Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    *klaagt ff mee*
    wie heeft in godsnaam bedacht dat kinderen zo idioot vroeg op school moeten zijn op maandagmorgen??? Jep. vakantie is weer voorbij en ik heb er zo'n hekel aan om op te moeten staan als het nog donker is!!!

...zucht..ga de kids maar eens wakker maken... GAAP... :(

*klaagmodus uit*

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Morgen!

Ik vind het ook niks als het zo donker is om dan op te moeten staan, maar komend weekend wordt de klok toch verzet.

Miep, pb je nr even, want die heb ik niet meer sinds mijn tel gestolen is.

Marieke, als je zo'n dof onderwatergevoel hebt, dan heb je waarschijnlijk vocht achter je oren. Ploppen ze ook als je gaapt? Bij mij werkt het dan erg goed om neusspray te gebruiken en oordruppels die je gewoon bij de kv kan halen (ben even de naam kwijt, iets met een O. Er zit geen antibiotica ofzoiets in maar dat gevoel wanneer zo'n druppel je oor inglijdt als je oorpijn hebt....zo fijn). Niet dat het dan meteen weg is, maar op een gegeven moment zorgt de neusspray ervoor dat de verbinding tussen neus en oor weer wat open gaat en het vocht weg kan lopen.

Hier verder alles goed. Al heb ik wel heel de vroege ochtend last gehad van voorweeen denk ik. Het begon om half 4 met lichte krampen om de 6 minuten ongeveer (heb er niet echt super op gelet, maar als ik mijn ogen opendeed keek ik precies op de wekker). Vanaf half 6 werden ze toch wel pittiger en hielden ze best lang aan. Niet dat ik ze als een gek weg moest puffen, maar het waren echt van die pijnlijke krampen die als een golf op komen zetten, dan een piek en dan weer wegbte. En dan om de 6 minuten. Toen ik om half 7 uit bed ging had ik het idee dat het minder werd, maar dat was niet. Maar nu ik zit heb ik.....oh daar heb je er weer een.....ik dacht minder last van. Maar nu begin ik weer te twijfelen. Ik heb ook niet meer echt gekeken of er en soort regelmaat in zit. Maar ik weet ook wel dat het erger kan, dus daarom twijfel ik denk ik. Al kan ik tijdens zo'n wee-achtig ding niet echt iets doen en moet ik wel op mijn adem letten. Maar in mijn achterhoofd heb ik nog wel het idee dat het voorweeen ofzo zijn. Niet echt ergens op gebaseerd maar wellicht een soort bescherming als het dadelijk weer minder wordt. Ik heb Nick maar gewoon naar zijn werk gestuurd, die bel ik wel als het aanhoudt of wanneer het nog erger wordt of wanneer mijn vliezen breken. Het bloed- en slijmverlies is bij tijden wel erger.

Zo, even toch het verhaaltje wat spannend gemaakt om te zorgen dat we vandaag niet op pagina 3 komen haha. Ik ga maar nog eens even het .e.a. afmaken want ge wit oit noit.

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

Leentjer spannend!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan ben ik straks ook nog een paar uurtjes weg... baps baalt..... ga je naar t ziekenhuis of houd je ons thuis op de hoogte?

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    spannend leentje! Denk dat het zo langzamerhand wel écht aan het beginnen is hoor ;)

....ja,zoonlief trekt ein-de-lijk z'n jas aan...zouden we nog op tijd komen dan???

laterrr!

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Leentje, spannend!!!! Klinkt toch wel echt....enne...zo krijg je het zeker voor elkaar om niet op pagina 3 te belanden:D

Straks naar het cb, Digger krijgt zijn eerste prikje(s) waren het er nou 2 of maar eentje? weet het niet meer.....en Wuppie nog een herkans op de oogtest;)

Wuppie zit nu kabouterPlop te kijken, heeft hij gisteren nog niet genoeg gezien, hij vond het echt geweldig.:D

Miele, hij was wel snel over zijn verdriet van gisteren heen hoor, je hoeft je niet schuldig te voelen:p

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mmmmm....ze worden wel onregelmatiger. Misschien toch voorweeen, maar de dag is nog niet voorbij zullen we maar zeggen. Al worden de pauzes tussenin langer terwijl ze eigenlijk korter moeten zijn. Zodadelijk toch maar even gaan touwtje springen haha.

Bapsie, ik ga naar het zh, maar laat wel even weten wanneer dat is. Maar zoals ik me nu voel kan dat nog wel even duren.

Tezz, je bent heeeuuuuul mooi op tijd voor zo'n eerste dag na de vakantie.

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Leentje, je hebt pb ;). Spannend hoor, hopelijk gaat het tempo weer wat omhoog straks!

Tezzz, gelukt om ze op tijd op school te krijgen?

Dimple, fijn dat Kabouter Plop zo'n succes was :). Succes met de prikjes en oogtest vanmiddag! Moet Wup een bril als ie er niet doorkomt?

Lool, Mariek, heel veel beterschap allebei. Heb afgelopen nacht meegedaan met slecht slapen (lig teveel te piekeren over al het werk wat ik niet afkrijg... en moet dan 5x per nacht plassen, helpt dan ook niet) dus nu met knallende koppijn weer achter het nakijkwerk. Heb net al wél gemaild naar de schoolleiding dat ik minder wil gaan werken en mijn nakijkwerk niet afkrijg voor woensdag :D. Geeft weer iets lucht....
    O, Lool, mijn schoonouders zijn net naar Afrika vertrokken, maar mocht je dingen kwijt moeten; ik kan ze altijd opsturen of met een collega meegeven. Lief van je...

Beast, laat maar van je horen ;).

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Het is nu weer een stuk rustiger, wel jammer moet ik zeggen. De regelmaat is er helemaal uit. Ik ga straks toch maar even liggen zodat ik wat kan rusten voor het geval dat. Wie heeft er trouwens voor/oefenweeen verzonnen? Als er verder toch niks gebeurt dan kunnen ze dat toch beter even overslaan??? Zo zie je maar weer dat de schepper geen vrouw was hahaha.

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Miepie, bedankt voor je pb. Goed dat je even gemaild hebt want het lijkt me zo zwaar wat je doet en moet doen. Had je deze week trouwens niet weer een echo?

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ leentje spannend meis! ik hoop dat het doorzet, ik puf virtueel met je mee!

@ dimple ja da's vaak zo he, dat het niet zo lang duurt ;) sterkte met digger z'n prikjes en hopelijk wil wup nu wel meewerken met zn ogentest!

@ tezzz vreselijk he, die eerste dag na de vakantie. hebben jullie nog leuke dingen gedaan afgelopen week?

@baps, mariek en lool beterschap!

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Goedemorgen allemaal...zo te lezen nog geen BUB...jammer hoor...hoop dat het vandaag alsnog doorzet Leentje...kan me voorstellen dat het nu wel een keer mag komen na zoveel maandjes geduld hebben.

@Beast...alsnog vanuit deze kant gecondoleerd met je oma..had je een sms gestuurd...maar kreeg later een nieuw nummer..dus je zal m wel niet gehad hebben.
    Nogmaals heel veel sterkte!
    @ Mielen en Dimple..super hoor van die lieve kindjes..kijkt zelf ook een stuk prettiger hahaha, lijkt me voor Mea ook heel leuk om tegaan kijken...
    Meagan zit op dit moment ademloos de musical sneeuwwitje te kijken op ned 3....maar meestal als er live iets is..en dan met die harde muziek erbij weet ze geen raad om weg tekomen hhahh
    Dus de show van K3 en kabouter Plop laten we nog even voor wat het is...
    @ Lool en Marieke....beterschap meiden!!
    @Baps..knuffie !!
    @Miep, gelijk heb je meis dat je het aangeeft op school...je moet echt voor jullie viertjes zorgen *klinkt echt heel gek om het zo op teschrijven hahahha*
    @Tezz...waardeloos he...vroeg opstaan na de vakantie...nouja..vind vroeg opstaan gewoon al waardeloos!!;)
    Maar het feit dat de *in ons gevql* mannen weer naar school gaan is toch ook wel weer lekker.
    @ de rest..liefs en zwaai vanuit deze kant!

Gisteren heerlijk alleen met de jongens naar Amsterdam geweest, was heel gezellig .
    Hebben besloten, echt even alleen aandacht voor de jongens, ..ook al zijn ze gek op hun kleine zusje , en doen ze alles voor haar ..even alleen iets met mama of papa doen is toch ook wel heel leuk...

Zo genoeg getypt...ga aan de slag ...

liefs en zwaai !!

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Spannend!!

Leentje, zo begon het hier ook hoor, en 12 uur later was Stijn er!
    Tip: Douchen! Wordt het erger dan zijn het weeën, wordt het minder dan zijn het voorweeën. :)

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Diaan, fijn dat het een geslaagd dagje was. Zonder ruzie doorgekomen dus?

Hier een dagje aan het oppassen na een nacht nauwelijks slapen... pfffttt... Kleine had vannacht ook slecht geslapen dus ik hoop dat ze straks even flink doorhaalt ;).

Leentje, balen dat het niet doorzet zeg :(

O, echo is inderdaad deze week, mag vrijdag weer. En dan volgende week dinsdag naar de vk/gyn in het ziekenhuis.

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Steef, dat is een goede tip. Zal ik straks maar eens proberen. Maar eerst eens even kijken of het weer wat frequenter terugkomt. Hoe gaat het met S. en E? Zal even op je site kijken.

15. morgen!

leentje thx voor de tip, zal strax toch eens kijken naar neusspray, normaal gebruik ik t nooit maar dit schiet niet op zo. en spannend joh.. lekker irritant dat t weer afneemt..zal voor je duimen dat t strax toch goed op gang komt!

miep kan me voorstellen dat je je druk maakt, maar niet doen hoor.. niets is nu even belangrijker dan jij en je 3 humpies..
    leuk hoor oppassen :D en ben benieuwd naar je echo :D

tezz en nog op tijd gekomen? hihi vreselijk he zon eerste dag weer na een vakantie!

dimple suc6 met de eerste prikjes en de oogtest!

steef nog lekker genieten van je laatste weekje? hoorde dat zwangerschapsverlof strax 20 weken word.. sjonge... maar kan me voorstellen dat je er wel weer zin in hebt!
    meoten we maar even kijken dan wanneer we kunnen afspreken.. want denk dat je in zon eerste week helemaal kapot bent.. ben je deze week nog erg druk dan??

16. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Whoee het word spannend !
    Hopelijk zet het door !

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @leentje....jaahaha douche dan weet je of het doorzet of nie en weet je ook een beetje waar je aan toe bent.

@lool....Voor woensda wordt niets hoor....maar als ik die kan weer eens op ga meld ik me zeker.

@all...HUIS IS VERKOCHT!!! joeoeohoeoeoe!:D:D:D:p:p:p

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Wauwwwww Beast super zeg!!
    En nu..wanneer moet je eruit?

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Volgens mij op z'n laatst 1 april...de 2de ben ik jarig. Nu maar wat meer vaart en werk maken van dat andere huis;)

20. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    gefeliciteerd beast !!!! :D
    Geweldig en wat snel zeg !

Deel Deze Pagina