Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallotjes..

miep wat fijn dat alles goed was! lekker genoten van je weekendje thuis? over 2 weken weer echo dus? wat is idd de gemiddelde beval tijd van een drieling?

beast dikke knuffel meid. wel fijn dat je je bij haar lekker kan laten gaan. en gefeliciteerd met je neefje sem :D

g4b aaah beterschap meid.. wel een fijne verjaardag nog gehad?

wieffie ooh wat romantisch... helemaal super :D

verder eerlijk gezegd geen idee meer..
    knuffel

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Miep: wat fijn dat de kids zo goed groeien! Ik vond het al zo knap dat ze tot nu toe zo goed konden meten....Flupke zal heel snel toch wel op die kilo zitten zo? Die groeit zo flink mee!
    Top! :)

...eten afmaken....

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    TEzzz, eet smakelijk!

G4, balen, echt grieperig dus... extra lief voor jezelf zijn ;) en vanavond lekker vroeg je nest in. Nummer is van Lola, ik kreeg 'm ook > was vanaf d'r oude nummer, dus naam stond erbij bij mij.

Beast, hoe is 't vandaag?

Mariek, Baps, 34 weken (en 2000gr) is het streven... gemiddeld is geloof ik 33 ofzo. Met uiterlijk 36 worden ze gehaald. Wij gaan voorlopig voor de 30 ;).
    Mariek, nog contact gehad met het ziekenhuis?

@ all: dikke knuffel!

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @mieps..vandaag weer een stuk beter...voel me ook een stuk beter...bijna niet meer ziek zeg maar..me buik doet nog wat raar...maar straks naar de wc en dan is het wel over denk ik;) **lekker praatje** Arbo aan de lijn gehad en die wilde me uren al opbouwen...zie ik helemaal niet zitten...niet zo zeer om aanwezig te zijn op me werk maar ik ben zo NIET geconcentreerd wordt echt moe van mezelf wat dat betreft maar dat is normaal hoor ik kijk er niet van op. De Arbo dacht dat het wel minder werd als je naar een psycholoog praat...nou nee dat ik voor je gedachtes dat heeft niet zo zeer te maken met je concentratie. Vroeg ze wat ik er dan van plan was aan te doen..ja wat kan je doen?
    Beetje suf vind ik het wel...tuurlijk heb ik me verantwoording ten op zichte van me werk...maar als het niet gaat dan gaat het niet....we gaan nu opbouwen na me "vakantie" ....ze noemde het vakantie ik noem het 3 weken vrij voor verhuizing en verjaardag van Siem....ik zie wel.

5. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Marieke, hoe gaat het met je? Heb je nog gebeld met het ziekenhuis, of ben je het even helemaal zat.... Denk aan je meis!

Miele, bah vind het zo erg voor je, had het je echt anders voor je gewilt.. Weet dat we er voor je zijn, dikke kus voor jou!!

Tezz, vervelend zeg dat je er maar niet doorheen komt. Dikke digi-knuf terug!

Ellen, wat leuk dat je het aan je ouders hebt verteld! En moeders hebben idd altijd alles door.. En ga je nog wat verzinnen om de carnaval door te komen of weten nu de meeste mensen het?

Baps, wat goed om te lezen dat het wat beter gaat met de BI, nou ja stabiel dan.. Krijg je nog therapie ervoor?

Diaan, hoe gaat het met kleine M? Inmiddels al wat beter?

Dimple, hoe reageert hij op het helmpje? En hoe staat het met de onderzoeken in het ziekenhuis aangaande jou snurkende geluiden??

Lool, wat zielig zeg dat het nog steeds niet goed gaat met N. Heb je inmiddels alweer met de huisarts gebeld? En ben je nog steeds gestopt met roken???

Wieffie, wat heb jij een romatische man!!! Super zeg! Zag je het helemaal niet aankomen? Was hij niet zenuwachtig ofzo? Geweldig zeg! En die film is een aanrader? Wil binnenkort met een vriendin naar zo'n soort film.

Miepie, trek je het allemaal nog een beetje? Fijn dat de triplets weer zijn goed gekeurd met de echo. Lig je nog steeds in het ziekenhuis? Is er al zicht op dat je naar huis mag?

Stephanie hoe gaat het bij jullie?

Beastie, ik vind jou echt zo'n bikkeltje! Fijn dat je nu iemand hebt die dichtbij woont en jou gevoel ook echt kent! Dikke knuf!

Nyncke, succes met de provera. Is dat net als de duphaston gewoon een kuurtje van 10 dagen? Of is het iets anders. Hoop voor jou dat het snel komt zodat je verder kunt!!

Nou met mij gaat het redelijk. Op het werk is het alleen erg druk. Gisteren en vandaag voor een scholing in Bergen op Zoom gezeten, vanaf mijn huis zo'n 250 km. We hadden met een paar collega's een hotel geboekt, was erg gezellig maar je wordt er ook erg moe van.
    Met mijn schoonvader gaat het naar omstandigheden goed, hij slaat zich er goed doorheen. Het is gewoon maar afwachten.

En 1 maart komt steeds dichterbij, heb al een hele hoop vragen in mijn hoofd, ga ze straks maar even op papier zetten zodat ik dinsdag niets ga vergeten.

Nou meiden fijne avond allemaal!!

6. miep idd eerst de 30 weken halen, maar die haal je wel!!! duim ik voor.. en daarna de 33 ook nog wel :p

en eerlijk? nee ik heb nog niet gebeld.. ik stort mezelf momenteel in het verhuizen van een vriend van me.. en mn collega die morgen word geopereerd aan haar endo. ik wil even niet met mezelf bezig zijn of erover praten buiten de site om dan. ik weet het, dat is niet goed. maar ik merk echt dat ik er even flink doorheen zit. en waarom? er zijn mensen die t zoveel slechter hebben dan wij, mensen die het zoveel zwaarder hebben, dus ik vind dat wij nog niet mogen klagen.. bedoel wij weten dat we zwanger kunnen worden.. maar toch.. ik kan me nu al druk maken over t feit dat chris 15 mrt jarig is en het de 13e viert.. stiekum hoop ik dat zn broertje niet komt.. ik heb zo geen zin om de hele dag dat zwanger verhaal te horen.. 2 mrt krijgt ze haar eerste echo.. dan is ze denk ik een week of 9 zwanger.. en ik wil zo geen echo's zien van een leuk klein babytje in wording.
    gemeen? vast wel.. bot? helemaal.. maar ik kan het even niet.. ik wil het even niet.. ik haat momenteel even t geluk van een ander.. dus is het voor mij nu even beter om het helemaal weg te schuiven.. helemaal.. en heb ook niet zon last van mn buik meer hoor.. af en toe wat steekjes in mn liezen, en gister een veegje helder rood bloed.. wat dat ook mogen wezen.. maar ach.. ik ga dr verder niet aan denken.. zolang die pijn in mn buik niet terug komt denk ik dat ik t gewoon uitzing tot mn ongi.. dan krijg ik toch weer een echo.. verstandig? misschien niet.. maar geestelijk voor nu wel even...

7. daan wat fijn dat t met je schoonvader beter gaat..
    en kan me voorstellen dat je kapot moe bent.. dat is me nogal geen trip zeg..
    ik hoop zo dat jullie snel mogen beginnen meid.. en dat t voor jullie goed voelt daar..
    wie weet mogen wij in maart ook weer verder en gaan we gewoon alsnog met zn alle zwanger zijn, jij, mielenl, ik.. en degene die ik vergeet...

8. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Je bent echt een lieve schat! Daar gaan we gewoon voor, met z'n allen tegelijk zwanger! En jij moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt, er is niemand die kan/mag zeggen wat jij moet doen! Denk goed aan jezelf. Heb je veel steun van C? Merk wel dat het echt zo belangrijk is dat je dit met z'n 2-en doet!
    Kusssssssssssssssssss

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

Ik was de smser! Hahaha! Had een aantal smepmeiden gesmst, maar sommige nummers waren niet meer up to date! Zoals Beastie, die toen haar nieuwe nummer hyvde en die ik blijkbaar niet had opgeslagen, Tom die vast haar phone weer kwijt is etc etc. hahaha!
    maar had gewoon iedereen (behalve mijn ex) een sms gestuurd! ;)

Ok, nu even bijlezen, want dat komt er tegenwoordig niet meer van op het werk, al zag ik net dat mijn nieuwe telefoon veel sneller op het net is dan mijn BB, dus dat geeft goede hoop voor de toekomst! :p

@ Miep, geweldig nieuws! Zag het vanmiddag al op je hyves! Whoeiii!

@ Beastie, jeetje wat snel zitten ze al achter je aan om je uren op te bouwen! Lekker de tijd nemen hoor meis... Alsof het allemaal niet is ofzo? :x

@ Daan, jeetje dat is nogal ver weg idd! Spannend hoor, volgende week!!!!
    Ik rook weer... Sinds een week... kan me echt niet overgeven aan die paar kilo´s. Vorig jaar 20 kilo kwijt en ik ben nog lange niet zoals ik was, maar die kilo´s erbij doen te zeer... ;)

@ Marieke, dikke knuffel!

@ Wieffie, aaaaahw wat romantisch! ~SNIK° Hihihi! Leuk zeg! :D:D:D

@ Tezzz, beterschap!

@ Dimple, hier ook weer een extreme eczeem aanval! Zielig he voor die kleintjes!

Nou hier ´lekker´gewerkt. 1 huisbezoek en overleg. Overleg was wel nodig, ivm lastige klant. Nja en daarna mailtjes verzonden ivm overdrachten enzo waar nog steeds geen afspraken voor staan! Grrr!
    Maar was wel even lekker. En toen kwam ik thuis en N. zag er een stuk frisser uit, zonder rare vlekken en niet meer zo wit.
    En we hebben net even heel hard kunnen lachen en stoeien dus ze knapt weer op gelukkig!

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

ja wel he...vond het ook wel snel...erg snel....vond het al zo stoer dat ik naar me werk ging. Ik doe er nog steeds geen flikker namelijk;) maar goed we zien wel.

Denk dat ik ff ga kijken of ik van de zomer een week een huisje kan huren op vlieland...heerlijk lijkt me dat!

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik vond idd ook al dat je aardig rap aan het ´werk´ was gegaan! Vond ik ook erg stoer van je, maar die ARBO had andere plannen... Tssssk! Echt schandalig hoor!

Oe, lekker hoor naar Vlieland!

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    net info opgevraagd...er is eventueel nog plek;)

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Avond!

Sorry meiden, ik lees wel mee via mijn foon maar heb verder niet zo vaak de computer aan gehad. En met de foon veel reageren gaat niet zo goed.

Miepie, fijn dat het zo goed gaat. Al weer bijna 29 weken, ongelooflijk.

Go4b, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Lool, nummer is aangepast. Fijn dat het weer wat beter gaat met N.

Wieffie, wat superromantisch zeg (kan ik het nummer van N. doorgeven hahaha).

Daan, wat heb je het toch druk zeg. Heftig allemaal zo met je schoonvader. Schrijf idd maar al je vragen op want anders vergeet je iets.
    Doe je nog aan dr. frank?

Mielenl, het is erg begrijpelijk dat je even minder hier komt. Lijkt me ook erg confronterend. Moet Siemens binnenkort weer een week weg of zit ik helemaal verkeerd?

Marieke, woonde ik maar eens een beetje bij je in de buurt. Ik vind het moeilijk om je met woorden te troosten aangezien ik ze niet echt kan vinden en ook niet weet hoe. Het is gewoon klote, vooral als je een zwangerschap van iemand anders zo dichtbij meemaakt. Dikke knuffel! Hoe gaat het met C?

Tezz, mijn ouders hebben allebei ontzettende keelpijn, volgens mij heerst dat ook. Pffffff.....waar blijft de zomer.

Beast, ik vond ook al dat je zo snel begonnen bent. Die arboartsen zijn soms echt zo apart, alsof ze door de werkgever gestuurd worden. Wat vinden ze er trouwens van op je werk, vinden ze daar ook niet dat je snel begonnen bent? Gefeliciteerd trouwens met je neefje, mooie naam.

Dimple, hoe gaat het met het helmpje?

Hier gaat het goed. Vorige week donderdag de mirena laten zetten. Viel me erg mee. Afgelopen weekend wel erg misselijk geweest maar volgens mij een lichte buikgriep.
    Die vriendin van mij die vorige week een vlokkentest had gehad heeft vandaag alsnog een vruchtwaterpunctie gehad omdat er slechte cellen gevonden zijn. Ik heb haar nog niet gesproken want ze heeft de hele dag lekker rustig aan gedaan en heeft al voldoende mensen gesproken volgens mij. Nu moet ze al weer een week wachten, mooi klote.

Met de dames gaat het erg goed. Saar is echt zo'n modelbaby volgens mij. We zijn nu sinds een week over op 4 voedingen en ook daar heeft ze geen probleem mee. Gisteren kreeg ze de laatste fles om half 9 en vanochend moest ik haar voor de verandering om 8 uur weer wakker maken. Het is echt een scheet, ik zal snel weer een foto plaatsen.
    Op het werk gaat het ook goed, ik heb het er erg naar mijn zin. Na mei moet ik weer een andere opdracht hebben, dus ga maar eens rustig rondkijken. Verder sport ik nu al enkele weken zo'n 3 keer in de week en let ik op mijn eten en daardoor voel ik me steeds meer de oude ik. Zo ontzettend fijn. Ik ben nu bijna 5 kilo kwijt sinds januari en ik hoop over een maand of 2 nog zo'n 4 kilo kwijt te zijn en dan heb ik weer het gewicht wat ik al jaaaaaaaren niet meer gehad heb. Hopelijk houd ik het dus nog even vol. Niet dat het echt door het gewicht komt dat ik me nu zo voel, maar door het sporten krijg ik ook meer energie enzo.

Ik ben er weer vandoor. Doeiiiii

14. daan, mja momenteel hebben we geen steun aan mekaar.. omdat we ons beide even in iets anders storten.. we hebben wel gehuild samen en gepraat.. maar nu even niet... we zitten er beide doorheen en als we t erover hebben dan voelen we ons meteen weer de hele dag beroerd.. maar dat komt wel goed..

lola knuff terug!

ik heb zin in een sigaretttttttt!!!! grrrr

15. leentje aaaah je bent een schat. zou leuk zijn ja als we allemaal wat dichter bij mekaar woonde!

wat klote dat je vriendin zo lang moet wachten..hopelijk is er nix aan de hand...

en wat heerlijk dat jou dames t zo goed doen :D echt genieten dus!
    en petje af voor je verloren kilo's... wou dat ik ze eens zoek raakte.. en dan heeeel ver weg ofzo.. maar even de moed niet voor om te starten haha

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miep, gelukkig groeien de kleintjes goed, gaat helemaal goed komen, en ook met Flupke hoor.

@Marieke, dat broertje van C en vriendin weten toch van jullie situatie? Ik zou dan toch alles al voorzichtiger doen, als je weet dat een ander moeite heeft met jouw geluk, lijkt me toch logisch. Ik weet dat ze blij zijn, ook logisch, maar hou toch rekening met de anderen.

@Wieffie, zooooo romantisch, was die van mij maar eens zo, hou zooo van verassingen. En gefeliciteerd met kindje van je vriendin.

@Beast, gefeliciteerd met je neefje Sem, zeker grappig, al die namen die zo op elkaar lijken.

@Daan, volgende week is het al 1 maart, gaat snel, toch?
    We gaan morgen echt beginnen met het helmpje, dus vanavond was nog normaal. En wat betreft mezelf: 22 maart heb ik een slaap-registratie-onderzoek. Nachtje in zh slapen aan allemaal apparaten ofzo. Daarna wordt besloten wat er gedaan kan en moet worden.

@Lola, agossie, arm meissie, waar zit de eczeem nu? Digger had van de week ook weer zo'n jeuk, even nageltjes geknipt, die waren ook te lang.

@Leentje, wat fijn dat Saar zo goed gaat en zo snel al op 4 flessen, Digger ook al een maandje nu ongeveer hoor. Hij krijgt om ca 20 uur de laatste fles, geef jij ook al rijstebloem? Is iets te vroeg nog denk ik he.
    Hier ook al een kilo of 4 kwijt, alleen met lijnen, dus als ik nog ga bewegen, gaat het nog beter. Is hard nodig.

Zo nu douchen en naar bed. Morgen weer werken.

truste allemaal

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Moest wel lachen dat jullie allemaal meteen riepen van dat nieuwe nummer van Lool.
    Sinds Kaa mn foon op de badkamer vloer te pletter heeft laten vallen is mn adresboek nog steeds niet opnieuw gevuld...
    Maar ik mag mn abonnement in juli weer verlengen dus dan neem ik gewoon de nieuwe iphone... met verzekering ;)
    En dan kan mn sim er weer in met mn adresboek (want die doet het dus op mn 'leen'foon niet...

@ Beest: zullen we volgende week even zonder kids doen?

Gaat hier gewoon nog niet goed. Ze zijn onuitstaanbaar vervelend doordat ze zich niet goed voelen en ik kan dat omdat ik me ook niet goed voel helemaal niet meer hebben.

Wee slaapt nu eindelijk... bovenop papa op bed... pfff bleef maar jengelen omdat ie wilde drinken maar de boel gewoon theezak was... Tja, als je op de hele dag KDV maar 80 ml drinkt... Kan ik de hele nacht weer aan de bak. Snap ook niet waarom ze me dan niet even bellen?

Bloed sacherijnig ben ik nu.

Ik ga mn tanden poetsen. Kijken hoe lang ik mag slapen...
    Afgelopen nacht heb ik alleen het cijfer 4 niet op de wekker gezien...

@ knuffs voor iedereen.. sorry voor ego gelul... maar moest het effe kwijt!

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ja is goed....welke dag??

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goed bezig, Leen en Dimple! Steef, jij ook nog steeds aan t afvallen

G4, kan me voorstellen dat je er even doorheen zit.... Morgen bij het kdv even aankaarten dat ze echt moeten bellen als ie zo slecht drinkt? Hoop dat je nu in elk geval lekker ligt te tukken.
    Aaifoon4: je hebt daar een kleinere sim voor nodig....(kan je oude evt wel op maat laten snijden). Ben nog steeds gefrustreerd dat ik m dinsdag kreeg en pas zaterdag kon gebruiken, haha.

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

miep wat ben je vroeg???

Deel Deze Pagina