Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgen!

dank je snoopy!!! lief van je!!

stephanie..wanneer heb u tijd van de week dan? ik weet dat ik woensdag een dubbele heb en donderdag en vrijdag ochtend dienst. morgen en dinsdag ben ik vrij maar morgen moet ik om half 9 ziekenhuis bellen en dan zal ik wel moeten komen voor recepten enzo en dinsdag wil ik wel even uitslapen dus morgen of dinsdag zou ik wel kunnen alleen niet vroeg in de ochtend..

verder wou ik even reageren op miep dr mooie buik..meid wat zie je er mooi uit :) en geweldig die tenen haha mooi gemaakt :D en nog wat ondekt op de gang? hihi, kan me voorstellen dat je je soms lichtelijk moet vervelen daar of niet?

tijgertje fijn dat alles toch nog goed komt!

tezzz mooi balen idd van de lekkage.. mag ik komen slopen???? ben wel in een sloopmood haha

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oh marieke, wat kl*te weer :( Kan me voorstellen dat je er ff geen zin meer aan hebt maar we zijn hier voor je! Dikke knuffel!

Miepie, wat een mooie buik en ik vind hem eigenlijk redelijk bescheiden voor het feit dat er wel 3 wondertjes inzitten hoor! En grappig zeg, die gehaakte teenwarmers :D

Tijgertje alsnog gefeliciteerd dat de koop toch nog door kan gaan! Weet je al wanneer je de overdracht hebt?

Hier een heerlijk relaxte morgen gehad. C uit logeren gestuurd en E na de vroege voeding weer lekker in bedje gelegd en zo lekker tot 10.30 uur uitgeslapen ;) Nu speelt E lekker in de box. Had hem net op een speciaal speelkleed van de lamaze om zijn nekspieren te trainen. Zo leuk, zal ff een foto spammen zodadelijk....

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Tezzz, het zit jullie ook niet mee met die lekkage :(

Diaan, jeetje wat heftig zeg. Zal ook op M dan wel flinke impact hebben. Wat een afschuwelijke berichten zijn dat zeg, zo oneerlijk!

4. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    #3524 nyncke, 13 feb 2011
    Laatst bewerkt: 13 feb 2011
    Ik bedoelde dat ik dan niet eerst de volgende cyclus af hoef te wachten, maar zodra ik ongi ben ik gelijk kan beginnen. Of ik krijg opwekkers mee.

En nog een dikke knuff voor jou.

Verder nog niet echt terug gelezen

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
  6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    cool...K is vandaag 1 jaar, 11 maanden, 1 week en 1 dag oud... EENig he? ;)

7. hier terug van ons dagje afleiding in roermond..
    was liever niet gegaan....

t begon gezellig.. kopje koffie gezellige praat.. tot mn zwager ineens een tshirt bij mn schoonvader in zn handen duwde.. een beetje tussen neus en lippen door... hij vouwde m open en zei: ja maar t is mislukt hoor.. dus ik keek m al aan.. zag mn zwager een beetje wit weg trekken en hij zei: nou... ja.. we vinden het een beetje moeilijk om te vertellen....

neeeee niet nu!!! alsjeblieft niet nu....

schoonvader huilen, schoonmoeder huilen en god wat zijn we blij...
    ik wilde ook schreeuwen, gillen, huilen.. maar niet van blijdschap.. echt.. ik gun het ze zo ontzettend.. echt waar.. we worden oom en tante.. jahoe..
    maar o wat was vanaf dat moment mn dag verpest...
    de hele dag ging het natuurlijk daarover.. ze vonden het wel moeilijk voor ons maar echt begrijpen doen ze t natuurlijk niet..

Dus ben ik als eerste opgestaan, en heb ik ze netjes gefeliciteerd.. met een grote, gemaakte, glimlach om mn mond..
    ik trilde op mn benen en dacht als ik nu chris aankijk stort ik in.
    de hele dag heb ik maar vrolijk geprobeerd te doen..
    op de auto naar huis heb ik mn tranen moeten bedwingen voor 1.5 uur lang..
    en dan kom je thuis en heb je een mailtje van je eigen moeder.. (had haar op de hoogte gesteld van t gebeuren) hoe trots ze op ons is.. en dat ze ons wel feliciteerd dat we oom en tante worden maar dat ze hoopt dat onze wens mag uitkomen...

chris is boos en kapot.. ik jank me de ogen uit mn kop...

ooit hebben we gezegd: je zal zien dat erik (zn broertje dus) nog eerder is dan wij.. nou zeiden we dan beide: hang ons dan maar op... maar het is gebeurd.. iedereen.. letterlijk iedereen om ons heen is ons nu voorgegaan... we horen er nu echt niet meer bij...

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    lieve Marieke...ik weet niet wat te zeggen...huil maar even met je mee denk ik... :(

9. mja ik weet t zelf ook niet meer tezzz..
    zoals het gedichtje op mn hyves bij mn blog al zegt:
    het liefste kruip ik in mn bed en huil ik en vraag ik me af waarom...
    maar dat heeft geen zin.. dat weet ik ook..
    en dan lees ik beast haar mooie woorden als reaktie op mn blog.. en dan denk ik.. wat zanik ik nou.. als zij zo sterk kan zijn terwijl zij de liefde van haar leven moet missen, zij iedere dag die blijde gezichtjes mag zien maar dat niet kan delen met de vader van die blijde gezichtjes.. wat zit ik dan te klagen..
    maar soms weet je gewoon even niet hoe je verder moet..
    en dan komt alles tegelijk.. en wat dan morgen onze dag had moeten zijn werd vandaag hun dag.. en dan ben ik blij dat ik me groot heb gehouden..dan ben ik trots hoe we ons door deze dag hebben heen gevochten...en ben ik blij dat ik wel op mn site heb geschreven hoe ik me voelde.. want daar is mn site tenslotte voor.. van chris moest ik het opschrijven.. mocht mn gevoel niet weg stoppen.. dus als ze het lezen en het niet begrijpen is dat jammer..
    niemand weet het nog behalve ouders en wij dan..
    verdriet en vreugde ligt dicht bij elkaar....

10. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Marieke, wat een verhaal. Ik jank gewoon met je mee. Een dikke knuff voor jou en je mannetje.

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Jeetje Marieke, wat erg zeg voor jullie, zit hier ook met tranen in mijn ogen. Echt jullie tijd komt nog, en hopelijk toch wel snel, dikke knuffel.

12. dank jullie dames.. en eigelijk voel ik me dan ook meteen schuldig.. want we worden oom en tante.. dat is toch ook iets heel erg moois??
    pfff nou ik ga maar slapen.. hopelijk morgen een betere dag
    om half 9 de gyn maar bellen..

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Tuurlijk ben je blij dat jullie oom en tante worden.
    Maar..... Jullie hadden gewoon eerder moeten zijn, en vooral nu!
    Niet dat je hun het geluk niet gunt, maar je gunt jullie het geluk onderhand ook wel een keer.
    Dat maakt het zo moeilijk lijkt me.

14. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Nou marieke, je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor. ik begrijp het wel. niks is mooier en belangrijker dan je eigen kindje krijgen, gelukkig heb ik dan zelf mogen ondervinden en wat ik al zei, jullie tijd komt zeker.

15. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Goedemorgen allemaal.

marieke, succes met bellen zometeen

miep, hoe is het daar?

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goed, maar lig aan de ctg dus kan maar met 1 hand typen nu.... zo even uitgebreider reactie dus :)

17. morgen!!

miep zag t al op je haai, gewoon controle? aangezien je zei dat t goed gaat..

hier net t ziekenhuis gebeld.. om half 11 mag ik weer komen en volgens de assistent kunnen we gelijk door als de echo goed is..
    krijg wel weer diezelfde gyn als de eerste keer dus kan ik m mooi meteen vertellen dat ik gelijk had dat hij ernaast zat al vanaf t begin af aan... ik ga nu dus ook gewoon meer spuiten, als hij zegt dat ik 50 spuit, ga ik 50 plus spuiten.. die kerel doet alles volgens t boekje, maar ik val altijd net buiten t boekje hahaha

18. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ellen succes bij je echo vandaag.

Marieke, hopelijk mag je nu wel meer spuiten. Ik ga duimen voor je.

Ga maar eens opstaan Ky is wakker

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    yep, conrtole. Elke ma en do (en di en vr echo). Fijn dat je gelijk kan komen straks, hoop dat hij zelf ook wel ziet dat je 50+ moet hebben.

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Heel even kort, heb alleen het stuk van Marieke uitgebreid gelezen..
    Meis ik jank met je mee... Zit hier met tranen in mijn ogen op het werk!
    Wat een verdriet moeten jullie nu voelen... Gatverdarrie.. Ook al gun je het hun, je gunt het jezelf ook! En dat is gewoon het kutte...
    Dikke knuffel!

Ik ga aan het werk! Over 4 weken begin ik elders, dus heb het de komende weken erg druk!

liefs!

Deel Deze Pagina