Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Lool: ja, indicatie wordt nu geregeld/aangevraagd... maar dat kostte dus de nodige overredingskracht... pffff Moest bijna dus een huis voor ontploffen... Onlangs had mn zusje er naar gevraagd ivm een kleinschalig project bij haar in de buurt. Toen waren ze heel stellig daar dat ze die indicatie nog lang niet zou krijgen...

@ Beest: heb de kids wel thuis. Zijn Jasmijn en Siem donderdag naar KDV of is het nog je in principe niet werk dag? (was het toch of haal ik nu mensen door elkaar met vrije donderdag...) aaaagghhh

Kan de muppets ook in de auto stoppen en jouw kant op komen hoor (ze slapen goed in de auto ;)). Aangezien jullie ook snip-snotter zijn maakt dat dan niet meer uit (of het moet een anders snot virus zijn... maak me gek!)

trsute allemaal!

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen dames!

miep succees met je groei echo, hoop dat je weer voor 2 weken word goedgekeurd!!!

go4 gefelciteerd!!! (better let dan net :p)

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Beast, wat fijn dat je iemand hebt die het allemaal begrijpt, en af en toe moeten die tranen eruit, dan kan je er weer tegenaan. Beterschap voor de kindjes (en jezelf natuurlijk)

@Go, wat een rot idee zeg, met dat gas. Maar wij hebben een gaskookplaat die de gastoevoer uitzet als er geen vuur is. Dus maakt niet uit of je hem aan laat staan. Jij ook beterschap voor de kleintjes.

Hier weer aan het werk. Gister en eergister was ik behoorlijk brak, Digger was al om 5.15 wakker en wilde gewoon al zijn fles hebben, gister maar om 21 uur naar bed gegaan. gelukkig is de buikgriep weer het huis uit bij ons. Mijn moeder had het nog wel vrijdag, hoezo besmettelijk:(

Gister ook het helmpje opgehaald en gepast voor Digger, eigenlijk vandaag beginnen, maar dan moeten we instructies op het kdv geven, dus gaan we morgen beginnen, eerst een dag maar 2 uur, dan de volgende dag 2x 2 uur en zo verder.
    Zo nu weer aan het werk.

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

dimple succes met de uitleg van het helpje en het opbouwen! hopelijk mogen jullie het gauw weer afbouwen! hoe is het eigenlijk met het houtsmeer? meot dat nogsteeds?

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Dimple .... eindelijk is het er dan. Succes ermee. Ik hoop dat er dan snel verbetering is voor de motormuis ;)

Beast; en ik zat al met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen. Gelukkig kan ik er niets bij voorstellen maar ik kan je zo goed begrijpen..... heel veel liefs en warme knuffs kan ik je natuurlijk wel geven dus hier *****

Go ook jij kunt wel wat knuffs gebruken dus ook voor jou!

Lool hoe is het met N vandaag? Is ze de nacht wel een beetje goed doorgekomen.

Hier kabbelt alles lekker verder. Vanmorgen onder de douche geconstateerd dat de vorm nu echt aan het verdwijnen is :(
    Waar is mijn taille... joehoe.... stom....
    En gisteren mijn dinnetje verteld... wat is het toch leuk om geheimpjes te vertellen ;)

Nou ik ga snel weer aan ut wark!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ G4B: meen je niet? Als ze nou een gedwongen maatregel gingen vragen dan snap ik het waarom ze zo laks zijn, maar iets als een CIZindicatie kan veel eerder. Moeten ze eens bij ons komen, kunnen ze zien hoe snel wij dat doen. Wij gaan echt niet wachten tot dat het bij wijze van al te laat is! Schandalig!

@ Dimple: succes met opbouwen! Hopelijk heeft digger er niet al te veel last van!

Zo ik zit in de trein. Mijn moeder kan tot 4 uur oppassen dus even eruit en even werken!
    Net was N. Wakker geworden toen ik al weg was en ze is we'll (bijna) vlekjes vrij en ziet we'll heel pips. Is ook hangerig...
    Arm ding!

7. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

Zoals het eruit ziet, moet hij gewoon 4 maanden bijna constant dat ding op, dan is de volgende afspraak in het zkh.
    Heb gister het dermatologisch dagcentrum gebeld vanwege zijn eczeem, en dat ik het idee had dat de houtteer op zijn wangen niet echt leek te helpen, in overleg nu weer even een paar dagen hormoonzalf erop zodat het weer helemaal rustig wordt en dan even kijken hoe we het kunnen doen icm het helmpje.

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Bleh.,.. heb geen zin meer. Wil in bed kruipen en pas over 5 weken er weer uitkomen.....

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Beastie, ik heb ook tranen moeten laten bij jouw bericht. Ik kan me niet voorstellen hoe naar het allemaal moet zijn. 2 zieke kindjes en dan nog dat enorme verdriet. Meid, fijn dat je zo'n fijne buuv hebt waar je je ff goed kan laten gaan omdat ze je precies begrijpt! Ik kan je alleen maar heel erg veel sterkte wensen en weet dat ik wel vaak nog aan je denk.

Go, beterschap! Oh ja en natuurlijk nog van harte proficiat!

Dimple, wat balen dat die houtteer toch niet lijkt te werken. :( En morgen heel veel succes met het helmpje. Hopelijk heeft hij er geen last van en vindt hij het niet vervelend.

Lola, arme N en arme jij! Gelukkig dat je er nu ff een paar uurtjes uit bent want kan me voorstellen dat dat voor jou ook erg zwaar is. Hopelijk kan je ha iets voor N doen! Dikke knuffel!

Nyncke, hopelijk werken de tabletjes goed en komt de ongi nu snel op gang en kunnen jullie eindelijk verder.

Ellen, joehoe, je figuur verdwijnt :D Dat zijn alleen maar goede tekenen! Hopelijk volgende week weer een mooie goede echo van jullie kleine spruit! En idd geheimpjes vertellen is erg leuk! Lekker van genieten!

Bapsie, hoe gaat het nu met je? Is het nog een beetje vol te houden? Nog een paar weekjes en je hebt alweer je 20 weken echo! Wauw wat gaat dat snel zeg!

Ga zo ff verder, ruik hier een vreselijke poepbroek:D

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Gisteren was een hele bijzondere dag. Een vriendin van mij is bevallen van haar 2e kindje, een jongen Mick. Net zo zwaar als mijn jongens, erg leuk.

Daarnaast heeft mijn mannetje me heel erg verrast. We waren gister 14 jaar samen en daarvoor had hij me een enorme bos rode rozen gekocht. Hij vertelde dat ie lekker voor me wilde koken en heeft lekker 2 varkenshaasjes gekocht en ik mocht lekker rustig aan doen en zat prinsheerlijk in mijn huispak op de bank toen ineens mijn schoonzusje binnen kwam. Toen moest ik me snel aankleden en zijn we gaan eten bij ons favoriete restaurant. Erg gezellig. Daarna zijn we naar de film, No Strings Attached geweest. In de pauze van de film heeft ie me 14 jaar geleden gevraagd of ik "verkering" wilde en nu ging hij op z'n knieën en vroeg me ten huwelijk! Hij had zelfs al ringen bij zich. Kortom echt een geslaagde avond!
    Btw, film is erg leuk als je van romantische komedies houd ;)

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Wieffie: oooh wat superromantisch! :) Prachtig!

@Beast: dikke knuffels! En hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe neefje :) (worden vast een lekker stel samen, S en S :D )

@All: hier strontverkouden en belabbert. En heb zo'n last van m'n heupen! Als je me ziet lopen kun je je de rollator ervoor zo bijdenken. Geen idee waar dit nou weer vandaan komt. Nooit last van m'n heupen, altijd van mijn rug. Nou helemaal geen last van rug...alsof de pijn in mn heupgewrichten is gezakt of zo. Errug irritant in elk geval! Net maar een dyclo genomen, want slapen is natuurlijk pet als je niet kan liggen.

ben weer weg. Laptopaccu is een beetje kapot dus de lappie zal het zo al wel weer begeven...

laterrr ladiezzz!
    Denk aan jullie!

liefs Tezzz

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

wauw Wief wat romantisch een gefeliciteerd natuurlijk!

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wieffie, wat superromantisch en lief! Helemaal goed... (Miepman vroeg mij tijdens een saaie wedstrijd van het WK 5 jaar geleden... "zullen we dan maar eens gaan trouwen?"... zucht... 't is dat ie zo lief is ;)).

Tezzz, balen dat opknappen maar niet wil lukken daar. Hopelijk helpt de diclo en voel je je snel weer beter.

Lool, lekker gewerkt?

G4, jij ook al ziek :(. Beterschap.

Beast, 't is ver weg, maar je mag hier ook altijd langskomen hoor! Of even bellen ofzo... (staat op zacht als ik onderzoeken heb/slaap).

Hier net weer groeiecho gehad. Ze worden nu echt steeds moeilijker te meten en uit elkaar te houden. Hoofdjes van Sjors en Quick waren niet te meten, dus hebben ze de schatting op de andere metingen gebaseerd: Quick 1150gr, Sjors 1200 gr. Allebei zo'n 250 gram gegroeid dus. Flupke's hoofdje was ook moeilijk te meten, maar is wél meegenomen in de meting, kwam op 900gr. Artsen waren daar erg tevreden over, mij viel het iets tegen - hoopte stiekem dat ie toch wel richting de kilo zou gaan nu. Buikje zit binnen de groeicurve, maar ze hebben alledrie korte beentjes (net als hun neefje en nichtje - familietrekje?).
    Van de hersenbloeding was in deze ligging niks te zien, dus was ook niks over te zeggen. Sjors is van hoofdligging waarbij ie achter Quick lag weer naar dwarsligging net onder mijn ribben gegaan - verklaart een hoop drukte afgelopen dagen. Over twee weken de volgende groeiecho weer....

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    kids zijn dan op het kdv..jah anders kom je hier heer hebben ze meteen hun slaapje te pakken;)
    Ik werk de maandag dinsdag en donderdag/....ik heb inderdaad geruilt.... nu nog de ochtenden en na de verhuizingen meer...jah ik wil niet maar ze denken dat ik dat wel kan...nou zien we dan wel weer. ....snot hier op z'n retour dus kan je hebben;)

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Jah leuk ook voor opa Sem en Siem...en we hadden al een Henk en Huub in de fam. Opa kan ze vast lekker uit elkaar houden zo;)

Dus voor de gene die het nog niet wisten...gisteren om 21.21 op 21-02-2011 dus ben ik tante geworden van Sem. (kindje van me broer...zijn 2de en haar 4de..jah 2de leg)

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

beast gefelciteerd!

miep ben blij dat ze goed groeien!!! houd ze nog maar lekker fe binnen (wat is eigenlijk de gemiddelde beval tijd van een drieling???)

wief wat romantisch, super lieff!!!!

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Wief: whoehoei! Wat en romantische avond! Lekker hoor!

@ Miep: fijn dat ze tevreden waren over de groeiecho. En naarmate het moeilijker wordt om te meten zullen die 'schattingen' toch ook wel minder nauwkeurig woorden of niet?

@Beest: gefeliciteerd met neefje Sem! Tja... er zijn maar weinig mooie namen die beginnen met een S en eindigen op een m... ;)

Maar ehhh wel een hele mooie dag om geboren te worden en het tijdstip helemaal :D (maar daar kun je best beetje mee spelen... ;))

Snotterellende heeft zich nu ook in mn keel vastgegrepen... wordt er gek van, elke slik doet au :x

Nu door die vreselijke vrieskou om de kids op te halen... blegghhh

Ohhhh krijg ik een sms: Hallo ik heb een nieuw telefoonnummer... 06-......
    Maar geen idee van wie? Iemand hier?

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

ik open na dit bericht faceb. en zie dat lool een ander nummer heeft...duzzzzzzzzzzzzzzz zou zomaar kunnen dat het van haar is.

en wat doe je donderdag??

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @G4B: volgens mij zag ik net op fb dat lola een nieuw nummer heeft ;)
    Hier trouwens ook een prop schuurpapier in m'n keel vandaag...

...we hebben gewoon een smepvirus te pakken... :D

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hihi...zellufduh :D

Deel Deze Pagina