@ beast jeetje ja het echte geregel begint eigenlijk nu pas......sterkte meis! en hopelijk blijft het rustig tot morgenochtend @ miep de kans dat er bij ons iets uitkomt lijkt me wel heel klein, aangezien we al een gezonde zoon hebben. Maar goed, we kunnen nog van gedachten veranderen natuurlijk @ dimple ja ik moet onder volledige narcose. en een bh'tje is een boterhammetje.....slaapkop Vanmiddag toch de waarheid verteld aan schoonma.....ga ik nog spijt van krijgen, weet ik zeker maar goed. Nou, zij wist dus al lang dat ik zwanger was want nichtje van siemens (die ouwe die ongepland zwanger is) kwam mij tegen in het zkh. Zij dacht dat ik haar niet had gezien en andersom. Dat is al best lang geleden, en zwanger was ik toen echt niet, maar goed. Het sneue was dat ik nu niet eens met een lege krat bier mocht sjouwen van d'r......twee weken terug mocht dat nog wel met 2 volle.....nouja....er zal wel iets van logica in zitten... Verder stond er toen ik thuis kwam echt een ENORM boeket op tafel. Van siemens z'n werk (hij had het tegen z'n collega verteld, die wist het de vorige keer ook, en die had dus even een boeketje laten bezorgen). Ik stond het kaartje te lezen en moest effe een paar traantjes wegpinken. Siemens zat op zolder te werken, dus ik zei dat z'n collega mij wel aan het huilen had gemaakt met dat bossie. Zei hij dus dat hij ook een paar traantjes had gelaten.........had ik echt niet van hem verwacht! Ik bedoel, niet dat het hem helemaal niets doet hoor, maar hij is er altijd zo nuchter in. En hij vindt het zo ook prima, met z'n drietjes, dus absoluut niet verwacht dat dit hem zo zou raken. Zo, dan ga ik nu effe relaxen, ben weer ego genoeg geweest voor vandaag
beast fijn dat alles op bed ligt nu dans voorzichtig met je mee dat is dan idd een hoop geregel.. weet nog dat t bij mn opa al zon drama was al dat geregel, laat staan als het in t buitenland gebeurd..knuffel voor jou! miele wat lief van die collega's! en logisch dat je beide een traantje laat.. ik denk ook altijd dat chris veel nuchterder is.. maar als t erop aankomt janken die mannen gewoon lekker mee hoor! knuff hier net zwachtel examen gehad. wat een druke en een gekte.. maar goed heb t weer gehad voor een jaar.. mn keel word er niet beter op. kan nu helemaal bijna niet meer slikken.. maar goed.. morgen dubbele dienst en zaterdagochtend werken en avond naar t piratenfestijn.. dus niet piepen..
ahum,...kom net van boven..kind helemaal bezweet en huilerig...niet rustig te krijgen...kon net me woede inslikken maar koste veel moeite....ze zit nu in bed met een smurfen boek...valt ze zo vast mee inslaap....**zucht, was alles maar zoals 4 weken geleden...**
Ze slaapt...hopelijk niet weer zo vroeg morgen ochtend. Maar morgen kdv...dus mama kan erna lekker naar bed
@Beast, fijn dat ze toch eindelijk slaapt. @Miele, Siemens en traantjes laten??? Kan me weinig bij voorstellen, of is dat nou gek8) Gaan Bosch naar de schoonmoeder morgen, Wup heeft een super leuk spelletje gehad, kan Bosch ook meespelen
mielenl sterkte en wat lief van die collega! dimple rust weer wedergekeerd? daan hoe is t met jou? wief prachtige buik zeg!!!!kan niet wachten tot die van mij gaat groeien! beast weer lekker in bed?
@Miele, ws te laat maar alsnog sterkte vandaag, denk aan je. @Baps, de sfeer is nog iets gespannen, maar dat gaat goed komen. Komt nog door de moeheid denk ik.
Mogge! @ Miep, prachtige buik! @ Miele, heel veel sterkte vandaag! @ Beast: jeetje wat een geregel allemaal! Hopelijk lukt het dan rond de 6 weken en niet dat het een oneindig geregel wordt! Pfff... Enne, hoe laat was het vanmorgen? Hebben ze je lekker laten slapen? Dikke knuffel! @ All, liefs. Heb net wel wat bijlezen in de trein, maar ben zo ontzettend moe dat ik weinig heb onthouden!
@miele...denk aan jullie! @baps...nee hoor, was 7 uur vanmorgen dus netjes. Ga zo douche en op naar het gemeentehuis8)
Morgen! Vannacht een goede nacht gehad, deze keer zonder schuldgevoel Nick de laatste fles laten geven. Ik was namelijk gisteren de hele dag ontzettend moe omdat ik de nacht daarvoor erg weinig geslapen had (Saar ging toen pas om 5 uur slapen). Maar overdag ook niks bijgeslapen dus was echt helemaal op. Ik ging ook echt woorden door elkaar halen haha. Nick moest trainen en er kwam een kennisje bij mij op de thee. Haar vriend belde op een gegeven moment op dat hij al thuis was omdat de training niet doorging (training begint om half 8 ). Nick kwam om kwart voor 11 thuis. Was hij met teamgenoten ergens snert gaan eten ofzoiets. Dus vroeg ik 'ik dacht dat je dan wel zou bedenken dat je je ontzettend vermoeide vriendin zou helpen met de meiden ipv zoiets'. Kwam niet echt een antwoord op maar het had toch wel indruk gemaakt want hij heeft zonder iets te zeggen de laatste fles gegeven en Saar op bed gelegd. Dat ging ook erg goed dus ze kwam vannacht om 4 uur, die fles heb ik gedaan en toen werd ik vanochtend wakker van de wekker. Dus dat was wel lekker, al voel ik me nog steeds verdoofd ofzo. Volgens mij komt hier ook een flinke verkoudheid aan. Vanavond moet Nick weg als het goed is. Er is een feestavond bij de voetbal waar ik eigenlijk mee heen zou gaan maar ik doe het maar niet, dan kun je me het hele weekend bij elkaar vegen. Dan zijn mannen best grappig, toen ik gisteren dus vroeg waarom hij niet eerder naar huis was gegaan en daarna vroeg of hij dus dan ook vanavond naar de feestavond ging zei hij: dat weet ik eigenlijk nog niet zeker, ik kijk wel even. Je weet dan ook zeker dat hij er heen gaat maar volgens mij durfde hij dat niet te zeggen haha. Ik durf er nu 1000 euro op te wedden dat hij vanavond gaat. Maakt me niks uit, dan houd ik een lekkere pyjama avond. Beast, toen de man van een vriendin was overleden zei de notaris dat je er van uit moest gaan dat het zeker een jaar zou duren voordat alles geregeld was. Daar schrok ze toen erg van maar het klopte uiteindelijk wel (al had hij ook kinderen uit een eerder huwelijk wat alles nog wat complexer maakte). Hopelijk kun je snel verder met al het regelwerk. Mielenl, succes vandaag! Hopelijk valt het mee. Lool, hoe gaat het met het overgeven van N en de exceem? Bapsie, nog geen buikfoto van jou? Als een soort startfoto? Ik ben dat bij Saar helemaal vergeten wat erg jammer is. Je moet echt vaak foto's nemen. Tezz, hoe gaat het met de oorpijn? Marieke, een beetje kunnen slapen?
Goedemorgen lieve meiden! pfffffffff hier ook vroeg......net als gisteren btw...maar komt ook ten dele door Jacques..moest er om 03:00 uit..en is dan zo'n LEO * lomp en onhandig *loopt overal tegen aan en deuren subtiel sluiten kent ie niet ..dus binnen no time was ze wakker..*oke.ze was anders ook wel wakker geworden denk ik....maar toch :x...*dus daar zaten we dan..met z'n tweetjes in bed...had er maar even bij mij in bed genomen..maar madam kan dus echt niet stil liggen en had hele verhalen met een volume op standje 8....zucht.... Nouja......ooit............ja ooit...........zal ze gewoon weer lekker doorslapen in haar eigen bedje... @ Miep ..wauw wat een mooie belly zeg!!..heerlijk om te zien dat je zo mooi groeit! Wel balen van het dekje van de wagen...ook niet netjes van de verkopers om dat achter te houden.....kan je op z'n minst toch even aangeven toch? Nouja...hopen dat je mams een beetje crea bea is..en anders hebben we Tezz nog , die kan alles fixen (als ze beter is ...beterschap meis!) @ beast..tjee..heel geregel zeg...tja..hoort er natuurlijk bij..maar kan me voorstellen dat je het gewoon achter de rug wilt hebben en dan alleen nog vooruit hoeft te kijken...knuff meis..vind je zo stoer!! En niet zo streng zijn voor je zelf hoor...is allemaal niet niets wat er gebeurd is ..en wat nog gaat komen..jullie komen er wel..hoop dat ze je dinsdag wat tools kunnen aanreiken..KUS! @ leentje..lekker pyjama avond...mischien voelt ie zich toch een beetje schuldig en zitten jullie saampies in pyjama @ Marieke.beterschap mop..volgend jaar word jullie jaar *oke had ik vorig jaar ook al gezegd..maar geef nog niet op! @ Dimple..nu al een kerstpakket..leuk!..ben benieuwd naar je rookoventje en hoe het nou werkt..lijkt me zo leuk ! @ Steeph..heerlijke spam weer! @ Mielen..knuffie voor jou meis! @ de rest...ben het al weer kwijt..slaaptekort werkt ook niet mee om dingen te onthouden...solly...liefs en zwaai vanuit deze kant! ben weer weg...nog even wat dingen doen..vanmiddag visite..en va het weekend komt het er ook niet van..dus zwaaiiiiiiii !
iedereen zwaai!!! miele dikke knuff voor jou vandaag! hier net terug van t werken met mn dikke strot. nu even mn bedje in.. en vanavond weer werken. dus tot later lieve dames.. knuss
he meiden thanks voor de lieve berichtjes! Alles goed gegaan infuus is er net uit en hopelijk zometeen weer naar huis
take that..........totaal niet mijn ding..maar vind het voor jou wel leuk hoor dat je de kaartjes gescoord hebt...zijn weer helemaal back he die mannen ! Zo ben ik tig jaar terug , met mijn destijds 9 jarige nichtje naar The Backstreet Boys geweest in de Arena, voor haar verjaardag gegeven...................wow ...........waren zelfs meiden van mijn leeftijd en ouder die huilend aan het schreeuwen waren om die gasten.....nooit begrepen... Nichtje was helemaal de weg kwijt..was er zo van overtuigd dat ze naar haar zwaaiden hihihhi Toen we thuis kwamen had Jacques in de logeer kamer de vlag en posters voor haar opgehangen..kind had heerlijk geslapen