Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, ja wauw, morgen begint het circus echt!!!! hoe voel jij je nu?

Hier ook kindje op bed! Met moeite, maar ze sliep binnen 2 minuten! Hihi!

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Joeheo!

Hoe'st met Miep? Moest ze vandaag nou weer op controle... Moet steeds aan d'r denken!

*and back to work... bleghhh heb het echt zoooo gehad!*

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja klopt vandaag en dinsdag weer! Hmmm, weet iemand hoelaat?

4. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Middag, kwam ook even een Miepie check doen...

Beast, heb je nog rondgeneuzeld voor andere huizen? Heb je nog iets interessants gezien?

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik doe ook de miep-check!

@leen...ja iets heel anders eigenlijk...stuk nieuwer! Dinsdag kijken bij 2.

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Miep check,

Nu werken. Mariek, als ik tijd heb bel ik je nog even vanavond!

Verder iedereen nog een fijne zondag. :)

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @lool...wat heerlijk dicht bij huis werken! is je erg gegund..nu hopen dat de collega's nog leuker zijn dan in a'dam...dan kan het niet meer stuk!

@mariek.. morgen is de dag! jeooeoehoeoeoe...spannend de spannend..denk veel aan je hoor!

@go4...wanneer is het bij jou weekend? (kwam gister de filmpjes van 24-7 tegen ....wat een skeet is Kaa toch...hoopte op bewegende beelden van M maar die had toen alleen gefilmpt)

8. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

He he even de tijd om wat uitgebreider te reageren...

Beast, men wat een naaiers zeg van dat huis :x! Maar begreep dat je inmiddels alweer een ander huisje op het oog hebt? Kunnen wij weer mee koekeloeren via funda??

Miepie, hoe was het bij jou vandaag?

Lool, spannend het tweede gesprek! Hoe laat heb je het?

Marieke, jeeeeeeeeeeeh het gaat nu echt beginnen!!! Spannend!! Veel succes morgen in het ziekenhuis en bij het erin jassen van de eerste spuit ;). Komt helemaal goed!

Dimple, jij ook morgen veel succes in het ziekenhuis! Wat voor een onderzoek is dat voor de apneu? Wat testen ze dan?

Wieffie, en merk je nog steeds veel resultaat van de osteopaat bij E? Wat zielig zeg eerste nekwervel vast.. Wanneer heb je weer een afspraak? En ben je nog leuke ideeen tegengekomen voor je bruiloft. Moet zeggen dat wij ook niet veel spannende dingen hadden hoor.. Leuk he al dat neuzen ervoor!

Nyncke, begrijp dus dat je alle onderzoeken opnieuw moet doen? Jammer zeg! En in welk ziekenhuis zitten jullie?

Leentje, hoe is het bij jou? Bevalt het werken weer een beetje? En hoe is het met de twee meiden?

Bapsie, geen rood meer gehad? Hoe gaat het verder met je?

Hier gaat het nog steeds niet goed met schoonvader. Toen ik er gisteren kwam had in 1 x veel oedeem bij de enkels. Gelijk maar weer met de huisartspost gebeld en toen de arts kwam kijken maar gelijk plastabletten gegeven. Dus gisteravond nog naar de ziekenhuisapotheek geweest om de meds voor hem op te halen. Vandaag ook weer geweest maar hij lag bijna alleen maar te slapen. Donderdag hebben we een gesprek met de oncoloog, ben benieuwd wat die heeft te zeggen...

En ja wat betreft mijn overstap naar Nijmegen...
    Manlief had er geen goed gevoel bij n.a.v. verhalen die we hadden gehoord van vrienden die daar nu hun derde IVF hadden. We hadden van te voren afgesproken dat we er beiden een goed gevoel over moesten hebben en als één van de twee twijfelden we het niet zouden doen. Na veel op internet te hebben gespeurd blijkt Nijmegen ook heel goed aangeschreven te zijn (ook bij de site van Freya) ze hebben al een aantal jaar de Dutch Infertility award gewonnen en het positieve vind ik dat ze een digitaal dossier bij houden van je. Je kan dus vanuit huis bijv. de bloeduitslagen zien en de groei en fot's van de embryo's bijhouden. Het is ongeveer anderhalf uur rijden, dus dat is ook te doen. Na gebeld te hebben en superfijn te woord gestaan te worden hebben we de stap maar gemaakt. Vrijdag heeft manlief ons dossier opgehaald, vrijdag ook inschrijfformulier van Nijmegen gekregen. Dat gaat dus morgen op de bus en dan zouden we binnen 3 weken een afspraak krijgen voor een intake. Binnen 6 weken zou dan ook de behandeling plaats gaan vinden. Dus al met al erg snel allemaal. We wachten dus maar weer af.

Kusss

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Daan, dat gaat dan lekker snel in Nijmegen en je moet zeker beide een goed gevoel hebben. Wat vervelend dat er nog geen verbetering bij je schoonvader in zit.
    Wat betreft morgen: wat ze gaan bekijken en/of onderzoeken weet ik niet precies, maar ik moet heel kort onder narcose en dan gaan ze het bekijken, moet in een ochtend gepiept zijn.

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé meiden, weer even een kort ego berichtje - helaas geen leuke. Net terug uit het AMC; bloeddruk nog hoog maar niet extreem (140/90). Flupke had nog erg weinig vruchtwater, bij Sjors was het meer geworden. Ook was het blaasje van Flupke bijna leeg en van Sjors heel vol en waren de hersentjes van Flupke nog steeds overuren aan het draaien. TTS zet dus door, nu ook geen hoop meer dat dat nog goed komt :(.
    Morgen of overmorgen (hoor ik morgen) naar het LUMC en daar kijken of ze wat kunnen doen (laseren) en of dat opweegt tegen de risico's - er zit natuurlijk nog een derde kindje dat het heel goed doet. We moeten er hard rekening mee houden dat niet alledrie de kindjes het gaan redden... kunnen verder nu weinig dan afwachten.

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

och meid wat vreselijk erg....ik duim heel erg hard voor jullie...mijn lieve hemel wat een ellende kent de wereld. Ik wilde dat ik helem en aarde kon bewegen om dit te voorkomen...maar jah het zit in je buik en je heb er zelf al geen grip op laat staan dat ik dat zou hebben...
    Lieve lieve miep ik geloof nog in wonderen...tis een nobel streven ...en ik hoop zo dat er een bij jullie geschiet. dikke kus en knuffel van ons

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
  13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Miep: och jeetje...hele dikke knuffel voor jullie! Wat een ontzettend naar nieuws :(

...ben er stil van...

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: heel veel succes morgen! Dat je maar snel junkie mag zijn ;)

@dimple: jij ook veel succes morgen! Hopelijk geen naweeën van de narcose en kunnen ze snel vinden wat ze zoeken.

@All: Liefs!

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miep, ik schrik er gewoon van, wat vreselijk meid, leef met je mee.

@beast, mooi huis hoor, mooie vloer (ben gek op houten vloeren), beetje jammer van dat behang (vind ik zelf)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hihi...vonden L en ik ook al :D
    Ik vind het ook een mooie woning. Ook wel een mooi uitzicht zo op het water. Alleen zo jammer dat je de kinderen dan voorlopig nog niet aan de voorkant van het huis kan laten spelen...gelukkig zit er wel een mooie achtertuin bij.

17. beast dank je meid! leuk huis!! hopelijk gaat dit beter dan de vorige keer...

Daan jeetje dat is ook niet leuk.. hoeft ie nog niet gezwachteld te worden? ivm zn enkels? en idd goed dat jullie die stap hebben genomen.. je moet er idd wel allebei achter staan. fijn dat jullie zo goed worden geholpen in nijmegen.. enneh dat online dossier dat klinkt wel super!! zou ik ook wel willen!

lieve lieve lieve miep... ik heb eigelijk geen woorden.. waarom is het zo oneerlijk? zo lang bezig.. zoveel ellende gehad.. en dan krijg je dit ook nog eens voor je kiezen..
    ik duim zo ontzettend hard voor je meid dat t mee gaat vallen.. ik denk aan je!!!

ben dr even stil van eigelijk.. dus verder even nix te melden

18. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Bah miepie

Wat vreselijk nieuws
    Hoop dat ze wat er aan kunnen doen
    Je hebt al zoveel strijd geleverd om toch ouders te kunnen worden

Nu ben je zwanger van een prachtige drieling en dan krijg je dit
    Ben er ook helemaal stil van zeg...................

Bestaat er ook een jaar uit goede dingen

Dikke knuffel

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

:(*miep stilte...*:(

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miep, he wat is dit nou! Kom op kleintjes.... Dit is niet de afspraak, jullie mama heeft keihard gevochten om jullie te mogen dragen... Ze heeft zoveel tranen gelaten, zoveel verdriet gekend in de weg naar een zwangerschap! Houd vol Flupke!
    Lieve Miep, gatverdarrie meis, wat een stress en ellende weer!
    Ik denk aan je en hopelijk redden alle kindjes het tot de 28 weken! Liefs!

Deel Deze Pagina