Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Oh lieve Miep, ik duim net als iedereen keihard dat de kleine ukkies nu een enorme groeispurt nemen in je buik! Die kleine lieve vechtertjes! Ik duim voor elke dag, voor elk gram en voor elke milimeter dat ze kunnen groeien en aansterken!

En dat je ons zo op de hoogte houdt... petje af!
    Heel veel liefs en kracht voor jullie allemaal!

Dikke knuf G4B en fam.

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

miep *digi knuff*

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lieve Miep, laten we hopen dat Flupke nog even de tijd heeft om aan te sterken! Ik duim voor jullie! Dikke knuffel!

Ik kom straks uitgebreid reageren, maar kwam even snel voor een Miepcheck, straks als N. op bed ligt kom ik terug! ;)

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Kwam even voor een miep check...duimpjes draaien dat het allemaal nog ff duurt en kleine flupke nog wat extra dagen mee pakt zo...denk aan je meis...duimmode extreem aan!

liefs..

verder iedereen een heel fijn weekend met wat je ook gaat doen!
    *klinkt wel stom zo he....met de wetenschap dat er 3 kleine wondertjes vechten voor elke dag extra*

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kom op flupke... ge kunt ut.... Maar denk natuurlijk naar alle 5
    Sterkte mijn duimen draaien ook overuren

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedenavond!

pfff, nou duimen dat N. nu blijft liggen zonder moord en brand te gillen! :$

@ Diaan, ik zag van de week 2 hele knappe jongens in pak op de foto! Fjietfieuwwww, voor je knappe zoons!
    Jij ook fijn weekend! (en idd, dat is heel vreemd dan... :()

@ Dimple, arme digger dat hij zo veel last heeft van zijn eczeem, zo heftig allemaal! Hier gelukkig niet zo erg als bij Digger! En fijn dat het helmpje in de maak is!

@ Marieke, wat goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd! Spannend allemaal hoor!!!! Ik duim zo hard dat deze ronde mag slagen!

@ Ellen: WHOEIIIIII, wat een comeback zeg! Gefeliciteerd!!! :D

@ Beastie, Jij ook gefeliciteerd! Top meis, een woning voor jou en je 2 prachtige wonders! Wanneer kan je erin?

@ Tezzz, geweldig dat K. het zo leuk vond en idd voor de periode heeft het weinig nut.. Dan moet je zeker wel betalen voor de zomerperiode dat ze dicht zijn of niet? Of werkt dat daar niet zo?

@ Leentje, Wat vervelend dat ze niets hebben gevonden! Je tast ook zo in het duister op deze manier! Grrrr! Hopelijk is er snel duidelijk wat er aan de hand is!
    Mijn huidige werkgever is wel op de hoogte... Maar dat is een beetje vreemd gegaan. Lang verhaal om te typen. Maar was deze week vrij dus maandag even bespreken wanneer mijn laatste werkdag is! ;)

Ooooh, N. ligt weer te gillen! Ga maar weer kijken... :(
    Hangjongeren voor de deur, die maken herrie! Grrrr! Nou ik stuur ze zo weg als N. er last van blijft hebben!

@ Wieffie, wauw goed te horen dat het beter gaat met E.
    Duimen da thet alleen maar beter wordt!

@ Baps, hoe is het met jou?

@ Miele, hoe is het me tjou?

Hier weer alles lekker. Met n. bloedwezen prikken, heb al 2 van de 3 buisjes met ontlasting gevuld en nu alleen nog wat plas scoren en 1 buisje met ontlasting vullen.
    Begin morgen met de medicatie heb het vandaag pas opgehaald! :( :$
    Dus ben benieuwd hoe dat gaat...

Verder een weekje vrij gehad en ben nog niet uitgerust. Maar ja nog een maandje (of 2) op en neer pendelen en dan wat meer rust! Pfoe! Geen stress rond de half 4 of ik het vandaag allemaal ga halen en hoe! Lijkt me heerlijk!

Nou dames, ik ga even op de bank hangen en leg N. weer terug, want die mocht even wat water drinken!

7. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miepe, kan je alleen maar een hele dikke knuffel geven en hopen dat flupke van vechten houdt.

@Marieke, wat voor spul had jij nou tegen het snurken?

@Leen, wat vervelend dat het niet gevonden is. Wie weet toch de ketel dan.

Hier vanavond Digger helemaal met houtteer ingesmeerd en zelfs een hoofdkapje moest hij op, net een riddertje. Ik weet niet hoe ik dat allemaal moet doen (moet 2x per dag insmeren) als het gewoon een werkdag is, dan moet ik helemaal om 6 uur op en met mijn slaperige kop krijg ik dat echt niet voor elkaar zonder er een gigantische zooi van te maken. We zien wel. Maandag moet ik al weer terug, misschien die 3 dagen maar 1x per dag insmeren voorstellen.

En voor het helmpje heb ik pas over 3 weken weer een afspraak, dan is ie klaar.

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Dimple, smeert zeker wel lastig dat teer of niet?

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Tis best stug spul. Maar we vragen ons nu net samen hier af of het wel allemaal nodig is, op zijn gezicht wel in ieder geval, maar de rest van zijn lichaam heeft er tot nu alleen wat pukkeltjes gezeten, ga het er maandag over hebben

10. avond!

jeetje miep dat is aan de ene kant goed nieuwd omdat 2 het zo goed doen.. en kom op flupke.. je kan het!!!

lola knuffel voor jou.. hopelijk werken de meds

jeeetje dimple kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt sochtends.. en waarom duurt t zolang dan voor t helmpje klaar is?
    knuff

verder iedereen zwaai..
    net thuis van t werken. ben moe.. truste..

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, ik zou het niet weten, omdat ze misschien niet hard genoeg werken8)

Ik heb trouwens de print van diggers helm wel op internet gevonden:
    Bekijk bijlage 125529

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Kwam even Miep nieuws kijken, maar is nog te vroeg natuurlijk. Duim heel hard voor een rustig weekend (wat nier waarden etc betreft) en voor heel veel groei voor de 3 miepsketiers!
    Dikke knuf!

Ben t/m zondagavond naar het hoge noorden.

Zwaai!

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hoi hoi, nog geen miepnieuws :(

veel plezier in het noorden Go4

Dimple; stoer print hoor!
    Kun je mij misschieneen beetje op de hoogte brengen wat er precies aan de hand is? Ik heb heel veel pagina's terug gebladerd maar kon ut niet vinden... Dat praat wat makkelijker.

Marieke, succus met je nieuwe meeting vandaag!

Nou ik hobbel ook maar weer verder. Heb vanavond een feest dus moet maar weer voordoen als stevig aan de lijn....spaatje rood it is.... Gelukkig heb ik overtollige kilo's genoeg dus dat makkelijk ;)

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Kwam even voor een Miepie check...kom later nog even een uitgebreid zoek-het-lek-verhaal doen...

15. morgen!!

dimple das een leuke print :D had trouwens over je vraag heen gelezen sorry. ik heb snore end van de gezondheidswinkel tegen t snurken.. maar t werkt niet meer :S ik lig dus alweer 2 nachten beneden hahaaha
    ben wel beetje snotterig geweest dus miss dat dat t is. vannacht maar weer proberen en anders weer op zoek naar wat anders.. ik weet ook wel dat t bij mij komt omdat ik te dik ben.. dus moet er echt wat aan doen.. maar kan t nog ff niet grr

ellenk hihi heb je t verder al aan iemand verteld? jij deed toch altijd zo uitgebreid carnaval vieren?? arme jij!!!! ;)

miep meid hoe is het nu?

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

marieke hoe was/is je FM?

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, dank je, manlief gaat zo de stad in en daar is zo'n gezondheidswinkel, dus kan hij gelijk even langs gaan.

@Ellenk, Digger heeft een afgeplat achterhoofd, waardoor hij een redressiehelm moet krijgen, en tegenwoordig heb je allemaal mooie prints en wij hebben deze uitgekozen.

18. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    ben beniwud naar het vervolg

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mariek, spannend, bijna zover! Hoe laat heb je je echo?

Leen, lees mee en leef mee wbt jullie lekkagedrama...hoop op een positief verhaal zo.

Dimple, en? Al iets te merken van het teerspul? En wanneer komt Diggers helmpje?

G4, veel plezier in 't noorden, zwaai even naar Baps en Tom.

Baps, schiet al op bij jou! Joehoe!

Diaan, nog steeds zo druk?

Beast, lekker geslapen na je mooie aankoop van gister :D?

Rest: bedankt voor al jullie lieve berichtjes, lukt me niet overal op te reageren maar lees wel mee.
    Ik word zo weer gehaald voor een korte echo, kijken hoe ze het doen en vooral hoe t met Flup is. Ik voel ze wel, maar Flupke en Quick zijn tov Sjors heel rustig, dus blij het spannend vinden.
    Bloed: nieren gelijk gebleven, bloedplaatjes weer iets gestegen (da's goed) maar lever wel iets achteruit. Zolang het zo blijft mogen ze binnen blijven...als ik voorbij de 30w was geweest hadden ze ze al gehaald en dat doen ze nu direct als er waarden erg hard stijgen of dalen of als ik me ineens echt ziek ga voelen. Heb wel wat hoofdpijn, maar ook droge ogen en neus, dus dat ligt ws meer aan de luchtvochtigheid. Miepman neemt straks zo'n apparaat mee, hopelijk scheelt dat. Liefs!

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    *leest mee en leeft mee*

Deel Deze Pagina