Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmorgen!

Hier erg goed geslapen. Waar oordopjes al niet goed voor zijn :D Alleen jammer van mijn rug..moest ik toch weer op staan :(

@Julita: yep, da's een streep!!! Uitslagen al binnen van het bloed? *duim*

@Tijgertje: gatverdakkie, da's een tegenvaller zeg! Helaas is het tegenwoordig (met de huidige markt) best moeilijk om een lening/hypotheek te krijgen. Onze fulltime-kracht wilde graag onze zaak kopen, maar dat gaat dus ook niet door omdat hij het geld niet kan krijgen van de bank. En aangezien mijn schoonvader binnenkort graag met pensioen wil gaan zullen we toch 1 van de 2 zaken moeten verkopen... ;)
    Hopelijk vinden jullie gauw een bank die jullie wel wil helpen!

@Dimple: da's idd geen professionele tijd om te bellen zeg... :$ Mag ze wel heel goed zijn. Hopelijk vinden jullie snel een goeie schoonmaakster. Na jaren zonder te hebben gezeten hebben wij sinds het voorjaar gelukkig weer een goeie. Is mijn rug zo blij mee! (mijn oren trouwens wat minder, want MEN wat kan dat mens l*llen! )

Zo. eens ff kijken of m'n thee al klaar is...

ltr

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hey wat klote voor jullie zeg!
    Banken zijn inderdaad niet zo makkelijk meer...maar om nou een baan dus salaris te weigeren omdat de aard van de job niet in hun straatje past...kom op zeg salaris is salaris...is toch wel een vaste aanstelling?? raar hoor.

Ja ik heb de "mazzel"dat ik veel eigen geld in breng en een huis goed verkocht heb dus veel geld mee neem....maar ja er is ook maar 1 salaris nog over.

klote voor jullie hoor.

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mogguh!

Tijgertje, balen zeg. Jullie adviseur/regelmeneer had toch van te voren gekeken hoe en wat met hypotheek? Hoop dat het alsnog gaat lukken...

Dimple, heerlijk joh, een poetsvrouw. Wij hadden een hele fijne, maar die had drie weken geleden ineens een vaste baan bij een schoonmaakbedrijf en kan dus niet meer komen :(. Heb ik nu geen last van, maar hoop toch wel er weer een te vinden voor ik thuis kom ;).

Beast, begint het werken alweer te wennen? Naar zeg, mensen die weduwe zijn vergelijken met scheiden. Toch een behoorlijk verschil of je van elkaar houdt en samen verder wil en toekomstplannen hebt en één van de twee is er ineens niet meer, of dat voor één van de twee (of allebei) de koek gewoon op is. Grrrr....

Julita, jaaaaa, ik zie een streep! Super!
    Mariek, Miele, Daan, Nyncke, hoop dat jullie snel mogen volgen.

G4, heb heel raar gedroomd gisteren over jou, haha. Je vent was ons aan het optrommelen voor een soort interventie want jij was helemaal aan het doordraaien volgens hem. Hele verhalen met wat je allemaal uitspookte enzo... en uiteindelijk kwamen Beast en ik er achter dat jij van niks wist en niet jij, maar hij een beetje van 't padje was.

Marieke, hou je alles bij van hoe je je nu voelt enzo? Ik vond het met vorige pogingen zó fijn om terug te kunnen lezen hoe ik me bij eerdere pogingen rond die dag voelde.. zit je jezelf niet elke keer opnieuw gek te maken (of in mijn geval eigenlijk juist wel, haha, omdat ik bij alledrie de keren dat ik zwanger was dezelfde rare dingetjes had al een paar dagen na TP).
    Ik begon dit keer trouwens (zonder medicatie, alleen pregnyl) al een paar dagen na TP (zeg maar een week/8 dagen na pregnyl) heel moe te worden en 5 dagen na TP (9DPO) was ik echt misselijk.

Hier net telefoontje van mijn moeder, mijn oma is vannacht overleden... Ze was al 88, was nog wel goed bij maar lichamelijk best op en wilde zelf allang niet meer, dus 't is maar goed zo en fijn dat het zo snel gegaan is (gisteravond benauwd naar het ziekenhuis gebracht, vannacht om 3 uur overleden). Maar toch raar, dat oma er ineens niet meer is.........

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ja we hadden gisteravond een email gestuurd naar onze adviseur
    dus we hopen dat we antwoord krijgen

Beastie Ja we hebben allebeide vast werk
    Ja het ging om mijn salaris en waar ik werktte

Ben nog steeds van slag

Maar ben blij voor jou dat het jou wel gelukt is
    heb je wel verdiend meid na al die tegenslagen

Ik hoop op een wonder

ga gauw weer verder schoonmaken met huisje

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Miepie: gecondoleerd met je oma :( Toch plotseling dan nog he? En ook al heeft iedereen er vrede mee, het blijft natuurlijk een onomkeerbaar gemis.

enneh...nog maar 2 daagjes en dan zit je alweer aan de 27 weken!!! :)

@Beast: hoe kan iemand dat nou zeggen? Als je scheidt zit je wel in rouw. Maar ook al ben je echt als vijanden uit elkaar gegaan, dan nóg zou je die persoon weer kunnen zien als je zou willen. Ik vind dat een heel groot verschil hoor. Mensen moeten eens leren nadenken voor ze wat zeggen ;):x

@Tijgertje: nou, als er 1 is die wonders kan krijgen ben jij het wel, toch? :)
    pfff...vaste baan is vaste baan hoor. Maakt toch niet uit waar het dan is? Zo lang het maar legaal is natuurlijk :D

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hè meiden,

Had net een hele lap tekst gemaakt en wilde hem net plaatsen tot ineens mijn computer uit ging. C zat lekker stiekum knopjes te drukken... Probleem is nu dat mijn pc het ook nog eens heeft begeven (was al erg instabiel) dus daar moet ik zo eerst mee aan de slag. Reactie volgt dus later.

Julita van harte gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws zeg! Hopelijk mogen er snel een aantal volgen. geniet ervan. En nu je weet hoe je moet uploaden zien we natuurlijk graag spam ;)

Later!

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ging ook over gordijnen...."ja ze neemt de gordijnen mee...want ze zit namelijk in de zelfde situatie als jij....." Damn hoe stom is dat...en dan over gordijnen WTF! (was de makelaar van de verkopers...botte zak)

Heb er gisteren ff mee gelopen...en vandaag weer een nieuwe dag...gelukkig heb ik mijn huis niet verkocht door zo'n ei!

@werken..ja halve dagen...en ik doe geen reed! maar ik ben aanwezig en zo dwing ik mezelf een ritme aan te houden.

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Echt te belachelijk voor woorden Beast! Hoe kan hij dat nou vergelijken? Jemig he... Ongelovelijk!

Je hebt nu dus andere werkdagen? De woensdag vrij ipv donderdag? Lekker! En idd aanwezig zijn, ik neem aan dat je werkgever en collega´s ook niet meer van je verwachten!

@ MIep, gecondoleerd!

Dames, geniet van eht zonnetje!

Hier de hele ochtend en begin van de middag buiten geweest... Kinderboederij, speeltuin! Heerlijk! N. slaapt, dus zelf even ´chillen´!

Ohja, sommige vroegen nog naar mijn roken, maar ik rook wel, maar niet dagelijks ik heb af en toe een sigaret gerookt maar nu al weer een dag of 5 niet! Pfoe, ik maak het mezelf ook neit makkelijker! hahahaha!

9. even zwaai naar iedereen...

miep gecondoleerd.. kan dr ook nog wel bij.. knufff

verder geen idee.. niet echt terug gelezen. sorry

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Miep gecondoleerd met je oma...

Beast jezus tja... mensen weten gewoon niet waar ze het over hebben. (gelukkig voor hen) maar veel hebben ook geen geintje inlevingsgevoel of zelfs gezond verstand. Sukkels

Lola elke niet gerookte sigaret is er 1 ;)

ik zwaai terug naar iedereen! Morgen al weer donderdag.

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, hoe voel jij je nu?

@ Ellen, nog aan het ´lijnen´! Hihi! Of weten er al wat mensen dat je zwanger bent?

Hier meer duidelijkheid over het spugen van N. Naast reflux kindje ook een allergie voor kippenei en pinda´s.
    Dus op naar de dieetiste! Hopelijk krijg ik veel tips en adviezen zodat het spugen zo min mogelijk voor hoeft te komen.

Ohja, de uitslagen van de dermatoloog gaf de kinderarts ook door. Allergisch voor honden en katten, maar daar was ik al achter! N. krijgt vrijwel meteen een dikgezicht nadat ze in contact is geweest met dieren. Maar ik was vroeger ook allergisch en ben er over heen gegroeid!

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh ik lees nu dat eczeem ook de symptomen van die allergie kunnen zijn en nu ben ik echt blij dat mijn gevoel mij niet in de steek laat, want heb altijd gezegd tegen die artsen dat het samen gaat met elkaar dat spugen en die eczeem!

13. lola.. jeetje das ook wat.. maar wel fijn dat je nu weet wat het is.. hopelijk krijgt ze een beetje een makkelijk dieet.. maar is ze dan ook niet allergies voor gluten??

ik weet niet meer wat ik moet voelen.. vanmorgen heel licht lijntje op mn test.. heeeel licht.. dus zal nog wel van de pregnyl zijn.. ook beetje stom om te testen op dag 9 hahaha
    maar goed. gister enorm last van mn boobs en misselijk en overgegeven. vandaag alleen last van mn keel (dus denk gewoon griepje ofzo) en nog wel last van mn boobs maar minder..heb wel last van mn liezen qua steken maar tja dat zegt ook nix
    denk dat sinds vanmiddag ook pas echt t besef er is dat t helemaal niet eens raak hoeft te zijn.. vorige keer was t in 1 keer raak.. dus dan ga je er onbewust wel vanuit dat t nu raak is.. maar dat moet je dus helemaal niet doen. en dat besef kwam vandaag eigelijk pas.. toen ik een test deed voor eigelijk t echie.. omdat ik ineens nieuwsgierig was...
    dus niet echt mijn dag vandaag hahaha

enneh wel knap dat je een gezelligheidsroker bent geworden.. zo een sigaretje en zo weer een paar dagen niet..vind het toch knap van je hoor! petje af!

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, nee ze heeft geen gluten allergie, daar was ze ook voor getest. Eigenlijk voor alle voedselallergieen voor zo ver mogelijk.
    Maar dat zal wel wat aanpassen worden idd, maar ze heeft geen zware vorm. Maar het verklaard wel een heleboel! Ik ben bli jdat ik het weet! Ik meost alleen nog de medicijnen voor Reflux blijven (proberen, want N. weigert het!) te geven om te kijken of dat wat oplevert en 16 maart terug komen!

Nu moet je dus elke dag testen, kijken of ie donkerder wordt!
    gister klonk idd erg positef met overgeven en al... Ik duim gewoon heel hard voor je! Hopelijk is het nu ook weer in 1 keer raak!

En gelegenheidsroker wil ik mezelf niet noemen. Als ik nu een pakje voor me zou hebben liggen zou ik zo weer aan mijn oude niveau zitten. Nee, heb het er wel moeilijk mee, maar nu gaat het wel...
    Maar vorige week lukte het wel om hier en daar wat te roken! Hahaha, maar deze week doe ik het niet!

15. hihi lola ooit kom je er vanaf! helemaal ;)

neeeee joh ik moet niet elke dag gaan testen.. mag 14 feb op valentijnsdag testen.. maar dat houd ik nooit vol hahaha dus denk dat ik zaterdag op dag 12 een testje doe.. vorige keer op dag 13 na pregnyl posi getest dus dat is zaterdag.. (alsof ik dat volhoud hahahahaha)

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Whahaha, ik zou het ook niet volhouden idd!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Om niet te testen dan he?

Want het niet roken, dat gaat zeker wel lukken! Haha!

18. hahahahahahaha lolbroek
    ik verbaas me nog altijd over dat ik nog steeds gestopt ben.. ik kan me soms ook niet eens voorstellen dat ik rookte.. iedere dag een pakje kocht en gewoon weg pafte haha echt kan t me haast niet meer voorstellen...

enneh dat testen. ja ik ben en blijf nu eenmaal test verslaafd dus denk dat ik net als bij de pregnyl keek of hij lichter werd... ik nu zal kijken of die donkerder word haha

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goed hoor, ben trots op je! Zolang gestopt!
    Ik wil ook niet meer roken, althans, ik wil het wel in die zin van als ik trek heb, maar net als vandaag heerlijk geen gedoe met roken enzo! En idd niet elke dag halen en dan lopen te stinken de hele dag! Blugh.... Gatsie, maar ja ik ben alert, want na anderhalf jaar gestopt geweest te zijn toch weer gaan roken!

Hihihi, ik kan me voorstellen dat het beter is om niet elke dag te testen, maar ik ben eerlijk, ik had het ook gedaan.. Kijken of ie lichter werd en daarna kijken of ie dan evt. donkerder zou worden!
    Ga ik niet over liegen! hahahahahaha!

20. o maar ik heb ook nog wel zin erin soms hoor.. t roken hihi
    denk dat ik t strax op een terras in de zomer moeilijk ga krijgen.. of ik moet dan zwanger zijn hahaaha

mja ach ik heb nog 4 testen liggen waaronder 1 digi met tijd... en die bewaar ik voor de 14e mocht ik nog niet ongesteld zijn.
    dus voor maandag heb ik nog 3 testen voor 4 dagen.. hmmm hahaaha

Deel Deze Pagina