daan wat fijn dat bij jou t spuiten zo makkelijk gaat, ik vond het iedere dag toch weer een klein drama hoor.. maar ik ben dan ook wel een grote zeikerd hoor wieffie nog niet geweest voor het snurken, mn collega en haar vriend slapen al 2 jaar apart, haar vriend heeft allerlei onderzoeken gehad ook in zon slaapkliniek en heeft zelfs een operatie aan zijn neus gehad tegen t snurken, of t geholpen heeft? hij snurkt nu nog harder hahaha dus ben dr bang voor of ze er wat tegen kunnen doen, nu is t wel zo dat overgewicht ook een rol kan spelen dus moet echt es gaan afvallen... wat een vervelend mens die gyn zeg.. fijn dat je nu een andere krijgt! hopelijk is t op de echo over 2 weken wel goed gegroeid!
@ wief kan me voorstellen dat het je niet lekker zit....wanneer mag je weer terug voor controle? En dan gewoon bij je eigen gyn? ik heb effe geen zin in de bannerrrrrrt (ik wil eindelijk een andere!) maar ik zit nu op 3 of 4 dpo. Vandaag bloed laten prikken op progesteron, waarschijnlijk veel te vroeg. Maar ik blijf het raar vinden dat de gyn beweert dat mijn ei op springen staat en het vervolgens nog 4 dagen duurt. @ daan wauw spannend hoor......ik hoop zo dat je straks lekker met miep mee kunt zwangeren! @ leen het blijft nog spannend dus. Lijkt me echt rottig die voorweeën....heb ik ook nooit gehad. Sterkte ermee, ik hoop dat het echte werk gauw begint. Heb je nog wel een beetje kunnen rusten? @ beast wat een goed nieuws! ik hoop dat alles rond komt. leuk hoor, en nu op naar jullie droomhuis! @ steeph ohjee je verlof bijna voorbij......wat is dat snel gegaan he! Suc6!
Avond, Even oppervlakkig terug gelezen! @ Daan, whoeiii, junkie! Spannend allemaal hoor, ik duim heel hard. mijn ervaring met spuiten (alleen spoot ik dan ivm mijn bloedstolling, dus ik spoot fraxiparine) dat ik later blauwe plekken kreeg! Spuit je mooi om je navel heen? Ik vind het onder mijn navel het gevoeligst. Maar ik spoot ook wel in mijn benen, maar weet niet of dat met jou shots ook kan! (al vond ik buik minder pijnlijk). @ Miepie, ben benieuwd hoe ze je rooster kunnen aanpassen! Wat vonden ze er van? Hihi! @ Leentje, ik dacht, spannend!!!!!!!! maar ws. oefenweeen, grrr! hopelijk barst het vannacht los, al ben ik eigenlijk voor donderdag ivm de leuke datum! hihi! @ Wieffie, jeetje meis, kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Morgen even bellen om met een andere gyn te overleggen? @ Steph, jij gaat goed met afvallen!
@ Miele, ik duim ook heel hard voor jou! @ marieke, ook ongezellig dat ze al 2 jaar apart slapen! hihi! maar misschien als je afvalt dat het idd minder wordt! Hier een beetje baaldag, ging net bij mijn meoder op de weegschaal en 5 kilo zwaarder dan 2 weken terug! En gestopt met roken (dus snaaien) en al een week geen plaspillen! Dit moet ik sowieso nog een week volhouden die plaspillen stop! Ik voel me topzwaar en opgeblazen! Normaal ren ik naar de snackbar voor sigaretten, maar dat is ook niet de oplossi8ng, moet ik maar niet snaaien! En verder voel ik me wat beter dan afgelopen week! Gelukkig!
Marieke, das dan ook lekker, zelfs na een operatie nog harder snurken.... das best raar.... Idd ik denk ook dat overgewicht wel een rol speelt bij mijn mannetje hoor. Straks samen aan de lijn Miele, als je idd pas veel later je ei hebt gehad dan zal de gyn dat toch wel zien aan je progesteron. Grote kans dat ie dan volgende ronde de clomid wel zal verhogen.... Oja en wat eigen gyn betreft, ik heb er geen... iedere afspraak krijg je hier in Enschede een ander tenzij jezelf echt je poot stijf houdt! Ik heb serieus deze zwangerschap nog geen 2 keer dezelfde gyn gehad. Lekker zh hier Lola, gelukkig dat je je iets beter voelt! Balen van die 5 kilo. Ik ben destijds ook ruim 10 kilo aangekomen na het stoppen met roken dus ken het helaas maar al te goed. Je gaat de gewoonte vervangen... misschien een idee om te proberen te snaaien met die snoep-tomaatjes ofzo....??? Oh ja, ik ben in de parkeergarage bij het zh ook nog eens flink door mijn enkel gegaan... die wordt nu toch wel een beetje dik en pijnlijk dus ga maar lekker op bed liggen... hopelijk valt het morgen allemaal mee.... Trusten allemaal!
lol gelukkig dat je je wat beter voelt, wel balen dat je aangekomen bent, maar je bent iig nog steeds gestopt met roken! dus petje af wieffie jah ik wil ook erg graag gaan afvallen maar heb er nu de moed nog niet voor, klinkt stom maar dat is t zelfde als met stoppen met roken. daar moet ik achter staan. en sta er wel achter maar moet ernaar toe kunnen leven. dus eind van t jaar is t klaar met alles hahaha oei dat is niet lekker met je enkel. heb je er thuis wel meteen ijs op gehad? ander koel je nu nog even en dan lekker met de beentje omhoog... hebben jullie dat nu ook dat jullie in t najaar zoveel vermoeider zijn en minder zin in dingen hebben?? of ben ik nu echt de enige zeikdoos haha sinds t sochtends weer zo donker is en savonds vroeger donker ben ik moe en heb ook echt geen zin om ook maar iets te ondernemen blerggggggg
@ Wieffie, 10!!!! Wow, hihi, nou dat demotiveerd mij dan he? Ik wil nooit maar dan ook nooit meer zijn zoals ik was! maar ja... Nu eerst even afwachten wat de dokter zegt van mijn vocht in mijn voeten en boven mijn ogen... Daarna zie ik wel verder, met roken, aankomen en vochtvasthouden en kijken wat de eindstand is qua kilo´s! Balen van je enkel! Doe mar rustig aan! @ mariek, idd ik rook niet! Grrrrrrrrrr, kut kilo´s! Ik voel me ook minder energiek in deze periode hoor, ben echt een zomer en lente mens. Winter en kou en donker is neits voor mij! Kom me bed dan niet uit en afgelopen week hielp daar oo kniet bij! We moeten even een poll voor Wieffie erbij maken! Waar is Leentje haar poll eigenlijk?
volgens mij is leentje dr pol al afgelopen al is ze nog niet bevallen :S fijn om te lezen dat ik niet helemaal de enige ben lool haha oke wieffie pol eehm even denken.... ik ga voor 26 november snachts om 4uur
Hoi Wieffie , Jaaahaa al over de 30 weken Jij gaat ook zo hard ! Het voelt weer zo onwerkelijk , over een aantal weken weer z,n klein mupke in je handen ''smelt''..... Maar het is toch best wel zorgwekkend lijkt mij dat de groei een beetje stil staat ? Misschien een second opiniun vragen bij een andere gyn ? Hoe zwaar zou de beeb nu zijn ? Groetjes !
nacht, mijn god, dacht dat het wel aardig goed ging... nog steeds wel strontverkouden en ik piepte nog altijd maar ach dat doe ik al dagen, gewoon doorgaan...want na 100 keer dat gezegd krijgen op je werk doe je dat ook maar gewoon braaf. ik ging naar bed.. vrijwel nix aan de hand.. op een gegeven moment lag ik op mn zij en dacht wat heb ik toch een druk op mn borst, dacht lig gewoon klem ofzo.. dus ik op mn rug gaan liggen, merkte dat ik t steeds benauwder kreeg en kreeg erge drukpijn op mn borst.. ik ging maar zitten, mn vriend gelijk wat doe jij dan. ik zei bel de dokter maar dit gaat niet goed. en dan zit je om 1 uur snachts in de auto naar t ziekenhuis/dokterspost. werden meteen geholpen door een jonge enorm aardige best wel lekkere arts haha.. heeft geluisterd en zei dat t maar goed was dat ik kwam want heb dus een longontsteking.. kreeg gelijk 3 pufjes van m tegen de benauwdheid want zat aardig te piepen daar.. nu net thuis, heb een poederpuf meegekregen en een antibiotica kuur.. dus kan even lekker vooruit. meteen net mn leidinggevende gesmst dat ik dus niet kom werken morgenvroeg.. misschien woensdag weer maar ik ben nu echt even kapot moe. mijn god nu snap ik waarom mensen die benauwd zijn zo moe zijn en zo snauwen... nou ik ga nog even aan mn puf lurken en dan slapen/snurken tot morgen! naja.. strax
marieke rustig aan meid een longontstekintg is niet niets en wil je zeker niet verwaarlozen!!! goed uitzieken voor je aan t werk gaat! leentje hoe lijkt t ? ik had gegokt op donderdag voor de poll!!!
Buddynieuws!!!!!! Vannacht pijblijke en onregelmatige weeen gehad. Niet geslapen. Vanochtend kwam VK langs en toen braken de vlieze. Er is twijfel of kindje in stuit ligt dus krijg zo een echo. Maar vandaag is de dag! Groetjes een opgeluchte maar moe Leentje LEENTJE ZET HEM OP!!! Hihi!!! Nog even en er is een meisje bij!
Mogguh .. Owwwwwwwwww..spannend zeg...vandaag word er weer een mooi wondertje geboren..zet m op lieverd!!! @ Wieffie...lekker zo'n gyn ..hopen dat het allemaal meevalt met de achterstand van jullie kleintje. Hier liep Meagan ook 3 weken achter volgens de gyn...veel paniek, stress en tranen......maar bij de geboorte was ze nog groter dan de jongens... Kleintje..groei groei groei!! @ Dimple...gaat het al weer beter met Diggers uitslag? @ Melmel..ohhhh 30 weken alweer..ja gaat zo snel zeg allemaal ! @ Marieke..knuffie meis...zit je ook niet echt mee ook he..goed voor je zelf zorgen hoor...longontsteking ..niet grappig!! @ de rest..liefs en zwaai !ben weer weg...ga even alle post archiveren...laat het altijd oplopen tot een mega stapel...terwijl we zo'n makkelijke archief kast hebben Kom straks wel weer even checken ...zet m op Leen!!!
He meiden, Leentje, heel veel succes meid! Hopelijk ligt ze niet in een stuit! Wat spannend zeg! Had er al een beetje hoop op dat het nu toch door zou zetten! Nog ff en je hebt je meisje in je armen! Marieke, wat balen zeg Longontsteking Doe je wel ff rustig aan, goed uitzieken hoor! Wat goed dat je gelijk door gepakt hebt vannacht! Heel veel beterschap! Lola, was niet om je te ontmoedigen hoor die 10 kilo Was ook mijn eigen schuld... ging echt de handeling van het roken vervangen door snoepen. Maar moet eerlijk bekennen dat ik nu liever een paar kilo zwaarder ben dan dat ik nog iedere avond na de cafetaria moet lopen omdat ik vergeten was sigaretten te kopen Al vind ik het ook een boel gel*l dat je je zoveel beter zou voelen zonder het roken want dat heb ik niet zo ervaren. Diaan, dit soort verhalen doen me goed Misschien moet ik gewoon de volgende echo afwachten maar vind het gewoon raar dat ze extra groeiecho's maken ivm mogelijke groeiachterstand door de pret en dat volgens de echo blijkt dat de groei idd wat achterblijft en ze daar dan toch heel laconiek op reageren. Maar M is een super mooi meisje dus idd ik zal proberen me er niet zo druk over te maken.... Sterkte bij het uitzoeken van de post Melmel, ze kijken niet naar het gewicht van de beeb, ze meten het bot van het bovenbeen. Daar kwam uit dat ie op een groei zat van 33.2 weken en dat terwijl ik 35.2 was gister. Bij de echo 2 weken geleden lag ie nog op het gemiddelde. Scheelde misschien hooguit 2 dagen. Bapsie, hoe is het met XL? Vanmorgen wakker geworden met nog steeds een zere enkel Wil het vandaag ff aankijken maar als ik morgen nog zo'n last heb ga ik toch ff naar de ha. Ik ben echt zo'n kneusje wat mijn enkels betreft. Ook tijdens C's zwangerschap heb ik nog op de poli gezeten met afgescheurde enkelbanden. Toen zat ik ook een poosje in het gips....
mmmmmmorgen! @Leentje: zet 'm op! Misschien nou al een mooi meisje? Kan snel gaan hoor Spannend! @Marieke: sh...longontsteking? Lekker onder de wol kruipen dus! Beterschap! @Wieffie: he gat. Enkel blauw? Hopelijk hoef je niet weer in het gips. Het wordt al steeds lastiger je voort te bewegen en dan moet je niet ook nog een gipsen pootje hebben natuurlijk. Wat betreft de groei: Bij mij zeiden ze ook steeds dat K een kleintje zou worden. Die begon z'n groeispurt pas met een week of 38. Y trouwens ook. Dus kan nog best @All: ouders hier, dusseh..laterrr!
Hihi, ben alleen bang dat dit mannetje net als C geen 38 weken blijft zitten Enkel is gelukkig niet echt blauw nog. Zit gewoon lekker met pootje omhoog. En idd niet te hopen dat ie gegipst moet worden, denk het niet trouwens waarschijnlijk gewoon fiks verrekt.
@ Wieffie, helaas gaat die vlieger niet bij mij op, met liever aankomen dan niet roken. Met mijn eetgestoorde verleden is het heel moeilijk motivatie te behouden met aankomen. ik houd nu maar in mijn hoofd dat het ook kan komen door die plaspillen. (die ik neit slik dus!) @ Marieke, beterschap!!!!! Nog geen nieuw nieuws hier! Ik houd mijn telefoon goed in de gaten!