marieke ik weet niet wat het is omjouw gevoelens te hebben maar t lijkt me zo vreselijk... de gyn vertelde mij op mn 17de dat ik voor mn 25ste klaar moest zijn met mn kinderwens anders mocht ik blij zijn als t daarna nog met ivf zou lukken...ik verbaasde me er dan ook beide keren over dat t zo relatief vlot ging... een mk weet ik helaas alles van en is en blijft vreselijk ondanks dat je buitenwereld t schijnt te (willen)vergeten... zo erg, ze snappen niet hoe oijn dat geestelijk doet, mede hierdoor ben ik nu nog altijd niet ontspannen in deze zw.schap... hoe t met mij is , goed als ik mn BI wegstreep (ik mag dan ook niet klagen van mezelf) ga zo m'n nieuwe bakkie ophalen, helemaal blij eindelijk geen onderhoud en dure apk keuringen meer!!!! zal fe een plaatje showen!
middag! lola dikke knuff terug. las dat N ziek is.. arme kleine beterschap ermee!! ellenk, niet raar hoor dat je nog niet gebeld hebt. je hebt nog tijd zat joh! komt wel goed.. knufff dimple dank je meid.. en blij dat t anti snurk middel werkt hihi of iig iets verbeterd! hihi baps jij mag best klagen! BI is dan ook niet nix! doe het maar rustig aan voor zover dat kan! enneh gaaf bakkie!! wil ik ook!!!! hihi hier gaat t wel aardig.. kreeg een mailtje van een heel onbekend iemand voor mij op mn hyves.. een heel verhaal over hoe ze me begrijpt enzo.. erg lief.. er bestaan dus nog wel lieve mensen op deze wereld (buiten jullie om dan he haha slijm ) ach en ik heb zo mn dipjes en zo ben ik weer blij en zo niet.. maar ja dat komt gewoon door die hormoonspuit.. dus ik moet niet zo zeuren hihi knuffel voor iedereen
@ Ellen, hihi, bijna door de mand gevallen dat je niet aan het lijnen bent! En och, zondigen mag toch! Hahahaha! @ Dimple, fijn dat je iets uitgeruster bent! Ik ga denk ik vanavond ook maar om 9 uur naar bed! @ Marieke, Dank je! En wat lief van degene zeg! Kan me voorstellen dat je moodswings hebt van de medicatie! Lastig, hopelijk blijft dit voorlopig! En dan bedoel ik nog een heleboel weken! Hihi! @ Baps, niet zo hard zijn voor jezelf! En wat een gave auto! Hier een ziek meisje thuis. Moest eigenlijk naar mijn werk met N. Maar ben uiteraard niet gegaan met koortsig kindje en hoesten! Vannacht zijn we beide de hele nacht wakker geweest. Ik heb knallende hoofdpijn en N. is nu weer iets tot leven gekomen. Ze heeft een cracker gegeten en dat doet haar blijkbaar goed icm een slaapje van 2 uur! En ik heb de berg was goed weg kunnen strijken! Nu lekker chillen met Shrek aan op de bank!
Och mariek voor een goed doel in oktober hebben wij onze eerste spruit in handen toch Kijk lool maak er maar een beetje een gesellie dagje van met shrek Wouw Bapsie... gave bak.... snice... lijkt een beetje op mij C3 lekker praktisch ook nog! Hier ook strondverkouden... hoesten, loopneus... bleh en dat terwijl ik nu echt netjes 2 stuks fruit en nog die extra zw vitamines slik. Stom... Waarschijnlijk is mijn lichaam errug geschrokken
hey lieverds..allemaal een knuffie...kan me zo voorstellen hoe je je moet voelen marieke..ondanks dat ik weer zo'n muts ben die zo zwanger is en me de lijdensweg bespaard gebleven is, maar vrienden van ons zitten in het zelfde schuitje en helaas na zoveel jaren proberen kinderloos gebleven, ik hoop zo dat jullie wel snel verblijd worden met een mooie test..duimpjes draaien non stop voor jullie!!...hele dikke knuffel ! @ Miep..fijn meis dat het zo "goed" gaat met de kleintjes...hopen dat ze nog even lekker bij mama willen blijven dobberen...is zoveel beter ! @baps..gave bak zeg! @ de rest liefs en zwaai...hier weer een beginnend griepje..pfff..gisteren de hele dag praktisch geslapen..voel me wel iets beter nu ..maar merk dat Meagan nu ook al begint..bleghhh..ben de winter en alles wat er bij hoort zooooo zat he.. liefsssss xxx
oh vergeet ik helemaal tevertellen dat ook wij een andere auto hebben gekocht..we kunnen m zaterdag ophalen.. het is een mitsubishi Space wagon..7 zitplaatsen...heerlijk..die ruimte ook!! uit 2001 met maar 108.000 op de teller..super he !!! Geen ge-emmer meer achterin over wie waar wil zitten en hoe breed iemand dan zit..iedereen heeft nu zijn eigen plek!
dag meiden, sorry dat ik een beetje inbreek hier ik ben al zoooo lang niet meer geweest! Ik heb vanmorgen getest, het was alweer mijn 3de IUI en ik heb heel mss een heeeeeel licht lijntje gezien. Maar mijn man ziet NIKS en zegt dat ik gek ben haha. Ok dus ik ben waarschijnlijk niet zwanger maar is wel een beete spannend is het wel. Ik laat het morgen wel weer weten! Kus
Avond! @ Diaan, lekker bakkie ook! Heerlijk hoor, alle ruimte en hopelijk geen ´geruzie´ meer! @ Miep, hoe is het vandaag gegaan? @ Beastie, Joehoe! Lekker gevoel het tekenen van het koopcontract? Hier nog een ziek meisje, ziet er niet naar uit dat ze morgen weer fit is, dus ga niet eens mijn wekker op kwart over 6 zetten, maar werk gewoon lekker thuis! Arm ding, nog koortsig en helemaal niet lekker! Gelukkig kwam mijn meoder uit haar werk kon ik ook even naar buiten! (boodschapjes halen, want vandaag zat ik aan het oude brood, omdat ik dus geen kant op kon! hihi! En ik houd niet van brood uit de vriezer, maar nu toch maar wat in de vriezer gelegd!) N. heeft vandaag een cracker gegeten en 2 hapjes witlof en 2 hapjes toetje! Gelukkig dus uiteindeijk wel wat binnen gekregen en ook wat gedronken. 2 glazen... Terwijl N. meestal heel veel drinkt op een dag!
ja mieps ik ben ook nieuwsgierig/benieuwd/ beetje bezorgt Heerlijk...stuk of 12 handtekeningen verder en dan heb je zomaar een huis gekocht. Offerte van bank heb ik ook... heb straks een hypotheek van 391 euro bruto...278 netto...nou daar kan je toch niet voor huren! wahahaha wat een giller (voordat jullie gekke dingen denken...heel veer overwaarde van het oude hui en er komt veel geld vrij door het overlijden van Mark) We hebben zelf nog even zitten praten over de indeling van de badkamer..liniaal erbij. was wel grappig. En we gaan er nog een keer heen op de boel te laten opnemen voor shutters. Jawel ik wil shutters all over the place (krijg ik een heerlijk vakantie gevoel van en het is heel prive. Mark vind het nix maar kan nu me eigen zin doen...) Ook hadden we het over het overlijden van me moeder...zag gewoon dat Edwin het moeilijk vond...dus ik zei al "ja joh, life's a bitch" en zo is het! (kunnen velen van jullie over mee praten...) Knufff voor daan
diaantje stoere auto! fijn dat je nu meer ruimte hebt!!! veel geluk ermee! julita ah daar ben je vroeg me al af hoe t met je ging.. vervelend dat je alweer met je 3e iui bezig bent. hopelijk word je lichte streepje duidelijker.. hoeveel dagen na de inseminatie zit je nu? lola knuffel voor t zieke meisje.. zo niet leuk! beast spannend zo je eigen huis joh! ehm wat zijn shutters? blijf blond he.. wel fijn dat je zo met edwin aka onderbroekenman kan praten! daan hoe is het nu met je meid? hier vandaag totaal ingestort... werd me even teveel allemaal..om alles kan ik huilen.. echt alles.. zo stond ik onder de douche en stoote ik perongeluk een fles douchegel om met t gevolg dat alles omviel en hup daar stond ik te bleren! chris belde nog even wat we moesten eten en ik wist t niet en zat ik alweer te janken.. vorige iui had ik t ook wel iets maar nu.. pfff denk dat t ook gewoon de spanning is van afgelopen tijd want kan me niet voorstellen dat die pregnyl zon invloed kan hebben ... en dan heb ik morgen ook nog eens een klote werk rij haha hopelijk is t snel maandag.. dan ben ik een dagje vrij.. truste voor iedereen en knuffel ook.. en echt thx voor jullie lieve woorden!
Heb gisteren op mijn mobiel bijgelezen maar kon niet reageren, zodadelijk vergadering van het volleybalkamp voor de jeugd dus kan weer niet uitgebreid reageren. Beast, gefeliciteerd! Marieke, ik vond het een erg emotioneel stuk van, je maar wel erg goed, duidelijk en mooi omschreven. Wat ik wel denk is dat sommige mensen niet meer weten of je het wel of niet fijn vindt om erover te praten en dan maar gewoon stil blijven. Even een voorbeeld wat er niks mee te maken heeft. Toen een goede vriendin van me net haar vader verloren had toen merkte ze dat ze mensen op de stoep haar kant op zag lopen die haar kende maar die staken dan over omdat ze dan toch op de een of andere manier moeite hadden met de confrontatie of niet wisten wat ze nu wel of niet met haar konden bespreken. Al heeft dit niks te maken met goede vrienden of familie, want die moeten je goed genoeg kennen om te weten wat je allemaal meemaakt en dat het niet zomaar iets is. Daarom vond ik jouw verhaal Daan, van het uit eten gaan met vriendinnen, ook erg vervelend om te lezen. Zo'n avonden zijn er juist voor om bij te praten en te vertellen hoe het echt met je gaat en dan lijkt het me helemaal klote als vriendinnen er niet naar vragen. Dan vraag ik me af of ze echt niet doorhebben hoe heftig het is of dat er een andere reden is. Maar vriendinnen moeten toch beter weten. En dan heb je nog de categorie mensen die denken dat het zo gepiept is, dat is helemaal irritant. Zo van, even tijdens de eisprong tekeer gaan en dan ben je zwanger pffff.....ze moesten eens weten. Maar Marieke, die emotionele uitspattingen zijn echt niet gek ofzo, ligt echt niet alleen aan de hormonen. Je zit weer helemaal in zo'n heftig traject en dat is niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk erg zwaar. Begrijpt C. je wel een beetje? Miepie, hoe gaat het met jou? Julita, spannend hoor. Krijg je hem niet op de foto? Iedereen die ik vergeten ben, een dikke knuffel en een fijne avond! Roeffff.....ik ben er vandoor!
@ Beast, Top meid, gewoon je eigen huis gekocht! Hopelijk wordt het een fijne plek voor jullie drietjes! En shutters, geweldig! Ik vind ze ook prachtig! Mijn broer heeft ze ook! Hoe gaat het verder met je? @ Marieke, Dikk knuffel voor jou! Meld je even ziek! Je hebt een bijzonder pittige tijd achter de rug...
dank je leentje.. chris is gelukkig wel heel lief voor me.. zorgt de hele avond al voor mn drinken en kijkt me soms heel zorgwekkend aan.. heeft echt medelijden met me.. en dan voel ik me alweer zon hork! lola. je bent al de zoveelste die zegt dat ik me ziek moet melden.. en nu zit ik alweer te huilen.. ik kan gewoon niet stoppen.. vreselijk...maar t punt is dat er al 2 zich ziek hebben gemeld die dus of zwanger zijn of die met die endometriose.. en als ik dan ook nog eens kom.. en wat moet ik zeggen? bedoel ze weten er wel van maar kan moeilijk zeggen: ik kom niet want ik kan alleen maar huilen toch?
@ Lievebeest; Nu officieel gefeliciteerd met je eerste huissie!! Ik hoop dat het jullie snel past als een warme mantel! En Life's a bitch.... I know her... al is het een andere kant van die jij kent... zo veelzijdig die bitch.. pfffrrrt. Ik vind je zo sterk en je relativeert het zo goed! Nu lekker je eigen inrichting bedenken en uitvoeren...enne shutters... had er nog nooit van gehoord... Maar zijn houten jaloezieen/luxaflex of niet? Kom af en toe snel Mieppie nieuws kijken... Pffffff hoop dat alles goed is... maak me veel zorgen om haar en de kleintjes. Duim voor elke dag, elke gram die ze aan komen. EN het lijkt me zo zwaar voor Miep om maar in dat ziekenhuis te liggen... je raakt elk gevoel voor realiteit zo kwijt als je er een paar dagen bent (was maar 4 dagen met Kaa daar 2 jaar terug en voelde me compleet van de wereld afgesloten. En dan te bedenken dat als ze geboren zijn ze daar misschien ook nog wel heel lang zullen moeten verblijven. Pffff lieve Miep, ik stuur je alle kracht en positiviteit! @ Mariek: ik vond ook dat je het stuk in geel heel mooi verwoord had. En dat alles door je lijf giert... hormonen en stress van jaren.. het is allemaal niet niks. Leentje verwoord het mooi! *steekt extra hart onder de riem*
ben ondertussen ook erg benieuwd hoe t met miep gaat hoor.. ik kom wel heel ego over terwijl zij daar in dat ziekenhuis ligt te vechten voor haar 3 wondertjes...
voor de gene die het niet weten.....dit zijn shutters Banosol in Heerhugowaard: Een winkel vol shutters | zonwering | Jasno | Copa
ohhh louvre deurtjes... maar dan anders... Thanx voor een goede site.. had al wel vluchtig gekeken maar zag dat openklap element niet...
mogge meiden......hier ook iemand die het effe niet ziet zitten......loop al de hele morgen te janken, blergh! allereerst miep blij te lezen dat je nog steeds drie spartelende ukkies in je buik hebt. hopelijk weten ze het nog een paar weken te rekken, zou wel mooi zijn! beest gefeliciteerd met je huis! makkelijk gaat dat he, zo'n groot bedrag uitgeven wanneer is de overdracht? mariek ik duim keihard voor je meissie! het is jullie zo ontzettend gegund! hier effe helemaal stuk. nadat siemens afgelopen maand niet thuis was toen ik mn ei had, vertelt hij gisteren doodleuk dat hij eind februari WEER een week weg is. Lekker dan. Nou dan hoef ik die kut-pillen dus ook niet te nemen deze maand en dan hoef ik ook niet meer bang te zijn dat ik nog niet zwanger ben op de gevreesde eerste D-Day want dat is al zeker. Doe mij een winterslaap tot eind maart......