Ik pas er ook zeker nog niet in hoor... en waarschijnlijk zal ik daar ook in oktober zo nog niet in passen maar probeer wel zo dicht mogelijk in de buurt te komen hahahahaa... Oh Ellen, je bent zooooo vreselijk zwanger... mogen we je al feliciteren???
**miep nieuws** Ingreep is op zich goed gegaan. waren niet veel gemeenschappelijke vaten maar dat klopt ook wel met dat 't zo laat pas een probleem werd. Moet nu helemaal stil liggen komende uren en hopen dat ik geen weeën krijg en de vliezen niet breken. Morgen een echo om te kijken hoe het gaat en dan weten ze eigenlijk pas of het geslaagd is. Liefs **einden miep nieuws** Kreeg deze sms om 1 voor 6....en merkte het pas een half uur later. Het klinkt hoopvol ...fingers crossed!
Pfffff klinkt idd hoopvol! Hoop dat de echo morgen laat zien dat het goed gegaan is en dat de weeën wegblijven!!!
@ ellenk...echt wel dat je super duper zwanger bent!! hier mijn ovutest toen ik net zwanger was van Meagan........need i say more?
miep en miepman duimpjes draaien overuren.. hoop zo dat het geslaagd is en alles goed komt! ellenk hihi foto van de ovutest?? ik houd van testen met lijntjes
nou ... bij deze van harte gefeliciteerd meis!!! Morgen een officiële roze donderdag??????? ..je kan er nou niet meer omheen hoor!
leuk!!!! hopelijk mag ik je snel volgen.. en miele en daan ook meteen en dan zijn we allemaal oktober mama's hahaha hoe ga je t vertellen dan?
Ja dat zou mooi zijn Marieke! Geen idee... morgen in bed maar ??? Vrijdagochtend een test? Ik heb er nog 2 zw testen van mijn laatste pakketje ovu testen . We shall see.... ik houd jullie op de hoogte. Ga nu lekker bank hangen. Bis schnell
Mooie test hoor, alvast voorzichtig proficiat! Idd morgen roze donderdag??? We kunnen hier wel een beetje extra positief nieuws gebruiken Ga zo E maar eens wakker maken voor een fles anders komt ie vannacht weer 2x en daar heb ik ff geen zin in Daarna lekker op bed voetbal kijken, tenzij ik lekker in slaap sukkel Tot morgen allemaal!
@Miepie, we gooien alle duimen hier in de ring hoor.....hoop zooooo (met iedereen trouwens) dat het geslaagd is. @Marieke, niet leuk spuiten, en huilen mag hoor niet schamen, gewoon doen, even doorzetten nog. @Diaan, zoals ik snel even kan zien is het precies in onze periode niet beschikbaar, net een week te laat vakantie. @Wieffie, jeetje balen dat E zo'n pijn heeft, hopelijk is het binnenkort definiief over. En wat een mooie jurk...daar mag je in gezien worden @Stephanie, nog gefeli met Stijn zijn halve verjaardag, en wat een schatje. @Ellenk, dat is gewoon zooooo zwanger. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd. Hier zo nog even werken...is zo verschrikkelijk druk op het werk, dat ik maar wat mee naar huis heb genomen.
aaaw dimple das ook niet leuk dat je nog moet werken...werkse! ik duik vroeg mn bed in .. ben kapot en heb wat last van mn buik.. kan me niet herinneren dat ik vorig jaar ook zon last van eipijn had.. ben dus erg blij dat ik overmorgen al voor een echo mag..
He hallo dames, Heb zo goed als mogelijk terug gelezen, maar sta niet voor mezelf in, kan zij dat ik hele stukken kwijt ben! Ik doe mijn best! Lieve Miep en Miepman, klinkt nog wel positief, ik duim voor je dat alles goed gaat en dat morgen blijkt dat de behandeling geslaagd is! Duimen draaien hier heel hard! @ Beastie, wat lekker dat het bieden begonnen is. Hopelijk zijn jullie er snel uit en heb je een nieuwe (prachtige) woning voor jou en je kindjes! @ Marieke, kan me voorstellen dat je er vanmorgen doorheen zat... Het is toch oneerlijk, zoveel jaar bezig met zwanger worden en dan dat stomme prikken erbij! Dikke knuffel! @ Ellen, whoeiii! Het is je gegund meis! @ Daan, ik heb er misschien overheen gelezen maar hoe is het met je schoonvader? Hier nog steeds rookvrij trouwens. Is toch behalve die keer met zwangerschap en het half jaar daarna wel 1 van de langste keren! Mijn nichtje zei vandaag zullen we roken, dus ik zeg dat ik niet rook. Zegt ze, Alweer? Ik stop en stop en stop en stop... Maar begin steeds weer... Maar nu ik even bij haar in de keuken stond heb ik helemaal zere longen! (ben astmatisch dus voel het wel redelijk snel!) @ Wieffie, mooie jurk!! Vandaag met N. naar de KA. Moet bloed prikken (wou ik vandaag doen, maar in alle haast het labformulier van de dermatoloog vergeten dus ik ga vrijdag), ontlasting van 3 dagen opvangen en urine opvangen. Ik moet verder nu dagelijks Nexium (maagzuurremmers geven, wat N. ook kreeg totdat ze vaste voeding ging eten) om te zien of ze minder overgeeft. Kan zijn dat ze namelijk overgeeft doordat de PH waarde in maag verhoogd is. Over 2 weken belafspraak en over 8 weken weer een afspraak.