Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truste allemaal

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    moge....

gister nix van makelaar gehoord, of eigenlijk wel ..had hem ge-smst...maar hij had geen nieuws..jammer de bammer..morgen dus misschien meer!

en vanmorgen lekkende cv koppeling..broerlief heeft het gefixt!

oja gister heel stuk van Jasmijn haar laten knippen en zelf een pony laten aanmeten..ben niet ontevreden..

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmiddag!

@Beast: jammer dat je nog geen nieuws hebt gekregen van de makelaar. Hopelijk willen ze nog een klein stukje zakken..of anders heeel snel verhuizen :D
    En jij ook lekkage? 'Nederland leeft met water'...zucht..

@Bapsie: filsteerd met je 12 weken! Hoe waren de reacties op je werk?

@Wieffie: zoooo lief die foto! Jammer dat de ka niet helemaal begrijpt wat je bedoelt...arme E...:( hopelijk kan de ostheopaat hem een beetje rust geven..

@Lekkage hier; Nou, vrijdagmiddag is er iemand langs geweest en het lek was snel genoeg gevonden. Helaas wel bij de cv dus, maar wel op een plek die wij niet goed konden zien. Dus wij helemaal blij dat dat in elk geval weer was opgelost....
    gaat manlief een half uurtje geleden zijn jas aantrekken en is zijn zak opeens kletsnat! Niks uit z'n zak gelekt en de rest van de kapstok ook kurkdroog. En toen dwaalden onze ogen naar bóven de kapstok....
    Lekkage aan het plafond! Waarschijnlijk iets in de douchecel en Y had vanmorgen als enige gedouched. Dus best kans dat het in de afvoer zit of de douchebak lek is of zo. Maar ik heb toch voor de zekerheid maar gewoon de hoofdkraan dichtgedraaid. emmer met water in de wc gezet, paar kannen op het aanrecht om ranja te maken en heet water in de wasbak om de handen te kunnen wassen enzo, want we zouden zo gaan papiermaché-en. Spinnen natuurlijk, want die hebben we nodig voor Y's feestje :D
    ...zucht...maar dus knap balen...lekkageperikelen nog niet voorbij dus :( :( :(

aan de klieder nou!

Laterr ;)

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast, nog even spannend dus... maar klinkt wel alsof jullie er sowieso wel uit gaan komen ;). Staat Jasmijn ook goed, iets korter haar en een pony! En fijn dat je broer de lekkage kon fixen... kan je 'm niet ook even langs Tezzz sturen ;)?

Tezzz, wat kl*te zeg. Kon je er nog wel even bij hebben met alle drukte... zucht. Al een loodgieter gebeld weer?

Wief, vannacht wel een beetje door mogen slapen? Wat zielig, zo'n klein mannetje met een reflux. Dat de arts het niet begrijpt - taalprobleem of ignorant arts?

Mariek, genoten van je vrije dag? Vanavond weer werken toch?

Baps, 12 weken!! Fijn dat je die grens bereikt hebt en geen bloed meer hebt gezien. Zat net na te lezen van de eerste weken van deze zwangerschap - bruinverlies begon ook met 1x rood bloed 's avonds. Heb toen zelfs nog een extra echo gehad, was ik alweer helemaal vergeten, haha.
    (gelijk maar weer even een update op onze site geplaatst. Naam is nu veranderd naar drielingonzeachternaam.beebiesite.nl)

Hier een rustig weekendje, lekker zitten haken. Zal zo even een foto plaatsen van kleine Nijn en 'grote' Nijn (15cm ofzo) die ik heb gemaakt voor kleine B. Nu aan het werk om een aap te maken en daarna aan het werk voor J en S :D.
    O, en hier de beloofde buikfoto - met een erg duffe zondagochtendkop erop ;)

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoofd er maar even afgeknipt, haha. Hier Nijn en Nijntje... zonder patroon in elkaar gebouwd!

6. middag!!

mooie spam voorbij zien komen :D

beast spannend dus nog ... hopelijk hoor je snel iets...

miep mooie buik joh!!! :D zonde van je zondagshoofd dat je die eraf hebt geknipt :p
    lief die nijntjes.. knap hoor om ze zo in mekaar te zetten.. ik ben niet zo crea bea haha

hier zometeen idd werken.. heel niet leuk!
    gister en vandaag bij angela geweest.. die wonen dus vlakbij lobith.. als t water nog 30 cm stijgt kunnen zij t dorp niet eens meer af of op met de auto... wat een rampterroristen zeg.. stonden vandaag gewoon in de file omdat iedereen t hoge water wil zien.. en t grappigste is nog.. je ziet nix want alles is afgesloten hahaha maar dan zie je maar dat iedereen dan ineens lobith en tuindorp heel interressant vinden haha
    angela is trouwens behoorlijk ziekjes.. wel sneu.. gisteren nog met haar en dr papa bij de dokterspost geweest. kind bleef maar gillen dat ze pijn in dr nek had en ze had 40 koorts.. dus meteen daarheen.. heeft ze iig weer eens oorontsteking en flinke griep erbij.. arme drommel... ze heeft alleen pijnstillers gekregen.. antibiotica doen ze niet meer zo snel aan.. vind ik alleen amar goed..

zo nu even eten maken en dan ga ik maar eens werken

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @mielenl: Heb gezwaaid hoor. :)

@wieffie: Das minder dat E zoveel huilt. Hopelijk bied de osteopaath snel verlossing. En we zoeken altijd nog dames bij ons in het team hoor. ;)

@tezzz: succes met al dat water (lekkages)

@beast: de duim modus staat nog steeds aan.

@miepie: Wat een mooie buik en wat een leuke nijntjes.

@marieke: werkse voor zometeen

@lola: gefeliciteerd dat je op tweede gesprek mag komen

8. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik ben er weer vandoor. Heb zo een afscheidsetentje met mn oud collega's

Tot morgen

9. truste allemaal

10. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Goedemorgen allemaal

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Beast, mooi hoor die Jasmijn, was haar haar al zo lang dan?

@Miep, wow wat een mooie buik, kan me voorstellen dat niks meer lukt. En wat knap die Nijntjes, ik zou niet weten hoe je moest haken, laat staan iets zelf zonder patroon te maken.

@Tezzz, balen van de lekkage, hopelijk snel opgelost. Als er iest fout zit in de cv wordt het natuurlijk tijd voor een nieuwe, een Remeha natuurlijk dan he.

@Marieke, ach je vond het volgens mij zelf ook wel interessant dat hoge water, alleen jij zou er niet apart voor naar toe rijden, geef maar toe;)

@All, gisteren echt een lekker dagje met zijn 4-tjes binnen gezeten en erg rustig aan gedaan, Digger was er gisterochtend al om 6.15, maar meteen de fles gegeven en daarna nog even op bed gelegd (we dachten al, dan liggen we net 5 min dan komt Wuppie), maar niks is minder waar, hij werd pas om 9 uur:$ wakker, en was super gezellig bijna de hele dag, zonder te slapen.

Wij hebben een medische week hier, vandaag met Digger naar Osteopaat, morgen Wili tandarts, woensdag niks (voorlopig;)), donderdag Wili dokter en vrijdag met Digger naar de dermatoloog.
    Hij is trouwens nu helemaal gaaf, alle eczeem is weg door de zalfjes, ben benieuwd of het terugkomt en hoe snel, nu 4 dagen niks smeren, alleen vette creme

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Morgen Nyncke.

@Lola, wat gaaf zeg een 2e gesprek, nu gaat het echt worden.

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mogguh!

Dimple, wat fijn dat de zalfjes zo goed lijken te helpen! Hopelijk blijft het nu met alleen vette creme ook weg...

Lool, had nog helemaal niet op jou gereageerd, sorry... super dat je op 2e gesprek mag komen, gaat helemaal goed komen. Wat zou het heerlijk zijn als je straks dichter bij huis kan werken.... (al kan je dan niet meer even buurten bij G4 ;)).

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen!

jullie hebben het vast gemerkt.....heb mijn boerderijleven weer opgepakt (o jee daar gaat mn vrije tijd)

hier gisteren opgetreden, ging gelukkig erg goed. Ouders op visite en zelfs zus&co is langs geweest! gezellig!

@ nyncke oeh "kleine" meid is van de week jarig volgens mij? Hebben jullie nog iets leuks in de planning?

@ miep knap gedaan hoor, zonder patroon, petje af!

@ dimple succes met alle doktersbezoeken. ik moet morgen naar de gyn en eigenlijk ook even naar de HA want ik heb ineens een soort van moedervlek op mijn buik, dacht eerst dat het een blauwe plek was maar het is echt bruin. En ik - muts die ik ben - zit me daar toch een beetje druk over te maken....

@ tezz balen van de lekkage, bah, altijd vervelend dat soort tegenslagen.

@ beest hopelijk goed nieuws vandaag???

@ wief * zwaai * wat heb je twee prachtige mannen (ws 3, maar die grote spam je niet zo vaak, haha)

@ diaan * zie je nou wel dat er aan je gedacht wordt ;) * hoe gaat het bij jou? Je geld al terug gekregen of nog steeds oorlog aan het voeren?

@ daan hoe gaat het bij jou? al een beetje afgevallen? hier van het weekend een beetje gezondigd, dus nu weer streng!

@ de rest * zwaai *

15. morgen!!!
    hahaha dimple is ook zo hoor.. ik vind t water ook wel facinerend.. maar om daar nu echt voor daarheen te rijden als ik er niemand ken.. nee hihi

verder iedereen een fijne dag.. ik moet weer in de boeken...
    morgen de care check.. een examen over alle verpleegtechnische handelingen.. dus ff neuzen hoe sommige dingen ook es weer zaten hihi

16. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @mielenl: Ja Kyana is woensdag jarig. We houden eigenlijk ons gewone woensdagritme aan, alleen vanaf 16:00 komt de visite. Zal eens even spam zoeken :)
    En succes morgen in het zh

@marieke: succes met studeren

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
  18. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ben erweer van tussen. Ff werken tot 17:30. Mss tot vanavond

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ nyncke mooie meid hoor!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nyncke, fijne spam! En alvast gefeliciteerd met Kyana (mocht ik het woensdag vergeten ;)).

Beast, enenenenenen? Al wat gehoord? Duimen blijven nog even draaien hier...

Marieke, bij jou zelf nog geen hoog water? Kan me er hier weinig bij voorstellen... staan wat plassen voor de deur, maar daar houdt het ook bij op, haha.

Nog een beetje in shock; Duda, de drielingmama met wie ik vrijdag mee ben geweest op controle is gisteren ineens met een spoedkeizersnee bevallen nadat haar vliezen waren gebroken. Kleintjes doen het gelukkig alledrie goed, 2 ademen zelfs zelf goed. Slik... Duda was zes weekjes verder dan ik.... Hopelijk blijft alles goed gaan met haar mannetjes en meid, so far so good....

Deel Deze Pagina