@Tezzz: zozo, een heuse diepvrieskist! Lekker hoor, maar daar moet dan inderdaad wel ruimte voor zijn. Nou ja, dat is er dan nu, na hard werk in de kou, dat ie m waard mag zijn! Cougar momentje vrijdag was dat ik een casanova van 22 lentes aan de haak had geslagen J Was na het kerstdiner van mijn werk met een paar collegas geëindigd in de Skihut (een ontzettend foute tent in Rotterdam). Heb m niet meer naar huis genomen hoor, maar daar was het wel even gezellig Wel even goed voor je ego! Zeker als ie je spontaan toevoegt op Facebook en ook nog eens zegt dat je zo goed kunt zoenen, hihi (Beast: cougar is oudere vrouw met jongere man ) Ik moest bloed prikken omdat ik denk dat ik ergens allergisch voor ben, waarschijnlijk iets in huis of iets dat ik eet. Dus ik wacht nu op de uitslag. Over die 2,5-jaar afspraak bij het CB: ik heb het nog nagevraagd bij mijn vriendin, maar die moet ook pas bij 3 jaar en 9 maanden. Raar @Beastie: het lijkt me zo moeilijk dat je daar zat en dat je allemaal dierbare mensen moest gaan bellen met zulk nieuws, en zeker zijn ouders verschrikkelijk. Maar misschien is dan het mooie nu dat jullie dichter naar elkaar zijn toegekomen en dat je beter beseft dat onnodig mopperen en ruzie maken zo zinloos is. @Lola: ja, je moet wel een beetje actie voor jezelf regelen hoor! Niet dat ik het nou zo wild maak, maar laten we eerlijk zijn, wij hebben ook behoefte aan bepaalde dingen, al is het maar iemand om tegenaan te kruipen voor de tv. Ben er ook heel lang niet aan toe geweest, maar het afgelopen jaar is dat eigenlijk wel weer gekomen. Nu wordt het zo langzaamaan wel weer tijd voor een serieuze vent. Laat maar komen! Rustig dagje vandaag als het goed is. Straks lunchen met een ex-collega, gelukkig in de buurt, want je hoeft hier niet te proberen een gezellig stukje te gaan lopen door de sneeuw. Ben het nou wel een beetje zat eerlijk gezegd.
morgen.. spannend baps overmorgen je eerste echo cynthia kijk dat doe je goed hihi kan me voorstellen dat dat idd goed is voor je ego lijkt me een leuke avond haha hier vandaag een dagje helemaal nix doen. heb mn joggingbroek aangeschoten en een slobbertrui en ga lekker he le maal nix uitvoeren.. van de week vertelde een collega/vriendin van me dat ze zwanger is, al bijna 10 weken.. leuk!! gefeliciteerd joepiee.. ga nu maar weer weg hahahahaa ben zoooo blij als deze maand voorbij is... vreselijk.... nog 2 weekjes.. fijne dag allemaal
You go girl! (tis niet voor niets SC!)..en nou en dat ie 22 lentes is...jij zit toch ook niet eens op de 30?? toch? Z'n ouders waren het aller moeilijkst...alles erna viel mee
Nee, ik ben net 29 geworden, maar dan merk je toch wel dat je in een heel andere fase zit dan mensen van begin 20. Het feesten is wel een beetje voorbij (meestal dan; je gaat niet meer elk weekend op stap). Je bent wel goed bezig met het regelen hè? Het kan maar uit de weg zijn allemaal. Geen gedoe meer.
Ik werd net aangesproken door begin 20sters met "mevr." Ik keek nog achterom maar nee hoor ze moesten echt mij hebben De telefoniste van de zorg verzekering vond me ook te jong klinken En als je dan op stap bent en het is sluitingstijd dan gaat er bij jou ook een stemmetje roepen,..."jeej...we mogen!" of niet?
Haha, ja, dat mevrouw dat herken ik wel. Heel vreemd is dat...en niet op een leuke manier! Dat herken ik zeker! Ik was laatst uit eten met een groep meiden en ik was zo blij dat mijn lift een zwangere vriendin was, omdat ik dan ook een excuus had om op tijd met haar mee naar huis te gaan Aan de andere kant, dit weekend was het ineens half zes voordat we naar huis gingen...zo kan het dan ook weer.
nnnnnavond! @Bapsie: nog maar 2 nachtjes slapen! Begin je al zenuwachtig te worden? Of zo beroerd dat het wel goed MOET zitten? Sterkte met de laatste spannende dagen tot je eerste echo! @Melmel: En voor jou kan het gewoon elk moment gaan gebeuren! Alles klaar? Al in de 'startblokken'? Hadden we eigenlijk een poll voor je gemaakt? Ik zeg....2e kerstdag 's avonds om een uur of 5. Hoop trouwens voor je kleintje dat ie niet met kerst geboren wordt. Dochtertje van onze beste vriend is net jarig geweest en de zoon van onze hulp is vrijdag jarig en beiden hebben meestal rare verjaardagen. Of heel weinig visite óf ze vieren het maar op een compleet andere datum 'omdat het met de kerst al zo'n gedoe is'. @'mevrouw': pff...kweet het nog precies...eerste jaar pabo en de kids zeiden natuurlijk 'juf'...voelde me opeens zoooo oud het 'mevrouw' kwam ongeveer toen ik L kreeg. tja...je hebt een kind 'dus zal ze wel al heeeeeeeel oud zijn'...ofzow... Het ergste vond ik eigenlijk een jaar of 2 geleden, toen er iemand *uit het NIETS* mij met 'U' aansprak ja, 't is duidelijk....de aftakeling is begonnen... @Hier: nou..pfff...de diepvries staat hoor. Vanaf vanmorgen half negen zitten wachten en vanmiddag om half 3 stonden ze eindelijk voor de deur..maar het staat! Morgen flink inslaan dus...wel makkelijk met de kerst voor de deur. over kerst gesproken: Alvast een heeeeeeele fijne kerst gewenst van dit kerstmannetje! Bekijk bijlage 116541 ltr!
Hee poepie! Ik zag net nog je berichtje op FB, maar toen ik reageerde was je al weer weg. Ik ben wat afwezig nu maar denk wel veel aan jullie. Is hier crisistijd qua werk, maar niet de crisis waar jullie in zitten. Zo oneerlijk en zo stom allemaal. In januari (das gelukkig al bijna) maar even real life meeten! Dikke hug. Ga mn bed in. We hebben de wekker vroeg gezet. Kids vroeg naar KDV en dan weer knallen... Oh sjips.. Kaa is wakker... Dikke kus!
Zwaai! Lees zo bij, eerst 'even' de 20w-echo. Beast, voor jou wel alvast een heel heel dikke knuffel, denk aan je (gisteren heel veel... in de stad geweest... geluncht bij La Place. Slik.)
Meiden meiden...ik dee me brievenbus net open...was vanmorgen koppie doen bij een vriendin... Zit er van de tnt een ding in dat ik moet tekenen voor post uit den haag....WAT NU AL! akte van overlijden van Mark denk ik kan niet anders (of ze hebben het hele zaakje teruggestuurd ofzo...kut waarom was ik nou niet thuis! grrrr) Wauw dat gaat dan lekker soepel...kan het morgen ophalen bij het postkantoortje in het dorp, kan niet wachten!
middag beast dat is dan idd vlot.. wel fijn dat je t dan kan afhandelen... miep suc6 met je echo meid..al zal je dr al wel zijn tezz moooie spam melmel suc6 met je laatste loodjes.. ik zeg 27 dec om 15u... verder iedereen knuff... hier hele dagen serious request aan het kijken en veel aan t werk.. druk druk druk... bijna januari yay!
Beast, wat fijn als het idd de papieren zijn... kan je echt iets gerichter door met je zoektocht naar een fijn huisje voor jullie drieën. @all: nog niet bijgelezen, ga eerst even slapen zo, maar alles was voor zover ze konden zien goed met Quick, Flupke en Sjors. Ik moet wel over 2 weken terugkomen voor de 2e sessie, want Sjors en Flupke lagen elkaar kopstoten te geven en wilden niet even goed draaien voor de camera om alles goed te zien. Hoofdjes (en dus lipjes, neusjes, etc) waren wel goed te zien, maar hartkamertjes en klepjes en niertjes moeten we nog voor terug. Quick is wel helemaal goedgekeurd. Flupke ligt op 19w4d, Sjors en Quick op 20w1d, heel netjes dus. Later meer, en ook een linkje naar filmpjes