Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeetje miep.. heb even geen woorden.. hele dikke knuffel meid...
    ik denk aan je!

2. tezzz ah gossie beterschap met de kleine k!!!

beast.. wat super dat je zaterdag alweer mag gaan kijken.. let je ook even op de kleur boxer? ;)

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

HUH? waar haal jij die zaterdag vandaan??
    En natuurlijk let ik op, vind dit een te leuk item...kleur dan de dag! wahahahaha!!:D

4. ow haha ja sorry zat even met zaterdag in mn hoofd hahaha dinsdag bedoel ik ;)

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Och Miep, wat een klotenieuws!!!!!
    Wij duimen net zo hard mee hoor dat alles goed gaat komen met de kleintjes. Het is nog véél te vroeg. :(

Hele domme vraag: Wat is TTS precies?

6. steef.. lang leven google hihi.. dat is als een eeneiige tweeling het bloedrondpompt maar de ene teveel krijgt en de ander te weinig.. met nare gevolgen enzo iiieee niet leuk om te lezen...
    wanneer heb je tijd voor me? :D

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Waarom zijn sommige mensen zo hardhorend....wordt gestalkt door de postcode loterij....en als ik zeg nee dank u...bellen ze gerust nog 2x achter elkaar....damn wat een naare baan want ik ben nu niet meer lief door de telefoon...de volgende keer neem ik dus niet meer op. ZO!

8. hihi weer een gevalletje smep quad? ;)

9. mijn lichaam is weer lekker bezig..
    doet allemaal rare dingen die niet te begrijpen zijn.. geloof dat t in de war is omdat het weet dat we als ik ongesteld word met de iui gaan beginnen hahaha dus lichaam doe niet zo raar en word gewoon ongesteld ofzo!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ..kom nog ff Miepie een extra weltrustenknuffel geven...

tot morgen meiden!

liefs Tezzz

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Miepie, potverdorie zeg dat is schrikken. Wat een nieuws zeg....maar het zijn vechtertjes dat kan niet anders zeg. Fijn dat je nu zo goed in de gaten wordt gehouden, maar wel balen dat dat betekent dat je in het zh moet blijven. Hoe gaat het met Miepman?

Beast, fijn dat je weer verder gaat kijken. Het kan niet anders dan dat het volgende huis nog mooier is dan deze (bij ons eerste huisje hadden we ook een mooi huis op het oog, maar daar kwamen we niet uit met de prijs. Ik balen, want ik dacht voorlopig niet meer zo'n mooi huis te vinden aangezien we al enkele maanden aan het zoeken waren maar binnen no time kwamen we een nog veel mooier huis tegen waar we enkele jaren gewoond hebben).

Diaan, ik ga morgen kijken of ze nog stickers hebben. Pb of sms je adres even, dan stuur ik ze op als ze er zijn.

Dikke x allemaal en Miepie, hopelijk kun je een beetje slapen vannacht in je zhbedje.

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Jeetje miep wat is dit schrikken! Ik duim keihard dat het geen TTS is of dat het in elk geval niet verder doorzet/ontwikkeld.
    Kan het naast verschil in gewicht, vruchtwater etc. ook op de echo te zien zijn in de placenta/bloedvaten?
    Hopelijk hebben jullie hele goede begeleiding en intensieve controle.
    Blegh! Dit is nou zo niet leuk om met die drie ukke -pukken in je buik zoveel zorgen om ze te hebben!

Heel veel sterkte voor jullie!

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Beest: jeetje... heb al zoveel hier getikt maar kom dan niet tot posten... Het is hier echt zo'n chaos en met die 2 ukken... mij hemel ik denk vaak aan je als ik het alleen met die 2 nauwelijks/niet redt.
    Nu ook... Ze hebben beide lange middag tuk van 4 tot 6 gedaan en zijn niet in bed te krijgen... Kaa smikkelt nu banaan en maakt inmiddels een maskertje... agghhhh

@ de rest... ja, sorry, het loopt hier over wat werk en zorg betreft. Zit er even niet in. Lees soms mee, reageer, maar kom haast niet tot posten!

Liefs in elk geval!

14. daan meid heb je je ww alweer gevonden? ;)

g4b knufffff niet te hard werken he.. is niet goed voor je ;)

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    G4, het was door iets teveel vruchtwater bij Sjors dat de gyn het extra onderzocht wilde hebben. Bloed door de navelstrengen is ok, maar Flupke heeft veel te veel bloedtoevoer naar de hersentjes, wat een eerste aanwijzing is dat ie te weinig voeding en/of zuurstof krijgt; ze zorgen dsn als eerste voor genoeg voeding voor de hersentjes en groeien komt even op de tweede plek. Het ìs dus tts, alleen nu pas in fase 1.

Sorry voor de ego vandaag....

16. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Heb wel bijgelezen maar niet zoveel tijd om te reageren gehad. Dat doe ik miorgen wel.

Alleen wil ik miepeen dikke knuff geven.

tot morgen

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hou op en schei uit met je sorry voor de ego.,,.ben blij iets van je te horen...je heb dus nu meldplicht! Wil veel van je horen...neem me foon ook mee naar bed...dus als je echt het niet meer trekt...ik ben er voor je zoals jij er voor mij was/bent! kuzzz op je dikke toeter...klaag veel over je bed! dat lijd af en we denken allemaal aan je en jullie ukkies dikke kuzz en knufff

18. ben t idd met beast eens.. schei uit over je sorry voor je ego.. lijkt me niet meer dan logisch. .en vind je nog sterk overkomen..
    knuff voor jou en hopelijk slaap je een beetje op die rotbedden daar

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    en miepie, hoe was de nacht?

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    lieve miep, hoe is het daarzo?? Denk veel aan jullie!

Deel Deze Pagina