bv clan: tja weet van de vorige keer dat ik een electrische kolf goed kan gebruiken, heb goed en veel productie, maar kolf weer ingeleverd toen t goed leek te gaan helaas ging het daarna snel bergafwaards en kon ik door de sneeuw etc en bleken de kolven op dus wil nu gewoon een eigen... snappie???(er zal in juli geen sneeuw liggen al weet je dat in ons kikkerlandje nooit) maar zal er meer rust in hebben als ik 1 van mezelf heb...
Hallo allemaal, Miep wat een lieve spam *zwijmel* gisteren geen optocht gezien was zo moe moe moe... heb de hele middag geslapen ---maar voel me dus vandaag weer stukken beter dat dan weer wel---- Dadelijk weer aan het werk. Dus nog ff chillen... De poes heeft de hele reis van Twente naar Achterhoek ook weer overleefd. 1 uur klagend in de auto maar dan is ze weer op haar vertrouwde plekje.. Alhoewel ze nu nog een beetje met de ziel onder de arm schijnt te lopen. Nou kom vanaaf ofzo nog wel weer langs.. Toedels
hoi dames, ik heb even een korte vraag! helpt smeppen alleen als je een mk hebt gehad?! alvast bedankt...
Nee hoor, vele bij ons hebben wel een MK meegemaakt maar lang niet allemaal! als je meer wilt weten of mee wilt kletsen vraag/kom gerust!!!
Stabiel volgende week 20w echo ben erg benieuwd!!! XL heeft last van sprong is best wel pittig momenteel...
niet geschoten is altijd mis in m'n motto Maar al lang bezig? te zien aan je onderschrift? wil je wat meer over jezelf vertellen? ben niet nieuwschierig van aard ofzo
@ Miep: had ej dit al gevonden op borstvoeding.com: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Prematuren - Protocol: borstvoeding en prematuur Kwma het net tegen toen ik wat opzocht (Wee weigert weer de fles en ik ben er wel klaar mee met dat weggooien van gekolfde melk...grrrr dus zocht naar alternatieven of tips/trics...) @ Baps: hihihi sneeuw in juli! Maar ik snap het. Als je al zulke goede ervaring hebt met kolven dan kun je idd misschien toch al iets kopen. Maar er zijn zoveel verschillende... ik heb die van mij bij het borstvoedingscentrum hier in de buurt gekocht. Even laten adviseren wat ik er mee wilde en toen ik die dubbele kocht verteld wat ik had en anders wilde. Misschien iets bij jou in de buurt waar je even rustig verschillende modellen kunt vergelijken? En via MP kun je soms ook heel goed een 2e hands kopen. Dan koop je er nog een setje van die borst-toeters bij... Die moet je wel echt nieuw kopen. Trouwens Mocht ik 'm tzt niet meer nodig hebben (Wee is dan ruim 1) dan mag je ook die van mij wel overnemen. Ik heb nog wel de originele borstschilden die er bij zaten helemaal nieuw! (omdat ik toch al van die dingen had van mn vorige). Oja, hij heet Ardo Calypso. was nieuw iets van 130/140 geloof ik. 1 minpuntje... Kaa heeft met een roodpotlood op het bedieningspaneeltje gekleurd toen ik effe niet opletten... "Mooi bijna nieuwe dubbelzijdige kolf met originele signatuur" Over kolven gesproken.... tijd om te kolven! Ga ik thuis effe lekker doen met een bammetje erbij dus zwaai!
go4baby dat lijkt me super!!! als je dat zou willen, moet je maar fe zeggen wat je er voor wilt hebben sommige dubbele kolven nieuw lopen rustig in de 3 a 4honderd euries...
heb hem fe opgezocht go4 grappig ding, je hebt de dubbele toch? als ik hem neit van je over kan nemen tzt denk ik dat ik die nieuw koop als jij er zulke goede ervaring mee hebt en er meerdere standen op zitten dan is t t overwegen waard!
haha daar heb je helemaal gelijk in idd als je niet schiet mis je altijd! op zich zijn we nog niet heel lang bezig, maar je stopt met de pil omdat je een kindje wilt en dan is iedere maand te lang! ik zal ff een klein stukje over mezelf vertellen... ik ben dus Miss C ben 25 jaar en woon sinds nov 2007 samen met mn mannetje en afgelopen november zijn we getrouwd! mijn kinderwens is er ongeveer vanaf april 2008 alleen helaas was mijn man er nog niet aan toe, ik wachtte en wachtte tot hij uiteindelijk in mei 2010 vroeg of ik eventueel met de pil wou stoppen om te ontpillen tot aan augustus 2010 (dus we vreeen veilig) we zijn 3 maanden voor ons huwelijk er helemaal voor gegaan, tot nu toe helaas zonder resultaat! ik had dit topic al wel een paar keer voorbij zien komen maar had nooit echt gelezen wat SMEPPEN nou inhield, tot vandaag ik was aan het lezen en dacht als het deze keer niet raak mag zijn ga ik hier vanaf volgende maand mee beginnen... mochten jullie vragen hebben, aarzel niet en stel ze gewoon lekker (je ziet vanzelf wel of je antwoordt krijgt)
ja lekker ding he.....is een smep-kindje..... wie weet bij jou binnenkort ook zo eentje in de maak succes!
Hallo! We zijn gisteren terug gekomen van een lang weekend. Was erg gezellig, maar kreeg wel zwp ontwenningsverschijnselen. Miepie, wat een mooie foto zeg. En wat knap dat Anna het al zo goed doet zeg. Hoe voel jij je verder, krijg je het allemaal geregeld. Heb je nog flink last van de ks of valt het mee? Bapsie, heb je je nog niet versproken qua geslacht? Ben wel eeeerg nieuwsgierig haha. Beast, ik las dat S. al kon staan. Wat knap zeg! Mielenl, hoe gaat het met je? Is de ongi doorgebroken of heb je een laat ei gehad (en benut???). Zag namelijk net voor het weekend dat je test maagdelijk wit was, mooi kl%$$#te. Marieke, hoe gaat het met jou? Go4b, heb je nog tips gevonden om W. aan de fles met bv te krijgen=
LIEF!!! Ken je dat verhaal van dat baby krokodilletje dat wel een kindje zou lusten... Dat is 'm helemaal! Ik zou wel een kindje lusten @ bapsie: Denk toch dat je beter nieuw kunt kopen... ik las dit: Er worden ook tweedehands kolfapparaten op internet aangeboden. Die zijn een stuk voordeliger, maar toch zitten daar nadelen aan. Van de meeste kolven is de levensduur van de motor niet erg lang en andere onderdelen kunnen slijten. En in veel gevallen is het onhygiënisch, zeker als het gaat om een electrische kolf met een open motor. Koop een electrische kolf met een open motor niet tweedehands en leen hem ook niet (uit). Bron: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Kolvenenwerken - Kolfapparaten, in allerlei soorten, maten en prijzen Daar staat nog veel meer nuttige info. En daarna las ik dat de constructie die ik heb gemaakt door de borstschilden van de Medela op de Calyspo te zetten het geheel tot een open motor maakt... en ik heb laatst wel een keer melk in de slangen gehad toen ik niet zat op te letten... Dat stond hier: Medela Symphony / Lactina > Ardo Calypso | ARDO kolf | Moedermelk Netwerk BorstKolf Winkel Had dus beter dan wel 2 setjes ardo borstschelpen kunnen kopen... dan was ie nog wel bruikbaar geweest. (bij die van mij zat een setje, maar er zit standaard zo'n nippeltje op waar je 2 slangen op aan kunt sluiten. Weet je dat ook weer
Okee bedankt voor de tip! zal me er als ik meer thuis zit eens goed in verdiepen... nu eerst kleine man eten geven en daarna lekekr douche!