik gewoon weinig weefsel aan maak! Hihi! (grapje) Maar ik hoop dat je niet alsnog een curretage hoeft! @ Marieke, meis, je hoeft je niet te excuseren toch, jou pijn en verdriet is ook verdomd moeilijk. Zoveel jaren ben je bezig, is toch logisch dat je je klote voelt met die feestdagen voor de deur... Weer een jaar voorbij zonder jullie grote wens. Het is verdorrie niet eerlijk... dikke knuffel! @ Dimple, misschien erfelijk bepaald bij jullie? Heb je altijd al gesnurkt? @ Beast, wat ben jij ontzettend sterk! Wat fijn dat je nog contact hebt met die vrouw. Kan me voorstellen dat het fijn is om met haar te praten.
HERE HERE!!!! Daar drink ik er één op!!! Miepie, had volgens mij helemaal nog niet reageerd op je super mooie belly!! Geweldig! Lekker shoppen jij! Ziekenhuis heeft ook al gezegd dat ik contact op kan nemen met dr. Scholtes, ook al telefoonnummer gekregen maar wil eerst meer duidelijkheid hebben van mijn zorgverzekeraar. En DD zit dicht eind dec. denk dat het dus pas januari gaat worden. Marieke, waarom denk je dat je niet geholpen wordt? Je had 3 janauri toch een afspraak staan? Geen idee of je IUI ook zonder de meds mag doen. Maar zoals Miepie al zei, je moet sowieso de allerfijnste van het spul, de pregnyl. En snap je gevoel als geen ander denk ik, ook wij staan dit jaar voor de vierde keer het nieuwe jaar weer kinderloos in te luiden. Bah! Heb er echt de balen van. Iedere keer zeg je maar weer tegen elkaar, 'volgend jaar wordt ons jaar', yeah right. Potverdorrie 2011 MOET het gewoon, ozo!! Stephanie, E. inmiddels weer lief? En kon je vannacht op het kamertje van S. komen nadat hij die bruine bonen op had 8)? Miele, pfff nog steeds dus niet doorgezet.. Hoop echt dat alles snel achter de rug is! Knuffel voor jou! Ennuh f*ck maar op met die schoonzus, als je er geen zin in hebt, lekker niet doen!!! Je hebt wel wat anders aan je hoofd. Lool, goed van je dat je actie onderneemt! En inderdaad gewoon op je strepen staan hoor! Ik zou zeggen duw dat dagboekje maar onder haar neus! You go girl! Helpt de hormoonzalf? Leentje, wat jammer dat je de bv moet opgeven. En wat een enorm zielig verhaal zeg. Heb je nog wat gehoord over dat kleintje? Zo zielig zeg! Beastie, fijn dat je een goed geprek hebt gehad met de makelaar. Ennuh lijkt me wel fijn dat Mark in je dromen voor komt, alleen de volgende keer moet hij wel wat liever tegen je zijn in je dromen!Heb je nog veel mensen die langskomen? Krijg je nog veel steun? Dikke knuffel voor jou!! Tezz, geen knuf voor jou (wil niet aangestoken worden), dus maar even een zwaai en beterschap! Dimple, zou het snurk probleem gewoon op gooien dat het erfelijk bepaald is , niets aan te doen dus..Moet je vannacht weer met dat ding op slapen of is dat nu klaar? En wanneer krijg je de uitslag? Hier helemaal opgefokt... Wordt echt helemaal irritant van die zorgverzekeraars... Je krijgt gewoon geen antwoorden. Ik wil natuurlijk weten hoeveel ik moet betalen als ik een deel van de behandeling in DD laat doen. Alleen de punctie en terugplaatsing kosten in DD namelijk 2300 euro. De meeste verzekeringen vergoeden maar 1400 euro, dat gat is wel heeeeeeel erg groot. Dus nu als de sodemieter ben ik aan het uitzoeken welke aanvullende pakketten ik moet nemen welke meer vergoeden. En dit natuurlijk allemaal voor 31-12. Pff als iemand nog goede ideen heeft, ik sta er open voor! Zo nu ga ik proberen weer rustig te worden. Allemaal nog een fijne avond!!
Daan vind ik ook!!! ieder jaar idd weer zeggen.. volgend jaar word ons jaar.. uhu! maar nu moet t gewoon hoor voor ons allemaal geen discussie over mogelijk haha en hopelijk krijg je t voor mekaar dat er toch meer vergoed word hoor.. want anders is t gat wel heel groot idd en nu ga ik slapen trusten!!!
@Beast, wow ik wou dat ik zo sterk was als jij, maar ik hoop natuurlijk ook dat ik het nooit hoef mee te maken. Het geluk komt voor jou zeker weer een keertje, mijn nicht was ook heel vroeg haar man verloren en had het geluk weer gevonden, hertrouwd en helaas weer haar man verloren. @Daan, gelukkig hoefde ik maar 1 nacht ermee te slapen, over 2 weken heb ik weer een afspraak en dan krijg ik de uitslag ook. Volgens mij heb je tot 31 jan om van verzekering te switchen, dacht ik. @Lola, ik kreeg van mijn ex nooit klachten, maar die dronk meer, dus had er ws helemaal gewoon geen last van. En daarvoor weet ik het ook niet.
Had graag een portie gegeven....mij is het gegeven om makkelijk zwanger te raken en te zijn..daar ben ik heel dankbaar voor dat ik niet mee hoef te maken hoe het is om een kind te verliezen, hoe klein ook. Mijn moeder zei altijd...als je uit problemen moet kiezen kies je toch altijd voor je eigen...want die zijn je vertrouwd en weet je hoe je er me moet omgaan. Daar geloof ik wel in. Als Mark ziek was geweest was er tijd voor afscheid...dat zou fijn zijn...maar ook een tijd om je man te zien lijden. Ja dat is ook heftig dat is niet te onderschatten. Enzo is er wel meer beast gezets
Euuuh, is het gek als ik zeg dat ie de volgende keer heeeeeeeel lief voor me moet doen...sex in me dromen ofzo?? Lijkt me wel wat...of ik krijg erna een nog groter "ik mis je gevoel" nou maar goed dat je dromen niet kan bestellen Er komen nog veel mensen langs...of beter gezegd, ze willen langs komen. Maar ik merk aan Jasmijn en Siem dat hun daar op reageren. Altijd gezellig veel aandacht etc. einde van de dag ben ik toch alleen met ze...en anders over een paar jaar...dan dan moet ik het ook zien te redden met de kids dus ik hou een beetje de boot af en laat ook mensen komen als de kids er niets van merken. ook om hun te beschermen. Veel steun en veel oppas mogenlijkheden, heerlijk zo kan ik toch wel het een en ander blijven doen wat goed voor me is....volgende week donderdag eten met me werk en de dag erna naar de kerstmarkt van Marks werk...ik mag mijn kerst pakket ophalen Makelaar is top, heet trouwens Edwin. Hij heeft mij op z'n prioriteiten lijst staan. En hij berekent me minder kosten als ik straks via hem een huis ga zoeken. hij zei letterlijk, geld is niet belangrijk als jij maar met die kinderen goed terecht komt ben ik al dik tevreden. Dus lieve mensen buiten dit forum bestaan ook nog Euuuh en de verzekering die mieps heeft..kan je die dan ook niet nemen of dekt ie DD niet??? zomaar een opmerking
Beast, kanjer.... knuf. Daan, stel je vraag over de verzekering eens op het vruchtbaarheidsbehandelingen-gedeelte (zijn er veel die in DD lopen) of op www.ivfmoeders.nl - daar zijn er nóg meer . Wat ik weet is dat de meeste verzekeringen kosten zoals ze in NL zijn verzekeren, extra dingen als IMSI / PESA, etc worden dan niet vergoedt. Er is ook verschil tussen behandeling en medicatie. Dat laatste is vaak het duurste deel, en wordt vaak wél helemaal vergoedt. Mariek, ik blijf het ook oneerlijk vinden... voelt dubbel om wél zwanger 2010 uit te gaan (hoop ik toch) en dat jij weer zonder kleintje het volgende jaar in gaat. Volgend jaar jij (en Daan, en Miele, en Julita) ook hoor! Trusten! (Al véél te laat, maar was met school naar toneel... laatste keer )
Naavond meiden !!! Kwam even snel langs om flink te knuffelen met jullie... *niet dat je er veel mee opschiet in sommige gevallen...maar de bedoeling is goed..* Nog niets terug gelezen...ga ik morgen doen....beloofd...nu naar bed...Meagan kwam vannacht 7 keer......wees naar de hoek en zei dat hij niet moest kijken !!! .... Beetje spooky...nouja..nu ligt ze lekker tesnurken..dus zal wel los lopen....ga even bij tanken.......is best pittig 7 keer opstaan...
Dat heb ik inderdaad gelezen, mooi he van ons. En er zijn zoveel mesen die dat niet snappen...forums zijn fout etc etc. Maar ookal mopperen we soms op elkaar we zijn er voor elkaar...lijkt wel een huwelijk...das ook niet altijd koek en ei!
...nog een paar dikke knuffels vanaf hier! Wat heb ik toch een bewondering voor jullie...Petje af! nou gauw naar bed en gauw beter zijn...puinhoop stapelt zich met de minuut hoger op hier... btw...pagina 200
heeeeeeeel even klagen... AUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW MIJN OOR DOET WEER ZEEEEEEER!!!! ...sorry...moest er even uit...
Zeg tezz...niet zo piepen hoor! haal je die oor er toch af, doet ie ook niet meer zeer! Net een kotsende Jasmijn afgeleverd op het kdv. Oei slechte mama?? Maar ze knapte er zo snel van op dat ik het wel aan durfde...geen verhoging ofzo. "gewoon"zo van slag dat moppie8)