oja...best wel iets om te vertellen..Jasmijn, Siem en ik komen in de Flair! Ik heb ons opgegeven via deze oproep http://www.zwangerschapspagina.nl/alleenstaande-moeders/262677-flair-zoekt-solomoeders.html en zo hebben we volgende week vrijdag de foto shoot..heb er zin in...en ik meld natuurlijk snel als ik weet in welke editie we staan
@ beest je huis is mooi geworden! en prachtige tekst, van M. wat gaaf dat jullie in de flair komen, spannend hoor! @ leen wat knap dat N zo ineens haar luier niet meer wilde. Bosch wil nauwelijks meer op het potje, helaas. Ik heb hem nu wijsgemaakt (misschien helemaal fout) dat hij pas naar de kleuterschool mag als hij geen luier meer draagt (en daar wil hij HEEEEEL graag naartoe). Hopelijk is dat het zetje dat hij nodig heeft. Trouwens wel grappig, Bosch die probeert al een beetje te lezen. We hebben hem een paar letters geleerd, en die wijst hij nu ook al aan als we hem aan het voorlezen zijn. Ben benieuwd. Ik kon zelf ook al lezen en schrijven toen ik op de kleuterschool zat.
Ik geloof ook niet dat het nu over is met het luier aandoen hoor. Volgens mij is het nu gewoon voor de leukigheid en denkt ze straks weer 'zo, weten we ook weer hoe dat moet, nu weer even terug naar het luierdragen want dat is wel erg handig', maar ik ben wel blij dat ze nu weet hoe het moet, de rest komt later wel. Beast, wat gaaf zeg dat je in de flair komt, spannend zeg. En wat een gaaf behang zeg! Ziet er echt super uit. Mielenl, Ninthe zag op tv van die poppetjes die je in een armband kan klikken (van die achterlijke dingen, squinkies ofzoiets) en die wilde ze hebben. Dus uitgelegd dat je niet zomaar alles kan kopen, dat je soms moet sparen of iets als cadeau kan krijgen wanneer je jarig bent, of op de wc kan plassen of zonder speentje kan slapen (ja ik weet het, ook chantage). Ik was er alleen niet echt over doorgegaan maar ze begon een dag later zelf over die armband en dat ze een onderbroek aan wilde, dus ze wil die armband toch wel graag hahaha. Ach ja, ik chanteer mezelf ook wel eens voor het goede doel : 'je mag pas weer kleren kopen wanneer je op je streefegwicht zit' en bij mij werkt dat dus ook hahaha. Ik loop nu dus al een tijdje rond in 'tweedehands' kleren van mijn tweelingzus. Maar nog anderhalve kilo en dan zit ik op een gewicht dat ik al jaaaaaren niet meer heb gehad, ben dus al wel stiekem een klein beetje trots. Toedeloe!
leentje wat superknap!!! toppie hoor dat ze t ook al zelf doet! en ach ongelukjes horen erbij! beast wat mooi allemaal leuke spam!! en je bank is echt super!!!! en ben wel benieuwd naar de flair idd! ga m zeker kopen
eueuehhhh...ik heb vanmiddag in het ziekenhuis een spiraal laten plaatsen door een mannelijke gyn. Ik ben eigenlijk van slag....was een leuke vlotte gozer...heel begripvol...condoleerde me eerst nog... Maar als je daar dan ligt met je benen wijd en je krijgt nog een vriendelijk knikje en een knipoog...weet ik er niet meer wat ik er nog van moet denken hoor....maar goed ding zit ik ben benieuwd..... dit ff tussen ons
@ beast ik snap dat het allemaal heel verwarrend kan zijn hoor, maar ik neem aan dat je toen M er nog wel was, je ogen ook niet in je broekzak had zitten. Een vriendlijk knikje en knipoog als je met je benen wijd ligt, vind ik sowieso ongepast, wat de situatie ook is. @ iedereen MOGGUHHHH!
Beast, ik ben het volledig met mielenl eens! want ongepast van die vent... @all, ik ben m'n ei kwijt heb 'm altijd op dag 16 nu is het al dag 19 en ik heb nog geen posi ovu test gehad hoe is het verder met jullie?! xxx
hahaha...ja dat is ook zo...dat dee M niet eens...serieus blijven kijken Nee echt was een beetje van ontdaan....gek mens! En nee had me ogen zeker niet in me broekzak...maar lijkt wel alsof ik de slaap uit me ogen heb weggeveegd..en er een waas weg is maar ik doe er nog lekker niets mee..maar grappig vind ik het wel
@ beast ik denk dat ik in jouw situatie alle mannen met siemens zou gaan vergelijken.....heb jij dat niet? en verder moet je gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Het is ook allemaal nog zo vers......maar een beetje kijken is altijd leuk Heb je van het weekend trouwens weer een feestje te vieren? Ongelooflijk zeg, dat de kleine man alweer 1 wordt! Het lijkt wel gisteren dat je je posi test hier postte...... @ miss C vervelend dat je je ei kwijt bent. ik kan je de hand schudden, geloof ik. Ik had 2 wkn geleden op wo, do en vr hele lichte ovu tests, dat weekend niet getest aangezien we bij mijn ouders waren, ik ben er een beetje van uitgegaan dat mn ei zondag of maandag is geweest. maar dan had ik dus gisteren minimaal al bloedverlies moeten hebben! dus mn ei zal wel later geweest zijn. of helemaal niet, weet ik veel.
niemand is te vergelijken met M....me lot uit de loterij heb ik maar half kunnen innen en die komt niet meer langs. Moet maar het beste er van maken met de tijd die ik nog heb...me kindjes gaan nu voor...en ik merk dat als ik redelijk blij ben dat hun dat ook zijn...waardoor ik nog ietsie blijer wordt..etc. het heeft een goed effect. Het is ook harstikke vers...maar vergeet niet dat ik in die bijna 5 maanden alweer heel wat heb beleeft gedaan heb etc. het voelt soms echt alsof ie heel lang al weg is. we waren met meerdere aan het klussen in huis....en toen ging ik naar de wc...moest ik de bril omlaag doen.....dat was lang geleden, dat miste ik dus helemaal niet en ineens was het raar... nou ik ga verjaardag shoppen voor zoon lief, ciao
Ja geluk zit in kleine dingen maar verdriet ook. dikke knuf hoor! En ik moet zeggen puike spulletjes... dat heb je mooi gedaan meis. Mariek, morgen d-day! Ben benieuwd hoe het met jou ei zit want hier schijnt iedereen hem kwijt te zijn... waar zit die f*cking paashaas als je hem nodig hebt. Zag ook nog hele mooie foto's van mamiep op fb. Zo mijn pauze zit er al weer op. Dus meiden *zwaai*zwaai*
avond! even snel een zwaai! zo even douchen en dan mn bedje in. morgen word het rennen en vliegen. zo fijn als mensen zich aan de afspraken houden!!! NOT! vorige week gevraagd op mn werk of ze een beetje rekening mee konden houden qua route omdat ik om 11.45u in t ziekenhuis moet zijn en daarvoor nog even wou opfrissen en moet spuiten en de pregnyl thuis halen, voor het geval dat, en dan dus naar t zh. Zie ik net mn route.. heb ik allemaal mensen van een uur zorg en tot 11.07u! nu werk ik opzich aardig vlot dus ga dr vanuit dat ik t ga redden.. maar kom op.. dat zijn geen afspraken. als ik echt tot 11.07 bezig ben dan ga ik het niet redden om naar huis te gaan.. ja miss dus alleen om de pregnyl snel te pakken en door.. kan ik me niet opfrissen en ook niet spuiten.. en dan voel ik me zooo ongemakkelijk.. nou dus maar duimen dat alles goed gaat morgenochtend ... ga de spuit maar vast klaarmaken.. scheelt toch alweer een paar seconde hahaha ben benieuwd wat de paashaas heeft verzameld dit keer hihi truste!
Goedemorgen! heerlijke dag om vrij te zijn! Marieke das niet echt aardig van ze nee, succes en hoop dat t helemaal goed komt! ben benieuwd naar je oogst! beast dikke knuff! rest * zwaai zwaai*
@ mariek ik hoop dat je het allemaal redt. maar vooral dat je op een stel mooie eitjes zit te broeden!!!
hier vanmorgen een spierwitte test maar gewoon té veel afscheiding, pijn onderin met niezen, last van mijn maag, moe, geen last van mijn (.)(.), 3x per dag poepen, dat ik er gewoon niks van snap.
morgen! heb t gered! dankzij mn client die nog in t ziekenhuis ligt en er dus een uur bij me afviel! geluk bij een ongeluk zeg maar... nu dus thuis even eten en spuiten en dan rustig naar t zh.. ben zoo benieuwd! mielenl hmm miss te vroeg getest? ben je al overtijd?