@ beast wat balen dat die formaliteiten weer zoveel stress opleveren. Fijn dat je zus het van je over wil nemen. En heel veel sterkte voor de komende dagen, lijkt me extra zwaar. Heb je nog wat gepland staan? @ bapsie gefeliciteerd met het knipperlichtje! @ miep logisch dat zoiets blijft malen......de vk maakte bij mij ook een keer de opmerking dat het een flinkerd was.....nou ik heb ervan wakker gelegen! En dat had dan nog niet eens met zn gezondheid te maken @ dimple Bosch zei elke keer dat Wup deed ruziemaken.....ik snapte echt niet wat hij bedoelde maar blijkbaar was het op het laatst toen hij niet wilde lopen en zo aan het piepen was, en jij zei dat hij moest stoppen met piepen. Had blijkbaar wel indruk gemaakt. En hij heeft het ook vaak over de zebra's, dat hij die had gevonden en dat hij Wup riep omdat hij ze niet zag. Was gezellig he! Was wup nog in slaap gevallen in de auto na onze overstap? Bosch wel hoor, die heeft het misschien nog 5 minuten volgehouden.... @ iedereen fijne kerstdagen en een goed 2011 gewenst van ons drietjes! Wij gaan tussen kerst en oud&nieuw naar Berlijn, dus ik "zie" jullie hopelijk in goede gezondheid en met al jullie ledematen terug in het nieuwe jaar
hey lieverds..kwam even snel iedereen een hele fijne kerst wensen..ook al voelt dat voor beast zo anders dit jaar..knuff *wat een toestand weer zeg met die papieren* na de kerst meer tijd om te beppen! liefs en zwaai voor iedereen !!
Hey lieve meiden, Denk wel aan jullie maar ben zo onwijs druk op het moment. Dat ik later een keertje weer uitgebreid kom reageren. Wil jullie allemaal fijne dagen wensen, ook al zullen de dagen voor Beast erg moeilijk gaan worden. Jij veel sterkte! Ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond 2011! En voor een paar onder ons natuurlijk ook erg vruchtbaar!! Dat er maar veel mooie smep baby's geboren mogen worden! Dikke kus!
hey allemaal, hier vanaf werklaptop van wili. paar dagen geleden al de comp van wili gecrashed en vanmorgen heeft mijn lappie het begeven, dus gewoon geen thuis comp meer. weinig bijgelezen dus. wil ook even iedereen een super fijne kerst wensen. *slik, morgen alweer een jaar geleden dat ik positief testte* Dikke knuffel voor iedereen.
Dag lieve SMEPpies! Ik wil jullie allemaal nog hele fijne kerstdagen wensen! Voor Beest klinkt dat wat ongemakkelijk... (en da's dan nog een understatement) Dan hoop ik maar dat de papaster heel hard schijnt en dat hij op die manier een beetje bij jullie is. Hoop dat je lieve mensen om je heen hebt nu en de komende dagen. Wij hebben ons de rimbam gewerkt De afgelopen nachten heb ik doorgetrokken tot 4 of 5 uur om alles af te krijgen wat weg moest. NU 2 dagen naar mn moeder en die gaat dan mee terug naar ons zodat we elkaar toch iets langer zien. We moeten maandag gewoon weer hard aan het werk, maar de allerergste druk is van de ketel. Ik probeer nu het huis om de kerstboom heen ook wat gezelliger te maken en wat op te ruimen. Maar eerst nog de 'sinterklaascadeautjes' in kerstpapier pakken... (toen was het zo ijzelig en zijn we 5 dec. niet naar het noorden gegaan...) en er staat hier een bak ijs naast me die ook verorberd moet worden... *prettige drukte* @ Beest: jeetje wat is dat nou weer! Is een ambassade er niet voor om als zoiets gebeurt ervoor te zorgen dat alles geregeld wordt? En hoezo moet je een verklaring uit Marokko hebben? Hier is toch ook wel geconstateerd dat hij niet meer in leven was? Ik bedoel, hoe moeilijk moet zoiets zijn? Jeetje wat een dom gezeik! Wat de f*ck maakt het uit welke stempel er op staat, het is toch gvd een feit? Daar kun je toch niet mee frauderen ofzo? @ Miepster: Jeetje, kan me wel voorstellen dat je even schrikt van zo'n cycste verhaal. Ik zou me er ook druk om maken denk ik... En gelukkig vond je met google bericht die je bezorgdheid wegnamen... maar vaker vindt je de meest vreselijke berichten dus nooit meer doen @ de rest: sorry... niet gelezen.. what's new... *schaamrood* Nou, zwaaizwaai en liefs!
Avond! Niet gelukt om bij te lezen, er kwam een vriendin langs, maar ik wil iedereen een gezellig en warme kerst wensen! Liefs!
...voor het geval dat ik iemand gemist heb via de haaaaaaaifs.... Bekijk bijlage 117074 Heeeeeeeeeeeele dikke knuffels van ons! En dan nog 1tje extra voor Beast. Ik weet dat alle knuffels ter wereld niet die ene bijzondere knuffel kunnen vervangen, maar hopelijk zorgen alle extra knuffels er wel voor dat je misschien een heel klein beetje van die bijzondere warmte voelt vooral op dagen als deze... . Kus Tezzz p.s. leuk kerstkaartdetail: de kaart van Tom staat ook op de foto
avond!! iedereen fijne 1e kerstdag gehad? hier kapot moe.. vanmorgen gewerkt..toen snel omgekleed en naar mijn fam geweest, toen thuis nog heel even gezeten en weer gaan werken.. vriendlief was zo lief om mee te gaan, was wel gezellig.. nu weer thuis en echt kapot.. morgenochtend en tussen de middag weer werken en dan snel naar huis, omkleden en naar schoonfamilie.. dus morgenavond kan je me denk ik opvegen haha ben ik blij dat ik maandag en dinsdag vrij ben.. erg last van de rug.. dacht eerst dat t van t matras was, maar bedenk me nu dat ik nog steeds ongesteld moet worden, vandaag dag 31 .. dus zal ik het morgen wel worden..
Mariek, werk ze weer morgen! En iedereen fijne kerst. Beast, denk aan jullie... Zit in het amc...heel veel waterige afscheiding, dus toch maar even een check wat het is - of het geen vruchtwater is. Klotezooi. Ben wel extreem bang dat 't dan toch alsnog foutgaat, ook al zijn de artsen positief. Even afwachten maar...
@Miep: oh jakkes...da's geen leuk nieuws. Hopelijk valt het allemaal mee en komt het gewoon door de hormoontjes x 3 dat je meer afscheiding hebt. En hopelijk hoef je geen nacht door te trekken maar heb je snel uitslag! Knuf! @Marieke: pfff...ben al doodop van een middag en avond familie...moet er niet aan denken dan ook nog te moeten werken...sterkte morgen! enneh..nog geen ongi? Hopelijk blijft ie dan weg tot het jou beter uit komt! volgend jaar begin herfst of zo @All: Liefs! ltr
Net een echo gehad, ze hebben alledrie ruim voldoende vruchtwater. Zit met m'n blote gat op een matje in de hoop afscheiding op te vangen (nu natuurlijk nergens last van) en urine is naar het lab om te checken. Wordt dus wel een lange nacht zo....
he bah...gelukkig ziet alles er in elk geval goed uit. urine zal wel gauw genoeg gecheckt zijn denk ik toch? pfff... sterkte met wachten!
Snelle check vd urine was twijfelachtig, vandaar dat t toch naar het lab is gestuurd, maar bleek allemaal ok. In het zh geen vochtverlies gehad, echo ok, geen koorts, bloeddruk en pols ok, dus ben nu net weer thuis. Week niet in bad, seksen, etc. voor de zekerheid en als ik weer vocht verlies proberen op te vangen.... Nu mijn bedje maar in, trusten!
He Miep, Jakkes hoor! Rustig aan dus! Kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent en was! dikke knuffel! Hopelijk heb je wat kunnen slapen en hopelijk blijft die afscheiding weg! Marieke, ben ook al bek af na een zo´n dag en jij nog werken ook! Pfoe! Fijne 2e kerstdag allemaal!
he miep dat is schrikken! gelukkig gaat het allemaal goed met de drie kleintjes....doe rustig aan en probeer evengoed een beetje van de kerstdagen te genieten * knuffie * wij rijden zo weg; in een opel ashtray......siemens is zo slim geweest om zijn eigen auto tegen een stoeprandje aan te parkeren gisteren
@ Miele, Oeps niet zo handig! Ik reed gister bijna in op mijn broer en schoonzus hun auto! Hihi, ging net goed...
Morgen! Miepie, hoe was je nacht. Pfff...ik schrok van je berichten, wel fijn dat alles meteen gecheckt is. En vanaf nu echt niks meer doen he, alleen maar rusten en je lekker laten verwennen! Gisteren een gezellige dag met de schoonfam gehad, was wel erg fijn aangezien ik de laatste tijd soms wat irritaties had. Maar gisteren weer ouderwets gezellig dus dat was mooi. Vandag naar mijn familie. Iedereen een fijne dag vandaag en nergens tegenaan botsen met die auto's (moest wel lachen om opel ashtray). Dikke kus vanuit het witte noord-brabant!