Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep fijn dat je zo goed onder controle gehouden word.. hopelijk blijven ze nog even zitten en is de echo goed naar omstandigheden. fijn dat miepman zon apparaat meenemen.. hoe houd hij zich? en trek jij t nog een beetje?
    knuff

stephanie zag dat je gebeld had gister, sorry.. had dubbele dienst..

dimple hopelijk helpt t je!!

hier zometaan naar t ziekenhuis.. alleen... :(
    chris zn collega is met vakantie dus kan die niet weg ofzo.. heel fijn.. nu moet ik alleen door dat grote ziekenhuis.. helemaal alleen op die afdeling gaan zitten wachten.. vond het de vorige keer met zn 2e al creapy op zaterdag.. laat staan alleen.. maar goed... tis maar een fm. heb wel voor de zekerheid de pregnyl bij me..
    daarna gelijk door naar collega's/vrienden.. gaan even eten en dan weer naar de bingo hahaha ach ja even wat afleiding is wel gewenst..
    zwaai naar iedereen

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mariek, en???

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Miep, hoe was je echo vanmidadg?

Marieke, hoe was het?

4. avond!
    sorry was meteen door naar mn vrienden en naar de bingo haha

nou er doet dus maar 1 eiblaasje echt mee.. de rechter die 12mm was is blijven hangen op 12/13.. dus niet echt gegroeid. de linker die gister 14 was, is nu 16. morgenavond om 22u moet ik naar t ziekenhuis voor de pregnyl spuit.. je zou dan denken maandag insemineren, dat zou ook mogen maandagmiddag maar dat kon mn vriend niet ... (meteen weer dikke ruzie haha) dus dinsdagochtend om 8.30u zaad inleveren en 9.30u insemineren.
    eerlijk? ik heb er zelf niet zon geweldig gevoel over..
    t gezeik met chris over zn werk, dus dat we nu pas later na de pregnyl gaan inesemineren staat me al niet echt aan.. en dat er maar 1 eiblaasje meedoet.. vorige keer deden er 3.. nou ja 2 grootste en 1 iets kleiner mee... nu dus eigelijk maar 1...
    ik weet het ik moet niet pessimistisch zijn.. maar zoals het ging vond ik het niet leuk.. de gyn grapte nog: maar zij kan ook jou zaad inleveren hoor.. in feite hebben we jou er niet bij nodig.. ik keek chris aan en hij zat er serieus over te denken.. de knuppel!!!
    zal misschien wel aan mij liggen maar ik vind dat hij erbij moet zijn.. je doet dit toch samen? je word toch samen zwanger of ligt dat aan mij??
    naja ik ben dus eigelijk met woorden uit t ziekenhuis weggegaan: met nog de mededeling dat ie de pregnyl in de koelkast moest leggen omdat ik gelijk door ging naar mn vrienden.. kom ik net thuis.. ligt de prenyl dus gewoon op t dressoir... tis dat er een vriend is hier anders was ik heel hard gaan huilen.. ligt t aan mij??? aan de hormonen?? of wil ik dit gewoon echt veel te graag en overdrijf ik dit dat ik me er druk om maak dat chris zo anders is??

miep hoe is het met jou?? hoe is de echo gegaan?

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oooh Marieke, nee dat meen je niet, ik zou ook echt woedend worden. Het is toch jullie wens? Niet alleen die van jou! Tsssssk!
    Hopelijk doet hij alleen maar zo omdat hij niet met zijn emoties om kan gaan, naar het is echt niet cool! Dikke knuffel!

Miep, hoe is het met jou?

Beastie, hoe is het?

@ All, LIEFS!

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

marieke: vind je vriend er wel een beetje bijzonder instaan... maar goed, succes vanavond met de spuit en dan morgen ochtend nog maar fe smeppen :p

miep: weer een dag verder, hoe is t met je? en met de drie? vandaag weer echo en lab?

beast heb je nauw een nieuw huis gekocht? gefleicteerd!

rest: dikke knuff!

hier mega BI, 2x per week fysio waarvan 1x zelf betalen :( met een man in de ww is dat niet heel erg ideaal... werk nog wel maar word met de dag moeilijker... baal gigantisch van eigen lijf dat me voor me gevoel zo in de steek laat...verder alles goed, groei goed hartje klopt, volgende week geslachts echo en vk afspraak heb er zin in!!!

7. morgen!!

baps jeetje dat is ook niet fijn meid.. zeker als je het ook nog eens 1 keer zelf moet gaan betalen.. dikke knuff

mja tis idd een aparte kerel die ik heb haha en smeppen mag niet he.. ja na de inseminatie pas..hij moet 3 dagen onthouden nu

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

ooh oopsie, sorry niet bij nagedacht is idd zo... dan gewoon duimen draaien!!!

9. hihi dank je! geeft niet ik dacht t zelf namelijk ook even.. zo van nou dan gaan we maar even flink aan de klus.. oo nee dat mag dus niet hahaha

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo..... ff miepcheck!

och marieke ik kan het me zoooooo voorstellen.
    Mijn vriendin had dit zelfde aan de hand tijdens haar 3e iui.
    Knallende ruzie maar zij is uiteindelijk wel met een potje en een kwade kop richting zh gegaan! Uit pure frustratie... en... nou ja het manneke loopt nu ;)
    Maar ik kan je redenatie begrijpen hoor!

Hier ging het goed hoor. Lijnsmoes ging prima. Niemand die raar kijkt. Alleen jammer dat je dan ook de bitterballen aan je neus voorbij moet laten gaan.
    Aan het einde koffie met broodjes komt een overijverige vriending met een bruin broodje rosbief zonder boter aan. "Nou die mag je toch wel hebben, je bent zo goed bezig vanavond." Euh.... broodje in tweeën gebroken. Gelukkig had vriendlief een half broodje kaas dus gewoon ff een wisseltruck gedaan. Pfff hahaha!

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mariek, balen dat Chris zo weinig meewerkt/denkt. Kan hij op zijn werk niet gewoon aangeven dat hij een doktersbezoek heeft? Daar moet hij vrij voor krijgen toch? Hoe dan ook veel sterkte.
    Miepman is met de TP's wel elke keer meegeweest, vond ik ook zoiets wat je samen doet ja.... Hij is er de tweede punctie niet bij geweest door een screw-up van het lab, maar dat was stiekem wel rustig ;)

Baps, balen zeg! Heb er pas veel later last van gekregen (en moet zeggen dat het nu zolang ik niet op mijn rug ga liggen redelijk goed gaat). Heb jij het boek van Röst? Mijn fysio zweert erbij.... moet zeggen dat ik met die oefeningen ook meestal wel genoeg had aan 1x per week fysio. Er zitten toch grenzen aan hoeveel de fysio kan doen?

Hier: bloeddruk blijft aan de hoge kant (schommelt tussen 80/140-150/100)... dus waarschijnlijk zo toch aan de medicatie. Door de droge lucht hier heel geirriteerde slijmvliezen >> hoofdpijn, dus voel me niet echt top. Erge moeite met positief blijven en ontspannen, sta constant stijf van de spanning.
    Lever en nierwaarden waren weer heel iets verslechterd. Niet gevaarlijk veel, maar het gaat er dus wel steeds meer op lijken dat onze kleintjes al binnnen een week geboren gaan moeten worden als het zo doorgaat :(
    Het lukt me even niet heel regelmatig te reageren. Als er echt iets is sms ik Beast/Lool wel even (als die dat goed vinden!).

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lieve Miep, tuurlijk mag je altijd smsen (of bellen)!! Kan me voorstellen dat je moeilijk kan ontspannen, je maakt je toch ongerust en dan helpt idd die hoofdpijnen enzo ook neit erbij!
    Je bloeddruk is idd besthoog!! Hopelijk met medicatie naar beneden! Ik duim dat de kleintjes nog zo lang mogelijk bij je kunnen blijven! Hoe doen ze het nu? Doen ze het alle 3 nu goed? Ik ben wel blij dat je zo goed in de gaten wordt gehouden!

@ Baps, vervelend van je BI! Grrr! Jeetje en respect dat je nog werkt! Zware opgave lijkt me met je BI!

@ Marieke, dikke knuffel voor jou!

@ Ellen, hihi, goed dat het allemaal goed ging gister met verbloemen en hahahaha dat broodje Rosbief dan aan het einde!

13. miep fijn wat van je te horen..
    wel klote om te lezen dat het dus eigelijk steeds iets slechter gaat..
    werkt het apparaat niet voor de luchtvochtigheid? vervelend dat je er zon hoofdpijn van krijgt!!
    duimpjes blijven draaien voor je meid!

en tja ik had gehoopt dat chris zijn ogen open waren gegaan na de miskramen dat ie ook zo reageerden. tis een tijdje goed gegaan maar denk dat t nu weer te spannend word en te dichtbij komt ofzo.. ik was net aan t spuiten, 1e keer dat hij thuis was, en hij bleef maar ratelen over zn aquarium haha denk dat hij gewoon niet goed weet wat hij met zn gevoel moet ofzo en dan verstopt hij dat maar in zn werk omdat hij het eigelijk doodeng vind ofzo..

ellenk haha ja das dan wel lastig ja.. maar gelukkig is t gelukt!
    verder wel aan iemand al verteld?

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, soms lijken mannen idd van een andere planeet te komen. En ze reageren over anders op. Waarschijnlijk is het voor hem ook spannend maar uit hij dat niet zo. Maar dat hij niet mee zou/kunnen gaan is inderdaad niet leuk, misschien heeft hij echt niet door wat voor impact het heeft.

Miepie, balen dat de waardes nog verslechterd zijn zeg....is daar nu niks tegen te doen? Hoe deed Flupke het bij de laatste echo?

Bapsie, volgende week al een geslachtsecho, kunnen ze dat dan voor 100% al zien? Spannend hoor! Wel balen van je fysio zeg, wordt het ook niet vergoed wanneer het medisch noodzakelijk is ofzoiets?

Ellenk, moest wel lachen om de rosbief, zo lief bedoelt en ze hadden dus echt geen idee dat je een andere reden had.

Beast, hoe gaat het met het regelen e.d.? Ben je ook al het e.e.a. aan het pakken/ opruimen. Zal ook wel pittig zijn met alle spullen die je tegenkomt.

Hier gaat het goed. Het lekdetectie bedrijf vond vrijdag geen lek. Ze dachten met warmte-apparatuur wel wat in ons kantoor te vinden (de vroegere garage is een jaar of 10 geleden omgebouwd tot schoonheidssalon, geheel geisoleerd en verwarming aangebracht), maar toen ze later het systeem leeg hadden gemaakt en gevuld hadden met gas verloren ze geen gas dus het leek alsof alles dicht was. Ik dus weer de installateur gebeld en gevraagd of die meteen langs wilde komen aangezien heel het systeem al leeg was en ik in het weekend niet zonder cv wilde zitten (we konden hem wel weer vullen, maar omdat we het zo vaak bij moesten vullen was de kans groot dat het op een gegeven moment niet meer bij te houden was). Installateur alles afgeperst met flink wat bar's druk maar geen drukverlies. Ik begon bijna aan mezelf te twijfelen hahaha. Het lag dus niet aan de ketel, maar er ontstond ook geen drukverlies in het cv-systeem. Ik uitgelegd hoe vaak we de laatste tijd bijgevuld hadden dus ze snapten er echt helemaal niks meer van. De installateur heeft toen even overlegd met collega's en ze kwamen toen tot de conclusie dat er een scheurtje in een wand van een leiding kan zitten en door de warmte zet die leiding uit en dan gaat dat scheurtje open staan. Nu het hele systeem leeg was en er koude lucht/gas of water in zat waren de leidingen weer gekrompen waardoor dat scheurtje dan waarschijnlijk weer dicht zat. Dat was het enige dat ze ervan konden maken, anders wisten ze het ook niet. Ik gaf aan dat ze dus wel in ons kantoortje met de warmtemeting een uitwaaier zagen en daar wellicht iets zat (die meting hadden ze gedaan toen het cv-systeem nog draaide en de leidingen dus warm waren). Toen hebben ze de streng waarop die radiatoren zaten doorgezaagd en afgekoppeld en het systeem weer gevuld om te kijken of hij dan wel op druk bleef. We zijn nu 2 dagen verder en de druk is nog steeds hetzelfde dus waarschijnlijk zit het in het kantoor (aangezien de radiator van onze erker en die in de hal ook op dezelfde streng zaten en dus ook afgekoppeld zijn zou het daar ook kunnen zitten maar die leidingen zijn bereikbaar vanuit de kruipruimte en daar zagen ze niks). Wel balen want je kunt niet onder de vloer van het kantoor komen dus zullen ze moeten gaan breken. Dus laminaat eruit, cementdekvloer gedeeltelijk slopen, aanhelen en dan weer een nieuwe vloer. Maar ja, dan doet alles het als het goed is weer. Ben al lang blij dat we nu ongeveer weten hoe het komt.

Ninthe is met mijn tweelingzus naar een kinderboerderij, dus dit is een ideale tijd om de boekhouding van 2010 af te ronden blegh...

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Lief, ik ben er voor je zoals jij er alle 3 de keren (Jasmijn, Siem en Mark) er voor mij was...ik leef met me foon...die gaat ook mee naar bed...dus bel gerust als je wat kwijt moet...doen hoor!

Dikke kus en knuffen van ons 3en...

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wat opruimen en inpakken had ik al gedaan...maar je gebruikt ook nog zoveel das het nadeel.

Vorige week maandag een begin gemaakt met marks rommel hok...en vandaag komen 2 vrienden voor al zijn lp's en cd's (hij was vroeger dj....dus een beste verzameling) En zo rommelen we wat door. Morgen spreek ik de makelaar weer en dan hoor ik het fijne ervan.

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    net terug van weekend noorden.
    En blijf duimen Miep dat je waarden niet te snel verslechteren zodat het drietal zo lang mogelijk binnen kan blijven.
    Kan me voorstellen dat je daar niet heel ontspannen ligt met die wetenschap... Of eigenlijk kan ik het me niet voorstellen zoveel spanning dat je moet voelen.
    Als ik iets voor je kan doen, let me know!

Liefs en sterkte!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Leen, las je verhaal vanmiddag al met mijn BB, maar dat ding doet soms zo raar met reageren, maar jeetje zeg wat een verhaal! Hopelijk is dat het dan ook echt, niet dat er straks voor niets wordt opengebroken! Sterkte straks met alle ellende. Wanneer gaat het gebeuren?

@ marieke, jij moet zo naar het z´huis toch? Succes met de spuit... Is het zo´n akelige spuit?

Hier morgen weer werken na een weekje vrij! Nog een maand of hoogstens 2 en dan hoef ik niet meer te reizen met de trein naar het werk! Yeah! Al mijn clienten op de hoogte stellen! lekker hoor, want heb momenteel niet zoveel leuke klanten! (soms heb je dat, dat er weinig leuke mensen tussen zitten. Aangezien ik de mensen ´maar´ voor max. 6 tot 9 maanden begeleid wisselt dat enorm)!

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Pffff....boekhouding is klaar.....wat een rotwerk zeg.

Lool, ik bel morgen even met de expert en dan met de installateur, hopelijk kunnen ze het zo snel mogelijk maken. En dat betekent dat wij het snel moeten leeghalen en dan kunnen we de wanden meteen texen want dat moesten we nog doen en dan leggen we er gewoon een mooi nieuw vloertje in.

Marieke, succes vandaag!!!

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Leentje, hihi, jullie bekijken het mooi positief... Moest toch nog gebeuren! Gelukkig!

Deel Deze Pagina