oh jee....een klant van je?!?! hier dus niet meer getest. Nadat ik het vruchtje ben verloren (op 6-12) verdwenen de kwaaltjes (vnl maagpijn), dus ging er van uit dat het wel goed zat met mn hcg. Ei heb ik niet gevoeld, dus wie weet heb ik hem nog helemaal niet gehad......ik denk dat ik morgen toch maar een testje ga wagen, ik zie wel wat het doet (wie weet is hij wit, dan weet ik in elk geval dat elk volgend streepje een echt streepje is ) met bosch z'n teen gaat het weer beter hoor. het is voornamelijk als hij net uit bed komt, dan zal het wel stijf zijn ofzo. Nu is hij tussen de middag niet naar bed geweest, dus de hele dag in de weer, en hij klaagt zo nu en dan over zijn zere teen.....ben al lang blij
miele gelukkig dat het niet gebroken is.. maar toch sneu.. thx voor je rondedansje hihi hopelijk idd over een 1,5e maand een grote dans en zal heel hard duimen dat je gewoon een mooi streepje ziet.. na een miskraam ben je dus zoo vruchtbaar.. dus wie weet beast, spannend dus.. hopelijk gaat het je makelaar lukken! lola knuff voor jou ... klote treinen miep ja ik zit er eigelijk niet zo heel erg mee dat ik moet spuiten, vind t nog altijd eng en niet fijn hoor maar als dat mijn kans verdriedubbelt dan ben ik al blij.. ze gaan toch weer tot 3 eiblaasjes.. maar de kans dat die ook alle 3 tegelijk springen en bevrucht worden is gelukkig maar 10 tot 20% op een 2ling is wel 50% zei ze.. naja zien we dan wel weer hahaha ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ze bij iui niet kijken naar bmi, want de mijne ligt denk ik wel rond de 30.5 ... ben dr niet trots op maar heb me t afgelopen jaar wel klem gegeten.. eerst na die miskraam en toen met stoppen met roken haha dus ben wel weer aantal kilo aangekomen die ik zo mooi was afgevallen.. ga dr ook zeker weer wat aan doen hoor volgende week.. maar ben wel blij dat ze niet naar je bmi kijken met iui.. al houd ik gelukkig wel zelf mijn bloeddruk, bloedsuiker enzo zelf bij.. scheelt als je in de zorg werkt he
schiet me ineens te binnen dat hoe heet ze? ooo schandalig die naar t buitenland is verhuisd ook met iui bezig was?? heeft iemand ooit wat van haar gehoord of dat gelukt is of niet? is inmiddels alweer wat maandjes geleden geloof ik ligt op t puntje van mn tong hoe ze heet.. maar kom er even niet op.. *schaam* jaaa julita hehe nu weet ik hoe ze heet
zo...heheh...we zijn weer thuis ...toch eens kijken of ik iets /iemand anders kan regelen om een paar uur in ons huis te vertoeven hoor op maandag. K wordt er niet gezelliger op als ie een groot deel van zijn middagslaapje mist... @Beast; snap best dat je verliefd bent op dat huis. Wat een leuk huis! En die tuin! Fantastisch met kids! En nog een kamer extra ook... Eigenlijk het enige nadeel is de prijs...mag wel ietsjes minder zijn Hoe is de omgeving verder? School een beetje in de buurt? oja...K heeft een ski-pak gekregen van Sinterklaas. Niet om te skiën hoor, maar voor op de fiets ter illustratie: Bekijk bijlage 118601 pak is nog een kleeeeeeein beetje aan de grote kant...
ach jeetje.. die vriendin/collega waarover ik vertelde heeft vandaag uitslag gehad van haar bloed. ze heeft dus idd endometriose.. en ze moet geopereerd worden. ze gaan haar hele eierstok weghalen.. arme zij nu kan je met 1 eierstok ook prima zwanger worden maar toch.. had zo gehoopt dat niet zij ook die hele medische molen in moest..
@ Miele, spannend dat testje! Enne, die Bosch, wat knap al de hele dag wakker, gebeurd dat vaker? @ Marieke, ja lang niets van Julita gehoord! Ben ook wel benieuwd! En wat sneu voor die collega zeg... Pffff! Hier iets na zevenen thuis, dus ´viel mee´. Enne Miele, nee was geen client, haha, deze springer komt uit mijn woonomgeving, mijn treintraject springen ze vaak. Je hebt daar 2 psychiatrische instellingen zitten aan het traject!
dank je baps zie dat je 15 maart de 20 weken echo hebt.. kan alleen maar goed zijn dan.. want dan is mn mannetje jarig hahaha ooo wat zou het een mooi kado voor m zijn als ik begin maart positief testen zou.. *oke daalt weer met beide voeten op de grond en knipt zichzelf weer even wakker... rieel blijven*
even snel maar weer, ben druk bezig nieuwe laptop weer op te bouwen, foto's zijn gered in ieder geval. @Marieke, ben echt super blij voor je, hopelijk wordt je nu snel ongesteld en kan je aan de slag. @Beast, super huis hoor, ziet er goed uit en als het zo lang te koop staat kan je vast wel iets moois met de prijs doen. Zal voor je duimen. @Miele, heb je al gesproken, maar toch nog even zeggen dat Bosch super knappe jongen is, maar ben je aan het oefenen voor zondag, blijft hij samen met wup lekker jullie de hele dag kwallen.
@ lola meestal slaapt hij wel tussen de middag, en ik moet eerlijk bekennen dat hij het ook nog wel nodig heeft (al zegt hij zelf vaak van niet), want gisteren rond een uur of 4/5 was het aardig gedaan met hem. testje heb ik niet gedaan.....had gisteren al wat roze afscheiding en vanmorgen een veeg roze. Jammer maar helaas. Heb eigenlijk niet met de gyn overlegd of ik weer met de clomid mocht beginnen, maar dat doe ik maar gewoon, de vorige keer mocht dat ook gewoon direct als ik mijn menstruatie had. Kunnen we gelijk voor de fm op de 18e (dan heb ik een afspraak voor de nacontrole van de curettage)
@ dimple bosch en wup doen NOOOOOOOIT kwallen! en ik moest van Bosch vragen of wup zijn fototoestellen-spel meeneemt want dat vond hij erg leuk!
Mogge! @ Miele, Hihi, herkenbaar, N. zegt ook niet te willen slapen. Maar heeft het ook hard nodig! N. stort dan ook rond 5 uur in! Hihi! Volgens mij gaat het zo sneeuwen! Bah!
@babs: Eerst van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. Hier is het goed. Heb een hectische periode achter de rug, maar de rust is wedergekeerd. Voel jij je verder ook goed? @marieke: Fijn dat jullie verder mogen. Ja we zijn alweer ff bezig, maar net zoals voor Kyana ben ik nog steeds onregelmatig
ergste misselijkheid en moeheid heb ik gehad geloof ik, nog fe 1,5 week wachten en dan mag iedereen t weten!!!