Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Dimple, wat een moppie zeg!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

27 is echt niet oud joh!...als je bedenkt dat me schoonzus 42 is en in feb een zoon krijgt...en ik kreeg Jasmijn ook pas op me 33ste:p
    27 in de bloei van je leven...en nog zoveel dingen die je gaat beleven..heerlijk!

@leen..omg, snuiven oww ik hou helemaal niet van mensen die iets nodig hebben voor een good time!
    En helemaal gelijk hoor, thuis zitten kan straks ook nog.....ik ging 2 avonden voor de bev. van Siem nog naar het theater...ff bedacht wat als...nlou dan gaan we gewoon we...geen paniek8)

3. aaaw dimple wat een droppie!!!!! :D

beast hahaha ja is ook zo.. maar ik voel me nog altijd 18 ofzo.. haha maar ik mag idd niet zeuren hoor.. ik heb nog even hihi

zo hier alles klaar
    afwas check
    kamer verbouwd check
    taart gesneden check
    kaas/worst/komkommer gesneden check
    gevulde eieren gemaakt check
    omgekleed check
    nou... let the party started ;)
    (gezellig ook in je eentje hahahahahaha nee geintje ik geniet nog even van de rust.. over een uur of 2 word t drukkkk)

4. voor jullie allemaal een stukkie :D

5. woeiii ovulatie tijd ;)
    ik voel alleen nog geen eisprong.. miss is die al wel geweest of moet ie nog komen.. maar goed dat we afgelopen week goed geklust hebben en gisteren en vandaag zal ik wel een verjaardagssmepje eisen ;) en morgen een afterparty smep natuurlijk hahaha

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @Marieke GEFELICITEERD!!!

7. dank je :D

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Nou Marieke, jij hebt het al druk gehad. Een fijn feestje vandaag!!!

Ik heb op de dag dat ik uitgeteld ben ook nog iets staan, ik zie wel of ik er dan bij kan zijn. Morgen heb ik een doop. Dat zou wel een stunt zijn, dat mijn vliezen breken in de kerk haha, leuk verhaal voor later!

Dimple, wat een mooie zoon zeg. Lief zeg die lach.

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    wat een moppie dimple!

Hier net ontdekt dat Siem alweer 2 boven tanden krijgt:$:$:$

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    dank jullie allemaal voor de complimentjes voor mijn schatje:D
    ben er zelf ook wel trots op.

11. wow beast dat is vlot!!! :D zolang die maar niet bijt ;)

leentje dat zou wel een stunt zijn ja, nog mooier als t daar ook geboren word hahaha (niemand dat dat wil natuurlijk, maar dan kan beebje iig zeggen ,als ze vragen: ben je in de kerk geboren ofzo? ja!!

zo hier de visite voor vandaag gehad, naja alleen mn vriendin komt strax ff aanwaaien maar mn ouders en aanhang en broer en zus zijn weer weg.. mn broer altijd vol humor vroeg wat ik wilde hebben voor mn verjaardag vorige week, ik: geld graag kan ik vast sparen voor de vakantie, wat krijg ik? een spaarpot hahaha, wel met inhoud hoor haha maar vond m wel goed.

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    En had hij zijn ondertanden ook al dan? Zeker vlot

13. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, das pas bezoek, die op zaterdagavond al zo lekker vroeg weer weg is. Lekker genieten van een rustige avond.

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mariek, gefeliciteerd!!! 27, hartstikke jong joh!

Beast, vond 'm al zo stoer met z'n twee tanden ;). Heb vandaag je rokje aan, zit heerlijk!

Leentje, 39 weken... ben benieuwd wanneer de kleine meid gaat komen! (en jij waarschijnlijk niet minder, haha)

Dimple, fijne spam :D!

Hier heerlijk met mijn kleine neefje geknuffeld vanmorgen en de hele middag liggen slapen, was kapot na een drukke donderdag en vrijdag. Heel bizar; mijn buik is ineens heel hard aan het groeien afgelopen dagen... en dan niet mijn darmen, maar een bolletje wat steeds hoger boven mijn schaamstreek uitkomt, haha. Ga weer lekker verder met bankhangen...

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond,

Marieke, lekker joh, heb je mooi weer gehad. Nu morgen nog! haha! Fijne avond!

Beastie, snelle jongen! Leuk hoor!

Miepie, Hihi, je buik zal wel heel snel gaan idd! Leuk hoor! Buikspam!!!!!!!

Hier eindelijk van de kater af, man o man, was beroerd heb vanmiddag zelfs lopen overgeven. Blugh, maar na een pot augurken als avondeten (die bami kreeg ik er niet in) voel ik mij stukken beter! Ik ben ook niets gewend he! Pfoe!

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Jaha...begin sept. in 1 week 2 voortanden onder..en nu boven...ook 2 tegelijk zo'n beetje. man o man wat gaat ie snel!

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goedzo!:D

Nou stoer was net niet het goede woord....eerder VIES!
    Ik rook dat ie gepoept had...en daar zitten bij hem wat dagen tussen...ivm de bv kan er wat tijd tussen zitten met poepen... Was al blij dat ie op z'n rug nog droog was.
    Ik dee z'n broek uit maar bij z'n bovenbeen zat me hand al onder de poep..onder me nagels. Dus we hebben net maar lekker samen gedoucht:p:p:p Heerlijk met een blote vent onder de douche;)

Maare maar goed dat je nog een week heb voor school begint...al bedacht hoe je het nieuws aan leerlingen brengt??

enne M vraagt of iemand de nieuwe smaak van lays geprobeerd heeft...wij alleen de bami panggang en mango red chili....maar niet de patatje joppie...iemand!??

18. miep foto foto foto we willen wel bijhouden hoe jij groeit natuurlijk ;)

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen!!!

vergaat jullie neit hoor dames, heb t alleen de hele dag druk, als t me agenda niet is dan is t een baby die overal zich aan optrekt en bij langs loopt... lekker ding is t :)

marieke nog gefelciteerd met je verrjaardag!!! was t een leuk feessie?

20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Morgen!

Als ze dan in de kerk geboren wordt en ze laat later een deur open en ze zeggen :'je bent toch niet in de kerk geboren....', dan kan ze in ieder geval volmondig ja zeggen hahaha.

Miepie, het is natuurlijk niet gek dat het al zo gaat groeien. Leuk dat je nu al dat bolletje voelt, nog even en het is een flinke bol.

Beast, dat zijn al veel tandjes zeg. Heeft hij je nog niet veel gebeten? Ik heb trouwens nog geen enkele smaak van die chips op. Ik ben niet zo'n chipsmens, meer een zoetekauw.

Bapsie, knap dat hij al overal langsloopt. Leuk om te zien.

Marieke, vandaag kwam er toch ook nog visite of niet?

Ik ben er weer vandoor, maar heb in ieder geval weer aan mijn meldplicht voldaan.

Oh ja Lool, augurken als avondeten, bij het lezen ervan in de ochtend werd ik een klein beetje misselijk haha.

Deel Deze Pagina