Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    hihi..:)

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Tezzz, je klinkt niet verwend hoor, zou er ook van balen!
    En wat naar dat L. zo lelijk is gevallen dat ze last heeft! Gister bij de HA zaten er ook wat mensen die waren gevallen! Tis echt glad! Nja, ligt hier zo´n 20 cm sneeuw gok ik!

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hieperdepiepie HOERAAAAAAAAAAAAAAAAA kleine N. (en Lola natuurlijk met je grote mooie dochter)

Bekijk bijlage 115647

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Beast, balen zeg, weer tegenvallers, hopelijk lukt het allemaal met het huis en vinden ze nog wat in Amsterdam.

@Tezzz, hier nog een verwend persoon hoor, gisteren sliep Digger gewoon tot 9 uur:$ (wel even om half 6 wakker geweest), maar vandaag nu er geen wekker gaat is hij gewoon om 6.30 weer wakker, beetje jammer.

@Miep, hopelijk kan je nog wat bijslapen vandaag.

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Voor N,

Happy birthday 2 you
    In de wei staat een koe
    en de kou zegt: "ei luv joe"
    Happy birthday 2 youuuuuuuuuu!

fijne dag lieve N;)

6. lieve N
    van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!!
    heel veel plezier met heel veel kadootjes vandaag :D

mama ook natuurlijk van harte ;)

knuffel

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Weer goeiemorgen! Heb op de bank nog 2x een klein uurtje geslapen... denk dat ik er maar gewoon aan moet gaan wennen, is al de 3e keer deze week, haha. Gelukkig kan ik overdag nu ook regelmatig een paar uurtjes slapen. Kan gewoon niet meer lekker liggen na een paar uur slaap, en had vannacht weer heel erg maagzuur en drie drukke baby's :).

Beast, mooi klote dus alles samen... hopelijk is het met 6 weken dan ook allemaal echt binnen enzo. Is er bij de bank anders ook niks te regelen? Snap dat ze alles op papier ook in orde willen hebben, maar er zijn toch altijd uitzonderingen te maken (zeker als het tijdelijk is)? Heel veel sterkte ermee, laat weten als ik iets kan doen! (Boze telefoontjes onder invloed van 3-dubbele hoeveelheid hormonen ofzo :D)

NENA, GEFELICITEERD!!! (En Lool natuurlijk gefeliciteerd met je grote meid!)

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

3de kerstdag naar de bank dan weten we meer...woensdag met de financele man van marks werk aan tafel.....komt vast allemaal goed..de vraag is alleen dat huis wat ik ga vinden kan ik er dan al in;) Enne die telefoontjes met 3dubbelee horormonen daar voor hou ik me aanbevolen..hoewel nu met die ongi het hier ook "gezellig " is...denk dat ik ook toch maar een hormoon spiraaltje laat plaatsen..geen zin in de pijn en krampen etc. en kids tillen enzo elke maand8)

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

Bedankt allemaal!
    N. is enorm verwend, ligt ook net pas 5 minuten op bed! :$
    Ik ga nu even de grootste puin ruimen (al heeft mijn moeder en een vriendin net al aardig wat opgeruimd!)
    Even alles aan de kant en dan met de beentjes omhoog!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
  11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
  12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast, laat maar weten als je me nodig hebt ;) Ik hoop dat 't verder allemaal zonder teveel gedoe gaat lukken.....

Lool, fijn dat het een succes was, mooie meid op je spam!

Hier alweer een uur wakker...logeetje lijkt ook wakker te worden nu, dus zo maar even naar beneden voor wat warme melk voor haar, 't is nog veel te vroeg. Hoop dat haar ouders zonder problemen hier kunnen komen straks en wij op schiphol om de Afrika-gang uit te zwaaien, maar zag net dat we flink ingesneeuwd zijn :$

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!

miep zwaai se!

lola mooie spam!

rest *knuff*

14. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Morguhhh,

@Lool, prachtig meisje hoor.

@Miep, hopelijk is iedereen op tijd op schiphol vandaag. Hier ook weer wat bijgevallen. Misschien wel gaan sleeën vandaag.

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

Bedankt dames! N. in d´r ´ordinaire´ outfit! :D I Love it...

@ Miep, ohjee weer zo vroeg, vervelend zeg...
    @ Dimple, lekker hoor even sleeen!

Hier een waardeloze nacht... Toen ik rond 12 uur naar bed ging begon N. in haar kamertje te jammeren en te huilen. Dus kijken, zie ik haar dus het maagzuur steeds wegslikken... Heb haar in mijn bed genomen en rond half 3 is ze in slaap gevallen. Denk die indrukken van vandaag met alle drukte van dien en te veel gesnoept er een beetje inhakte... Nu is ze al een half uur wakker met een lijkwitsnoetje, maar ze is heerlijk aan het koken in haar nieuwe keuken! Hahahahahaha!

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zit in de lucht zeker...ben van 0.30 tot 2.30 bezig geweest met een zieke jasmijn...spugen, douchen, verschonen..bed nog eens verschonen etc etc. nu best vrolijk ...zo komt favo juf van kdv ff koppie oen en jasmijn weet nog van niets!;)

17. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Middag!

Beast, wat leuk dat je zo'n goed contact hebt met iemand van het kdv, Jasmijn was zeker wel verrast.

Lool, wat vervelend zeg. Hopelijk kom je er snel achter waarom ze zo'n last heeft van maagzuur en overgeven.

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Middag!

@ Beastie, och arme J. hopelijk is het in de loop van de dag ok gegaan! Ben benieuwd hoe ze reageerde toen de leidster kwam! Haha! Leuk hoor!

@ Leentje, ja gister was het denk ik gewoon door het vele snoepen enzo hoor! hihi! Maar goed, ze is natuurlijk wel extra gevoelig ervoor, dus idd hopelijk weten we snel hoe en wat....

Hier een ok dagje. Met N. naar het winkelcentrum gesleet (eentje die even wat verder op ligt) Heen weg ging goed. maar helaas de supermarkten waren dicht... (GRRRR! dat wordt vanavond een tostie, want heb geen zin meer om de deur uit te gaan straks naar de supermarkt hier om de hoek die om 4 uur open gaat) Terug weg had N. geen zin meer om op de slee te zitten of om te lopen. Dus ik haar tillen. Toen gleden we uit, ik wou haar goed beschermen maar ze kwam met haar hoofd op de grond terecht... Echt klote...
    Nu ligt N. al sinds half 2 te slapen. Ik laat haar tot 5 uur slapen, anders wordt het later dan 8 uur en morgen ´moet´ ze trakteren op het kdv dus moet ze wel even fit zijn!
    En mijn huis weer aan kant... alle kadootjes hebben een plek gehad en nu maar duimen dat ze met kerst niet al te veel kadootjes krijgt! Sint, verjaardag en kerst en ik pas zelf niet meer in mijn huis! hahaaa!

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ lola nog van harte gefeliciteerd met N! (sorry, was gisteren niet online geweest en bedacht me vandaag dat ik iets was vergeten......) Super gave outfit....echt een knapperd is ze hoor!

(nu eerst even bijlezen)

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beast jeetje wat een geregel zeg......ik hoop dat het allemaal op tijd voor elkaar is. Kun je eventueel tijdelijk iets huren ofzo? En hoe is het nu met Jasmijn? Weer een beetje opgeknapt?

@ miep vervelend dat je zo slecht slaapt. maar gelukkig bijna verlof....toch? Heb je in elk geval overdag nog de gelegenheid om wat bij te slapen.

@ tezzz oh wat naar dat L zo lelijk is gevallen......hopelijk valt het allemaal mee. Is het niet gebroken? (ik heb geloof ik een beetje te snel gelezen ;) )

Hier net terug uit arnhem....oma werd 95 dus we hebben daar lekker gefeest vanmiddag. Erg gezellig om (bijna) al mijn neven en nichten en ooms en tantes en oma weer te zien. Moest wel even slikken toen mijn tante vertelde dat de vrouw van mijn neef zwanger is, en heel uitgebreid zat te vertellen hoe ze eerder zwanger was maar dat dat misgegaan was, en dat ze toen een curettage moest. Siemens zat tegenover me en zag dat ik het er moeilijk mee had, gelukkig zat mijn moeder naast me het gesprek een beetje op gang te helpen, want ik klapte even helemaal dicht. Tsja.....het was ook zo rottig, omdat ik dacht - toen we de uitnodiging kregen voor dit feestje - dat we het goede nieuws wel konden vertellen......daar moest ik vandaag ook wel een paar keer aan denken. Zo heb je zo af en toe van die momentjes dat het gewoon even heel moeilijk is.

Deel Deze Pagina