bapsie, hoe voel je je? Heb je geen bloedverlies meer gehad? Nog anderhalve week en dan weer een echo, leuk hoor!
ellenk, ik had je berichtje helemaal gemist. VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Nu moeten jullie helemaal snel op zoek naar een nieuw huisje! Dat bedrijf komt eraan, ik ben benieuwd!
Goeiemorgen meiden, Allereerst miepie, wat een rot nieuws zeg... Ik hoop dat ze alle 3 nog mooi een paar weekjes kunnen en mogen blijven zitten in je buik! Ga gewoon heel hard door met duimen! Ellen, van harte proficiat! Hopelijk blijft deze kleine lekker plakken en mag je je snel voor een mooie echo op het zh gaan melden! Leentje, hoe gaat het nu met S? Dimple, wat zielug zeg voor digger En fijn zo'n dagje ziekenhuis... sterkte! Marieke, ben benieuwd hoe je eerste fm is gegaan....??? Wat betreft E, het lijkt wel of we een ander kindje hebben op het moment. Ligt nu vrolijk in de box te spelen en huilt echt stukken minder Denk dat de combinatie Zantac met de behandeling van de Osteopaat nu echt werkt!
mogguh meiden.... kwam even kijken voor Miepie nieuws, knuff meis..is allemaal wat...eerst het laseren en dan ook nog een beginnende zwangerschapsvergiftiging......heftig allemaal ..hoop dat het bij beginnend blijft en de miepsketiers nog even in mama's buik mogen blijven...knuffieeeeeeeeee! @ Ellenk..GEFELICITEERD !!!! als dat geen comeback is ..weet ik het ook niet meer! @ Leentje...je hebt PB..thanx mop zullen de mannen geweldig vinden ! Wat de cv betreft...echt balen zeg.....ja onze ketel was ook niet zo best en moesten regelmatig bijgevuld worden..maarja..die was ook 10 jaar en een verschrikkelijk slecht merk ..bleek achteraf...nouja..nu inmiddels een nieuwe (huur) toestel (kreeg bij de eerste eindrekening een boel centjes terug..dus veel eerder moeten doen) ...hoop dat het dat is ..en je niet je hele vloer moet gaan open breken....owww...moet je écht niet aan denken..die puinhoop.....en ja...tot waar moet je dan hakken he.....duimpjes draaien ! @ Dimple...ahh gossie..wat sneu voor het mannetje...klinkt zo niet lekker "houtteer"..maar als het als het helpt smeer je je kindje met alles toch?...is dit iets waar hij overheen groeit? @Mielen..ja last minute...nog geen idee waarheen..kijk wel wat ze tegen die tijd hebben...hopen op een centerparcs..maar nu vind ik het belachelijk duur voor een weekje of zelfs midweek..dus hoop tegen die tijd dat ze iets hebben..je kent dat wel..vrijdag boeken..maandag gaan ! @Beast..al nieuws??? @Baps..hoe reageerde ze op je werk?..en geen bloedingen meer gehad? @ Marieke..suc6 in het ZH..duimpje omhoog! zo....als alles meezit hebben we morgen een nieuwe auto ..werd gebeld door onze garage..die hebben we opdracht gegeven op zoek tegaan naar een auto.. Het is een Mitsubishi Space wagon uit 2001 , blauw, 7 personen ....morgen kijken..ben benieuwd...*was liever voor een Mazda gegaan..maar hubbie vind dit beter........ach..ik heb er ook geen verstand van he....... BIJNA WEEKEND !!!!
ellenk jahoeeee gefeliciteerd en dan nu dus voor t echie hihi enneh ze zijn soms best lief in zevenaar hoor diaantje gefeliciteerd met je nieuwe auto hier net terug.. wat ben ik blij dat ik gebeld had, de gyn (wederom een andere.. erg lief mens want die verontschuldigd zich als ze me moet laten wachten in de wachtkamer...dan zegt ze: t zal niet makkelijk zijn om zo lang tussen dikke buiken te moeten wachten.. ) was ook erg blij dat ik dat gedaan had want er zijn al 2 aardige eiblaasjes. rechts zit er 1 van 12mm en links 1 van 14 mm. rond de 17/18 krijg je altijd de pregnyl als je pugregon gebruikt dus dat is nog maar 3mm voor de linker.. daarom moet ik morgen om half 4 weer terug komen.. kijken hoe ze dan gegroeid zijn.. en dan waarschijnlijk zondag terugkomen voor de pregnyl spuit en maandagochtend behandelen.. dus hoezo maandag pas komen voor de 1e fm??? grrrrrr lang leven mn eigen gevoel!!!
mmmmmmmmmiddag! @marieke: nou, idd, maar goed dat je je gevoel kan vertrouwen. Gaat lekker dus. Helemaal top! *groei eitjes groei...maak er iets heel moois van!* @Ellenk: Hartelijk gefeliciteerd! Zal zeker ff schrikken zijn geweest voor vriend..zo onverwachts snel! Vanaf wanneer zou je de eerste echo mogen krijgen? @Beast: en? mogen we je al feliciteren met je allereerste huisje wat je helemaal zelluf hebt gekocht? @Miep: hoe is het? Kids nog binnenboord? Vandaag alweer 25 weken he! Elke dag is er 1! Knuf! @Hier: Vanmorgen even naar de psz geweest. Zag op H dat de leidster morgen jarig is, dus moést ff feliciteren natuurlijk (ze wordt 50... ). K vond het helemaal fantastisch! Heel veel 'ooooh's en 'waaaaah's en 'dieeeeeee!'s. GE-WEL-DIG! Al die kindjes...en al dat speelgoed! na een kwartier ging ie rennend van hnet 1 naar het ander. Zo mooi meteen een aanmeldingsformulier meegenomen. Denk alleen dat het wel na de zomervakantie wordt voor hij kan beginnen. Vanaf mei is hij wel oud genoeg denk ik, maar dan heb je eerst de meivakantie nog en een maandje later al de zomervakantie. Is niks waard ben ik bang. Maar eens kijken per wanneer hij terecht kan... ...ben weer 3 dingen tegelijk aan het doen...eerst maar even dit posten...
Hey meiden Leentje De overdracht is per 1 april (onze trouwdag) maar kan ook iets eerder zijn zodra we bij de notaris zijn geweest Marieke Dit word jou jaar Ik voel dat gewoon Diaantje wat heb jij toch leuke nagels op hyves staan is niet voor mij weg gelegd denk ik Ik bijt ze namelijk maar wil er echt van af Beest Hoe gaat het met jou huisje zit er al schot in of heb je nog niks gehoord All heel leuk filmpje YouTube - Thijmen geeft Kyano kusje
*** VERHUISBERICHT**** kreeg net een telefoontje...ons beest heeft een huis gekocht !!!!!!! en het behangetje houden we lekker roze (voorlopig)!! Ze is helemaal happy, een nieuw begin kan gaan beginnen! *** EINDE VERHUISBERICHT *** ben zo blij voor je lieverd, word een fantastisch plekkie voor jullie drietjes,en met het speelhuisje mee ,verhuizen de herinneringen ook mee!
@ tijgertje, thanx voor de complimenten...nagelbijten...niet goe nie....zijn verschillende methodes voor hoor om dat af teleren..met een lakje, of met korte kunstnagels tot je weer een normale lengte hebt...en dan een versteviging erover...ook voor jou is zoiets weggelegd! Lief filmpje!! @ Tezz, leuk he PSZ...helaas hier nog aan het wachten tot we de oproep krijgen..wachtlijst was stiekem toch langer dan ze dachten..zucht...
Even een korte lek-update. Ze hebben niks kunnen vinden in de leidingen dus maar net weer de installateur gebeld met de vraag of ze nog eens goed naar de ketel kunnen kijken en e.e.a. af kunnen persen. Ik hoop dus dat mijn gevoel klopt en het defect toch in de ketel zit.... Beast, van harte gefeliciteerd!!!!!!! Wat een supernieuws zeg, wanneer mogen jullie er in? Marieke, goed dat je naar je eigen gevoel geluisterd hebt, anders was je maandag misschien te laat geweest.
WHOEIHOEI!!!!! GEFELICTEERD!!!Met je nieuwe stulpje! Wat ben je toch een stoer wijf! Zo 'effe' in je eentje een huis kopen! Ik had al zo'n vermoedde... oproep van Beest gemist net dus ik ging terug bellen maar lukte niet... die is feest aan het vieren denk ik! Verder nieuws van Miep? Ben de hele dag de bloeddruk omlaag aan het denken! Even terug lezen... en dan weer hard werken... het het kantoor alleen met Wee dus effe voortmaken...
@Beast: Bekijk bijlage 125418 Hoe snel is de overdracht? Alvast heel veel sterkte met de hele reutemeteut inpakken en verslepen! Heb je genoeg hulp? Jippiejajeeeeeeeee *doet rondedansje...en nog 1*
@Beast, joehoeeee, wat heerlijk dat het rond is....enne.....lekker dat behang laten hangen als jij dat mooi vindt @Marieke, wat goed dat de afspraak toch vandaag is geweest, eigen gevoeg is goud waard (ofzoiets8)) Hier weer terug, helmpje is aangemeten, gipskoppie gehad, vond hij niet leuk. Nu weer thuis, ga zo maar eerst boodschappen doen, hoeven we dat morgen niet met het hele gezin.
Beast, GEFELICITEERD! Super zeg, da's snel gegaan! En Ellen, wat spannend allemaal... hopelijk een plakkertje! Verder even geen puf, sorry... korte update: Vandaag korte echo gehad; kids leven alle drie nog, dus so far so good wat hun betreft. Wel minder nieuws qua bloed; leverwaarde is gelijk, bloedplaatjes verbeterd, maar nieren iets achteruit gegaan. Zodra de kinderarts tijd heeft komt die langs om eea met ons te bespreken. Wat we nu begrepen hebben maken Quick en Sjors - zeker na de longrijpingsspuiten - een redelijke kans, maar liggen de kansen voor kleine Flupke erg slecht. Afwachten dus... en ik blijf voorlopig onder strenge controle hier in het LUMC. Elke dag bloedcontrole, urinecheck en 6x bloeddruk en een echo van de kleintjes en elke dag is er weer een.......
Spannend zeg Miepie, maar zoals je zegt, elke dag is er een! Hopelijk heeft Flupke nog voldoende tijd en energie om te vechten!