Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

he verdorie allemaal een dikke knuf meiden die het nodig hebben....Zit hier een beetje emotioneel te wezen achter mijn pc van jullie verhalen.

En lieve Mariek.. natuurlijk er zijn altijd mensen waar het nog erger is dan bij jou maar iedereen heeft "recht" op haar eigen verdriet. Dus niet baggataliseren (schrijf je dat zo?) je gevoel is echt en dat moet er ook uit !

Beastie, mooi zeg die dingen euh shutters. Sjiek. Krijg je inderdaad een huisje op het strand gevoel van. Wanneer kan de grote klus beginnen?

Nog niets van onze miep vernomen hier?
    Ik hoop geen nieuws is goed nieuws....

Julita leuk je weer eens voorbij te zien zoefen. Fingers crossed ... spannend...

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hai schatjes, dikke knuffel voor iedereen!
    Wat is het toch een achtbaan bij de smeppers op het moment.

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

tja niet leuk die achtbaan... hoe zou t met miep zijn, gister niets gelezen van dr...

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    kwam even voorbij om teknuffelen met iedereen en met name Mielen ...verdorie..zit echt niet mee zo he....ja hij kan er w.s helemaal niets aan doen..maar handig is het zeker niet!.knuffie voor jou lieverd!
    En hoe is jouw dag begonnen Marieke?...knuffie!

ben weer weg........moet zoveel doen....en totaal geen zin in eigenlijk.......;)
    Kom vanmiddag nog wel even loeren voor nieuws over de 3 miepsketiers en hun lieve mamma....nog even blijven zitten lieverds..blijven zitten!!

@ beast....GEWELDIG shutters!!...lijkt me wel een gedoe met schoonhouden denk?..*heeft nog steeds een luxaflex trauma;)*

5. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Marieke

Kop op je hebt geen ego hoor
    Ik heb precies hetzelfde gevoel gehad

Alles en iedereen om je heen word zwanger en je loopt dan als enige rond
    Ik werd ook heel vaak boos en heel verdrietig
    Toen ik hoorde dat onze vrienden zwanger waren
    raaktte me dat zo erg dat ze je het liefste niks gunt
    en dan zit je maar met 1 vraag waarom???
    En dan zijn er nog mensen die ook nug kunnen zeggen
    Tja moet je daar niet zo druk om maken je denkt daar veelste veel aan dat moet je niet doen :x:x:x:x
    En nog kan ik me daar kwaad om maken

Maar ik heb een top tijd gehad met onze vrienden en ze wisten dat wij het zo moeilijk hadden maar we werden overal bij betrokken
    ook toen de kleintjes geboren waren mochten we een keer verschonen en bij mijn vriendin mocht ik toen kijken hoe zij borstvoeding gaf en barstte in tranen uit we hebben toen heel lang gepraat
    Maar je mag zeker de hoop niet opgeven
    Hoop voor jullie dat 2011 jullie jaar word

Dikke knuffel

Beastie Wij moeten nog wachten op de notaris en dan is alles rond
    wachten duur laaaaaaaaaaannnnngggggggg

Ff een foto om op te vrolijken

Dikke knuffel aan iedereen

6. morgen

mielenl meid hele dikke knuffel.. zo niet leuk en niet eerlijk allemaal...

tijgertje thx meid.. mooie foto!

ellenk is ook wel zo.. maar soms schrik ik dan van mezelf.. ik laat mn echte gevoel niet zo heel vaak zien.. dus als dat eenmaal begint is er geen houden meer aan haha

stephanie hoe is het? beetje opgeknapt of nog altijd runnetjes naar de wc?

diaantje mn dag begint eigelijk net.. heb gelukkig erg goed geslapen.. heb nu wel koppijn en ogen als doppen zo dik maar ach.. ik heb me dus gisteravond laat toch maar ziek gemeld.. heb t maar op erge buikpijn gegooid.. wel erbij gezegd dat ik er ook even doorheen zit hoor.. kreeg een sms dat t goed was en dat ik vandaag even moest bellen.. dus ben benieuwd strax..
    denk dat ik morgen ook nog even thuis blijf.. t liefste t weekend ook en dan daarna weer met frisse moed beginnen. maar dat zal m niet worden denk ik.. denk dat ik t weekend weer gewoon zal moeten werken.

ben erg benieuwd naar miep.. zag wel dat ze gister nog online was geweest op hyves dus ga dr vanuit dat ze alle 3 nog veilig warm bij mams in de buik zitten en t redelijk goed gaat..

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemiddag!

@ Miele, jeetje het zit je ook niet mee! Dikke knuffel voor jou!

@ Marieke, goed dat je je ziek gemeld hebt! Dikke knuffel!

@ Miepie, hoe is het met jou en de drieling?

Hier nog een ziek mupke, maar ze is wel beter dan gister... Ze kijkt nog heel suf uit d'r ogen, maar d'r boeven streken zijn er wel al en ze is koorts vrij! Wel nog benauwd.. Och, lekker even een extra dagje thuis dus...
    Ik ben tussen de bedrijven door wat aan het werk, wat telefoontjes en net wel heel vervelend gesprek gehad met een instantie voor een client en N. riep maar: Mama, doe je? Mama, doe je? Hahaha, dat brak later het ijs wat en we zijn er uit gekomen! Hij zei: ja ik werd al achterdochtig werk je wel bij de J. of bij een kinderdagverblijf! ;)
    Maar Nena zo op bed, dan kan ik nog even wat telefoontjes doen en dan stop ik ook, want tis geen goed zo! En inprincipe heb ik zorgverlof opgenomen dus lijk wel gek! 8)

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    meldplicht, straks hopelijk ook een berichtje ;)

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lieve Miep, blij te lezen dat de drieling nog warm in je buik vertoefd!
    Morgen 26 weken, een klein feestje denk ik zo? Maar we gaan natuurlijk voor nog 2 weken extra erbij! (OP ZIJN MINST!)
    Dikke knuffel voor jou!
    Trekt B. het allemaal een beetje?

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hey miepie, ben benieuwd hoe het met jullie 5en gaat...maar net wat lool zegt, we gaan voor nog 2 weken erbij hoor..en liefst nog iets langer !!

Iemand nog interesse in een mooie babykamer?..hoef er niet de hoofdprijs voor........;)

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Diaan, als je er een leuke man die mij kan bezwangeren bij hebt! :D En die dan ook bij mij blijft! ;)

Maar weer verder werken, heb ongeveer 50 ongelezen emails... :(

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Miep: alleen al even die ;) zien stelt me weer wat gerust!
    Knufff!

@ Lool: wel in andere volgorde hoor... eerst blijven en dan bezwangeren... maar ja... garanties hebben we nooit!
    Oh ja, en die afscheidskoffie moeten we zeker doen!
    Knuffie voor N.

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ G4B, je was me voor, wou dat stukje over blijven aanpassen, omdat je idd geen garanties hebt dat iemand blijft!
    Ik bedoel er kan van alles gebeuren dat hebben wij hier in het smeptopic op verschillende manier gezien! :(

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goeiemiddag meiden,

Een kleine reactie van hier, was ook ff benieuwd hoe het met miepie en de kleintjes ging... later meer dus!

Enne kippy nogmaals van harte proficiat met de 1e verjaardag van F gisteren! Hopelijk heb je een leuke dag gehad en we komen uiteraard zaterdag koffie drinken (en kado afleveren natuurlijk, leuk leuk!)

BTW, voor degene met een smartphone, heb zo'n leuke app gedownload, total baby! Kan je dagelijks bijhouden hoe je beeb het doet en wat hij doet! Ook kan je een dagboekje, groei e.d. bijhouden. Vind hem echt gaaf!

Hier de administratie weer achter de rug, met C boodschappen gedaan om morgen koekjes te bakken en zo nog ff boodschappen doen... oei... hij is alweer wakker (na 45 min:$)

Nou doeggie!

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    zal eens overleggen.................LOL:D:D

@ Wieffie........gave app joh..........nou alleen nog een smartphone scoren.......;)

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Precies... of andersom... blijft er een man bij je plakken dan kan het ook weer zijn dat de beebjes niet blijven plakken... :(:x

ik heb een klein nudistje in huis.... kleed zich steeds uit.. wil nu onder de douche... en dat wordt dan 10x in steeds harder volume door het huis geschreeuwd.... aggghhhhhhhh

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nou G4B je slaat de spijker op het kopje! :)

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    owja...doen nudisten dat? schreeuwen? wist ik nie....

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    :D schreeuwnistje dan ;)

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007