lola echt super knap dat je nu al 10 dagen niet gerookt hebt!!! nog 4 dagen en dan zijn de moeilijkste (afkick) dagen voorbij! ben trots op je ! en op marieke natuurlijk!!!
morgen!! aaah baps das lief! lola ik ben ook trots op jou!!! super goed!!! we kunnen het!!! ik ben er vandaag alweer 11 weken vanaf... sjonge 11 weken.. zou best 11 weken zwanger willen zijn hahaha en heerlijke gedachte he dat je geen nachtdiensten meer gaat draaien hihi benieuwd hoe je baas reageerd.. beast suc6 vandaag met het huis!! miele en hebben de jongens lekker geslapen? daan, jeetje dat is wel raar dan zon heftige ongi. helaas zal je alleen nooit echt achter komen wat t was.. zeg t maar niet in t ziekenhuis want dan zeggen ze strax: oo dus je kan toch zelf miss zwanger raken? kom over een jaar maar terug hier nu lekker 2 daagjes vrij..moest nu wel vroeg op want ze komen van de woningbouw ofzo.. en morgen mag ik bij stephanie oppassen!!!! en dan blij ik gezellie daar eten.. zat te bedenken dat chris en ik morgen ook alweer 6 jaar hebben woeii wat vliegt de tijd hihi (doen we verder nix aan hoor steef.. dus kom gewoon gezellig bij jou eten.. we gaan eind van de maand al samen uit eten dus)
@ bapsie ohhhhh nog eventjes dan mag je het gaan vertellen! lekker hoor, geen nachtdiensten meer. kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt. @ lola ik ben ook trots op je! volhouden hoor ! Ik heb die film ook zitten kijken alleen het laatste stukje niet.....kon het niet meer volhouden @ mariek ja ik had ook best.....ehm.....ruim 13 weken zwanger willen zijn * knuffie * De jongens gingen gelijk slapen (ze waren zeker moe hahaha) en Dimple en Willie hebben Wup gisteravond weer opgehaald. Bosch was wel erg verbaasd dat hij weer weg was, kon zich niet meer herinneren dat Wup dag zei.
Goedemorgen all... Hier een beetje gebroken van gisteren, was best wel weer zwaar, een dagje zandvoort. Gelukkig viel de kou wel mee. Gezinnetje weer compleet, maar wat een gedoe zeg, al dat ophalen. Om ca 20.15 uur in zandvoort weggereden, om 23 uur thuis. Eventjes ook nog over Den Bosch en daarna naar de familie wasmachien en daarna naar huis. Miele, kan me voorstellen dat je ook gebroken bent, maar Wup vond het wel geweldig, mag ook wel eens andersom hoor. Wup heeft het erover dat ze aan het voetballen waren in het bos en dat siemens de bal door zijn benen liet gaan en dat bosch gewonnen had. Hoe kwam het trouwens dat jullie de kindjes gisterochtend pas om 830 hoorden? Waren ze gewoon zo lief aan het spelen? @Daan, wat vreemd zeg, die heftige ongi, misschien toch iets geweest. @Marieke, lekker dagjes vrij. Zo, nu even beebje uit bed halen, ligt een beetje te huilen, is ook niet gezellig zo alleen op je kamer liggen
volgens mij was het andersom......Siemens schopte de bal naar Bosch en die liet hem tussen z'n benen gaan. En Wup had verloren omdat hij de hele tijd hands dee Ik heb nog wat foto's gemaakt, ik zal er vanavond (als ik er aan denk en als ik de laptop mag) wel een paar naar je mailen. Ik was zaterdag ook bekaf, ik werd rond half 9 wakker en toen hoorde ik ze lachen en praten. Misschien waren ze al langer bezig hoor...Siemens is heel zachtjes naar hun kamer gegaan, de deur open gedaan, heel hard op de deur gebonst en weer gauw in zijn bed gaan liggen. Toen kwamen ze allebei op ons bed gesprongen, hahaha!
Hey! Beast, al 2de bezichtiging gehad? Lool, whoehoe het gaat goed, vandaag dan al 10 dagen! Nog een paar dagen voor je sollicitatiegesprek, spannend! Marieke, 11 weken alweer, men wat goed! Gaan jullie niets vieren omdat jullie 6 jaar bij elkaar zijn? Manlief en ik hebben vrijdag ons 11-jarig samenzijn gevierd. Wat helaas eindigde in dat ik vervolgens rond 0.30 's nachts het ziekenhuis verliet. Schoonvader is opgenomen en heb met hem vanaf 20.30 bij de eerste hulp gezeten. Zometeen maar weer even op ziekenhuisbezoek. Bapsie, lekker vooruitzicht, geen nachtdiensten meer! Succes met vertellen. Miele, je bent natuurlijk van harte welkom . Heb je al gebeld met het ziekenhuis? Hier is de ongi nog steeds erg heftig. Heb gewoon zo het gevoel dat het wat was. Maar goed daar zullen we wel nooit achterkomen. Ga zometeen naar DD bellen voor een afspraak.Probeer het eind januari te plannen, dan heb ik nog even om af te vallen... Kussies
@ daan ik heb volgende week dinsdag een afspraak ivm de nacontrole van de curettage, dus dan vraag ik evt wel aan de arts. Naar hoor, dat je misschien een vmk hebt gehad. Zet het maar gauw uit je gedachten, en richt je maar beter op het afvallen en DD! * knuff * Wat is er met je schoonvader gebeurd? @ beast jaaa hoe is het met de vlinders in je buik?
Miele, mijn schoonvader heeft prostaatkanker met veel uitzaaiingen. Hij heeft echter vaak last van obstipatie en vrijdag was het echt te erg,hij lag gewoon dubbel van de pijn op de bank de pijn te verbijten. Mijn schoonvader is geen piepert, dus als hij pijn heeft dan heeft hij echt veeeel pijn. Na gebeld te hebben met de huisartsenpost en de opmerking te hebben gekregen dat hij maar een beker lauwe melk moest drinken heb ik contact opgenomen met de oncologiepolie. Gelukkig werd ik daar wel serieus genomen en mocht ik (na gesproken te hebben met de dienstdoende arts) ons gelijk melden bij de eerste hulp. Er zijn toen gelijk buikfoto's gemaakt en daarop was te zien dat de dikke darm verwijd was tot 9 cm (bij een normaal persoon is dit 4 cm). Niet gek dus dat die man pijn had.Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis en krijgt laxeermiddelen en klysma's. Echt zielig. Zometeen ga ik weer naar het spreekuur en gelijk maar even weer praten met de verpleegkundige. Ik hoop dat ze dan dinsdag de pregnyl er gelijk injassen! En nu mijn DD avontuur, ik belde in de veronderstelling dat ik de Nederlandssprekende assistent zou krijgen, niet dus .... En mijn Duits is zooooo slecht . Kon nog net begrijpen dat over een kwartier de Nederlandssprekende assistent weer terug zou zijn... Nu weer even alle moed verzamelen om straks nogmaals te bellen.
Men en ja hoor.....nu heel de tijd in gesprek. Ga nu naar het ziekenhuis dus bel vanmiddag nog wel een keertje.... baal baal baal...
Hey meiden, Bedankt voor jullie felicitaties. We willen idd graag op 21 oktober dit jaar gaan trouwen. Het was eigenlijk de bedoeling om een partnerschap aan te gaan maar we zijn er pas achter gekomen dat dat in Duitsland niet geaccepteerd wordt dus vandaar dat we onze ondertrouw gaan omzetten naar een huwelijk. Best spannend dus. En uiteraard heb ik kippy als getuige gevraagd. En natuurlijk in stijl bij de mac! Zaten we bijna met z'n tweeen bij de mac te janken... Ik heb helaas nog niet alles teruggelezen en dat gaat me nu ook niet lukken want krijg zo nog kraamvisite.... hopelijk vanavond. Maar iedereen een dikke knuffel en spreek jullie snel weer! Liefs!
daan jeetje sterkte met je schoonvader.. hier ook een schoonvader met ontsteking aan zijn darmen.. die moest van de huisarts weer een foto laten maken (vorig jaar lag hij er ook voor in t ziekenhuis) komt ie in t ziekenhuis zeggen ze: vinden we niet nodig.. nu bleek er dus toch een ontsteking weer te zitten nu grrrr. hopelijk knapt ie snel wat op joh! en moest wel lachen om je duits.. ik kan ook geen duits.. denk dat ik ook zou dichtklappen aan de telefoon dan hihi hopelijk zit ze er zo wel hihi wieffie nogmaals gefeliciteerd meid alleen nu ben je t zelf super! en leuk die mac stijl hihi
Und wir haben eine afspraak ab 3 maart um 3 uhr. Ja ja zo goed is dus mijn Duits ! Schrok eerlijk gezegd wel dat we zo lang moesten wachten, er is gewoon echt niet eerder plek. Maar ze vertelden wel dat als je eenmaal de intake hebt gehad dat de behandeling dan zo kan starten. Nu morgen even bellen met het ziekenhuis dat ik mijn dossier kan ophalen. Allemaal nog een fijne dag!
@Wieffie: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. @beastie: Hoe was de 2e bezichtiging? En je gesprek? @daan: Tjonge wat vervelend, hoop dat het snel weer beter gaat met je schoonvader. En het is zo 03-03 hoor. @all: dikke knuff Ik ga er weer vandoor, heb zo waterpolotraining. Mss tot vanavond
@ daan jeetje wat heftig met je schoonvader (en wat fijn dat hij zo'n doortastende schoondochter heeft).....beterschap voor hem! En jawolllieeeee een afspraak voor 3 maart, wat een mooi vooruitzicht! Jammergenoeg iets later dan gehoopt, maar des te mooier wordt het resultaat @ wieffie nu dan "persoonlijk" gefeliciteerd, ook met je verjaardag dacht ik....toch? zo, net even een rondje ikea gedaan, voor een groot bed voor Bosch. Hij was wel weer blij dat Wup z'n bed weer uit zijn kamer werd gehaald en zijn eigen bed weer op z'n plek stond, maar hij wilde toch wel heel graag een groot bed. Nu alleen nog een andere stoel. Die ene die ik wilde is blijkbaar uit het assortiment....balen.
Nou die zijn vandaag alleen maar meer en sterker geworden...morgen ff alles op een rijtje zetten Gesprek met arbo was ook oke,..de arbo mevr. was erg geschrokken van mijn verhaal. Ja, dat snap ik is zo;n beetje je ergste nachtmerrie. Over 6 weken neemt ze weer contact op...maar dan verwacht ik wel weer wat te doen. Op me werk ook een goed gesprek gehad...daar gaan we door zoals we al deden ik kom regelmatig even contact opnemen/houden...ik doe het super volgens hun..begrip al om/ en hopelijk jullie ook een beetje voor mij...ik ben zo ego maar ook zo druk nu ff..en Jasmijn vreet erg veel energie met haar peuterpuberfase schijnt over te gaan maar ik geniet ook wel ff van de momenten als ze hier niet is erg he. **oja..kwam een lekker ding van vroeger tegen...die zei dat ik maar eens moest bellen als ik er aan toe was voor een goedgesprek en een borrel...leuk om te weten en streel me ego ook weer...doe er nu zeker niets mee maar wel leuk**
Beast, haha, kan of helemaal voorstellen dat het heerlijk rustig is zonder peuterpuber in huis...denk dat alle andere moeders regelmatig hetzelfde denken, en jij krijgt 't dan ook nog in je eentje over je heen. Fijn dat t huis weer zo fijn was als vorige keer, nu nog een fijne prijs - en de papieren die je nodig hebt. En heerlijk dat je even wat mannelijke aandacht krijgt (terecht, superwijffie), niet meer druk maken over alleen blijven dus en als je er aan toe bent de stiute schoenen gewoon eens aantrekken..... Wief, nogmaals gefeliciteerd! Daan, wat heftig van je schoonpa! Super wel dat de afspraak in DD staat. Valt mij eerlijk gezegd niet tegen, die wachttijd (wij moesten in het AMC destijds drie maanden wachten tot de intake en door alle onderzoeken waren we weer vier maanden verder voor we konden starten). Ik denk trouwens gezien de extreem korte cyclus dat je lichaam gewoon nog 'last' heeft van de hormonen van de ivf hoor...kan dan rare dingen doen en rare ongi's hebben. Miele, groot wordt ie al...naar een groot bed, weer een stap. Fijn dat de mannen het leuk hadden samen. Dimple, hebben jullie een leuke dag gehad? Even showen, ik ben zo niet-crea en niet-handig als de pest, maar heb het toch voor elkaar (had al wat kleine diertjes af): het eerste muziekdoosje is af! Tadaaaaa
@ beast spannend, hopelijk komt het papierwerk ook allemaal in orde en kunnen jullie van dat mooie huis jullie nieuwe thuis maken! En fijn dat ze op je werk zo begripvol zijn. Zal ook wel weer lekker zijn, om straks weer langzaam een beetje te gaan werken. Logisch dat je zo af en toe even blij bent dat er geen peuterpuberende meid in huis is......elke andere moeder geeft het gezag even over aan pappa en trekt zich even terug als ze dat nodig heeft. Sterkte ermee en dikke knuff (en geniet van de aandacht van het andere geslacht.......dat komt vast goed over een tijdje, als je er weer aan toe bent ) @ miep wauw wat crea! is dat gehaakt of gebreid? Ziet er schattig uit hoor!
wel terug gelezen maar even nix blijven hangen.. zag een leuke foto voorbijkomen van miep hihi leuk joh! verder iedereen knuffel! morgen lekker daggie naar stephanie.. zon zin in! lang geleden.. ben dr dus weer even aan toe..
Avond! @ Baps, dank je!!! Heb jij zelf ook gerookt dat je het zo goed weet? Hihi! @ Marieke, woooow 11 weken! hoe is het nu met de trek enzo? Vandaag had ik enorme trek! Maar ja, gewoon doorgaan... @ Dimple, kan me voorstellen dat het heel vermoeiend is, maar als het maar leuk was toch? @ Miele, aaaah, bedje gescoord? Ik heb laatst voor N. een meegroeibed gekocht. Dus ze ligt in een ´semi groot´ bed. 160 lang is ie nu... Echt schattig, zo´n klein moppie in zo´n ´groot´ bed! @ Daan, jeetje wat heftig zeg dat verhaal over je schoonvader! Heel veel sterkte! Enne 3 maart! Halleluja, ja dat duurt nog even, maar wel fijn dat dan eigenlijk meteen de behandeling kan beginnen! En dan kan jij nog wat afvallen! @ Wief, Hihi, zie jullie al zitten! @ Miep, aaaaahw, wat leuk!!!!!! @ Beastie, ego mag, je hebt ook zo veel te regelen en dan hebben we nog niet eens over het rouwproces waar je in zit! Je bent een topper, als ik zo allemaal lees wat je doet en hoe je het doet! En, altijd goed voor je ego! Hihihi! Hier alles ok.. Had mij vanmorgen gigantisch verslapen dus had mijn functioneringsgesprek gemist! Haha, nou ja... Volgende keer beter!
Ach meid...kan me nog heel goed herinneren hoe blij ik was dat L met de peuterspeelzaal kon beginnen toen. 2 dagdelen in de week ff rust en ff tijd voor alleen de jongste. Maakte meestal op dinsdag middag er ff gebruik van rustig even te kunnen shoppen zonder constant op je kids te hoeven letten (Y zat toen nog in de buggy denkt met weemoed terug aan de tijd dat ie nog niet kon lopen ). Wat fijn dat het huisje er zo veelbelovend uit ziet! En arbo en werk ook op 1 lijn. En dan ook nog een lekkere ego-boost. Vandaag goeie dag dan denk ik he? Knuf! @Wieffie: ook vanaf hier nog een keer gefeliciteerd en gefeliciteerd! @Kippy: wat leuk dat je mag getuigen bij Wieffie en T's huwelijk! Ik vond het heel bijzonder dat ik dat bij mijn vriendin mocht doen. *pinkt weer traantje weg* @Daan: wat goed dat je hebt gebeld ...en vooral teruggebeld met de kans dat je in het duits moest praten.. zou ik echt niet hebben gedurft Enne, maart klinkt misschien ver, maar februari gaat altijd heeeel snel hoor. ...zucht... K wordt 5 maart alweer 2 Tijd gaat veel té snel! Oja, veel sterkte voor je schoonvader. Toch fijn dat sommige mensen wél nadenken @Marieke: anti-snurkmiddel nog gaan helpen? @all: ehm...weet het niet meer... Hier in elk geval alles goed. Als K de 5de ziekte had, dan was het wel een rappe, want de volgende dag was er niks meer aan de hand. Dus zal wel geen 5de zijn geweest denk ik dan maar. Ben bekaf, want vandaag was het weer zwemlesdag. haasten, K uit bed trekken (die dus z'n hele kamer overhoop had getrokken én in bed gepoept had ...altijd als je haast hebt natuurlijk ), gauw naar beneden rennen, erachter komen dat Y in de laatste 10 minuten vanalles heeft gedaan behalve zijn schoenen en jas weer aantrekken :x, als een gek fietsen met K voorop, buggy achterop, al fietsende Y roepen dat ie moet ophouden met 'boos' zijn en gewoon mee moet gaan. Bij zwembad aangekomen kids vooruit sturen want ze hebben nog maar 3 minuten om om te kleden...en Y blijft dan natuurlijk ineens wél netjes op je wachten ...buggy van de fiets, K in buggy, naar binnen racen. Kijken of L goed zit in haar kleedkamer, door naar Y om te zorgen dat ie er aan denkt zich uberhaubt uit te kleden. Er dan achter komen dat ie alleen maar staat te geinen...en dat de badmeester al achter hem staat om de kinderen op te halen... Dan proberen hem supersnel om te kleden, maar dat kan dan weer niet omdat ie dan opeens bedenkt dat ie het zelf wil doen...ondertussen K sussen dat ie écht nog ff in de buggy moet blijven zitten...en je kop om de deur steken om te zien of L al naar het zwembad is omdat ik de juf nog moest zeggen dat ze nog even geen waterschoenen heeft...om daarna gauw mijn aandacht weer op Y te richten omdat ie in de tussentijd al MAAR LIEFST 1 sok verwijderd heeft... Affijn..omkleden dus en rap naar de badmeester, maar NIET rennen in het zwembad..mission impossible natuurlijk ...en dan heb je ff rust...ff... want de pasjes moeten nog uitgescant, je moet nog in de rij voor iets te drinken, K wil erg graag z'n jas uit (en ik ook!!) en wat drinken en even rondrennen. Voor je het weet is de tijd al weer om en moet je Y proberen te vangen in een handdoek zónder dat ie K kleddernat maakt met z'n natte shirt. Tegen de tijd dat ik bij zijn kleedkamer ben, heeft hij al 3 blokjes gerend als een malloot en als ie z'n zwembroek eindelijk uit heeft sta je daar als vangnet te proberen zijn zwembroek uit de lucht te vissen voor dat ding iemands droge kleding raakt. Affijn...je kan wel raden hoe dat gaat met aankleden verder en ik denk dat ook niemand op kijkt als ik zeg dat wij altijd het laatste weg zijn, terwijl L altijd het eerste klaar is in haar eigen kleedkamer... En dan is er nog slechts 1 obstakel voor we weer op de fiets zitten....de kantine...en ik dacht het nog wel voor te zijn door drinken mee te nemen. Maar helaas, Y had 30 cent in zijn zak en dacht daarvan wel even snoep te kunnen halen. En o o o wat was hij boos toen dat dus niet ging gebeuren en mamma niet ging bijpassen. Tranen met tuiten op de fiets terug. Maar aan het eind van de fietsrit was ie in elk geval wel eindelijk weer rustig En dan kom je thuis en kan niet gaan zitten want het is al 6 uur en er moet nog gekookt worden. Ondertussen heeft K dan het stokje overgenomen van Y en loopt als een dolle door het huis, probeert de komkommer van het aanrecht te stelen (schuift zo het opstapje voor het aanrecht en gaat erop staan ), moet je om de 2 minuten van 1 vd 2 anderen horen dat ze zo'n honger hebben en heeft Y ondertussen het plan opgevat om K als kegel te gebruiken bij z'n spelletje bowl...wat K dan ook nog helemaal geweldig vindt En terwijl je dan zelf aan het eten bent Y en K maar vast naar boven sturen om in bad te gaan omdat L nog haar huiswerk niet af heeft voor morgen. Gelukkig kunnen de jongens tegenwoordig wel prima samen in bad. Y is heel erg leuk met z'n broertje gelukkig. Affijn...20.50 was ik beneden. ben dus bekaf... en nou nog ff verder aan de knutsel voor Y's uitnodigingen voor zijn feestje volgende week... dusseh...later! Liefs Tezzz