Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wauw Beast, dat is goed nieuws zeg. Dat zou echt mooi zijn na 3 weken!

Baps, he bah dat moeten we niet hebben zeg.

Mariekske beterschap!

Ik ben er weer vandoor, zojuist de buurvrouw ik weet niet hoeveel uur op bezoek gehad. Zijn echt fijne buren hoor, daar mogen we echt blij mee zijn maar zij kan zo ontzettend veel en lang praten...pfffff....ik ben helemaal kapot!

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Lola, sterkte met je papa en vriendin.

@Stephanie, ik zie duidelijk verschil....mag ook wel met 9 kg, moet ik nog zien te halen8)

@Marieke, al wat beter? Edit: nee dus...beterschap

@Daan, vervelend van je schoonvader, sterkte ermee. En binnenkort heb jij dus ook een dikke buik;)

@Miele, uitslag van Digger is nog niet helemaal weg, maar het is beduidend minder.
    Heb de kaartjes voor zondag trouwens hoor:D
    En lekker smeppen jij:D

@Baps, en??? getest? Edit: Ja dus...balen zeg.

@Beast, sterkte met je oma...niet leuk. Wel spannend wat betreft het huis. Jeetje wat snel, wees maar super blij in deze tijden, maar dat weet je zelf ook wel. En leuk opknaphuis zeg, is wel wat van te maken, dat grijs met wit is nog best modern voor zulke oude mensen.

Nou die nacht doorslapen was eenmalig, misschien vannacht weer, want hij heeft vanmiddag niet veel geslapen. Ach ooit zal het wel goed komen, slapen kan hij in ieder geval. En heb hem nu vannacht maar 30cc+1 schepje gegeven, en daar heeft hij weer tot half 8 mee geslapen, dus het gaat niet om het eten.

Wat gaat het hier op het forum toch slecht met familieleden zeg, en dan vanaf maandag heb ik er ook nog eentje bij, mijn moeder moet onder het mes, wel eindelijk, want ze loopt er echt al heel lang mee. Ze heeft een verzakking van ongeveer alles wat daaronder in je lichaam hangt. Hopelijk gaat het na de operatie snel beter, want ze is ook helemaal niet gezellig nu, logisch natuurlijk als je altijd pijn hebt.

3. bijgelezen maar geen puf om te reageren sorry ben echt beroerd.. maar stonden op pagina 3 en dat kan niet he :p

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoiii!

Even snel uit mijn snotkop! hihi!

@ leen, 20/10/2010 was idd mooi, maar zoals al gezegd werd, elke dag dat ze geboren wordt is speciaal! Maar begrijp het wel, je bent vast ook ontzettend nieuwsgierig naar jullie meisje!
    Spannend allemaal hoor!
    En roken op mijn werk, tsja het valt eigenlijk wel mee..... Idd een stressvolle drukke en heftige baan, maar die peuk mis ik niet echt. Alleen als het ergens heel erg stinkt, dan wou ik nog wel eens een sigaret (of 4 achter elkaar) opsteken om die geur maar niet helemaal goed te laten reuken!

@ Beast, wat ontzettend spannend allemaal! Zou geweldig zijn als jullie het zo snel verkopen. En ziet er leuk uit dat andere huis! Ik duim heel hard voor jullie!

@ Baps, jammer zeg! Balen... Grrr, misschien te vroeg?

@ Marieke, beterschap!

@ Dimple, hoe´st met je mannen?

@ Hoe was je ovu test vandaag?

@ iedereen die ik vergeten ben, sorry!

Hier suffe snotterige dag op werk. Bij moeders gegeten, N. bij moeders gelaten. Even wezen zonnebanken, bij Zara leuk rokje en shirtje voor N. gescoord, bij broer en schoonzus even langs geweest voor een kopje thee en nu thuis.
    Morgen cursus en daarna stappen in ´de grote stad´. Dan heb ik voorlopig (tot 26 nov.) mijn portie stappen weer gehad!
    Hopelijk voel ik mij een stukje beter dan vandaag... Zal wel, want gister was het dieptepunt!

Ohja, mijn vader gaat ok, is vandaag weer thuis gekomen! Lekker voor hem dus. Hij moet de wond goed verzorgen en dan is ie helemaal ´genezen´. ! haha!

Nou even douchen...

Truste!

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen!

hoe is t vandaag leentje? eigen poll niet gewonnen...

ik gok de 27ste!

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mmmm.....nee zelfs mijn eigen poll heb ik niet gewonnen. Dus dan ga ik nu maar voor morgennacht, volgens mij is het dan volle maan....

Oh ja, iedereen goedemorgen!

7. morgen!!!

lola jij ook beterschap meid!!

leentje, waar is je pol eigelijk gebleven? haha
    ik had 16 okt gezegd helaaas ook niet geworden.. dan ga ik voor zondag, een zondagskindje :D

hier is mn neus aardig vrij geworden, maar ik hoest als een zeehond en piep als een zwaar asmatisch patient aan de zuurstof.. nog ff een dagje voldouwen met pcm want heb morgen schuttersbal en zondagavond weer werken.. maar ja eerst maar es zien of ik morgen wel ga.

wel lief trouwens, kreeg van mn client een puf aangeboden omdat hij vond dat ik toch wel erg piepte hahaha heb maar bedankt, maar wel lief lol

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Snotter de snot...slaan jullie mij over!:p

Nou ik ben een stuk geruster op het moment...we gaan vandaag ook het termijn van overname opgeven...wordt eind maart of 1 april, Dus me volgende verjaardag is ieder geval niet hier, En Siem wordt dus ook 1 in een ander huis.

Siem die wordt trouwens elke x weer snachts wakker..niet veel aan de hand hoor ff drinken en weer slapen dat heeft jasmijn ook een tijdje gedaan rond deze tijd...maar doorslapen is voor mama ook lekker. Acht als hij het maar goed doet kennelijk heeft ie het nodig.
    Of zou het komen omdat ie niet 2 tandjes boven krijgt maar 3!:$ ...z'n voortanden zijn er bijna maar een snijtand kondigt zich ook aan;) Snelle Jelle!

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    * zwaai *

druk druk druk
    vandaag is siemens jarig (40 jaar!!!) dus er moeten vanmiddag een paar appeltaarten worden gebakken in mijn nieuwe oven! whish me luck :D

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Beast, gut wat gaat die Siem als een raket (of zoals wup zegt een "roket":()
    Maar jullie hebben het bod dan geaccepteerd, of heb ik dat ergens gemist dan...moet eerlijk toegeven, ik lees maar half op het moment.
    Druk met van alles en niks8)

@Miele, kom jij zondag deze kant op, dan gaan we met 1 auto. Of heb je liever andersom, dan kan je Digger niet zien;)

Mijn poll voor Leentje was ook zondag in de avond ergens.

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @miele...oooh lekker stuur ons ook ff een stukkie!:D

Roket, man dat klinkt stoer!:p
    Nee nog niet geaccepteerd maar ze zitten nu op een mooie prijs waar mee we gaan middelen ...maar daar zit niet veel geld meer tussen dus dat gaat wel lukken....en wat ze nu bieden, als ze niet omhoog kunnen denk ik dat we het evengoed accepteren hoor zo ver liggen we niet meer uit elkaar....moet er idd niet aan denken dat we dit laten schieten en over een jaar 200000 moeten zakken...;)
    Maare heb ik ook hoor...gaat veel langs me hier en in de 3d wereld;);)

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    haha nee ik moet al stiekum 2 taarten bakken ipv 1 omdat we morgen een surprise-party hebben. Ik denk dat hij inmiddels al wel iets vermoedt, mijn zus belde gisteravond en stelde me dusdanige vragen dat ik me even moest afzonderen......en naderhand vroeg Siemens niet eens waarom ik naar boven ging.

ohja en mijn super-ei is ws vandaag gesprongen, gisteren nog steeds een dikke streep op de ovu test (ongeveer even donker als woensdag). En gisteren de hele dag mega-buikpijn gehad dus het moet wel een struisvogel-ei geweest zijn :$ (klopt ook wel, want bij een groei van 2mm per dag zou hij vandaag 26,7mm geweest moeten zijn :$:$ )

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Holy moly .... die is dan ook niet te missen door de zwemmers Die knallen er tegen aan, RAAK!!!:p:D:p

Jammer, maar gelijk heb je...een extra taart hoe leg je dat uit?? Oja doe net als ikke...verpakking niet goed gelezen en deeg voor 2 erbij gedaan dus extra boter erbij...en extra appels en klaar is klara...eeeuuuh miele, er is geen betere!

14. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Beast, klinkt goed. Nu MOET het huis van mijn ouders ook verkocht worden, anders wor ik bood8):x

@Miele, jullie hebben toch wel een pre-verjaardagssmep gedaan he. Zou toch wel heel mooi zijn. Enne....dat moet zeker een groot ei zijn geweest;)
    O ja, voor ik het weer vergeet: Gefeliciteerd met Siemens!!!! (Wist het wel, alleen even vergeten) En zeg gewoon dat die taart voor ons is zondag:D, wel een stukje bewaren dan he.

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    *zwaai*!

(even snelle Leentje-check... lees wel mee, maar even te moe om te reageren.... dikke knuf voor allemaal en een extra voor Tom; dank voor je lieve kaartje!!)

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    even snel...

Iedereen een heel fijn weekend !!
    Mocht er iemand zondag in A'dam zijn..laat even weten..doen we een bakkie in de stad !!

Liefs en zwaai....xxx

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    we hebben vanaf zondag elke dag gesmept ;)

Het is gelukt om ongemerkt 2 taarten te bakken. Wel lastig hoor, zo'n vent die thuiswerkt. Ik heb een theedoek voor de oven gehangen (gelukkig VOORDAT ze erin stonden, want hij dook er gelijk op af)

Zondag komen wij wel naar jullie toe (even met diggertje knuffelen sla ik uiteraard niet af ;) ); hoe laat ongeveer? En mail nog even hoeveel je van me krijgt en op welke rekening ik moet storten!

Oh en mochten jullie zin en tijd hebben, dan kunnen jullie ook mee morgenmiddag. Mijn ouders komen niet en het is toch al betaald. Laat even weten, dan geef ik je de exacte locatie en tijd.

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miep lekker even weggeweest saampjes? Waar zijn jullie geweest?

@ diaan veel plezier in amsterdam!

@ beast supergaaf hoor, dat jullie je huis zo snel verkopen. Je hoort zo vaak anders tegenwoordig.

Ohja bijna nog vergeten te melden: Bosch heeft de afgelopen dagen een paar plasjes op het potje gedaan!!!! We zijn zo trots op hem, en hij ook op zichzelf, haha!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Marieke, hihihi, wat schattig van die client! Beterschap, ben benieuwd of je vandaag weg bent gegaan!

@ Dimple, hoe´st met je mooie mannetjes?

@ Beastie, woooow, super spannend allemaal!!! Gaaf, gaaf, gaaf!!!

@ Miele, Wat een grote stoere man is Bosch, op het potje geplast! En moest wel lachen om het stiekem taarten bakken! Rook ie niets? En gefeliciteerd! En dat ei valt niet te missen!

@ Leen, nog geen klein meisje?

@ Miep, hoiii! lekker genoten? Wanneer ga je het nieuws wereldkundig maken?

@ Diaan, ik zou bijna zondag naar A´dam gaan voor een bakkie, maar krijg bezoek!

Hier voel ik mij lamlendig, ben niet gaan stappen, cursus dag wel afgerond, maar trok het niet om nog te stappen. Elke spier in mijn lijf doet pijn en dan niet te spreken over mijn oren, hoofd, buik, neus en keel! Maag is gelukkig over en nu zit ik aan de chips met sambal en mayo. Om maar even het weekend in te luiden!
    Ohja, N. is helemaal gek op Tiet en Kaas (zwarte piet en sinterklaas) elke afbeelding, stukje op tv etc wordt luid toegejuicht door N. TIIIIEEEET, KAAAAAAS! Geweldig!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    **WAHHAHA.. mooi hoor tiet en kaas!** Jasmijn heeft het ook over tiet...maar dat is dan titus, de kat van bob de bouwer;)

Deel Deze Pagina