Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Kwam even snel nog blauw witte muisjes strooien voor Melmel..voor ik weer mijn bedje induik..damn..klote griep!
    Meagan hoest alsof ze van PieterBuren is gezwommen, en me daar 7 keer vannacht van op de hoogte moest brengen....en ik heb koorts en een voel me zooooo brak (jac snurkte zoooooo enorm dus die werkte ook al niet mee )....ben bang dat ik oud en nieuw oversla dit jaar....ach.....morgen weer een dag.........;)

MELMEL, MELMEL MAN, EN MIA , van harte gefeliciteerd met jullie kersverse zoon en lief klein broertje ROBIN !

Verder wil ik iedereen alvast een fijne jaarwisseling wensen...

liefs xxx

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmmmmiddag!

hier een groot deel van de middag bezig geweest met de frituurpan schoonschrobben...tjeetje...zo lang hadden we 'm nog niet eens, maar wat een werk om schoon te maken! Maar hij ziet er weer helemaal stralend uit en helemaal klaar om zo de lekkerste oliebollen in te bakken! :) Beslag staat te rijzen in de vensterbank en doet goed z'n best. Altijd weer spannend: blijft het erin of gaat het over de rand vallen :D
    L is waarachtig een poging aan het doen haar kamer op te ruimen! Moest ook wel. Ben gister de hele middag druk geweest om haar nieuwe kroonluchter op te hangen en haar oude naar de gang te verplaatsen. Voor wat hoort wat, toch? ;)

@Diaantje: beterschap meid! Hoop dat je sneller van de griep af bent dan ik was. Ik was vroeger altijd ziek met oud en nieuw...tegenwoordig komt ie blijkbaar al eerder...En hopelijk is M ook snel weer beter. Ziek zijn én voor een andere zieke zorgen werkt niet lekker voor het herstellingsproces.. :(
    Knuf!

@Beast: ga je vanaaf alleen het nieuwe jaar in of met familie? Fijn dat je al iets hebt gezien wat je lijkt, maar wel handig als idd de makelaar ook mee gaat dan... Is er niks kleins vrijstaands dan in jullie buurt wat wel te betalen is? Hier in de omgeving heb je nog wel eens stadsboerderijtjes met maar een paar kamers maar wel (semi) vrijstaand.
    Maar wel een dure gemeente hier hoor. Wij blijven hier mooi nog een hele poos zitten!

...benieuwd of we nog wat winnen vanaaf...kunnen zo goed een extra zakcentje gebruiken..nou is er weer een deur van m'n keukenkastje van binnen compleet afgebroken aan het sluitwerk...
    het onderhoud begint zich zo langzamerhand behoorlijk op te stapelen...
    maar ons kennende zal het wel weer niks worden met dat geld...te gelukkig in de liefde... ;)

@Lieve allemaal:

Ik wens jullie heeeeeel veel leuke dingen in het nieuwe jaar. Klein of groot, dat maakt niet uit, als jullie er maar gelukkiger van worden. Geniet van je liefsten. En blijf alsjeblieft allemaal gezond!

Hier thuis staan er een aantal grote (m.n. zakelijke) veranderingen op stapel waar ik eigenlijk wel een beetje tegenop zie. We gaan weer een enerverend jaar tegemoet. Ik hoop dat we ook in dit
    nieuwe jaar er voor elkaar kunnen zijn. Persoonlijk ben ik heel blij dat we er voor elkaar zijn in goede, maar vooral ook slechte tijden. Heel erg bedankt!

dikke knuffels

Tezzz

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    st*k! Mijn frituurpan doet het niet meer!!!!!!! hij deed het eerst wel en toen helemaal opeens niet meer!
    :(

..en het beslag ligt inmiddels overal...nou wachten tot de pan met olie warm is dus ... ;):(

flauw!

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Tezzz, nog gelukt met de bollen?? Hier vanmorgen druk geweest met de bollen en appelbeignets. Ben dus al de hele dag aan het snoepen:p

Iedereen:
    Ik hoop dat iedereen een goede jaarwisseling heeft en zeker niet alleen is. Hier lekker met ons eigen gezinnetje in joggingbroek en schoonmoeder komt straks nog even bankhangen.

Voor de rest wens ik natuurlijk iedereen een super 2011 toe en dat er veel mooie beebjes komen en dat de meiden met de 2e helemaal hun draai kunnen gaan vinden. En natuurlijk voor Beast, hopelijk kan je een mooie woning vinden waar jullie met zijn 3-tjes een goede toekomst kunnen hebben en dat het allemaal een beetje voorspoedig mag verlopen. En dat je 2010 (de 2e helft dan) maar snel achter je kan laten.

ALLEMAAL EEN FIJNE JAARWISSELING en doe voorzichtig met vuurwerk.

Kus kus

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ja hoor...beetje onhandig met een pan, maar het is gelukt! En K wilde ze steeds stiekem inpikken ;) :p :D

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    #2446 Leentje79, 1 jan 2011
    Laatst bewerkt: 1 jan 2011
    IEDEREEN EEN FIJN, MOOI EN GELUKKIG 2011 TOGEWENST!

Dat het maar een mooi jaar mag zijn, dat dromen uit mogen komen en wensen worden gehoord. Dat we nog vele mooie dingen met elkaar mogen delen en hopelijk dit jaar geen verdriet! Ik ben blij dat ik afgelopen jaar zoveel met jullie heb mogen delen en hoop dat het dit jaar weer op dezelfde voet verder mag gaan. En hopelijk is 2011 een ontzettend vruchtbaar jaar en worden er weer veel beebjes geboren!

Dikke kus vanuit hier!

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Lieve meiden, Gelukkig Nieuwjaar met alleen maar voorspoed!

Hier relaxed beginnen ...logeren was niets met al dat vuurwerk dus kids zijn alle 2 weer mee naar huis gegaan...Jasmijn waarschijnlijk vrijdag te logeren. We doen nu een Pingu marathon!:D:D:D

en..**rimdimdimdimdim....** (da's een trom roffeltje) Ik heb 10.000 berichten...het is officieel, ik heb geen leven!;)

8. haha beast moest wel lachen om je 10.000 berichten en geen leven verhaal!
    viel het je een beetje mee de jaarwisseling?
    ik wens jullie en de rest van iedereen hier het allerbeste voor 2011.. met heel veel gezondheid en geluk..

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lieve iedereen,

Ik wil jullie een prachtig, gelukkig en vooral gezond jaar toewensen waar alle wensen uit kunnen komen.
    Voor alle dames die al zoooo lang bezig zijn met zwanger worden, dat 2011 maar jullie jaar wordt!
    2011 wordt het jaar van Miepie haar drieling en hopelijk wordt 2011 vooral heel mooi voor iedereen hier!

Liefs

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen (middag!)!!

Ik wens jullie allemaal een heel mooi, gezond 2011 toe, waarin zoveel mogelijk dromen (eindelijk) uit zullen gaan komen...

Beast, heerlijk, dagje Pingu-marathon (word je er al gek van? ;)). Ik zit na te kijken... moet ook gebeuren helaas...

Hier een rustige oud en nieuw. Buurtjes van 2 huizen verderop kwamen eten en spelletjes doen. Tussendoor nog even 2 uurtjes op de bank gelegen (ik ben officieel een oud wijf aan het worden) en om 12 uur naar buiten zodat Miepman z'n pijlen kon afsteken. Moest er al snel een stoel bijpakken (haha, zit je dan om kwart over twaalf voor je huis met een glas melk op je stoel :)), maar was wel gezellig. Om kwart voor 1 naar binnen en lekker gaan slapen. Straks met mijn nieuwe autootje naar mijn ouders en oma, en morgen hoog bezoek hier!! :) (Beast, ik waarschuw vast; het is hier een zooitje en de hulp komt pas maandag weer ;)).

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Goeiemiddag allemaal!

Allereerst melmel, melmelman en mia van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Robin!

En voor allemaal natuurlijk een gelukkig nieuwjaar gewenst!

Wij zijn gistermiddag weer thuisgekomen, het was echt geweldig in Berlijn, koud, veel sneeuw, maar vooral erg leuk! Bosch heeft heerlijk een paar daagjes bij opa en oma gelogeerd, en die hebben daar op hun beurt ook van genoten :)

Ja het was dus nog even spannend aangezien Siemens op 1e kerstdag nog even op de carpoolplaats een paar rondjes wilde driften, en daarbij keihard tegen een stoepje aan botste. Met die auto durfde ik dus absoluut niet zo'n eind te rijden. De vervanger was een opel ashtray (= siemens z'n grootste nachtmerrie) op zomerbanden, dus daarmee konden we ook niet naar Berlijn rijden. Aangezien mijn ouders maar een klein stukje over de grens wonen, zijn we daarheen gereden en konden we gelukkig hun auto lenen om naar Berlijn te rijden. Daar zat dan weer geen milieusticker op, die konden we zo kopen (terwijl het in NL 10 werkdagen duurde) dus we waren uiteindelijk toch helemaal legaal :D

@ beast ik hoop met je mee dat je over een paar weekjes de akte in huis hebt.....weer een zorg minder. En ja, echt zuur dat jullie eigenlijk naar heel andere huizen wilden kijken. Hopelijk vind je evengoed een mooi plekje voor jou en J en S.

@ dimple hoe was sesamstraat?

@ mariek dikke knuff. ik kan me zo voorstellen hoe het voelt, al is bij mij de gevreesde datum nog niet gekomen. Lijkt me zo zuur om die datum te bereiken zonder dat je zwanger bent. Meid ik hoop echt met heel mijn hart dat dit jaar voor jullie het geluk gaat brengen. Het is jullie zo gegund! Als ik het goed heb, gaan jullie van de week naar de gyn toch?

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He lieverds, kwam jullie even via hier al het goeds wensen voor 2011...dat het maar een mooi jaar mag worden....

kruip ik snel weer met een deken op de bank *baalt zo dat ze geen flaptop heeft meer* .griep heeft hier officieel haar grip gekregen op ons..ja Jacques is nu ook dé LOEL...dus we hebben nog wel het aftellen meegekregen en het begin van het vuurwerk...maar toen was de koek op en zijn we heerlijk onder de wol gekropen..

*had weinig gescheeld of ik had het alleen doorgebracht, nadat Jacques in een duw en trek gevecht kwam met een "dorpsgek" uit Ermelo tijdens het lossen gisterenochtend..na herhaaldelijk aan te hebben gegeven dat hij ging vertrekken , maar volgens de man niet snel genoeg en hem uit de cabine wilde trekken , was voor Jacques de maat vol en heeft een flinke duw gegeven ..politie erbij...etc...nouja...getuigen genoeg die aangaven dat de schuld niet bij Jacques lag..liep met een sisser af....maargoed..leuk is anders..;)..en voor diegene die hem kennen...is de rust zelve, hihihi..was zelf geschrokken dat ie dat in zich had :D*

Zo ben weer weg..geniet lekker van de dag!!

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

Iedereen de beste wensen voor 2011 en vooral veel gezondheid en geluk!!!

kleine man heeft hier zelfs door een 100.000 klapper heengeslapen, mama helemaal trots!

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Beste wensen allemaal!

N. hier ook door al het vuurwerk heen geslapen naar wat ik hoorde van mijn moeder.
    Ik ben brak van het feestje vannacht... Dus ik kom morgen weer terug!

Liefs!

15. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Melmel en melmelman van harte gefeliciteerd met jullie zoon, Robin (mooie naam)!

Kom maar snel met die spam!

16. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Voor de rest: allemaal een heel fijn, gelukkig en gezond 2011!
    Hoop dat het voor ons allen een heel goed jaar gaat worden en dat ik nog heeel veel met jullie mee mag schrijven want jullie zijn echt TOP meiden!

Hier een leuke oud & nieuw gehad. Eerst zouden alleen mijn ouders komen eten, maar toen bedachten mijn schoonouders om 4 uur toch dat ze het ook wel gezellig zouden vinden om te komen eten, helemaal leuk dus. Om 5 uur belde mijn zwager dat zijn visite had afgezegd en dat hij, zijn vrouw en 3 kinderen ook kwamen.

Zo zaten we dus ineens met 11 man, helemaal leuk en gezellig. Zat inwendig wel even depri te wezen zo rond 12 uur, weer een jaar voorbij en nog steeds met lege handen. Pff en jezelf maar moed blijven inpraten in de hoop dat 2011 toch echt ons jaar mag worden. Inmiddels weer een positieve blik... en ze schenkt zichzelf maar weer een wit wijntje in.. Ik proost op een vruchtbaar jaar voor Mariek en Mielen, op de drie kleine ukkies van Miepie en op Beast!

Dikke kus voor jullie allemaal!

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee lieve SMEPpies!

Ik wil iedereen hier alle goeds voor dit nieuwe jaar wensen!

Geen gedonder en gezeur, dat wijzen we naar de deur!

Liefs!

PS. Beest: van harte met je 10.000 berichten!!

ps 2 Mielenl: wat? Siemens de 308 in de prak gedrift? Ik heb vorigjaar ook een stoeprandje geraakt... 700 euro schade... maar was niet een bewuste drift... gewoon een glibbertje en hele wielpohanging naar de galemise... Hoop dat de schade bij jullie minder heftig is!

ps3: N. door vuurwerk heen geslapen? Nou, Kaa niet hoor... die was direct wakker (en vond het reuze geweldig! "Kaa hoe vindt je dat nou al dat vuurwerk? " Ik vind het leuk!". <3

Ps 4: Miepster: ge-wel-dig! Zo op de stoel voor het huis met een Melkje in je hand!

Dikke smakkies! Moet melken... de Weerwolf huilt!

18. avond....
    serieus...... valt even een miljoen euro op postcode 6942........... ik jumpte zowat uit mn stoel.... AE
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    wij hebben 6942cp... grrrrrrrr
    we hebben met de trekking van gister wel een bloemprijs.. en de rest van de uitslag moeten we dus morgen bekijken.. dus geen idee of heel 6942 wat krijgt ofzo...
    maar mijn hemel.. mijn hart ging sneller slaan.. zo zuur als er een miljoen in de straat naast je valt :(

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge,

G4B, N. is echt een slaapkop, wordt niet zo snel wakker! Hihi!

Marieke, Aaaaargh, dat is echt balen!!!!!!!

MelMel, ik heb jullie hier niet eens gefeliciteerd, dus bij deze, alsnog van harte gefeliciteerd met jullie Robin!

Jullie nog goede voornemens? Ik een hele rits! whahahaha!
    Stoppen met roken, afvallen en sparen!
    Nou dat stoppen met roken wordt nog moeilijk, maar zit inmiddels op dag 2!

20. morgen

lola hier ook veel goede voornemens.. zoals afvallen, meer tijd voor de ander nemen, mn gyn in mekaar rossen als ze weer eens vervelend doet ;) maar toppie hoor dat je t weer probeerd. chris is ook gestopt.. gister de hele dag kats chaggie.. pfffff

Deel Deze Pagina