Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Lekker winterssssss;)

2. hihi tom je bent een schat...

hihi dat je ons lieve dames van de smep squad allemaal een fijn uiteinde wenst kom ik nog uit... maar die laatste zin? werkelijk geen flauw idee wat je ons wenst voor het nieuwe jaar hahaha

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    knufs toe ol!

@miep: hoe is het nou?

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mariek, volgens mij veel geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar ;). Dank je Tom.

Beast, veel aan je gedacht tijdens kerst... moeilijk geweest, of niet? Kus!

Mariek, jammer dat er geen wondertje was gebeurd, maar fijn dat je cyclus weer netjes regelmatig is. Ik hoop heel hard dat je gelijk mag deze cyclus, maar hoop er niet teveel op - kan het alleen maar tegenvallen.

Hier alles goed hoor, geen rare afscheiding meer gehad. Raar idee misschien, maar ik ben vrijdagochtend in bad geweest. Dacht dat het misschien gewoon badwater is geweest wat achter dat pessarium klem zat en er langzaamaan uit kwam. Geen idee of dat kan, maar is het enige wat ik kan bedenken.

Hier nu hard aan het organiseren wat er komende dagen allemaal moet gebeuren - Miepman heeft vrij en we krijgen elke dag wat hulp van familie/vrienden om te sjouwen. Net alle papierzooi op mijn studeerkamer uitgezocht en weggegooid/ingepakt om naar zolder te verhuizen en Miepman rijdt nu nog weer even naar de dump met dingen die weg moeten. Druk bezig dus (al blif ik nu voorlopig op de bank zitten ;))

5. morgen!

miep gelukkig dat je verder nix bent verloren! dus niet meer in bad gaan he ;)
    fijn dat jullie veel hulp krijgen nu... en heb je mooi goed, doe jij t maar rustig aan.. voetjes omhoog en kijken hoe andere werken.. jij werkt al genoeg door 3 wondertjes te dragen :)

6. pagina 3..

wel sneu.. collega/vriendin van me is afgelopen zomer gecurriteerd..sinds dien bleef ze steeds last van dr buik houden, moest terug komen voor controle deden ze geen echo, vonden ze niet nodig. nu zon half jaar later is ze vandaag toch weer terug gegaan omdat ze alweer paar dagen zon buikpijn had blijkt ze een cyste aan dr eierstok te hebben vol met bloed. over 6 weken moet ze pas terug komen is die niet geslonken dan word ze geopereerd... ze is dus ook zo weer naar huis gestuurd.. belachelijk toch!!! arm kind!

7. goeiemorgen
    ben ik nu serieus weer de eerste?
    ga ik strax monoloog t jaar uit? ;)

melmel meldplicht???

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguh..

Hier kleine meid ziek dus weinig zin en heel weinig fut om te reageren..* ja ach ..zo is er altijd wel wat hier...zucht..*
    Denk wel aan jullie, lees af en toe mee...maar sorry..ff geen reacties vanaf deze kant!

liefs xxx

9. knuff voor de zieke M! en voor jou ook diaantje.. kan me voorstellen dat t vermoeiend kan zijn als er 1 ziek is..

10. hier trouwens gisteren een enorm lief kaartje van mn vk gehad..
    een verlaat kerstkaartje van hallmark.. met een sneeuwpopje die je moet uitknippen en in je portomonee moet doen want dat brengt geluk voor het nieuwe jaar!! ik vond hem zoo lief :D heb m dus ook echt uitgeknipt en in mn portomonee gedaan!

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

owww zo lief!;)

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    hihi...die hadden wij vorig jaar in de verkoop...hebben ze bijna allemaal ingepikt voor thuis :D (je hebt 'm ook met een uitknip-visite :D )

Hier ook druk met...kids vooral...vakantie he? ;)
    Zo naar manliefs oom en tante en daar ff het bos onveilig maken met de slee...als we Y mee krijgen dan...die doet weer eens dwars.. Volgens mij heeft ie zich vast voorgenomen deze vakantie geeeeeeeeen buitenlucht te zien ;)

knufs voor alle zieken en/of rot-voelenden!
    En de rest ook natuurlijk ;)

ltr

Tezzz

13. ja vond ik dus wel!

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Liefs voor allemaal!

erg druk hier...

Ciao!

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Avond!

Marieke, wat een lieve vk zeg.

Hier alles goed, maar door vakantie wat minder achter de computer. De kerst was gezellig, al heb ik niet echt een kerstgevoel gehad ofzo, ik heb ook niet echt het idee dat het over twee dagen oud&nieuw is.

Maandag een drukke dag gehad. We wilden de wanden van de bijkeuken/kantoor schilderen maar kregen een lekkage bij de radiator, neef de loodgieter heeft het hersteld maar er is heel wat water onder het laminaat gelopen, ik ben b enieuwd of dat nog gevolgen heeft. Daarnaast is het niet slim om na de kerstdagen een afspraak voor nacontrole in het zh te hebben (zh zit in het centrum van den bosch). Het was zooooo ontzettend druk, normaal ben ik er in een kwartier, nu deed ik er een uur over. Was dus veel te laat maar ik was niet de enige. In de krant stond dat iedereen cadeautjes enzo ging ruilen maar het was niet normaal. Er was ook geen parkeerplek vrij dus ik met Saar een heel end er vanaf geparkeerd, door de sneeuw geglibberd en toen was het gewoon een gesprek over hoe het ging pfff.....ik had Saar helemaal niet mee hoeven te nemen en het gesprek had net zo goed over de telefoon gekunnen. Ze keek niet naar het litteken ofzo (was trouwens andere gyn dan die me geopereerd had, want die kon pas weer eind januari) en toen heb ik er wer 20 minuten over gedaan om uit de stad te komen. Ondertussen dus voldoende tijd om via mobiel de site te checken en zag het berichtje van Marieke of iedereen nog in coma lag, dus ik wilde antwoorden dat iedereen waarschijnlijk in den bosch was. Had ik een heel verhaal getypt met mijn frottelefoon, druk ik op de verkeerde knop, alles weg...pfffff was ook niet goed voor mijn humeur. Maar toen ik Ninthe daarna ophaalde van het kdv toen was ze daar zo lief aan het spelen, ze was ook heel de dag lief geweest, dus dat maakte onze dag weer goed. Niet dat ze zo'n rebel is, maar ze kan soms best pittig of lomp doen tegen andere kindjes. Met Saar gaat het ook erg goed, ze slaapt best goed (vannacht zelfs doorgeslapen maar dat durf ik niet hardop te zeggen), ze heeft wel erge last van darmkrampjes, maar als ze eenmaal gepoept heeft dan is het ook meteen voorbij. Daar heeft ze ook vooral in de avond last van, wel zielig maar op zich duurt het niet erg lang. Ik heb trouwens weer eens wat mooie foto's gemaakt, maar die staan nog niet op de computer dus die volgen nog.

Marieke, dikke kus vanuit hier. Zoiets vergeet je nooit en mag je ook niet vergeten....hopelijk mogen jullie snel aan de slag voor een volgend mooi wondertje dat heeeeeel lkang bij jullie blijft. Hoe gaat het trouwens met het snurken/ apart slapen?

Ik ga naar bed...iedereen een goede nacht!

16. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja Lool, wanneer ging je ook al weer naar de dermatoloog?

Beast, hoe gaat het met jullie, is je zus nog iets verder gekomen met die papieren van M?

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!

drukte in de stad he zo in de vakantie, vervelend dat je zo laat was voor je afspraak en dat het eigenlijk ook nog niets voorstelde, kan me voorstellen dat je daar flink van baalt!

heb onverwachts een extra dagje vrij gekregen dus nog een beetje verbouwereerd thuis maar kom de dag wel door... grote man is ziek (en ze zijn zoooooooooooo zielug als ze ziek zijn ;))

dikke knuff voor all!

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

papiertje is geregeld...waarschijnlijk over 3w de akte in huis!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Marieke, wat lief van je VK!

@ Baps, Hihi, ja mannen zijn dan echt sielug he?! ;)

@ Beastie, ben benieuwd hoe je dag verloopt met huizen kijken en of er ook echt iets tussen zit voor jullie!

@ Leentje, jeetje wat een gedoe zeg! Bij mij keken ze idd ook niet naar mijn wond. Even een kort gesprekje over hoe de bevalling verlopen was!
    N. moet 21 januari naar de dermatoloog en 26 januari naar de kinderarts.

Mijn auto is er vanmorgen mee gestopt, kon niet eens meer sturen! Lekker hoor! Grrr! :x

20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Even een foto van Saar:

Deel Deze Pagina