@ Ellenk: Nu die volgende mijlpaal voorbij! Duimerdeduim! @ Julitaaaaaaaaa!!!!!! YES! Gefeliciteerd!!!! Wat zei vriendlief? (en ziet ie 'm nu wel... ;) Middag! Kwam effe checken of alles iedereen nog binnen zit Dikke knufff! @ de rest" en knuffies! ps. jurkje bijna af.... (oei oei oei wat wordt ie mooi (al zeg ik het zelf, hahaha! Alleen nog labels erin en de panden aan elkaar stikken maar dat lukte gisteravond niet meer... ) Ben nu hard aan het werk op kantoor... (afronding 2010... wat een p*kke werk) en vriendlief rijd de slapende kids rond in de auto en bekijkt huizen... hahaha (ging 'm effe bellen of Wee al honger had...) dus ik trek nog effe door! Zwaai!
@ finnefant: uhhh ik heb de 2 keer dat ik zwanger werd van de kids juist ehhh slechts 1 keer in die hele maand geklust... (omdat het niet de bedoeling was en omdat ik niet had gedacht (2e keer) dat het zo snel raak zou zijn...) tja... dus er speelt zoveel mee.... gewoon doen waar je zin in hebt... beter gewoon goede s.x dan een moetje...
@ daan ik zit nu op cd 4, geen clomid deze maand. we hebben besloten om 2 maanden rust te nemen, volgende maand (ja zul je net zien, ook precies rond mn ei) ga ik een weekendje skiën. Ben wel zo mega ongi......net als de eerste keer na mn bevalling. Vanmorgen compleet doorgelekt, verschoond, binnen een uur weer doorgelekt. Heb het maar even gepost bij de verloskundige....geen idee of het nog iets kan zijn van de curettage ofzo. @ miep hoe ist daar?
@daan: ja 14 februari mogen we. Nu maar hopen dat ik dan nog niet ongesteld ben. @miep: hoe is het met je? @mielenl: waar ga je skien? @finnefant: wij hebben alleen op de dag dat ik een mega test in handen had geklust. Maar dat was icm clomid @all: wat is het rustig vandaag!
avond... daan dikke knuffel meid.. kan me voorstellen dat je er even doorheen zat van de week. het is ook niet nix en zeker slopend zoiets! aan de ene kant fijn dat je nu nog even niet de romslomp van t ziekenhuis erbij hebt maar aan de andere kant ook stiekum wel weer jammer toch.. finnefant, suc6 met smeppen ik kan je er helaas niet bij helpen aangezien wij aan iui doen.. dus heul niet smeppen nyncke logisch dat je dat voelt.. is ook niet leuk als je dat te horen krijgt als je zelf nog zo graag een kindje wilt... hier druk dagje gehad.. vanmorgen gewerkt,melde zich halverwege de ochtend een collega ziek, ik had telefoondienst erbij dus eindverantwoordelijkheid. dus na een hoop geregel en extra gewerkt te hebben vanmiddag eindelijk thuis, zaten mn schoonouders er.. toen die weg waren gelijk naar vrienden geweest, toen de kleine meegenomen even ergens vissen gaan halen zon 50 km verderop.. pffff ben gesloopt.. wat een energie heeft dat meiske hahaha lig vanavond vroeg op bed, dat weet ik wel.. hier sinds gisteravond steeds misselijk.. en onwijs gevoelige tepels.. echt auwa zeg maar.. maar dat is gewoon nog van de pregnyl denk ik.. heb net nog even een testje gedaan en hij is ongeveer t zelfde als gister.. had stiekum gehoopt dat ie al negatief zou zijn.. maar helaas.. nog altijd een heeel licht lijntje te zien.. hihi bij zon lijntje voor t echie zou ik zeggen: zwangerrrrr haha maar neee.. rot pregnyl eruit!!! hup uit mn lichaam!!
...of hij wordt komende dagen donkerder, Mariek Goedemorgen!? Beast, spannend, eerste werkdag weer. Heb je er zin in? Succes. Hier vanmorgen een iets hogere bloeddruk en wat verhoging,...hoop dat het weer wegzakt allebei. Ging net zo lekker.....
@ miep ik hoop het ook voor jullie allevier! We blijven aftellen naar minstens 28wkn, kom op miepsketiers, jullie kunnen het! hier net gebeld met zkh. Toen ik mijn verhaal deed, zei de assistente gelijk dat het erop leek dat er misschien nog wat restweefsel zat. Dus morgenochtend heb ik een afspraak voor een echo. Pffff dat kan er ook nog wel bij, nóg een curettage.....ik hoop maar dat het meevalt...
Goede morgen Miepie gatver ik hoop dat het meevalt en idd weer wegtrekt. Mielenl jek. Dat lijkt me zo naar. Ik hoop dat het meevalt en dat het gewoon een eenmalige explosie is ... Goed dat je toch gebeld hebt want als er nog wel wat zit dan is het wel nodig. Heb je geen nacontrole gehad na je curretage? Hier alles OK. Vandaag ga ik bellen -denk ik-
ik ben vorige maand bij de gyn geweest voor wat ik dacht een nacontrole, maar geen echo gehad......vond het toen al zo zonde van mijn tijd.....
Wat raar dat ze toen geen controle-echo hebben gedaan, Miele. Twee minuutjes werk toch? Hoop voor je dat alles wel schoon is...zo allemaal al klote genoeg. Ellen, bellen! Bloeddruk nu net weer 'gewoon' 140/90. Gisteravond redelijk vroeg mijn medicijnen gehad, misschuen dat dat er mee te maken heeft? Kids vermaken zich in elk geval prima hier, zijn een feestmarathon aan het houden waarbij het doel is mijn buik zoveel mogelijk te laten bewegen
ik vond het zelf ook wel raar dat hij geen echo deed. maar ik dacht ook eigenlijk dat het wel goed zat, ik was ten slotte weer spontaan ongi geworden enzo. En eerlijk gezegd kan ik me nog steeds niet goed voorstellen dat er nog iets zit......mn cyclus deed het gewoon afgelopen maand, inclusief ei. @ ellen en? al gebeld?
miep wat fijn dat het weer beter is als vanmorgen... hihi en lekker laten feesten!!! goed teken joh! hoe voel je je verder? word je wel lekker verwend en krijg je veel bezoek? anders is het ook maar zo eenzaam in een ziekenhuis lijkt me! enneh.. t streepje kan nu toch nog niet donkerder worden??? het is nu pas 6 dagen NA insemeniatie.. stel dat t bevrucht is dus 6 dagen na bevruchting.. da kan toch nie nog of wel? zeg houd eens op je maakt me gek hahaha mielenl getsie heb jij weer :S mijn collega met die endo dan, die kreeg na curretage ook geen echo.. beetje raar eigelijk. hopelijk valt t mee meid! ellenk hihi suc6 met bellen.. je kan t enneh nyncke.. goeiemorgen ik mis een aantal mensen volgens mij.. baps tijdje niet gezien?? meid hoe is het? en melmel.. hoe is het? en eehm tom!!!!! waar hang je ineens uit en zo nog wel een paar die ik mis geloof ik!
edit: test is zo goed als negatief!! je ziet nog een heeel licht lijntje vandaag dus yay!!! ga nu ook niet meer testen.. het liefst houd ik dat vol tot de 14e.. volgende week maandag dus haha maar denk dat ik zaterdag wel een testje waag..
marieke lief dat je me mist, hier steeds meer last van mn bi en baal gigantisch vrijdag naar de "gezellige" arbo arts en eerst donderdag een brief van mn fysio aan de arboarts ophalen dat t werk mn bekken niet echt te goede komt ofzo (lees veel te zwaar is...) ben benieuwd wat ie gaat zeggen, zie er eigenlijk wel tegenop maar goed... vanmiddag/avond geslachtsbepaling (helemaal niemand weet t alleen jullie) oooh zo spannend en oohja denk dat iki de kleine voel zo leuk! op visite met de kleine XL is trouwens fe geen doen als degene waar ik op visite ga zelf geen kinderen heeft, wat een drama zeg ben meer NEE aan t zeggen dan koffie aan t drinken/gesprek voeren... schaam me dood... maar okee mama frustratie geloof ik...
Jaaaaah Marieke de 14e goede datum Ik heb gebeld en moet me de 14e melden om 10.15 uur. volgens de assistente moet ik minstens het eerste trimester bij de gyn blijven. Ookal was het al weer 3.5 jaar geleden. En natuurlijk ook vanwege mijn bejaarde leeftijd Ik was wel mega zenuwachtig bij het bellen zeg. STOM Mielenl: gelukkig heb ik toen wel een na-echo gekregen. Zij zei dat ze dat altijd deed ivm kans op verklevingen. Ze liet me toen ook 2 opgroeiende eitjes zien. Heel leuk om eens een keer ontspannen de binnenkant te zien. Ze heeft er toen veel over verteld. Nu moet ik maandag weer naar dezelfde kijken of ze nog steeds zo aardig is ... Miep fijn zeg dat is al weer stukken beter Lijkt me zo iets vreemds dat bewegen van je buik van binnenuit... Geslachtsbepaling wauw bapsie lijkt me ook mega spannend. Ons garnaaltje (als het inderdaad en garnaaltje met een hartje blijkt te zijn maandag) noemen we Ty of Taai.... Omdat we altijd zo moeten lachen om dit soort namen en dan met zo'n oerhollandse (twentse) achternaam als Olde Riekerink ofzo. Inside joke dus. heb wel een beetje een misselijk makend gevoel maar daar ben ik eigenlijk wel stiekum blij mee...
Ellen....Bellen jij!8) @mieps...wat lekker dat het zo redelijk gaat....moet zo blijven gaan voorlopig hoor! (niet dat jij er grip op heb maar meer een smeek bede in het algemeen!) weer aan het werk...pffff nou bakte er nix van. En al die zielige gezichten die mij aankijken...
@ ellen ahhhh op de dag van de liefde....het eelt staat al op mijn duimen voor je hoor! @ beast zal voor jou ook wel emo zijn.....al die mensen die zich geen houding weten.... knuffie! Hoe beviel het verder, afgezien van die blikken? Ennuh no worries hoor, niemand verwacht dat je gelijk de eerste dag weer 100% produktief bent
Mogguh meiden.... @ Miep..hoop dat alles weer recht trekt zeg maar..ging net zo lekker dus hoop dat de kleintjes nog even kunnen blijven zitten. @ Mielen..bah zeg..wat vervelend allemaal ..hoop dat het snel afgelopen is ..of dat er in ieder geval iets aan gedaan kan worden. Ik bloede eerst ook zoveel ..kraamverbanden vol...(maarja..dat is niet te vergelijken met jouw situatie, die is tig keer erger..maar kan me indenken hoe je je moet voelen.) @ Dimple..hoe gaat het met het insmeren van kleine Digger?..en hoe gaat het met het spiraaltje...heb je er al schik van ? @ Baps..knuffel voor jou meis... @ Beast.....ben zo benieuwd naar die shutters ! @ Lool..kleine meid al weer beter? knuffie ! @ Daan.. knuffie voor jullie allemaal..is allemaal wat hoor....hoop dat je schoonvader snel aansterkt en jullie snel de afspraak krijgen in het ZH @G4B ...woeiiiiiiiiii jurkje af..kom maar op met die foto's !... @ Tezz...hoe is het daar bij jou meis? @ Ellenk...als jij bejaard bent ..ben ik een fossiel onderhand hahahhah hoop dat jullie snel een mooi knipperlichtje mogen zien!, is je gegund lieverd! @ Marieke...duimerdeduim..dat je maar snel een mooi streepje te zien krijgt. @ Steeph..hoe voel jij je?..helpen de pilletjes? @Fillefant..welkom meis en heel veel suc6 met smeppen, kom je ook gezellig mee kletsen?...wijzelf..hebben er ons nooit echt druk over gemaakt over de kwaliteit van het sperma of iets dergelijks ..dus deden het gewoon ook daarna...maarja....we deden en doen het graag dus dat was voor ons geen probleem...*ze gek om dat op te schrijven zo*..maar net wat G4B zegt..zodra het een moetje word is de lol er gauw vanaf zeg maar ..dus volg je hart en gevoel * ook niet onbelangrijk* , dan komt het best goed ! Duimpjes draaien hier aan deze kant heb ik nou iedereen gehad?...tjee..weet het even niet meer...nouja niets persoonlijks hoor...is ook zoveel af en toe hahahah Hier helemaal happy met de Space Wagon...die ruimte echt heerlijk...nadeel van zoveel zitplaatsen is dat Jacques nu regelmatig de Sjaak word om te rijden..gisteren gingen we even naar Arnhem om te kijken voor die koelkast..Marvin ging ook..en dus reden er allemaal vrienden mee..........hoog- busje komt zo - gehalte hahaha Maar hij rijd super (zelf geen rijbewijs , maar Jac vind m super rijden), je zit heerlijk hoog, wat Meagan weer helemaal leuk vind..ze ziet nu alles en zwaait naar iedereen die ze voorbij ziet komen...net een prinsesje hahahha ohhh..ga er weer vandoor..even een wasje draaien en de rest van de Himalya opvouwen..... Tot later maar weerrrrrrrrrr ! xx