Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple waar gaan bejaarden heen in de winter ;)
    sterkte morgen!

@ miep ik denk aan je meis, ik hoop dat het allemaal goed gaat!

@ tezzz joe ken doe it!

trustu, ik duik er een keer op tijd in :D :D

2. dimple sterkte morgen!

miep knuff

idd ellenk hoe is het gegaan? getest? mannetje verteld?? tell us!!

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

Naar Snapje??

4. onderbroekenlol?

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Oh lieve Miep, wat een kut bericht! Gatverdamme, ik duim voor je dat je kleintjes nog minstens een ruime week kunnen blijven zitten!
    Dikke knuffel voor jou!

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Miepie, hoe was de nacht? Wel fijn dat jij en de kleintjes nog geen last hebben van de beginnende zw.verg. Hopelijk blijft het stabiel en kun je nog een aantal weken van je groeiende buik genieten.

Beast, voor jou ook een spannende dag met mister underwear. Over welke datum hebben jullie het gehad met de onderhandelingen? Die siem heeft net zo'n mooie ogen als zijn grote zus. Snapt jasmijn het al een beetje dat jullie straks naar een ander huis gaan?

Wieffie, hoe gaat het nu met E? Slaan de meds een beetje aan?

Marieke, succes bij de fm vandaag, spannend zeg!

Dimple, succes vandaag met de ziekenhuisbezoeken, hopelijk ben je zo thuis.

Steef, hoe gaat het met de kids?

Ellen, hoe gaat het met jou? Nog getest, ik ben wel benieuwd naar een fotootje.

Lool en Go4, hoe gaat het met de kindjes, nog steeds zo eigenwijs? Hier is er nog eentje. Ik mag helemaal niks meer en ze huilt om het minste geringste. Is weer een of andere fase maar ik vind het best vermoeiend soms.

Lool, knap trouwens dat je nog niet gerookt hebt. Heb je je huidige baan al opgezegd en zo ja, hoe reageerden ze?

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    even een nieuw berichtje, ben anders bang dat het verkeerd gaat met mijn foon en ik alles kwijt ben.

Tijgertje, hoe gaat het met jullie en het huis? Wanneer is de overdracht?

Mielenl, hoe gaat het met bosch in zijn grote bed, is hij helemaal gewend?

Tezz, hoe is het met de lekkage in de douche, helemaal verholpen?

Vandaag komt bij ons een lekdetectiebedrijf. We moeten nu elke dag de cv bijvullen dus er loopt ergens steeds meer water weg. Ik hoop zo dat stiekem toch de warmtewisselaar van de ketel kapot is ondanks dat de ketel al helemaal nagekeken is want anders zit het dadelijk ergens in de vloer en ik heb geen zin in hak-en breekwerk.

Ik ga me maar eens omkleden, doei!

Oh ja diaantje, kun je me even je adres pb'en, dan kan ik die stickers opsturen.

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!!!

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

miep: in gedachten bij jou en de 3 kleintjes!!!

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    heb je toevallig een remeha?
    Had toevallig mannetje aan de telf toen ik dit las en hij heeft 4x met zo'n bedrijf te maken gehad in zijn cariere en ze hadden het 4x mis, dus......(ik hoop voor je dat het ook niet al te ernstig is.)

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Nee, fam.wasmasjien-lol:D:D

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Net eerste zkh bezoekje achter de rug, Digger is nu op zijn romp helemaal met houtteer ingesmeerd en heeft zo'n speciaal pakje aan. Moet hem 2x per dag insmeren met die rotzooi, alles gaat ervan verkleuren schijnt, dus gelijk maar een door latex handschoenen gehaald. En ja, hij heeft nu ook op zijn buik en rug eczeem:(

Nu even rust en over een uur de fles en daarna gelijk weer weg, gelukkig komen wel mijn ouders, dan hoef ik wup niet mee te slepen.

13. morgen!!!
    hihi dimple dat kan ook nog ja :)

leentje hoe is het met de kids?
    hopelijk is t dan idd de ketel.. want kan me voorstellen dat je geen zin in hakwerk hebt..

miep hoe is het? de nacht een beetje doorgekomen?

baps hoe voel jij je meid? alweer 13 weken joh.. gaat hard!!!

hier net thuis van t werk.. had een kort rijtje.. 11 uur in t ziekenhuis zijn.. ben best benieuwd wat ze gaat zien...
    neem voor de zekerheid de pregnyl maar mee...
    zie daar wel tegenop tegen die spuit maaaaar t geeft niet.. komt goed.. :D

14. aahh dimple ook niet leuk.. arme digger!!!

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo, hier was ik weer...
    FF snel op het werk. Probeer dadelijk nog te kijken of ik een Miep update tussendoor kan lezen *zucht* want ben niet meer bij. :(

Marieke... succes straks ik hoop mooie f-jes in bloei!

De rest *zwaai* ik kom vanaaf uitgebreid terug want dan ben ik toch een paar uurtjes allenig thuis

Nu ego:
    Hier vanmorgen getest en wel met een echte zw test van Sensitest. Toch handig dat ik die bewaard heb. En... goh... zwangert ;) En vrindje was wel heel errug verbaasd maar toch wel blij hoor... Pfffff... toch wel een beetje spannend. Maar eerst nog maar zien of ie blijft plakken he! En volgende week maar eens bellen met onze vrienden van het zh in Zevenaar want deze oude sok zal toch wel eerst daar op audiëntie moeten.

xxx

16. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    houtteer, wat is dat precies? Hoe lang moet je dat smeren?

Marieke, ik hoop dat de spuit meevalt...

17. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    het is een nefit van 3 jaar oud. Ik wilde net de sifon bij de condensafvoer losmaken om te kijken of daar water uitliep want dan zou het toch de wwisselaar zijn maar krijg het niet voor elkaar. Hopelijk heeft zo'n bedrijf het niet verkeerd straks want daar heb ik geen zin in. Ik ben benieuwd.

18. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Rotzooi dat stinkt en afgeeft, tis natuurlijk en beter voor de huid dan hormoonzalf en zeker minder schadelijk. Verder weet ik het allemaal niet precies

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

ellenk:

Gefeliciteerd!!!

20. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ellenk, nu dat officieel: GEFELICITEERD!!!!!!

Deel Deze Pagina