Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Leentje, fijn dat N een beetje rekening met je probeert te houden nu... goede nachtrust kan wonderen doen. Hoop dat jij Tezzz en Mariek niet achterna gaat (ja, Mariek, weet dat je niet echt ziek bent... maar echt gezond klinkt het ook niet ;)).

Beast, goede nacht gehad?

Dimple, ik ga ook (haha, ik zat op de dag dat ze in de verkoop gingen om 9.45 al achter internet om te boeken... was vroeger een mega-fan, net als mijn beste vriendinnetje. Toen we daar van elkaar achter kwamen 6 jaar terug hebben we afgesproken om áls ze ooit weer samen zouden komen samen te gaan. Paar jaar geleden dus naar Ivo Niehe en het concert in de Ahoy geweest, en ook nu kaartjes (wel zitplaatsen) gekocht voor juli. Is het enige wat ik al gepland heb staan voor na kerst, hahaha.

Hier vandaag met mijn moeder wezen shoppen - kamertje is besteld! (deze: Altea | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump, maar dan dus met 3 ledikantjes) Ook hemeltjes, flessensterilisator (in de aanbieding) en matrasjes gekocht en de voetenzak die we al besteld hadden meegenomen. Als het goed is wordt alles in de eerste week van feb bezorgd, met 27 weken dus.

O, en die wagen; m'n moeder gaat er een rand klittenband op zetten. En de wagen was heel goedkoop (is ook behoorlijk gebruikt, maar dan nog vind ik 100E voor een wagen die nieuw 1200 is niet veel) en ik weet ook echt niet of ze zelf weten dat dat stuk is. Alleen het lopertje van de rits mist zeg maar. Komt wel goed...

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    meiden ik ben weer thuis! Bosch moest om 13u opgehaald worden op het kdv en ik dacht wel even met Siemens mee te gaan om half 1. Dus niet, stond te tollen op mijn benen dus toch nog even blijven liggen.
    Ik droomde vannacht dat ik wakker werd in de uitslaapkamer met maar één voet (waar je je al niet druk om kan maken) maar gelukkig was dat niet zo !
    Verder viel het me allemaal erg mee, ook ik lag even te janken in de uitslaapkamer (kan het me herinneren van miep.....greep me toen zo aan.....) en baalde dat Siemens niet naast me zat. Het duurde toen nog wel een kwartier voordat ik weer terug mocht naar de kamer. Wel fijn hoor, lag in een éénpersoons kamer en Siemens mocht de hele tijd blijven (normaal gesproken mag dat niet bij een dagopname)

Ik hoopte nog even dat het hele feest niet door zou gaan want ik kreeg in een keer meer bloedverlies vanaf gisteren, met weefsel en stolseltjes. Maar ze adviseerden me om het toch gewoon door te laten gaan. En de gyn zei ook dat er nog best wat weefsel zat.

Nou meiden, ik duik nog even mijn bed in met harry potter (heb van de week deel 1 t/m 3 al zitten kijken ;) )

volgende keer zal ik wat minder ego zijn hoor dat beloof ik ;)

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    **vandaag geen goeie dag**

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miele, fijn dat het goed is gegaan, lekker niks doen vanaaf, uitrusten jij. En gelukkig heb je beide voeten nog;)

@Miep, ik ben eigenlijk nooit fan van take that geweest, was eigenlijk beetje na mijn tijd, maar de nummers vond ik wel leuk altijd. En ik vind wel Robbie Williams geweldig. Ben in 2003 naar hem in de Arena geweest, was zo gaaf (nu klink ik net als een puber:))
    Wij hebben ook zitplaatsen hoor, welk vak zit je, ik in (even kaartjes zoeken) vak 128. Wilde niet helemaal op de bovenste ring zitten, dit is volgens mij de eerste ring. Wili wil eigenlijk wel mee, maar weet het nog niet zeker, anders vind ik altijd nog wel iemand anders (---> Miele bijv. :p)

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Niet leuk, dikke knuffel..... (7 sec wachten:x)

6. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miep, vergeten, echt een mooi kamertje hoor. Leuk he, baby shoppen en vooral na zoveel jaar wachten:p

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast, dikke knuffel....

Dimple, wij zitten op de 3e rij ofzo, ergens net aan de podiumkant van de middenlijn. Goede plekken dus ;) (al zie je ze in de Ahoy dan van een stuk dichterbij). Ik was op zich meer van Pearl Jam, Nirvana, Smashing Pumpkins, Radiohead, etc., maar dan dus ook daarnaast een enorme TT fan (dat was geloof ik wel iets eerder, was toen 13/14 ofzo).

Miele, fijn dat het achter de rug is, naar dat je ook zo wakker werd en niet gelijk met Siemens mee mocht aan het begin vd middag. Doe rustig aan, laat je lekker verzorgen.

Zo, ga even gestrekt op de bank > harde buiken en pijn in mijn liezen... wat teveel gedaan vandaag.

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Zo, ik kom even kijken hoe het hier met iedereen is... Ben zelf de afgelopen dagen ziek geweest, dus weinig gelaptopt en veel bankgehangen.

Beast, hele dikke knuffel voor op je slechte dag. Die dagen zijn het k*tst van allemaal; vroeg naar bed zodat 'ie snel weer voorbij is. Hoe gaat het verder met jou en de kids? Kun je een beetje routine vinden?

Mielenl: hoe is het gegaan allemaal? Ben je inmiddels weer een beetje bijgekomen?

Ik zag nog iets voorbijkomen over Take That kaarten: cool! Ik was vroeger ook wel fan van TT, nooit zo fanatiek dat ik stond te huilen bij hun concerten maar ik was wel een beetje verliefd op Mark ;)

@andere meiden: ik heb nog niet teruggelezen, dus weet niet of ik iets gemist heb: alles goed met iedereen?

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    EVen een pagina of 15 teruggelezen en ik wil nog even kwijt aan Beest; GROOT RESPECT! That's all....

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Cynthia, er zijn nog kaartjes hoor:p

@Miep, ons vak is achterin, recht voor het podium, vind het vanaf de zijkant niks. (denk ik)

Hier denk ik een griepje aan het oplopen, heb het al vanaf vanmiddag al ZO koud, terwijl het hier gewoon 21 graden binnen. En alle (incl hoofd) doet pijn, heb al 2 molletjes genomen.

11. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0

ik ben jaloers 8).

Was echt zo'n vreselijke schreeuwende tiener met allemaal posters boven mijn bed en plakboeken vol :)...

12. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Beast, knuffel!!

Miele, voor jou natuurlijk ook!

Hier weer verder in de wonderlijke wereld van zorgverzekeringen :(..

Miep, heb de vraag al openstaan in het vruchtbaarheidstopic. Op de site die je doorgaf was het me iets teveel zoeken, kwam er niet helemaal uit. Blijkt dat Menzis extra verzorgd 4 het meeste teruggeeft. Na het weekend maar even de knoop gaan doorhakken.
    Ennuh mooie buik!

Tezz, inmiddels alweer beter?

Mariek, jij ook wat opgeknapt?

Lool, kleine meid al bijna jarig... Heb je de cadeautjes al in huis?

Baps, nog veel aan het plassen? You go girl!

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

Probeer zo goed mogelijk te reageren!

@ Dimple en Leentje, ik kan me wel iets bij jullie schuldgevoelens voorstellen, al had ik daar dan helemaal niet mee te maken, maar ik ben iemand die al snel schuldgevoelens heeft!
    Maar goed, dat jullie man het een keer doet (of paar keer per week) is toch logisch! Ook al moet ie vroeg op, jullie meoten ook weer de hele dag knallen met 2 kleintjes! En Dimple uiteraard al weer aan het werk!

@ Dimple, balen dat je ws grieperig wordt... Blugh!

@ Leentje, N. had vannacht bij mijn moeder ook erg overgeven, maar denk dat dat is van het niet lekker zijn!
    De zalf helpt wel, maar houdt nu zelf een overgeef en eczeem dagboekje bij en wat ze eet! Al is het nu, uitgezonderd van vannacht ´alleen maar´ vrijdag en maandag overgegeven. Dus in 1 week ´maar´ 2 keer. Maar goed, 2 keer te veel... Eczeem nu ook wel rustig! Gelukkig!

@ Cynthia, in de lappenmand geweest dus.. Bah, het heerst ook!

@ Beastie, hele dikke knuffel! En wat Cynthia zegt, vroeg naar bed dan is deze kut dag voorbij!

@ Miepie, mooie kamer hoor! En tjee... 3 bedjes! hahaha! Vind het nog steeds helemaal fantastisch en onvoorstelbaar!
    En wat goed da tjullie die wagen hebben gescoord!

@ Miele, hele dikke knuffel voor jou! Ik voelde me ook heel wat, maar puntje bij paaltje was ik da tniet! Hier ook lopen janken toen ik wakker werd.. Lig je dan, alleen op de uitslaapkamer, je droom aan flarden om het maar zo cru te verwoorden...

@ All, liefs!

hier bek en bekaf... Geen idee waarom..
    Heb wel dezelfde functie gezien hier in de stad, dus ga solliciteren, ze vragen wel het liefste verpleegkundige, maar ik mag en kan verpleegkundige handelingen verichten.. Heb mijn certificaten...
    En ik denk dat ze dat alleen vragen ivm medische kennis, maar die heb ik na ruim 4 jaar hier werken wel op en top opgedaan!
    Heb het 1 collega verteld, hij zei, looooool (eigen naam) dat ga je me neit aan doen! ;) maar hij bood wel aan, omdat ik aangaf slecht te zijn in brieven schrijven, mij te willen helpen! Hij snapt waarom ik het doe! Fantastische baan, alleen die reistijd he?
    Nou genoeg gezeverd... Ik ga met mijn benen omhoog TVOH kijken!

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Daan, oh las even over je bericht heen! Hopelijk komen jullie eruit met de zorgverzekeraar!
    Cadeau al in huis! Keukentje van de Ikea... Is tenminste niet zo schreeuwerig en plastic! Hihi! Dus ben benieuwd wat ze er van vind!

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beast knuffel! Gaat het inmiddels iets beter? Helemaal niet raar hoor, niemand verwacht dat je 24/7 sterk bent...kus!

@ dimple beterschap!

@ take that gangers veel plezier al duurt het nog even

@ miep prachtige buik!

@tezz hoe gaat het? Ik ben momenteel ook een diclofenac junk alleen helaas nog steeds pijn

@ baps nog steeds zo misselijk?

@ diaan hoe is het met jou?

@ daan je hebt gelukkig nog even om te beslissen

hier vanmiddag gewoon 1,5 uur liggen slapen...zal het wel nodig gehad hebben.
    En mijn lieffie kwam vanmiddag met de nieuwe cd van marco thuis...zooo lief!

16. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Iedereen zwaai !
    Heb alles gelezen maar echt geen puf meer !

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miele, wat lief van Siemens zeg! En lekker hoor, even geslapen, doe je goed! Je zal het idd wel nodig gehad hebben! doe rustig aan meis.. Je gaat toch niet al komende week werken he?
    Ohja, wat lief trowuens van die collega van Siemens! En dat Siemens ook wat traantjes gelaten heeft... mannen staan er idd heel anders in, maar fijn dat Siemens zo lief is!

@ Mel, bij jou schiet het ook al aardig op zeg!

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
  19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ lool bij dat keukentje stond ik gisteren te kwijlen! Ze hebben bij zeeman leuke accessoires voor weinig ;)
    ik wilde wel weer gaan werken, heb deze week ook al thuis gezeten. Ik zie wel hoe het gaat. Ben nu nog niet veel waard...
    @miep truste!
    @melmel nog een paar weekjes!

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wederom druk druk druk.

Deel Deze Pagina