Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    :( in gedachten bij Miepie en Miepieman :(

Hoe laat gaat het gebeuren?
    Denk aan jullie!
    Knuffel!

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    knuffel voor Miep en Miepman en de 3 Miepsketiers.....denk aan jullie !!

@ tijgertje...gefeliciteerd meis met jullie huisje
    @ Beast....suc6 met bieden...hoop dat het snel allemaal rond is !
    @Dimple..fijn dat er een beetje rust is qua eczeem..al een vakantie geboekt?...
    Wij hebben besloten om voor een last minute tegaan..je kent het wel..vrijdag boeken...maandag gaan...ben benieuwd of we nog wat leuks kunnen vinden..;)
    *hadden wel iets geweldigs gevonden in Duitsland , gezellige huis/villa met inpandig zwembad ...maar helaas is het midden in een bos in the middle of nowhere...dus dat zagen de jongens niet echt zitten...dus we kijken maar even verder ..als je wil kan ik je wel even de link geven ..*
    @ mielen...heerlijk biefstuk !!hopen dat het gauw vrijdag is !
    @ Lool..nog van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan super !!
    @ellenk..wauw meis....klinkt super goed....kom maar op met die test!
    @ G4B....kussss !
    @ de rest.liefs en zwaai !

ben weer weg...duty calls.........liefs en zwaai !

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hoe zal het met Miep en de rest gaan?

@Miele, eindelijk toch maar eens aan de RODE biefstuk (njammie), moet je vaker doen.

@Diaan, nee nog niks geboekt, wat is dat voor huis, wij houden wel van rust. Zal wel duur zijn...toch? Kinderen hebben hier gelukkig nog geen eisen8)

4. middag!
    was benieuwd of er miss al nieuws was van miep.. maar helaas.. denk aan jullie!!!

dimple vrijdag lekker dagje dus pfff maar goed beter alles op 1 dag, heb je t ook maar gehad..

ellenk al getest? ;)

lola en hoe is je haar geworden??

verder iedereen knuff...
    hier net even heel hard gehuild... t spuiten ging zo goed.. nix geen probleem, tot ik net de naald in mn buik deed en per ongeluk de pen losliet.. hoppa groot gat (lees gaatje maar ik houd van overdrijven) en t bloed spoot eruit (drupte beetje bloed uit) dus toen moest ik opnieuw beginnen.. ander naaldje (wrom eigelijk want tis van mezelf maar goed zo geleerd dus zo gedaan) en weer opnieuw erin.. en toen heb ik maar even heel hard gehuild.. want ik vind het even oneerlijk.. sorry!

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zo moet ff weer wennen aan dat geklets.. hihihi

Ik dacht ff spieken of er al miep nieuws was, snel in de pauze

Ach Mariek....heel hard huilen mag best hoor! Let it all out. Tis ook niet niks allemaal *dikke knuf*

Nou hups weer aan het werk. (ik dan dat is)

En... nee nog niet getest. Maar goed, hoofdpijn, bobbeltjes in de darmen beetje gevoelige boobs... Tis er allemaal.

tot vanaaf!

6. dat zijn de goeie dingen ellenk! :D

en ach ik jank nog wel even door.. heel af en toe mag ik dat van mezelf hihi

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    *miep-check*...ze zal al wel allang in het zh zijn, misschien zijn ze al wel bezig...zucht...

@Tijgertje: gefeliciteerd met jullie huis! :)
    @Marieke: kus op auwbuikie :( Hopelijk hoeft het nog maar een dag of ...5?

@All: laterrr

8. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Nog geen miepie nieuws????

Marieke, even lekker uithuilen, is ook allemaal niet niets! En oneerlijk is het inderdaad ook! Maar goed daar doen we niets aan. Nog even doorgaan met spuiten meisje en dan is het hopelijk heel snel volgende week! Knuff!

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    En gelukkig Miele is back!!!! Miste je al! En wat staat er vanavond op het menu? Inderdaad knoop doorgehakt en het wordt Nijmegen. We hebben er beiden een goed gevoel bij. Hoop zo dat we een beetje snel kunnen starten! En afvallen....je ziet mijn banner is weg gezien mijn weegschaal het heeft begeven (en het maximale gewicht is nog niet eens gehaald8)). Was net even bij een vriendin die 14 kilo is afgevallen met curves (gewoon normaal eten, en 3 x per week sporten). Ze had een BMI van 30 en nu 25. Nou hou ik helemaal niet van sporten maar dit is maar 30 minuten per keer. Nog even over nadenken.
    Hoorde wel dat ze in Nijmegen streng zijn qua gewicht en starten met behandelen.Dusssss....ben bang dat ik nu toch echt wel eens goed moet afvallen.

Wieffie, inmiddels al een goede plek voor de bruiloft gevonden?

Beast, hoe is het gegaan met het bieden?

Ellenk, ik ken je volgens mij nog niet. Hoi! En spannend hoor, nog niet stiekum een testje ertegenaan gegooid? Knap hoor!

Dimple, fijn dat je voor de rest dan niet erge last had van de narcose! En succes met je drukke planning vrijdag!

Leentje, hoe gaat het verder bij jou??

Kuss

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    knuff voor Marieke..niet leuk he ...nog ff volhouden lieverd...de beloning kan zo groot zijn...maar knuffie hoor...leuk is anders
    @ Dimple..viel reuze mee *vond ik *
    Vakantiehuis Borstendorf [EUR-DE-09579-01] | Vakantiekoorts Vakantiehuizen
    Wij zouden voor de mei vakantie rond de 450 euro kwijt zijn geloof ik...voor een eigen prive zwembad viel me dat toch mee ;)

kom straks weer even checken voor miep nieuws..zucht..kan even aan niets anders denken..

11. thx dames jullie zijn lief... en acht knopje weer om en doorgaan..
    nog 4 tot 5 dagen spuiten idd tezzz.. komt goed :)

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nog geen miep-nieuws... nou ja er branden hier 3 kaarsjes voor ze en duim me rot voor een goede afloop voor voor de 3 kleintjes!

Marieke, huil je maar lekker leeg hoor! Hopelijk lucht het een beetje op. 't is toch wel heel heftig allemaal. Dikke knuffel meid!

Ellenk, wat spannend zeg!!! Klinkt idd alsof je test binnenkort echt dik positief gaat zijn!

Tijgertje, gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis!

Beastie, gaat lekker zo te horen de huizenjacht 2.0 ;) Hopelijk kan jij ook snel een koopcontract tekenen!

Daan, wat naar voor jullie om je schoonvader zo achteruit te zien gaan. Dikke knuffel!

Ik ben vanmorgen weer met E naar de osteopaat geweest. Zijn nekje zat weer vreselijk vast en hij heeft wel een uur liggen huilen tijdens het losmaken. Ook gaat zijn ontlasting erg lastig en de osteopaat heeft dat probleem voorlopig weer ff verholpen. Hij hielt hem in een bepaalde houding en binnen een paar minuten kon ik een dikke poepbroek verschonen, hahahaha...Toen we daar de deur uit liepen viel hij eindelijk in een diepe slaap. De laatste nachten gaat het hier vreselijk. Huilt erg veel, slaapt weinig en als ie al slaapt dan is C wakker en kan ik ook niet echt bijslapen. Verder ben ik hier ook al meer dan een week ongi en die is niet grappig voor het eerst na de bevalling :( En mijn darmen doen ook weer vrolijk een duit in het zakje. Kortom, gaat lekker hier. Maar als het goed is is het einde van de gebroken nachten in zicht.... hopelijk nog maar een paar weekjes.

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Daan, nee we hebben nog geen locatie, wel is er weer 1 afgevallen ;) We zijn afgelopen zondag bij een restaurantje gaan eten waar we dachten dat we ook het feest zouden kunnen geven maar het eten was zoooooooo slecht..... jakkes. We zouden alle gasten met een voedselvergiftiging hebben opgezadeld als dank :D

Enne wat afvallen betreft, zullen we samen? Ik wil er ook nog 10 kilo af ;) Misschien kunnen we elkaar een beetje motiveren!

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    lieve wief. fijn dat het goed is gegaan bij de osteopaat...maar wel zielig dat ie zo moest huilen..knuffie !!
    bij mij moeten er na de december ook weer kilo's af..dus ik doe mee !!:D

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    oh Daan helemaal vergeten, wat erg voor je schoonvader ook voor jou en de familie een knuffel!

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    nou het bieden is in volle gang....ze zakken niet zo heel veel. maar ze willen het wel overdragen de 18de van Maart dus dat is wel erg fijn en dat willen ze wel terug zien in de prijs. Maar heel spannend dus en het gaat een stuk vlotter dan met dat andere huis...pfff ben straks misschien eigenaar van een huis....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHH

17. wieffie dikke knuffel. hopelijk gaat het snel beter en kan je weer een keer lekker doorslapen!

beast spannend joh!!!

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    wauw beast..zou fantastisch zijn !! hoop dat je snel hoort hoe of wat!

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    jah hij belde snel terug...maar dat was een broekzak-telefoontje...was natuurlijk de laatst gebelde:p foutje...

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    wat zou er onder die broekzak zitten......een roze......blauwe......groene....of toch een zwarte......LOL!!!

Deel Deze Pagina