Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miep ik doe ook mee met marieke en daan hoor! dag 3 vandaag :D
    en wat goed van je, dat je het tegen die arts hebt verteld, hopelijk doet ze er iets mee de volgende keer!

@ mariek ja dat is waar ook. heel heftig hoor dat ze nu 1 eierstok kwijt is (of raakt). zijn ze ook bezig voor nummer 1? Niet dat dat nou zo uitmaakt hoor, daar kan ik ook over meepraten.....maar ik vind het wel minder moeilijk nu in vergelijking met de vorige keer toen we bezig waren voor Bosch.

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Middag!

@ Miele, thanks! Haha, hopelijk houdt ik het zo goed vol, toen ik met mijn zwangerschap 1 1-2 jaar gestopt was had ik nog steeds zoveel trek als nu! hahahaha! Maar ik ga er voor hoor!
    En aan de ene kant wel fijn je ongi, kan je weer aan de slag!

@ Marieke, sjonge... Ander merk, je krijgt toch niet voor niets die mee?

@ Miep, you go girl! Goed dat je het gezegd hebt!

Hier net een achterzitje voor op de fiets gehaald, N. heeft lange beentjes en die zaten in de knoei voorop, maar ze vind er niets aan achterop kwam ik achter! hahaha!

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hmmm lekker hoor.....word net gebeld door zkh dat die afspraak van 18 jan niet door kan gaan, nou moet ik WEER bij een andere gyn, anders werd het pas februari. pffff ik voel me net een kermisattraktie, zoveel verschillende mensen al mijn cavia hebben bekeken.....

@ lola ik ben benieuwd wat Bosch ervan vindt straks. Eigenlijk was het zitje van de zomer al te klein, maar ik vond het nog TE gezellig met hem voorop. Maar ik zal er nu toch echt aan moeten geloven helaas...

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    aaaargh, miele, irritant is dat!
    Hahaha, vind het ook veel te gezellig met N. voorop hoor! En ik moest net naar de stad en verstond haar steeds niet! Nja... Went ook wel weer!

Goed nieuws hier!

Volgende week donderdag een sollicitatiegesprek!!!!! AAAAAAAAHHHHHHH! Mijn suffe, lompe brief hebben ze toch als goed gezien (of nou ja komt vast door mijn ervaring!)
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Ik ben 1 van de 8 genodigden! Dus de kans is nog steeds klein, maar ik heb goede hoop! Met mijn ervaring!

5. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey,

Miepie, you go girl! Heel stoer dat je er wat van hebt gezegd!

Lool, goed bezig zeg, in ieder geval van harte dat je bent uitgenodigd voor een gesprek! Ik duim voor je donderdag! Wat voor een functie is het?

Mariek, wil niet vervelend doen, maar ook in het IUI traject is het belangrijk. Ik mocht destijds niet verder in het traject totdat mijn BMI minder dan 30 was (zat toen op een BMI van 31). Wil echt niet overkomen als een zeikwijf maar minder gewicht is dus wel degelijk belangrijk. Dit hebben de fertiliteitsartsen gezegd en stond dus ook in het Freya blaadje.

Miele, hmmm zelfde gewicht, ik ben niet zo lang hoor, maar 1.67. En jij? En alweer een ander, hoeveel zijn er wel niet in jullie ziekenhuis?

Beast, nog wat van de makelaar gehoord?

Ik vanochtend heel enthousiast op de weegschaal gesprongen, want ik heb me gisteren heeel goed gehouden aan het dieet en wat denk je 0,2 kilo erbij :x.... Als ik morgen niet ben afgevallen dan spoel ik dat boek van Frankie boy het toilet door!

Kussies

6. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miep, wat knap van je om dat zomaar te zeggen, zullen maar weinig mensen durfen hoor.

@Lola, whaaaaaa gefeliciteerd hoor, spannend

@Daan, niet meteen opgeven hoor, alle begin is moeilijk, je moet eigenlijk maar 1x in de week op de weegschaal staan, en een halve kilo in de week is zat, zo ben ik ook ooit 10 kg afgevallen, is alleen lang geleden...moet nu helaas ook weer, maar kan me er nog niet toe zetten

@Miele, luchtalarm bij jullie afgegaan???
    En eigenlijk moet je het positief zien dat je bij een andere gyn kan, er zijn ook plekken waar maar 1 of 2 gyn's zitten en dan heb je geen keus en moet je een maand later, weet dat je er niks aan hebt, maar toch....

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Zo, even bijgelezen…

Mariekske, zo dichtbij met de postcodeloterij, dat is balen. Er was ook een miljoen in Den Dungen gevallen, vlakjbij mijn ouders en zo’n 3,5 kilometer vanaf hier….balen…
    Maar wat een supernieuws zeg, jullie mogen weer aan de slag, joepie! Weer iets om naar toe te leven en dan wordt het weer spannend. Het zou wel een heeeel mooi begin van de dag zijn.

Lool, mijn goede voornemens: afvallen en weer meer gaan sporten/bewegen. Dat laatste heb ik echt gemist. Alleen begint het volleybalseizoen pas weer in september dus ik moet iets leuks verzinnen tot die tijd. Wellicht hardlopen, maar ik ben een mooi weer hardloper dus dat is ook niet iets voor nu.

Mielenl, wat klote zeg van die ongi. Hopelijk doet de clomid goed zijn werk en wordt het een mooi begin van het nieuwe jaar, samen met Mariekske en Daan! Je moet vanaf nu gewoon geld vragen aan iedereen die even naar je cavia wil kijken haha…

Tijgertje, Kyano al weer een half jaar. Wat vliegt de tijd voorbij zeg!

Beast, ik herken de NEEEEEEE! Fase. Die valt volgens mij tegelijkertijd met de ‘hoeft niet!’, ‘mag niet!’ ‘jij weg!’ en ‘ik moet!’ fase. Wat fijn dat je zo’n goed gevoel bij dat huis hebt. Is die houten vloer net zo mooi als dat hij is op de foto? Ziet er namelijk ergmooi uit. Ook veel ruimte zeg. Heb je nog iets van de makelaar gehoord?

Tezz, hahaha wat een mooie foto in dat skipak. Hoe gaat het met je rug?

Bapsie, bijna weer een echo, leuk zeg! Hoe voel je je?

Miepie, wat een supermooie buik. Hoe ver is de groei van je buik nu als je het vergelijkt met een eenling-zwangerschap? De vorige keer was dat toch zo’n 28 weken? Maar wat een gedoe bij die echo zeg….wel super dat je het de arts gezegd hebt want dan kunnen ze er iets mee en leren ze weer voor een volgende keer. De volgende keer zal ze wel poeslief zijn. En voor jou kunnen we straks helemaal een mooie poll maken, ik zeg nu al twee meisjes en een jongen. Degene die het geslacht van alle drie goed heeft en de datum die moet meteen een lot van een loterij kopen hahaha, want dat is moeilijk.

Daan, knap dat je nog steeds gestopt bent met roken. Je weet wel waar je het voor doet, maar het blijft toch best een beetje moeilijk. En goed dat je eerst wat wilt afvallen voor de volgende poging. Je hart roept natuurlijk, IK WIL NU, maar goed dat je naar je verstand luistert. Echt heel knap. En ook meteen aan het afvallen, petje af hoor! Is dat een aanrader, Dr Frank? Dat heb je eerder ook gedaan of niet? En je moet idd maar een keer per week op de weegschaal staan, per dag kan het zo verschillen.

Lool, hoe gaat het nu met het stoppen met roken? Super dat je op gesprek mag, spannend hoor. Ninthe moet nu ook achterop denk ik, dat zal ze ook wel niet leuk vinden.

Go4b, hoe was julliue oud&nieuw?

Nyncke, leuk dat je er weer bij komt. Balen dat je cyclus zo onregelmatig is.

Dimple, hoe gaat het met je vermoeidheid? Wanneer moest je ook al weer een nachtje blijven slapen in zo'n kliniek?

Steef, hoe gaat het met jou?

Zo…ik ben weer bij…

Hier alles goed. Saar is alleen zo verkouden, ze hoest alsof ze 3 pakken zware shag per dag rookt. Ik heb wel het idee dat het nu wat loskomt, ze ademt al dagen erg zwaar. Zondag op maandag dus een erge rotnacht gehad, ze was zo niet lekker dat ze niet kon slapen, pas om 4 uur. Iets verhoging, maar geen koorts. Een flinke verkoudheid dus, zo zielig. Ze blijft er soms bijna in hangen en wordt dan helemaal rood. Maar Nick had als verrassing een dag en nachtje weg georganiseerd (maandag en dinsdag), maar hij had het wel zondagnacht verteld zodat hij kon overleggen of het verstandig was om te gaan. Aangezien ze geen koorts had toch gegaan, Saar en Ninthe bleven bij mijn schoonouders slapen. Wij hebben lekker een dagje op een welness resort gezeten en heeeeeeeeel lang geslapen haha. De romantiek was ver te zoeken, we vielen als een blok in slaap haha. Maar we waren wel helemaal bijgeslapen. Mijn schoonouders hadden trouwens net zo’n nachtje als wij de nacht ervoor, best pittig voor ze. Maar ze vonden het niet erg, ze hebben lekker met de meiden geknuffeld.
    Morgen is mijn eerste werkdag…ik ben benieuwd. Vrijdag ben ik vrij dus dat is wel fijn, kan ik langzaam wennen. Nick is morgen nog vrij dus dat is ook wel fijn, dan hoeven we niet meteen zo te haasten morgenvroeg.
    Dus ik meld me morgenavond waarschijnlijk pas weer, doeiiiii!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    een lekker ego update:
    Makelaar had me gister gemaild met alles op een rijtje. Voornamelijk de buiten boel moet echt geschilderd worden en hier en daar reparatie aan het hout. Keuken heeft slijtage en erg kleine badkamer...geen wc boven. Dat is eigenlijk het gene wat het meest geld kost en wat eens gedaan moet worden.
    Maar ondanks dat wordt me gevoel van dat huis alleen maar sterker...en me gevoel heeft de laatste jaren me niet in de steek gelaten. Maandag gaan we nog een keer kijken en dan in de kruipruimte etc.
    De oude aankoop order van de makelaar blijven we hanteren, die gozer is elke cent waard. Zo blij met hem..zo fijn dat we een makelaar hebben waar we een klik mee hadden...zo zie je maar dat dat heel belangrijk is.
    En ja de vloer is zo mooi....misschien wel mooier. En de badkamer kunnen we grotendeels zelf installeren net als een nieuwe ikea keuken dus daar besparen we goed op. Ik ga denk ik de kleine kamer op offeren voor badkamer...de kleine douche cel/huidige badkamer maken we wc met wastafel van ...zodat er 2 wastafels zijn op de verdieping....straks in pubertijd wel zo handig.

nou dat dus...ik ga weer verder met het kadotje van me schoonvader (een memory stick met alleen maar plaatjes van z'n zoon en klein kids)

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    oja en nog iets schokkends vandaag....

Jasmijn wees vanmorgen bij het kinderdag verblijf naar de reanimatie poster en zei... "da's papa"
    Ik dacht dus dat ze dat niet mee gekregen had...dat ze toen al weg was:$ me kleine meisje, wat heb ik het met haar te doen.

Ik ging zondag dus naar me tante ....en miepster. Ging bij ons in de polder even rozen kopen voor hun....en ik rij daar lekker en in een flauwe bocht die in de schaduw was maakt de auto toch een glijer! (aan weerskanten van de weg een sloot..2 kids achter in...enige ouder..NEEEEEEEEEEEEEEE!!!)
    Ik heb gestuurd als een gek en wonder (ja echt een wonder) boven wonder ging ik niet draaien en kreeg ik de auto netjes stil...het was er idd spek glad....en ik weet gewoon zeker dat dat gestuurd is...dat ik een 2 meter grote bescherm engel heb...ik weet het zeker!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Daan, Niet dagelijks wegen! Scheelt enorm! Volgende week pas weer wegen hoor!

@ Dimple, Thanks, hopelijkw ordt het ook wat!

@ Leentje, heerlijk joh en ik moest wel lachen wat je zei over de romantiek ver te zoeken! Hahaha, kan me voorstellen en ach bijslapen is ook erg fijn toch! Wel lief van hem trouwens!
    Hier ook een peutertje die de hele dag Nee roept, mama weg is ook een geliefde (bij wakker maken s´ochtends, bij achterop zitten, bij eten, bij alles! hahaha) niet doen en echt niet hoor ik hier ook veel! Aaargh! ;)
    En arme Saar!
    Morgen alweer werken! :$ De tijd vliegt echt! Succes!

@ Beast, eerste even je huis! Ik duim voor je, zou fijn zijn als het allemaal lukt enzo!
    Enne, over J, mijn god, wat erg zeg, kreeg echt kippenvel, arm klein moppie die zoveel mee heeft gekregen! Hartverscheurend....
    Afgelopen zondag dan, woooow, denk ook dat je lieve man daar wel voor heeft gezorgd, die zat echt wel op je schouder! (voor zover mogelijk met zijn lengte! haha!)

Hier in een jubelstemming, vanwege die uitnodging. Al wordt ik niet uitgenodigd... Ben toch blij. Ik ben altijd zo onzeker. Vorig jaar een brief geschreven naar de reclassering, werd meteen uitgenodigd, maar heb die afspraak toen afgezegd (leek me toch niet zo leuk werk) en nu een brief en weer uitgenodigd. Ik dacht echt, mijn brief is slecht, maar net even doorgenomen en hij valt ook wel mee hoe slecht! Ik ga er van uit dat ik niet wordt aangenomen. Waarom zou ik het zijn van die 8? Aan de ene kant, ik doe het werk al ruim 4 jaar, weet alles al inprincipe, mij hoef je niets te vertellen, maar aan de andere kant, ik ben zo bang dat ik mezelf zo slecht presenteer... Al denken mijn collega´s altijd dat ik nooit onzeker ben en altijd juist de goede dingen zeg, terwijl voor mijn gevoel dat nooit zo is!
    Nou ja, ik ga me er verder niet druk over maken. Ik heb een leuke baan nu, alleen te ver weg. Ik ga nog een jaar 4 dagen werken (ivm die fijne lening door exlief) en vanaf 2012 ga ik 3 dagen werken, dan is het te overzien met die reistijd! Dus...
    Nou ja veel te veel gekletst, maar ben wat manisch.. Pfoe! combinatie van van alles...

11. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi allemaal ,

Even zwaaai en laten weten dat alles prima gaat !
    Kraamzorg was vandaag voor het laatst dus morgen moet ik zelf een ritme zien te vinden.

Graag zou ik jullie een hele mooie foto willen laten zien maar natuurlijk is het kabeltje foetsie !

Ben jullie niet vergeten meiden !

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Geniet lekker MelMel! Liefs!

13. lola spannend meid! duim voor je.. waarvoor had je gesolliciteerd? heb ik daar overheen gelezen? *schaam*

Daan oo maar ik geloof je ook meteen hoor!! en ik wil ook echt wat kilo's kwijt.. maar moet echt even de moed vinden.. net gestopt met roken en als ik nu ook nog meteen streng aan de lijn moet hihi.. vorig jaar ben ik 8 kilo afgevallen en zat ik net onder de 30.. ze hebben er eigelijk bij mij niet eens over gehad in t ziekenhuis over t gewicht.. nooit gewogen of naar gevraagd of gezegd dat ik moest afvallen. is denk ik per ziekenhuis ook wel verschillend. weet je wat t is.. mensen die niet zwanger kunnen worden of minder snel zeg maar, doen alles om zwanger te worden, dus stoppen met roken, drinken, gezond eten, vitamines slikken, afvallen... terwijl in mijn omgeving bijna al onze vrienden 1 of meer gezonde kinderen hebben of zwanger zijn die: en veel te zwaar zijn, en roken en een neut ook aardig lusten en het allemaal niet zo nauw nemen met t eten en vitamines..
    ik zeg niet dat het allemaal flauwekul is hoor.. weet wel zeker dat sommige dingen echt wel belangrijk zijn.. maar ik voel me niet zo genoodzaakt om 20 kilo daarvoor af te vallen dat het dan WEL lukken zal .. heb ik niet zon vertrouwen in ... maar toch.. die kilo's moeten er hoe dan ook af.. al zou t niet daarvoor zijn dan voor mn eigen gezondheid...

leentje wat zielig dat ze zo verkouden is... let je wel op de mexicaanse griep? kweet wel dat t allemaal weeer erg overdreven word verteld enzo maar met kleintjes zou ik er toch even erg in hebben.. morgen weer werken ja? zin in?

beast t is altijd een grote stap.. maar als je gevoel zegt dat t goed is is het goed toch :D
    lief van je kado voor je schoonvader
    arme jasmijn over die poster.. kan je nagaan wat die kleintjes toch meemaken soms!
    en ben blij dat je grote beschermengel heeft meegestuurd!!!!

melmel lekker genieten en we wachten gewoon geduldig op de spam :D

stephanie waar hang jij uit ipv hier :p
    of is je nieuwe voornemen niet meer forummen ofzo :p ;)

nou hier net thuis.. vandaag 10 uur aan t werk geweest waaronder 2,5u vergadering vanavond.. ben gesloopt.. nu zometeen slapen en morgenochtend weer werken..
    trusten allemaal

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    :) En bedankt... hahaha

Sorrie, ik lees mee maar heb gewoon geen tijd om op iedereen te reageren. Alleen maar ego doen vind ik ook niks dus lees ik even snel en ben ik weer verder met druk zijn.

Nu toch nog ego dus....

(vrijdagmorgen koffie?)

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mogguh! (? Kan je dit al ochtend noemen?)

Leentje, heeeeeerlijk, een nachtje bijslapen. Voor mensen waar je je kids dropt is 1 nachtje veel wakker echt niet zo erg (spreek uit ervaring) dus gewoon af en toe doen om bij te tanken. Sielug dat Saar zo enorm verkouden is, hopelijk wordt dat snel minder.

Mariek, Daan, ik mocht niet aankomen werd er bij de eerste afspraak in het AMC gezegd (zat toen rond de 28). Ben natuurlijk tijdens de behandelingen wel wat aangekomen, maar heb er wel altijd op gelet echt onder de 30 te blijven. Ga nu wel hard richting de 30, hahaha.

Lool, super zeg!!!!! En natuurlijk word jij het wel, ik zal in elk geval hard voor je duimen!

Beast, toch nog flink wat verbouwen dus... maar dat was juist ook wel iets wat jullie hier misten toch, een wc boven? En als het kán op die manier... is het wel zo prettig dat gelijk maar te doen dan. Spannend!!

Mel, succes zo zonder kraamhulp. Ben erg benieuwd naar de spam ;)

Leentje, die 28 weken was een week of 4 terug geloof ik. Zat dinsdag op 40 weken... slik.... (twee weken terug al op 34). Ga nu dus de olifantendracht in, hahaha. Met als leuke bijkomstigheid dat ik 's nachts dus kots wegslikkend wakker word 8). Tweede nacht achter elkaar al. Eerst om 12 uur... dopje antagel genomen... toen om 1 uur weer... even rechtop gezeten en slokje roosvicee op... en nu net echt vies met kots al in mijn neus en het maar opgegeven en naar beneden gegaan - met een glas melk op de bank. Vanavond pizza op en ik ben bang dat dat niet echt geholpen heeft :(. Zo maar even een aflevering House en dan poging 4 om te slapen.

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, en vrijdag dus weer voor poging III van de 20w echo, had ik dat al gezegd? (vast wel).
    Ben benieuwd naar of iemand de geslachten én de datum goed gaat hebben, haha. Hoop dat de datum april gaat zijn of in elk geval maart....

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miep tjee wat een ongemakken....ennuh bmi telt niet als je zwangerrrrt bent (maar dat wist je vast al ;) ).
    Ik gok op 2 jongens en een meid op 19 maart (mijn d-day)

@ beast wauw wat heb jij een beschermengel op je schouder zitten......en ja, mijn ervaring is ook dat kleine kinderen meer meekrijgen dan wij beseffen.....arme J.
    En dan het huis, meid ik hoop dat het allemaal te realiseren is en dat het financieel ook te doen is. Kan me voorstellen dat je verliefd bent, het zag er ook erg praktisch uit!

@ lool wat goed dat je bent uitgenodigd!!!!! En ik vind dat je helemaal niet onzeker hoeft te zijn want ik vind je een geweldige, sterke vrouw! En als je eraan twijfelt of je het wel goed doet, dan kijk je gewoon even naar N en dan weet je het weer ;)

@ daan ik ben iets langer; 1m76 dus mijn bmi is iets lager. Toen ik bijna 2 jaar terug weer bij de gyn kwam, woog ik 82 en zei ze dat ik in elk geval niets aan mocht komen (da's dus mislukt). Vanmorgen even op de weegschaal gesprongen...84,7...oeps.
    Ik heb vorig jaar ook een paar weken dr Frank gevolgd, maar ik vond het vreselijk, ik snakte na een week naar een boterham. Nu eet ik mijn maaltijden normaal, en tussendoor eventueel fruit, daar val ik ook wel mee af.

@ mariek ik snap je frustratie hoor, maar als je in de mmm terechtkomt dan willen ze gewoon de omstandigheden zo optimaal mogelijk hebben, en als jij toevallig rookt en te zwaar bent, dan zien ze graag dat je dat verandert. Maar je hebt groot gelijk hoor, 1 verslaving tegelijk is meer dan genoeg. Hoe gaat het met C? DIe was toch ook gestopt?

@ leen heerlijk een nachtje bijslapen.....de romantiek komt wel weer terug als de rust is weergekeerd ;)
    Hoe is het nu met Saar? Weer ietsjes beter? Succes met je eerste werkdag, wat is dat snel gegaan zeg!

@ stephanie * zwaai * hoe is het bij jou? streefgewicht gehaald? En hoe gaat het met de kids?

@ melmel * zwaai * geniet maar lekker, wij wachten met spanning op het eerste plaatje van je kanjertje! Hoe vindt grote zus Mia het om grote zus te zijn?

@ dimple nee het luchtalarm is niet afgegaan.....wind stond richting het noorden he ;) Siemens stond wel in de file bij dordrecht, we waren even bang dat de a16 was afgesloten maar gelukkig kon hij er nog net langs!
    Ja en over die gyn.....ik weet het ik hoef ook helemaal niet te klagen, voor hetzelfde geld had ze gewoon gezegd dat die afspraak verplaatst werd naar ergens in februari. Het jammere is nu wel dat Siemens niet met me mee kan. Nouja het zal ook niet heel veel voorstellen, maar had het gewoon liever met een bekende gyn besproken denk ik.

Heb dinsdag nog wat slims gedaan....misschien hebben jullie m al gezien op mn hyves; het fotoboek van Berlijn dat ik heb besteld. Alleen heb ik dus de voor- en achterpagina verwisseld, slim he! Ben nu aan het proberen om het gecorrigeerd te krijgen, want het is wel een beetje zonde...

Zo, vanmorgen weer eerste clomid pilletje achter de kiezen, laat het geluks-ei maar komen!

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen,

miep dat lijkt me vreselijk wakker worden meid, met t kots in je neus...rustig aan en overdag maar wat vaken met je benen omhoog, misschien een idee om je hoofdeinde op te hogen? dan loopt je maag sap etc niet terug naar je neus, je kunt evt steunen daarvoor bij de zorgwinkel huren...

mielenl op naar dat superbrusje!!!!(of2:p)

19. morgen!!

stephanie moet morgen dubbele dienst :( wat kan jij volgende week? enneh ik zei :bijna al mn vrienden he :p:p

miep jeetje al 40 weken buik? woeiii kan me voorstelllen dat je dan van die nare kwalen krijg, bedoel als ik iedereen altijd zo hoor "klagen" aan t eind van de zwangerschap.. april is wel een mooie maand, niet te warm ook niet meer te koud ;)

miele hihi tis totaal geen frustratie hoor.. maar omdat er over afvallen gepraat werd in combi met zwanger worden :) vandaar dat ik dat zo zei.. is ook logisch dat ze de beste omstandigheden willen hebben.. al is het dus niet bewezen dat als je te zwaar bent dat de reden is van onvruchtbaarheid.. dat bedoelde ik ermee te zeggen :)
    chris is idd ook nog altijd gestopt. maar die heeft t er moeilijker mee dan ik. praat er de hele dag over, zodat ik er ook weer zin in krijg haha en hij neemt af en toe die vieze kauwgom.. heb ik gelukkig niet nodig.. tja ach vrouwen zijn toch t sterkere geslacht, blijkt maar weer ;)

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    liefs en zwaai vanuit deze kant!

meer zit er even niet in...sorry....:)

Deel Deze Pagina