miepie check ... nog niets dus... Beastie, woeiii dat gaat snel zeg! Super!!! Diaantje, thanks! Wieffie; wat vervelend dat het zo onrustig is bij jullie thuis! Heeft de osteopaat nog niets gezegd over hoeveel behandelingen nodig zijn? Moet zeggen dat ik wel veel vertrouwen heb in osteopatie. Zit je in Nederland of Dld? En een voedselvergiftiging als bedankje lijkt me idd geen goed plan . Maar wil je de bruiloft in Dld of NL? En over samen afvallen. We gaan er gewoon voor! Ga jij nog iets speciaals doen dan? Lool, nog steeds van de sigaretten af???? Kusss
hmmm Hou op! ..moet er niet aan denken...krijg helemaal nix op dat vlak en hij ziet er nog leuk uit! Maar is happy met vriendin...en ik moet eerst afkicken van Mark.
och lieverd, hou het maar lekker bij kijken ...eerst maar eens goed alles verwerken en komt nog zoveel op je pad wat je moet verwerken...komt goed meis...komt goed ! KUSSSS
Oh ja, Marieke ik las dat je vanmorgen je ochtendje niet zo had. Goed dat je even lekker wat tranen hebt gelaten. Het is ook allemaal niet niks.... Je doet/bent altijd al zo stoer! Dikke knuffel
thx steef.. ach ja t knopje is alweer om hoor.. en dan schaam ik me weer dat ik me zo aanstel hahaha maar ach.. af en toe... morgen word miijjjjn dag! en ik moet je wat bekennen... ik ben verliefd.. op een ander... tis een beetje lullig voor chris.. maar ik kan het niet helpen.. tis zon lekker ding .. zo lief.. en kijkt zo schattig onbenullig uit zn ogen soms... mag jij 3 keer raden wie t is
Miepie check.... Jeetje idd wachten duurt lang maar geen probleem als er maar goed nieuws komt.... duim rustig door! Diaan, gezellig gaan we gewoon elkaar steunen met het afvallen! Daan, nee ik ga gewoon meer bewegen en gezonder (lichter en kleinere porties) eten. Helaas vandaag zo niet gelukt. Patat met kip-doner gegeten en vanmiddag stukjes chocolade gehad... maar vandaag is het mijn dag ook niet.... hopelijk morgen beter! Marieke, hihi, kan me voorstellen dat je daar een zwak voor hebt.... Stephanie, wat een mooie foto zeg! En een half jaar alweer! Wauw, knappe man hoor! Kom straks nog wel weer ff kijken of er nieuws is....
Oh ja en dit is wel een motivatie om flink te gaan lijnen.... Wonderful Sheath Sweetheart Bead and Ruffles Accent Chiffon Satin Bridal Wedding Dress 265557 - SooBEST Alleen jammer dat ie niet veel duidelijker is maar zoiets vind ik wel erg mooi
hihi stephanie jaaa die ja.. je kent m wel.. lekker ding he wieffie! nice!!! zou dr bijna voor gaan trouwen hihi en lijnen (A) ben pannenkoeken aan t bakken
Ik heb trouwens een ovu testje gedaan. Want vond ik dat telt namelijk niet. En met heel veel water gedronken en plasje dat bijna doorzichtig was gewoon 2 mega strepen... Maar dat telt niet vind ik.. Zo ik ga nu eerst even onder een hete douche ... heb het zo koud de hele dag! tot later