Wauw miepie.... daar word je blij van Wat hoor ik nu... dit weekend sneeuw??? NEEEEEEEEEEEEEEE ik wil LENTE!!! verd*
avond! heeey lauwtje dat is lief van je.. zie dat t jullie ook niet meezit jeetje.. dikke knuffel voor jou! wanneer mogen jullie weer voor een terugplaatsing? aaaaw snoopy jij ook bedankt had nog gereageerd op je site.. jeetje lieke alweer 2 jaar! de tijd vliegt! dimple ja opzich wel maar t kan zo duur als je zelf wilt.. oke de reis kost een hoop benzine en de huur van je appartement.. maar tegenwoordig is dat niet duurder dan een reisje portugal ofzo.. en eten tja.. we gaan zelf eten koken dus niet uit eten en dat scheelt ook een hoop... ellenk ja dat hoorde ik ook.. ben ik het niet mee eens.. ik wil ook geen sneeuw meer.. ik wil dat t blijft zoals vandaag... en dan iets warmer hahaa g4b zal zo es spieken.. moet toch ook baps even zoeken op fb hihi hier vanmiddag bij stephanie geweest.. gezellig bij gebept en met de kids naar de speeltuin geweest. denk dat t water waarin ze nu badderd knetter bruin is van t zand of niet stephanie? hahaha was weer gezellie!
Miepie, wat een supernieuws zeg. Als Flupke zo door blijft groeien dan groeit ze dadelijk haar tweelingzusje voorbij! Als ze nu al zulke vechtertjes zijn, wat betekent dat wel niet als ze geboren zijn. Ik zeg 'Flupke for president'! Mielenl, wat een opluchting zeg. En nu, afwachten tot de volgende maand? Wel superbalen zeg! Dimple, hoe lang moet je het blijven smeren? FIjn dat hij zo lang geslapen heeft zeg. Marieke, ziet er erg mooi uit moet ik zeggen, al heb ik alleen iets met vissen of garnalen als ze op een bolletje rijst of in een bolletje rijst omwikkeld met zeewier zitten. Diaantje, ik ben helemaal vergeten de stickers te posten, ik doe ze morgen op de post! Bapsie, fijn dat alles goed was. Ben wel erg benieuwd zeg.... Ik ben er weer vandoor, doeiiiiiii
Oh ja Bapsie, bij mij lag bij de 20 weken de placenta een stukje over de uitgang. Toen heb ik met de 30 weken een echo gehad en toen dachten ze dat hij er nog verder overheen lag, maar toen had ik bij de 34 weken nog een echo en toen was hij omhoog geschoven. Je moet de onderkant van je bm zien als een ballon, als je daar onderop een stip tekent en je blaast hem op dan gaat die stip ook telkens hoger zitten. Hopelijk gebeurt dat bij jou ook. Mij werd trouwens toen wel geadviseerd om in het zh te bevallen omdat hij wel laag lag en je dan na de bevalling meer kans op bloedingen had ofzoiets, maar ons meiske was toch zo eigenwijs dat het uiteindelijk toch op een ks in het zh is uitgelopen hahaha. Zat ik me van te voren druk te maken dat ik een ks zou krijgen ivm met die placenta, ligt die placenta uiteindelijk goed maar was Saar zo eigenwijs. Bij Lool en Wieffie lag de placenta volgens mij tijdens de zwangerschap ook laag/ (gedeeltelijk) over de uitgang.
hihi ik vind vis ook erg lekker hoor leentje.. ik grap ook altijd zo dat is weer een 1 hap slik weg visje hahaha maar nu word t bakkie achter helemaal naar mijn stijl gemaakt.. met misterieus licht.. en een buddha enzo.. alleen 1 probleem.. kan nergens een buddha vinden naar mijn smaak. heb er 2 hier in de kast staan maar die ene heb ik van mn ma gekregen voor geluk en de ander heb ik van mn pa gekregen vanuit thailand.. beetje zonde om die te laten be-algen hahaha. dus iemand een mooie site voor buddha's die niet al te groot zijn? zon 9 bij 5 tot 7 cm?? als t bakkie klaar is zal ik wel een keer een foto maken. ik wil eigelijk een zoutwater aquarium, met koraal en van die mooi fel gekleurde visjes zoals nemo enzo.. maar das zoo duuuuuuur
He meiden, Allereerst miepie, wat een geweldig nieuws meid!!! Duim dat ze alle 3 snel over de hele kilo heen gaan en hopelijk dan nog verder kunnen groeien! Wil dit trouwens zeggen dat ook flupke nu over de drempel is wat betreft het helpen bij de geboorte? Oh, ik vind het zo gaaf dat jullie groei-echo zo goed is!! Daan, heb je al iets gehoord over een afspraak in Nijmegen? Ben benieuwd bij welke gyn je komt... Hoe gaat het nu met je schoonvader? Marieke, oh wat spannend zeg... heb je nog steeds hoofdpijn?? (had ik beide keren dat ik zwanger was in het begin erg veel last van maar wil je niet gek maken hoor... ga gewoon heel hard door blijven duimen!) Ellen, ik hoop echt dat je een grapje maakt... Wil ook geen sneeuw meer Hoe voel je je? Last van klachtjes? Dimple, wat sneu voor digger dat ie zoveel last heeft. Hopelijk knapt ie er nu wel snel van op. Kan hij er ook overheen groeien? Is er ook al bekent wanneer hij zijn helmpje krijgt? Zo sneu... dikke knuffel voor jullie! Miele, wat balen zeg dat jullie timing zo slecht is voor de komende tijd Wel fijn dat dat er iig geen nare dingen uit gekomen zijn vanmiddag! Diaan, hahaha...ik las dat jij dezelfde fobie als ik heb... hahaha in mijn huis komen ook geen luxaflex Beastie, is dat niet heel erg dicht met die shutters? Ziet er wel erg licht en modern uit iig. Lijkt me ook verschrikkelijk om schoon te moeten maken... Go.. ga zo ff jurk checken... Met E gaat het sinds 3 dagen waaaaaanzinnig goed!! Huilt stukken minder, drinkt de flessen goed en is super vrolijk. Lijkt erop dat de medicijnen nu echt optimaal werken. Morgen ga ik nog 1x met hem naar de osteopaat en dan is het volgens mij wel prima! Zal snel weer eens gaan spammen maar nu ff lekker op de bank voor Hotel de toekomst.... Later!
Klopt, mijne lag ook gedeeltelijk voor de uitgang en toen met 27 weken een bloeding gehad en daarna een echo toen was de placenta ´opeens´ omhoog geschoven, dus die bloeding werd ws veroorzaakt door het verschuiven van de placenta.. Althans ze hadden geen andere verklaring ervoor! Baps, dat kan dus goed wezen dat jou bloeding daar van kwam toch?! En super die echo! Ben benieuwd hoor... Wij moeten lang geduld hebben! Lieve allemaal, ik lees wel steeds mee voor drielingnieuws, echonieuws, eisprongnieuws, rozenieuws, pregnylnieuws ed. Maar ben overdag te druk op het werk om alles netjes te gaan overdragen en dossiers in orde te maken, behandelplannen te typen en vooral lekker gezellig met collega´s op huisbezoek te gaan ipv alleen! (ik maak er maar het beste van) en s´avonds ben ik bek en bekaf van alle drukte op het werk en een eigenwijs peutertje die ik af en toe achter het behang kan plakken! Ik ben blij als ik zit en als ik zit wordt ik onrustig en ga ik douchen en vroeg naar bed... Of ik ben gezellig met vriendinnen aan het teuten dus reageren schiet er echt bij in! Hopelijk morgen weer! Dus sorry voor ego bericht! Liefs voor allemaal!
wieffie, wat fijn dat t zo goed gaat met kleine E.. veel fijner een vrolijk ventje dan een die huilt.. mja weet je.. ik heb eigelijk precies dezelfde dingen als met de eerste iui, sinds paar dagen dus met vlagen ineens erge hoofdpijn, onwijs gevoelige tepels, zomaar uit t niets ook harde tepels om de haverklap, misselijk..vanmiddag mn brood eruit gegooid, doodmoe.. en dat klinkt allemaal wel erg positief.. maar er heerst ook van alles.. en niet te vergeten dat het nog een nawerking kan zijn van de puregon.. bedoel dat de test gister negatief was zou dan wel betekenen dat het uit mn lichaam is maar dit kan miss wel en nasleep zijn ofzo.. heel gek maar ik ben er wel rustiger onder dan anders...want als t al raak is.. zijn we super blij.. maar ook erg bang en terughoudend.. want zal het nu wel goed gaan.. snap je? dus we zullen t gaan meemaken allemaal... lola geeft niet meid!!! iedereen heeft wel eens van die dagen.. doe t maar rustig aan en niet te hard werken.. is niet goed voor je rikketik dikke knufff
schoonmaken doe je met eenn licht vochtige doek...shutters dicht en poetsen maar....heb ik liever dan een rol gordijn in de keuken dat kledder vet wordt maar je niet kan wassen.... en gaat ook om dat ik prive kan zitten...en niet mensen naar binnen loeren. Zoals ik nu wekelijks heb. maar dicht valt reuze mee hoor...er komt tegen die tijd wel spam!
@Beast en diaan en wieffie: álles is beter dan luxaflex! :x ...en je hebt gelijk Beast; zo'n vies rolgordijn is ook niks. Hier heeft de hele buurt rolgordijnen voor het keukenraam. Ik heb lekker gewone gordijnen ...die kan je tenminste nog eens in de wasmachien pleuren ..off to bed! (met oordopjes in ) trustuh ladiezzzz! oja...@Diaan: ge hebt een krabbel op uwen haaaifs
Meiden Ik moet echt ff wat kwijt Kom ik met me ego Was vanmiddag gebeld door me man De ing bank heeft ons aanvraag afgeketst en waarom????? Omdat ik werk bij de hameland een sociale werkvoorziening en dat is de 2de bank al Ik voel me echt klote Heb gewoon letterlijk een stempel op me voorhoofd Nou dit is toch discriminatie voel me net een turk :x Morgen hopen we wat te horen van onze adviseur ff vragen van wat we nu kunnen doen Ik ben echt gewoon geschokt We waren zo blij
Hoi meiden, Ik had gisteren een verhaal geschreven , maar ik kreeg aan het einde een error bericht... Niet gelukt dus... @Mielenl, dikke knuffel meid. Dat klinkt heel heftig allemaal. Ik gun je een 2de gezonde zwangerschap. @Miepie, wat doe je het goed meissie! Je bent een held! Nu al een goeie moeder! @ Marieke, ik duim heel hard voor je hier @Go4B, ja manlief geloofde het ook deze keer. Je kon er ook niet echt omheen.... Ik ga nu proberen de foto te uploaden!
ok hier gaat ie dan, mijn test van zaterdag ochtend op 13 dpo! Ik heb maandag ochtend nog een ovu test gedaan en die was helemaal donker. Verder ben ik vandaag voor bloedprikken gegaan, HCG, Prog en estradiol. Ik krijg in principe morgen de resultaten. En ik denk een echo rond de 6 weken ofzo?
Goedemorgen Julita...en geweldig gefeliciteeeeeeeerd! Joeoeohoeoe...en voor wanneer ben je dan uitgerekend (ik ben er ff uit...sorry) xxx
@Julita, ik weet niet eens of ik jou al had gefeliciteerd, dus bij deze, hij is echt super duidelijk: GEFELICITEERD!!! @Beast, ben echt benieuwd naar het eindresultaat, wanneer kreeg je nou de sleutel, heb er ws totaal overheen gelezen. @Wieffie, wat heerlijk dat E het nu eindelijk zo goed doet, eindelijk genieten. Wat betreft het helmpje, maandag over een week is het helmpje klaar. En het eczeem kan hij zeker overheen groeien, Wili had het ook als baby en voor zijn 1e verjaardag was het weg. Dus daar hopen we maar op. Ga weer snel aan het werk. O ja, vanavond en morgenavond hebben we een soll.gesprek met een poets voor thuis, gewoon op mp gekeken. De 3e ook gister proberen te bellen en die belde om (schrik niet) 22.45 terug, lagen al in bed en hebben ook niet opgenomen, das al 1 afvaller zeer ws.
Mogge! @ Julita, gefeliciteerd meid! Super hoor! @ Dimple, luxe zeg een poetser en die ene die zo laat belde zou bij mij ook afvallen idd! hahaha! @ Beastie, lukt het een beetje met werken? Je werkt halve dagen nog toch?