Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast, hoe vond J 't dat d'r juf ineens op de stoep stond? En is ze al een beetje opgeknapt weer? Heb jij ook nog een dutje met de kids mee kunnen pakken, of moet je er vanavond vroeg in?

Miele, auw...blijft moeilijk en klote dat soort dingen (en dan ook dingen als dat je vandaag dus eigenlijk had willen vertellen zwanger te zijn, confronterend :(). Heel dikke knuffel!

Lool, tosti deed 't hier ook prima als zondagavond maaltijd hoor ;). Viel N hard op d'r hoofdje, heeft ze er last van? Sielug..

En bij Tezzz ook al een sielug meidje.. hoe is het nu met L, Tezzz?

Wij hebben vandaag schoonzus met fam weer uitgezwaaid. Kleine J had prima door dat ze weg gingen (nadat ze helemaal hyper werd toen wij ineens met z'n allen bij hun kwamen en ze met Miepman en mij met de auto mee mocht) dus wilde ons op Schiphol allemaal níet gedag zeggen, haha. Om vervolgens hard te brullen toen ze toch echt ook zonder afscheidsknuffel wél met haar ouders mee door de douane moest. Duurt nu weer een halfjaar voor we ze weer zien... bummer...

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @miele..knuff

@lool..onwijs coole smap!

@tezz.hoeist?

@leen....Hooooiiii!

@miep..nee niet slaapje gedaan met kids..de een kwam er uit de ander ging er in enzo. Dat werkt dus niet...maar vandaag ga ik eens echt vroeg naar bed!;) beloofd!

Jasmijn knapte snel weer op vandaag, Juf stond voor de deur en Jasmijn zegt heel droog "Gab!" (juffie heet Gaby) Alsof ze elke week wel voor de deur staat. Ze wil wel eens op me kids passen als ik iets heb maar kwam dus ff "snuffelen" en bijkletsen,
    Het geregen valt nu nog mee..de meeste dingen kan ik pas aanschrijven als ik de akte van overlijden heb....en dat duurt nog zo lang. **ondertussen Siem maar weer uit bed gehaald want die wil NIET slapen, Die zit nu op de bank ingebouwd tussen de kussens serieus request te kijken8)**
    Hoop gewoon dat ik niet 2x hoef te verhuizen in een half jaar..huren ga ik niet doen..ik kan bij me pa terecht en bij een vriendin hier op het dorp die in haar uppie een gezins woning heeft. Maar voor Jasmijn 2x verhuizen in korte tijd is natuurlijk verre van ideaal

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beast niet alleen voor jasmijn.....maar om die reden een huis kopen dat het NET niet is, ook niet ;)

@ miep balen dat je ze weer zo lang moet missen......en hartverscheurend dat J zo verdrietig was. Ging hun vliegtuig wel een beetje op tijd? Vertraging is al balen, helemaal als je kleine kindjes bij je hebt lijkt me

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Miele, he jakkes, ja lekker confronterend allemaal dan he? Vooral als je vandaag dan wou vertellen dat er een tweede op komt zou zijn! dikke knuffel.. zijn van die klote momenten allemaal!

@ Miep, aaaahw, die J. ja ze krijgt nu een leeftijd dat ze dat allemaal heel goed door heeft! Balen dat het nu weer zo lang duurt he? Maar het leuke is... De drieling is dan geboren! Hihi!
    N. was volgens een vrouw die er bij stond niet hard gevallen. Ik schrok me rot, meestal ben ik niet zo schrikkerig als N. valt aangezien ze nooit een kick geeft als ze valt, maar nu zag ik haar gewoon op haar hoofd terecht komen... Dus ik stond (nou ja lag...) maar, ze viel op haar hoofd, ze viel op haar hoofd... (haha, zag er volgens mij heel lomp uit zoals we er bij zaten in die sneeuw)! Maar toen N. wakker was ging ze het verhaal in geuren en kleuren vertellen...

@ Beast, Hihi, die J. zo droog. Wel fijn dat ze zo af en toe wil oppassen. Fijn hoor al die lieve mensen om je heen...
    En idd, hopelijk is het niet nodig om 2 keer te verhuizen! Ik duim voor je dat alles snel rond is!

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Ja nee natuurlijk niet...dat natuurlijk nooit. Heb wel wat gezien wat me wat lijkt. De 27ste naar de bank en de 30 ste komt Edwin...euuhh makelaar langs en dan gaan we onze strategie bepalen en meteen erna naar een huisje dat die dag ook opendag heeft.. Huis te koop: Oosterstraat 24 1723 WJ Noord-Scharwoude [funda]

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

goed he al die lieve mensen, en ik ga ze nodig hebben...voel vanavond ook aan me lijf dat ik er nog lang niet ben...ook lichamelijk dus..misschien mede door me ongi! grrrr...**note to myself...na de kerst ha bellen betreft mirena spiraal!**

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Beast, dat huis ziet er goed uit, wat een gezellig straatje! Van voor lijkt ie klein, maar wat een ruime woonkamer, van achter zie je idd dat het veel ruimte heeft!
    en idd, je zal ze zeker nog nodig hebben! Erg prettig die achterban!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Truste dames! Ik kruip mijn bed in na de waardeloze nacht vannacht! Haha!

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Beast, erg mooie woning hoor, kan maar 1 nadeel vinden, geen zolder (dus geen extra logeerkamer) en helemaal instapklaar

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beast ziet er leuk uit dat huis!
    En natuurlijk ben je er nog lang niet......neem er de tijd voor. Weet dat je hier altijd een (virtueel) luisterend oor kunt vinden * knuffie *

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

@ beast leuk huisje!

@ mielenl moeilijke situatie... dikke knuff

hier op naar fe fysio...

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Baps, succes met de fysio!

@ All, liefs!

Hier een dagje voor mezelf... Vanmiddag naar de kapper en zonnebank! Heerlijk...

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Morgen!

Beast, mooi huis zeg! Ik zat vanochtend naar de datum te kijken. Al weer een maand verder, wat vliegt de tijd! Maar wat ben je goed bezig met alles regelen, je hebt niet stil gestaan en dat vind ik superknap! Heb je vandaag nog dingen op de planning staan?

Lool, hoe was Nena's nacht vannacht?

Mielenl, wat een rotsituaties zijn dat zeg. Vooral omdat ook niet iedereen het weet en je jezelf dan in de weg zit. Trouwens wel superleuk dat je nog een oma hebt!

Marieke, hoe gaat het met je keel (en met de situatie thuis, steeds apart geslapen of niet?). Kus!

Melmel en Steef, hoe is het met de kleine draakjes?

Miepie, zijn ze goed aangekomen in Afrika of hebben ze ook een flink oponthoud gehad? Ben je veel wakker geweest vannacht of viel het mee?

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wij hebben trouwens al weer 2 best goede nachten achter de rug. De nacht daarvoor hadden we haar bed weer laag gezet (die hadden we aan een kant best hoog gezet) en toen was het meteen weer een rotnacht. Zal wel toeval zijn, maar we hebben hem meteen weer hoog gezet en die nachten daarna gingen goed (trouwens ook telkens haar bedje warm gemaakt met een kruik en er een kruikje bijgelegd). Maar ik denk dus wel dat ze last heeft van melk die omhoog komt en dat zal nu stukken minder zijn doordat het bed aan een kant omhoog staat. Mijn wallen beginnen dus minder te worden, joepie!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Leentje, vannacht een supernacht gehad gelukkig !
    En wat fijn om te lezen dat het bij jullie ook de goede kant op gaat! Enne.. Lijkt toch wel een beetje (verborgen) Reflux. Herken het van N. toen ze een baby was! Alleen helaas had N. later medicijnen nodig en hopelijk blijft dat bij jullie bespaard!
    Als het bedje helpt, dan is dat een super oplossing!
    Hopelijk blijft deze trend voortzetten!

16. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Lool, hoe ben je er dan achter gekomen dat ze dat had? Het gaat zo goed dus ik hoop dat het zo blijft.

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    N. slikte veel haar voeding weg. Je zag dat het omhoog kwam, maar ze spoog niet al haar melk uit zoals Reflux kindjes doen. Op een gegeven moment nadat ik alles had geprobeerd, bed omhoog, zittend voeden, JHBPM etc had ze nog steeds enorm last, veel huilen ook. Op een gegeven moment heeft ze 2 weken lang non stop gehuild en ze rook aan alle kanten zuur, toen kwamen ze met de ´officiele diagnose´. Toen heb ik Nexium gekregen en kreeg ik weer een rustige baby die ze de eerste weken was. Het openbaarde zich rond de 6 weken enorm.
    Maar na voedingen ging ze standaard huilen, dronk ook heel onrustig, daarna veel last van oprisperingen...

Het was toen echt verborgen Reflux, al is het in de loop der tijd overgegaan in Reflux denk ik... Al heeft ze nu natuurlijk nog steeds heel veel last van zuur!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ohja, van al dat zuur was d´r slokdarm helemaal verzuurd (ofwel aangetast) en daarom huilde ze echt non stop!

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wat zielig zeg! Saar heeft vorige week ook zoveel gehuild en dan ga je echt zoeken wat het kan zijn omdat het zo vervelend is dat ze ergens last van heeft. Ik herken het onrustige drinken wel en dat ze dan daarna ontzettend moest huilen maar dat is nu dus ook stukken minder dus ik hoop dat het zo blijft. Veel plezier trouwens bij de kapper en onder de zonnebank (goede tip trouwens, ik zie er ook uit als een geisha qua huid).

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja wat je eerder schreef herkende ik wel wat in N. van toen ze zo klein was! Veel kindjes schijnen er last van te hebben, sommige kunnen al geholpen worden door dat bed idd wat omhoog te zetten en even rechtop te houden na het voeden...
    Hopelijk blijft het hier bij en wordt het niet erger!

Ja even lekker onder de zonnebank, wou al veel eerder, maar het kwam er steeds niet van. Heb nog een gratis kaart! haha!

Deel Deze Pagina