nnnavond! @Beast: gecondoleerd met je oma Gelukkig heeft ze een lang leven mogen hebben. @Dimple: bedoel je soms die tassen bijv. in de vorm van een gitaar? die vond ik zo gaaf toen! ff googlen...misschien deze? Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.stippels.nu/upload/tn256luierstasgitaar_b.jpg deze is ook grappig (maar wel duuuuuuuuuuuur ) Room Seven Luiertas BBQ btw: grote gele ding is bijna klaar. Had een probleempje met mijn (nieuwe!!) naaimachine helaas Maar het goeie nieuws is: heb m'n oude weer gemaakt moet er vandoor. niks op tv en manlief wil graag kompjuturun oja...@Lool: hartelijk gelachen om 'tiet en kaas' @Leen: vannacht wel volle maan...kan nog... Later ladiezzzz! Liefs!
fe kort ongi zaterdag toch doorgebroken nieuwe ronden nieuwe kansen...mega last van nu maar met een kruikje weer in bed... beast gecondoleerd... moeilijk meid, dikke knuff!!!
@Go, dat was de site, alleen wel iets boven mijn budget, was ik even vergeten, jammer. @Tezzz, wat snel dat je dat grote gele ding bijna af hebt, de tijd van het jaar breekt ondertussen wel aan om hem te gebruiken. Is trouwens ook een leuke tas voor een iets betaalbaardere prijs. Maar zal het toch wel niet mogen kopen van manlief, komt toch al een dure tijd aan, misschien voor mijn verjaardag. @Baps, balen joh.
Morgen, even weer meldplicht. Beast, gecondoleerd met je oma. Het is idd een respectabele leeftijd, maar het is nooit de juiste tijd om iemand die dichtbij je staat te verliezen. Bapsie, wat balen zeg, ook dat je er zoveel last van hebt bah...lekker niksen vandaag of niet? Mielenl, hoe is het gisteren geweest? Was Siemens verrast. Sinds gisteren heb ik best veel afscheiding (solly) en vanochtend wat licht bloedverlies dus ik dacht heeeeejjjj (wil niks zeggen, maar bij Ninthe verloor ik 's ochtends veel slijm en bloed, was slijmprop volgens mij en toen begon het). Maar dit was veel minder maar ik dacht, misschien zet het wel door. Maar het is weer gestopt. Waarschijnlijk een haarvaatje geknapt ofoziets. Dus ik verwacht vandaag weer een rustig dagje. Ach ja, morgen is ook weer een mooie dag...en overmorgen ook......we zullen zien. Al is donderdag ook wel mooi, dan ben ik twee keer op een donderdag bevallen, de eerste keer op 28-08-2008 en de tweede keer op 28-10-2010. Maar van mij hoeft het niet tot donderdag te duren hoor, elke dag is mooi haha. Ik ga weer even niks, doeiiiii
@Leentje, het gaat je gewoon nog vandaag lukken hoor Vanmiddag met Wup, Miele en Bosch naar Kabouter Plop in het theater, ben echt benieuwd hoe het is.
Even heel snel... sorry, lees wel mee, maar de puf niet te reageren . Beast, nogmaals gecondoleerd. Tuurlijk is 94 oud en weet je dat ze een keer gaat, maar blijft toch moeilijk... Laat maar weten als je in de buurt bent en even bij wilt tanken . Baps, balen zeg . En dan ook nog eens zo'n pijn erbij van de endo, maakt het nog extra kl*te. Lool, Mariek, beterschap!! Leentje, spannend, er gebeurt dus wel iets... Roze donderdag zou wel leuk zijn, maar hoop voor jou dat ze eerder komt! Rest: dikke knuffel! Hier alles goed, alleen extreem moe en dus aan het aanhikken tegen een enorme stapel nakijkwerk :S. Knoop doorgehakt dat ik vanaf komende week toch echt wat minder zal moeten gaan werken, nou dat nieuws nog aan de schoolleiding brengen morgen . Nu snel even douchen; zo er even tussenuit, met schoonzusje naar Petticoat (musical). Lange middag dus....
Nou ja zeg, op pagina 3 stonden we!!! Ik hoopte misschien wel voor wat actie te kunnen zorgen zodat we wel eventjes op pagina 1 zouden blijven, maar helaas pindakaas, er is nog niks veranderd. Bij vlagen wel wat licht bloedverlies, maar meer een soort spotting idee en dat was het dan. Ach ja, dan maar hopelijk een rustige nacht. Miepie, hoe was petticoat? Kon je het volhouden? Slim trouwens om wat minder te gaan doen, een kindje kost al ontzettend veel energie, maar 3 helemaal. Dat krijg je toch bijna niet bijgegeten of wel? Ik ben er weer vandoor. Oh ja Beast, had je een nieuw tel.nr. of kan ik eventueel nog naar je oude nr. smssen stel dat het nodig is (verwacht ik de komende dag nog niet hoor). Lool, jouw nummer is het laatste jaar niet veranderd of wel?
Hey leen...ik pb wel ff me nieuwe mob. (wilde smsen maar zit nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver bij me mob. vandaan dus ik doe het ff via de pb) Nog een vraagje aan je..je bent toch tekenaar bouwkundig?? kan ik over een tijdje bij je aankloppen voor een tek. van het huis?? Ik ga straks ff wat opties tekenen in klad...maar misschien later stadium voor het eggie ...dat red ik niet denk ik. @miep..hoewas het?? We hebben woensdag de crematie in utrecht net na het middag uur. Weet niet of je laat in de ochtend thuis bent? Heb namelijk oo nog wat warme kleding voor B als ie in NL is.... nu ff pb sturen
Petticoat was erg leuk! Geen Broadway-niveau zeg maar, maar wel erg leuk en goed geacteerd/gezongen. Ben wel steenkapot nu (haha, heb deze zin al 8x moeten verbeteren vanwege typfouten ). Beast, ben woensdag tot 14.35 aan het werk . Dan dus toch maar gewoon de 6e . Leen, mijn nummer is ook nog hetzelfde! Nog even wat nakijkwerk er doorheen jassen en dan lekker mijn bedje in. Trusten!
@ beest gecondoleerd met je oma.....idd een respectabele leeftijd maar het blijft moeilijk om afscheid te nemen van iemand waar je van houdt. surpriseparty was heel geslaagd al liep schoonma een klein beetje te kwallen, maar ik heb besloten dat ik het daardoor niet laat verpesten Verder iedereen zich prima vermaakt en daarna lekker chinees gegeten met zn allen. Jammer genoeg konden mijn ouders er niet bij zijn, mijn vader is geopereerd aan zijn heup en lag nog in het ziekenhuis. Ze baalden er zelf ook van, zeker toen ze hoorden wat we hebben gedaan! En vanmiddag naar plop geweest met wup en dimple. Was erg leuk, en wij hebben geconcludeerd dat wij allebei modelkindjes hebben. Die hebben allebei anderhalf uur ademloos naar die show zitten kijken! @ miep sterkte met de vermoeidheid en goed dat je het rustiger aan gaat doen! @ baps balen dat je ongi bent geworden, en helemaal als je er zo'n last van hebt. Hopelijk is dit voorlopig de laatste keer! @ iedereen * zwaai *
hier flink last vandaag... buik/rug pijn erg irritant... grrr hele vrije dag naar de kl*te, hopelijk morgen beter...
Klinkt idd erg heftig **ik kijk zeker niet uit naar mijn eerste menstruatie...de laatste was zo'n 15 maanden geleden** Knufff
avond! even knuff voor beast en ook een voor baps miep ik vind t zo mooi om te zien dat je banner zo lekker meeloopt.. wanneer krijg je nou weer een echo?? wil foto zien verder iedereen zwaaaaai ga lekker met pootjes omhoog op de bank ben kapot.. hier even van de week naar de HA. sinds mn laatste miskraam snurk ik nogal.. tis soms zo erg dat mn vriend op de bank slaapt. en t erge nu is dat ik niet meer durf te gaan slapen, dus vannacht heb ik maar op de bank geslapen.. naja geslapen, ben om 4uur naar beneden gegaan pfff is niet grappig meer.. dus laten ze maar eens kijken of ze wat kunnen doen eraan
Oooh, wat wat te snel! hihi! @ Leentje, heb nog steeds het zelfde nr. en inprincipe kan ik heul snel plaatsten met BB! Dusse, ik wacht rustig af! Enne donderdag is wel een hele mooie dag icm N. haar geboorte datum! hihi! En volgens mij had ik ook nog ingezet op de 28ste! Waar is je poll eigenlijk heen? @ Beast, ga jij binnenkort naar Miepie? Misschien kunnen wij iets plannen zodat ik kleertjes kan meegeven voor J. (maatje 86 zomer en winter! hihi) Moeten maar even zien, weet ook niet wanneer Miepie het nodig heeft! @ Miele, oooh mooi da thet geslaagd was, wel jammer da tje ouders er neit bij konden zijn! En wat een nette kindjes hebben jullie! @ Baps, knuffel!
Wat een rot lapotp..... Enne marieke, poliepen? Wel vervelend! Voel jij je al beter? Miepie, ben ook benieuwd wanneer jij je echo hebt! Hier een lekker dagje, vannacht kut geslapen. Last van mijn buik en voor de rest mijn hele lichamelijke toestand was verrot! hihi! Echt vette griep dus afgelopen week tot nu toe... Vanmiddag kwam een vriendin met haar net 1 jarige zoontje. Toen belde een andere vriendin of ik er was, dus die kwam met haar 4 jarige dochtertje... Ik blij eindelijk mijn huis netjes, want was zo belabberd hele week.. Hihihi! En dan 3 kinderen! Handig, maar gezellig was het wel! N. ligt al een tijdje (duh, al 2 uur) op 1 oor en ik kruip zo ook met een kruik en een goed boek in bed. Heb me voorgenomen als ik morgenochtend weer zo naar wakker wordt ik me ziek meld, ook al was ik vorige maand ook al ´ziek´ (toen niet helemaal.....)
aaah lola dus ook nog beroerd.. knufff ja hier is t ook nog niet veel soeps.. als ik snuit snuit ik naar mn gevoel mn hersenen mee zoveel zooi eruit komt (sorry voor de details haha) heb nog altijd druk op mn kop en hoest als een zeehond.. zucht.. normaal is t met een paar dagen altijd over, maar nu al een week aan de gang bah!
Vervelend he? Hier ook meestal snel voorbij, maar het wordt steeds erger... Vannacht veeeeel op de wc gezeten, dus echt buikgriep erbij, heb onwijs hoofdpijn, hoesten, snot, overal spierpijn! blugh en het gaat maar niet weg.... Dit behalve last van mijn buik dan al sinds vorige week maandag! Yak! Ohja, mijn stem heb ik wel terug, dus in die zin gaat het beter!
aaaww nee gelukkig heb ik geen buikgriep erbij.. ja mijn snotneus was over toen ging t over op hoesten, nu heb ik en hoesten en een snotneus en zit ik al 2 dagen onder water (als ik mn oren begrijp) t schiet dus echt niet op. en eet al zo gezond mogelijk (voor mijn doen dus echt gezond) slik me laveloos aan de vitamines en drink weerstandthee met 20 kruiden van zonnatura zucht... hahaha klaag klaag klaag lol