Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Beast, wat een k-nieuws zeg, maar er moeten toch mensen of bedrijven zijn die je daarmee kunnen helpen. Die man die de uitvaart mee heeft geregeld of iemand van de marokaanse ambasade (http://www.consulaatmarokkoamsterdam.nl/). Er zijn toch wel bedrijven of instellingen die je hiermee kunnen ondersteunen, werk uit handen kunnen nemen of er voor kunnen zorgen dat alles sneller gaat en niet te lang duurt omdat je zelf alles uit moet zoeken.

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast, naar Rabat??? Moet toch gewoon vanuit NL te regelen zijn lijkt me. Is het een idee even contact op te nemen met de ambassade in Marokko als er daar iets moet worden geregeld? Wat klote allemaal zeg :(... en dat ze dan ook zo'n wijziging bij de Belastingdienst niet gewoon in 1x goed kunnen doorvoeren... leuker kunnen ze het niet maken :x.
    Hoe was het bij die vrouw waar je vanmiddag langsging? Had je er iets aan met een ervaringsdeskundige te praten? Dikke kus op je voorhoofd!

Baps, spannend hoor. Hoe laat mag je?

Oe, ik merk dat ik toch wel heel heel nieuwsgierig ben naar het geslacht van de kleintjes. Ik denk het gisteren wel gezien te hebben van alledrie, maar kan er toch maar slecht tegen het niet zeker te weten, haha. Nou ja, wie het ook zijn, ze lijken gezond, heel cliché, maar da's toch het belangrijkst....

3. beast, dat meen je niet.. grrr niet te geloven hoe ze soms met mensen om kunnen gaan he.. hopelijk kan je bij de ambasade hier in nl wat regelen...

baps suc6 strax met je echo :D

miep dat is ook t belangrijkste toch! 3 gezonde kindjes!
    hier is t steeds: zijn we zo lang bezig, krijgen we strax ooit een kindje is t zeker gehandicapt ofzo ..zal je net zien..
    enneeh wat dacht je gezien te hebben dan? *engelen smiley*

hier nog altijd geen sneeuw...en t zou vanaf 12 u al zullen gaan sneeuwen.. nou ja ik vind t wel best hoor. laat maar weg blijven
    mn geld ook binnen :D altijd leuk eind van t jaar haha
    meteen ook even een pakketje met testen besteld online.. voor volgende maand of over 2 mnd als we gaan behandelen hahaha

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mariek, heb hier nog 1 strip voor in de digitale CB liggen, laat maar weten als ik 'm op moet sturen (heb de houder volgens mij weg gedaan, maar neem aan dat je er wel een hebt).

5. das heel lief miep :D *loopt even naar de badkamer, trekt haar hele kast overhoop en vind ergens achter in de hoek eindelijk een houder* dus als je ervanaf wilt mag je m opsturen hoor ;) (oooooo wat erg schiet me nou net wat te binnen... ga ik nu meteen doen.. schaam me dood..) zeg maar wat je ervoor wilt hebben..

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Niks, alleen even je adres per pb ;)

7. komt eraan miep.. sorry had even visite plots voor de deur staan...

baps hoe was je echo??

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

echo was goed! hartje klopt! hier een goede kerst voor ons dus!

9. super baps. gefeliciteerd

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Super, Baps!!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    gefeliciteerd!:):):)

@beast: sterkte met al het geregel en gedoe. Pfff...al contact gehad met de begrafenisondernemer of ambassade? Ja...wie zou je daar verder mee kunnen helpen...iemand die van dat soort dingen wat af weet...een boekhouder of misschien een advocaat of zo?
    oh...ff over die kindertoeslag...ging niet toevallig over definitieve toeslag van afgelopen jaar? Hier ook pas gehad en aangezien ze bij de belastingdienst altijd een jaar achter lopen...;)

@marieke: och...1 keer sex kan nog steeds genoeg zijn hoor ;) Inmiddels al iets bedacht op het slapen?
    Sterkte op de gladde wegen! kalm aan...je wilt niet hebben dat je collega's bij jou moeten komen natuurlijk ;)

@Willemien: goh wat 'erg' dat je nou weer terug moet voor een echo. Kan me trouwens wel voorstellen dat je je stiekem toch wel zorgen gaat maken over zo'n blaasje. zou ik ook doen hoor.
    Zeg, als ze mekaar steeds kopstoten geven komen ze dan straks ook bont en blauw uit je buik? :D

@hier: vanmorgen opgeruimd en vast eten gekookt en vanmiddag beste vriendin op bezoek gehad. Lekker met kleine meisje geknuft...heerlijk! :)

@All: LIEFS!

Tezzz

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik meen het wel,begrafenis ondernemer kan dat niet doen omdat hij is overleden in het buitenland...normaal wel maar Mark is dus een uitzondering. Maar ik wist dat al...
    Nu bij de brief die er bij zat kon ik het dus laten doen in Marokko...of op een ministerie in den haag. Op de site van buza (buitenlandse zaken) willen ze het wel regelen met kosten (niet een probleem) maar met het risico dat ze het niet voor elkaar krijgen staat erbij en dat je dus naar het betreffende land moet.....fck! Gat kan dus ff niet met kids dacht ik zo.

Ik heb het gehele zaakje overgedragen aan me zus, met de text regel dat ff! Ik trek dit niet hoor, een ander moet bellen want ik ben nu weer zo snel zo boos! valt niet met me te praten dan!

**zwaai**

oja..gefeliciteerd Baps!

en mariek?? test van Mieps?? huh?? je sliep toch alleen, Maria??

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast, goed dat je het even hebt overgedragen aan je zus. Mijn aanbod staat ook nog steeds hoor!!

Enne test... voor straks in jan/feb ;) (al zou ik alleen maar blij zijn als Mariek er eerder positief mee test. Mariek, da's wel de deal he, dat je er positief mee test!)

14. haha ja beast ik ben de heilig maagd maria :p maar idd zoals miep zei de test is vast voor volgend jaar hihi

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Owww, had ik ff gemist. Maar het is wel zo...als je alleen slaapt maak je ook minder vlekken! wahahaha (onbevlekt zwanger:D)

Bah ik dacht gewoon dat alles geregeld was en dat het alleen maar wchten was...nu moet die legalisatie ook nog zelf doen...brrr ik ben ff boos op alles en iedereen...behalve Jasmijn Siem en Mark;)

16. jij mag boos zijn beast! lijkt me ook niet meer dan normaal..
    tis al een hel als iemand zomaar weg valt.. en al helemaal in t buitenland..

hier net even boodschappen gedaan.. t is weer eens gaan sneeuwen.. blergggggg

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ga nu "while you were sleeping"kijken...hopelijk kan ik ff lekker janken;)

18. goeiemorgen!

en beast nog een beetje kunnen huilen?

hier zit ik maar weer warm te worden.. niet weg kunnen komen. de sneeuw staat voorbij mn enkels. als ik de deur open dan komt de sneeuw je tegemoet. na in 3 bochten te hebben stil gestaan en amper weg te kunnen komen heb ik t werk maar gebeld. die zijn niet blij.. maar mijn veiligheid gaat nu even voor alles hoor sorry...
    dus nu weer lekker thuis voor de tv...
    iedereen sterkte vandaag die er doorheen gaan! en doe voorzichtig

19. ow mn banner begint opnieuw.. ben nog heul niet ongi.. ff weghalen

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge allemaal,

Hier zo druk, echt geen tijd steeds om te lezen en te reageren, maar wou Beastie toch veel liefs wensen voor de komende dagen. Veel knuffels en kussen voor jullie!

Ik kom snel weer reageren enzo... Misschien vanavond als N. slaapt! ;)

Liefs!

Deel Deze Pagina