Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lola yay!!! fijn joh dat je over 6 weken iedere dag kan " uitslapen" :D
    ik heb denk ik wel gemist wat voor werk t precies is.. is t wel t zelfde wat je nu ongeveer doet dan?? sorry!! *schaam*

leentje ik voel me erg beroerd maar t mag de pret niet drukken hihi morgen idd inseminatie lola en wie vroeg t nog meer?
    maar heb vrij veel last van de pregnyl dus ben dr niet eens zo mee bezig dat we morgenochtend echt gaan insemineren :D
    maar wel spannend :D om half 9 zaad inleveren, en kwart voor 10 zon beetje de inseminatie

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    succes vandaag marieke, spannend zeg!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmorgen

*go zaadjes, Go zaadjes, GO GO GO *

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    En dan nu....
    Lekker blijven plakken he!

Denk veel aan Miep en de kids. Beast, kun je de link van je nieuwe huis nog eens geven? Had 'm nog steeds niet gezien en ben wel erg nieuwschierig!

Hier alles oke.
    Snotverkouden, kids inmiddels ook. Waardoor Esmee vooral erg niet in d'r hum is en om alles begint te huilen.
    Net ha gebeld voor een ei voor m'n doos.... Schimmeltje.

Nu eerst even spulletjes bij elkaar pakken.
    Hond uitlaten en bij m'n moeder op de koffie.

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hoi hoi,

Mariek... succes het is nu al geschied... dus go sperm go ;)

Beastie wat een raar gedoe. Nou ja tis nu niet meer jou probleem je hebt al een mooi huisje :)

Dimple.. is het heel erg dat afgeplat hoofd of valt het wel mee? Kan het goed verholpen worden met het helmpje?

Miepie... JiPPiE weer een dag!

Ik kom straks nog wel weer even kijken...
    Laterrrrrrrrrrrrrr

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

marieke lekker broeden nu!

miep denk aan jullie, blij met elke dag dat je post dat ze nog lekker warm in hun mama zitten!!!

7. morgen!!

thx dames!!!

stephanie beterschap aan die kant.. voor je snotneus en dat paard tussen je benen ;)

miep hoe ben jij de nacht doorgekomen?

hier alles weer goed gegaan.. heb alleen erg veel pijn in mn buik al 2 dagen.. bij elke stap die ik zet lijkt t of mn hele baarmoeder doorscheurt ofzo van binnen.. maar goed.. t zaad zit erin.. nu lekker hele dag nix doen.. mag niet van chris haha
    en nu 2 weken wachten.. worden 2 lange weken denk ik...

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
  9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Wat fijn dat je je vandaag weer iets beter voelt Miep! Ben erg benieuwd naar de groei-echo...

@Marieke: niks doen vandaag? Lekkur! :D

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee lieve Miep, dat is nou even fijn nieuws!
    Hopelijk krijgt je lijf de smaak weer te pakken, doen je nieren weer gezellig (en ach, die enkels...who cares ;))
    Blijf doorduimen voor elke extra dag/week/maaand voor je 3 Miepsketiers! En blijf idd maar liggen waar je ligt. De situatie en de beschikbare plekken zijn toch niet in te schatten denk ik. En anders moeten ze maar gaan schuiven met eenlingen... ;) Nood breekt wetten toch?

Liefs en knufff!

ps. hoop op goede groeiberichten straks!

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

miep dat klintk als goed nieuws!

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goeiemorgen, inmiddels middag, meiden,

Nou ja, ben de hele dag al bezig om tussen de bedrijven door dit berichte te plaatsen... gaat lekker hier:(

Miepie, fijn om te horen dat je kleintjes het nog steeds goed doen in je buik! Hopelijk blijft dat zo en hebben ze het daar nog steeds stukken beter dan op de neo! Btw, wat ik me zo afvroeg, krijg je nu ook iedere dag een CTG? En doen ze dat dan één voor één? Dan lig je bijna de hele dag aan dat apparaat, toch? Hopelijk merk je snel wat verschil van de ijzertabletten, ik merkte het gelukkig iedere keer wel snel!

Lola, nog maar 6 weekjes! Goed hoor, lekker iedere dag wat meer vrije tijd, ook wel fijn voor N natuurlijk!

Marieke, zoals Claudia de Breij in haar boek schrijft; je zal het nu wel tot onder je oksels hebben:D (btw een aanrader, krijg nou tieten!) Hopelijk krijg je nu over 2 weken idd zo'n mooie test! Duimpjes gaan hier weer overuren maken voor je hoor!

Beastie, gefeliciteerd met je huisje en klinkt idd alsof je wat hulp hebt gehad.

Gisteren met de kindjes naar de kinderarts geweest. C is inmiddels 13.5 kilo en is 91 cm en E is 5.5 kilo en 61cm. C stapelde de blokjes binnen no-time maar kletsen daar heeft ie lekker geen trek in... ach ja ik maak me geen zorgen, komt vanzelf wel.

E zou gisteren de eerste prikken en zijn 2e rotavirus krijgen maar dat ging niet door omdat hij een keelontsteking heeft. De ka zag een fikse aft in zijn keel en dat had ie een paar weken geleden ook al. Heel zielig en ik snap nu ook dat ie daardoor inmiddels weer hele dagen aan het huilen is van de pijn.

Zo nu ff kijken of er al een miepie update is... dit scherm staat nu al zolang open ;)

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oh wat een goede update miepie! Wat fijn dat de operatie iig gelukt is en hopelijk blijkt Flupke vanmiddag ook weer een groeispurtje gemaakt te hebben! Ga duimen voor heel goed nieuws! En natuurlijk ook niet heel onbelangrijk, wat fijn dat je je zelf ook weer wat beter voelt! Dikke knuffel!

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He baps,

hoe voel jij je op het moment? Werkt de fysio een beetje? BI is zooooooo kl*te-pijn :( Maar ik heb er echt veel aan gehad, na een week of 4 was de ergste pijn echt weg.... Had ook een fysio die speciaal het bekken deed. Dikke knuffel!

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Sorry, nog geen update, lig nog te wachten tot ik gehaald word.
    Wief; ctg heeft inderdaad weinig zin, dus heb elke dag een echo ;)
    Jongens groeien goed dus, mooi!

Ellen, al aan het idee an het wennen? En je vriend?

Tezzz,hoe is t met K nu?

Beast, nog ergens met je hoofd hoog in de wolken? Wat een eikels van dat andere huis...lekker aan deze vassthouden hoor!

Lool, gefeliciteerd mmet het ondertekenen van je contract!

All: knuffel. Laat het weren als ik de uitslagen van vandaag binnen heb....26weken komen in elk geval in zicht!

16. miep dat is goed nieuws meid!! hoe was je groeiecho??
    wel fijn om te lezen dat er al meer vruchtwater aangemaakt word!

wieffie hihi ja dat boek heb ik gekocht toen we de iui deden en zwanger bleek.. in 1 ruk uitgelezen! geweldig haha. is alweer een jaar geleden, dus miss als ik nu zwanger blijk dat ik hem er weer bijpak!
    wat sneu dat kleine E zo ziek is.. arme jullie! beterschap! dikke knuffel!

ik ga even slapen. krijg nu echt een inzinking van afgelopen dagen.. snap niet hoe jullie meiden dat doen hoor zo sterk zijn terwijl sommige van jullie een veel zwaardere behandeling krijgen!!!

vraag me nog altijd af hoe t julita vergaan is met haar iui! dat is inmiddels alweer 2 mnd geleden ofzo?? iemand contact met haar?

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Vraag me af of het alleen aan de behandeling ligt...misschien ook wel aan het weer/ gebrek aan zonlicht. Ben de laatste dagen niet vooruit te branden. Heb vanmorgen redelijk uitgeslapen, maar zou zo weer kunnen slapen. En heb nog niks zinnigs gedaan vandaag!

zo de kids maar eens ophalen van school. Door de kou...brrrrr ;)

ben ook wel benieuwd hoe het met Julita is...

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    heb je al nieuws miepie?

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mariek, denk dat het weinig uitmaakt welke behandeling je doet... je gaat gewoon door tot het op is ;)

Tezzz, echo vd kids was weer goed, Flupke had al duidelijk wat vruchtwater. Alle doppler metingen (hersentjes, navelstreng, ductus, hartjes) waren goed. Lekkage in het hartje van Flupke was alweer weg. Enige wat de arts jammer vond was dat er nu geen blaasvulling was bij F, maar dat was gewoon pech (want geen blaaswerking = geen vruchtwater).
    Flupke is wel heel ienimini... bijna 2x zo klein als Sjors (geen gewichten meegekregen nu, maar loopt echt flink achter in groei). Kinderarts is ook nog langsgeweest, wel fijn. Sjors en Quick maken - afhankelijk van evt. complicaties - op dit moment al een heel goede kans, maar zullen dan wel weken aan allerlei toeters en bellen liggen. Voor Flupke is het echt op het randje en zal het afwachten zijn als ze nu al zouden komen (voor Q en S krijgen we natuurlijk ook geen garanties, maar die staan er een stuk beter voor).

Uitslagen van mijn bloed; stabiel, maar bloeddruk blijft dus hoog. Krijg nu extra bleoddrukverlagers (maar nog steeds lage dosering). Weer een dagje dichterbij de 26 weken....

20. miep mja we gaan gewoon door idd...

en jij ook! heb zoveel respect voor je meid.. wat zal jij t zwaar hebben! wel fijn dat er 2 een aardig goede kans maken.. hopelijk dat flupke ook bijtrekt..ze moeten gewoon nog even een paar weekjes blijven zitten... knuffel

Deel Deze Pagina