Hallo ladiezzz Was al weer een paar daagjes geleden dat ik wat van me heb laten horen... Even kijken wat er is blijven hangen van wat jullie allemaal geschreven hebben... @MielenL: gatver, wat een nare planning zo! En dan ook nog raar bloedverlies erbij. Geen wonder dat je ff in winterslaap bent gegaan hoor! Hopelijk valt het mee in je buik en is het puur een kwestie van 'grote voorjaarsschoonmaak'. @Julita: heeee, wat leuk! Een streep die je man ook kan zien! Krijg je al gauw een echo? In elk geval vast harstikke gefeliciteerd! @Ellen: Goed zo dat je gebeld hebt! Kan me voorstellen dat je met lood in je schoen naar de echo zal gaan. Maar 14 feb....dat móet toch goed gaan! *schroeft vast nieuwe duimen op* @Marieke: tik tak tik tak...wachten duurt langngngngng! Hopelijk worden de streepjes binnenkort weer dikker. Oktobermamma zijn is erg leuk hoor! (Ik testte alweer 10 jaar geleden op 10 februari positief van dochterlief ). Jaaaaaaa.....dit is een heeeele goeie maand! @Beast: Is het nou vooral onwennigheid op je werk en de mensen die niet weten wat ze moeten zeggen, dat het nog niet ging vanmorgen? Of heb je nou ook last van concentratieproblemen? Volgens mij zou ik zelf m'n gedachten absoluut niet kunnen richten op mijn werk... Sterkte in elk geval! @Miep: Ben erg blij te horen dat de kleintjes weer zo heerlijk actief zijn. Volgens mij moet jij jezelf maar gauw weer naar dat relaxte bad slepen. Kleintjes keten in water, mamma ook keten in water! @Diaan: lekker hoor, zo veel ruimte! Zie het al helemaal voor me hoe Meagan daar zal zitten zwaaien Kids doen dat hier ook als ze bij opa en oma in de auto zitten. Zitten ze ook zo mooi hoog Met mij alles goed hoor. Hoe is het met jou en je ontstekingen? Binnenkort in staat de stad in te gaan? @Bapsie: veel plezier bij de geslachtsbepaling! Lekker naar je kleintje kijken zónder 'nee' te hoeven zeggen...heerlijk! @All die ik nog niet gehad heb: dikke knuf! Moet zo alweer de hort op dus het kan helaas weer even niet uitgebreider... hier alles goed. Nou ja, met de meeste van ons dan. Manlief heeft zich eindelijk overgegevn aan het feit dat hij eigenlijk al anderhalve week met een griep onder de leden loopt. Knallende koppijn, koorts, rillen en strontverkouden. Helaas voor mij betekent dat dat ik 's nachts nauwelijks een oog dicht doe door het gesnurk wat de verkoudheid teweeg brengt. ...gaap... Vandaag doet schoonvader overdag de zaak en onze oproepkracht vanaaf. Wat manlief voor morgen heeft bedacht weet ik niet. Ik hoop niet dat ik moet gaan draaien in elk geval, want ik ben er al 2 jaar uit en weet absoluut niet hoe sommige nieuwe apparaten werken... maar dat zien we vanaaf dan wel weer... zo meteen kids ophalen en door naar zwemles. Wel fijn dat ik K nou in elk geval niet mee hoef te slepen. Scheelt weer een hoop gekrijs bij thuiskomst Oja...wou ik nog vertellen: Heb vanmorgen vroeg over miep en beast gedroomd..en volgens mij ook over Marieke...hihi.. Ik droomde dat ik bij beast logeerde omdat ze alleen was en in verwachting van een drieling. Miep ging ook bijna bevallen. Maar omdat Beast net iets eerder was uitgeteld beviel zij eerst en Miep 3 dagen daarna...En toen liep ik een balkon op van een ziekenhuis en probeerde een aquarium rechtop te zetten. Maar hij viel om en toen lagen alle visjes te spartelen bij de buren... ..toen werd ik weer eens wakker gemaakt door een grote snurk... ...dus ik denk dat dat aquarium van Marieke was... ja...ik snap mijzelf ook niet hoor laterrr en een dikke kus voor allemaal! Liefs Tezzz
hahahahahaha tezz die droom!!! ge wel dig!!! beterschap met je mannetje!!! mannen zijn altijd zoooo zielig als ze ziek zijn ellenk goed zo! kan niet missen dan de 14e diaan wat fijn dat de auto zo goed bevalt veel tourplezier! baps spannend meid!! ik wil met de tijd ook weten wat het word.. sterkte met je bi
@ Tezz...hahahah..die droom..........zou wel heel spectaculair worden zeg in ons topic...2 drielingen....moet niet gekker worden Echt wel dat ik daar zin en volledig in staat ben om gezellig tegaan winkelen. Maken we er een leuk dagje/avond van... Wat dacht je van eind van de maand......financieel ook veeeeeeeeel gezelliger hhahahah @ Marieke...foto van de nieuwe aanwinst in jullie aquarium ??..ben gek op vissies..........in een aquarium maar ook op mijn bord!(om over sushi maar tezwijgen..jammieeeeee !)
hihi jaaa sushi is lekker!!! ik zal es wat fotos vragen aan chris. die heeft er 100000e onderhand hahaha en dan zal ik ze wel een keer posten.. we hebben 2 aquaria.. 1 grote en 1 kleine.. de kleine ga ik nu helemaal veranderen in mijn smaak.. word dan beetje mijn bakkie.. ach ja .... steef wo bist du? van de week een keer tijd???? vrijdag kan ik alleen niet
Miep check Verder: jurkje niet af... toch bedacht dat er een ritsje in de zijkant moet... dus die uit de spijkerbroek gepulkt... wat een werk... gelukkig een goed tornmesje... Maarrrr het naaimachine voetje om strakker langs een rits te stikken zat niet in het doosje... oops... dus eerst nieuwe kopen als die dingen universeel zijn en anders ritje Hoge Noorden... hmmm en het ging zo lekker.....
de fotos worden gemaakt hoor diaantje haha je kan mn vent niet blijer maken dan door naar zn aquarium te vragen pffff hier enorme koppijn.. al een paar dagen steeds koppijn blerg.. strax maar even douchen. morgen weer aan t werk. helemaal nix 1 dag vrij.
pret echo was goed, houden t geslacht een verassing! weet ook waar mn bloeding weg komt heb een voor de uitgang liggende placenta, hoop dat dat nog omhoog gaat trekken want wil heeeel graag thuis normaal bevallen, maar goed ga geen onnodige risicos lopen!
baps fijn dat alles goed was.. dacht net aan je hopelijk trekt de placenta nog omhoog dan! maar heeft nog even de tijd! wist niet dat je met 15 weken al t geslacht kon zien trouwens haha ja wat zwangerschap betreft ben ik een leek.. dacht dat ze dat met de 20 weken echo altijd deden hihi
en hier de nieuwe vissen.. t zijn keizer tetra's... het is een amazone bak.. dus alleen maar met planten en vissen uit de amazone.. onze andere bak.. 5 keer zo klein ofzo haha ga ik onder handen nemen.. althans.. chris doet t en ik zeg hoe ik t hebben wil haha.. daar komt maar 1 hooguit 2 soorten vissen in.. weet ook al welke en daar komt een mooi blauw/wit licht in... beetje misterieus en daar komt een ornamentje in.. denk een buddha...
paracetamol mag toch we gewoon als je zwanger bent?? bedoel geen idee of ik zwanger ben.. maar stel dat t gelukt is.. mag ik toch wel paracetamol nemen?? verga echt van de koppijn en ik slik normaal nooit zo snel iets maar ga dr bijna scheel van kijken zon koppijn
Heb eigenlijk niet bijgelezen, maar wel een aantal keer de datum 14 februari voorbij zien komen. Ellen en marieke dit wordt onze dag. Ellen heeft dan een goede echo, marieke een dikke vette tweede streep en ik heb dan mn afspraak bij de gyn en mag dan hopelijk snel beginnen met clomid. Kan niet wachten
@ mariek paracetamol mag wel, ibuprofen niet. sterkte met je hoofdpijn. En mooie vissekom (al heb ik niet zoveel met vissen, behalve de dode, gebakken soort ) @ baps fijn dat de echo goed was en je maakt ons wel nieuwsgierig hoor ik had bij de 16w echo ook een voorliggende placenta (geen bloedingen gehad gelukkig), je leest het heel vaak hier op het forum en in de meeste gevallen trekt het nog bij. Hopelijk geldt dat voor jou ook en kun je lekker thuis bevallen! @ go4 ben benieuwd naar de jurk......issie al klaar??? ik ga mn laptop weer wegzetten.....begin ook koppijn te krijgen....pfff ik hoop maar dat het meevalt morgen.....
nyncke nou idd dan word het onze dag! kan niet missen! miele thx.. ja dat ibu niet mocht en naproxen wist ik.. maar wist t niet meer zeker van pcm. maar heb er 1 ingenomen en dat helpt geweldig. en ach ik heb ook niet zo heel veel met vissen hoor.. chris wel.. zijn hobby.. word er soms behoorlijk gek van!! iedere woensdag is t aqua avond. dan komt een vriend en doen ze water verversen en testen enz enz.. ze zijn dr wel proffesioneel mee bezig.. tis niet even een bak en visjes houden zeg maar.. ach ja ieder zn meug zal ik maar zeggen.. maar ook zeker niet mijn ding hahaha lola zwaaaaaaaaaaai
Hey allemaal, Heel snel over alles heengelezen vandaag, weinig onthouden, zag wel een geweldige droom langskomen. En dat de 14e een super mooie dag gaat worden, duimen draaien vollop hier. Morgen man Wili met Digger naar de dermatoloog, die moet maar eens onder werktijd gaan, dacht ik zo. Gisteren begonnen met rijstebloem en hij sliep tot 830 vanmorgen, dus nu heeft hij om 2030 al de papfles gehad en hopelijk blijft hij slapen tot morgen. En het spiraaltje: ik ben er nog niet uit of ik het echt fijn vind, ongi blijft toch behoorlijk en ik hou niet bij wanneer het komt en het duurt ook gewoon een week, terwijl daarvoor het maar een dag of 5 duurde. Wel makkelijk natuurlijk dat ik nergens aan hoef te denken. En 22 maart heb ik het slaap-registratie-onderzoek, dus dat duurt nog even. En last but not least, Miele, sterkte morgen, hopelijk is alles toch wel goed. En voor iedereen die het nodig heeft een super dikke KNUFFEL....
Marieke, das wel erg prof zeg, wij hebben hem net gisteren weggedaan, lek in de bak, was ook maar een goedkoop ding, maar elke week schoonmaken, als het hier elke 3 weken gebeurde was het al veel. En we hebben weer wat meer ruimte. Had trouwens een ad op marktplaats gezet: gratis met spoed af te halen vissen, binnen een uur waren ze opgehaald, hoefde ik ze tenminste niet door de wc heen te spoelen
@ mariek fijn dat de pcm hielp! @ dimple en? lekker nachtje gehad? @ miep hoe gaat het? vermaak je je nog een beetje? hier een onrustig nachtje gehad. gelukkig weet ik over een paar uurtjes waar ik aan toe ben (ja, waar een mens zich al niet druk over kan maken he )