@ mariek spannend hoor, ik duim voor je meissie! ik hoop te vroeg. als ik mn ei op 27mrt heb gehad, dan zit ik nu op 12DPO. Normaal gesproken vanaf 9/10 DPO spotting, maar tot nu toe nog helemaal niets! Vorige keren testte ik ook op 12DPO positief, daarom kon ik het vandaag ook niet laten. Ik ga zondag nog een keer testen, als hij dan weer zo wit blijft, dan zal ik wel gewoon geen ei gehad hebben......pffff blijft zenuwslopend dit. maakt echt niet uit hoe lang je bezig bent, of hoevaak je al zwanger geweest bent!
Middag, @ Marieke, succes! @ Miele, hmmm. misschien dat je iets te vroeg testte, ik had 1 dag voor NOD een witte test 2 dagen erna veel donkerder. Maar bij vorige zwangerschappen voor NOD (ruim) al een positieve test... Ik duim voor en ben helemaal in de PUPOstand!
@Marieke: ....volgens mij is het tijd voor een ander zh... Maarreh...snap iets niet. Kan je die pregnyl dan niet iets later zetten? Of maakt dat al niet meer uit? Op zich moet het zondagochtend nog wel kunnen toch? Als je eitje gesprongen is, blijft het toch nog ongeveer 24 uur leven? pff...je zou haast gewoon aan zelf-inseminatie gaan doen...zit je in elk geval goed qua timing Dikke knuffel!!! Hopelijk valt de timing uiteindelijk net zo mee als je timing vanmorgen met je werk @ Mielenl: stomme witte testen ook...maar zolang je niks spot, blijven we gewoon PUPO hoor! @All: beetje druk. nog 2 uurtjes om uitnodigingen voor mijn schoonouders in elkaar te knutselen die ze moeten versturen naar de familie. Binnenkort 40 jaar getrouwd! En straks geeft L een voorstelling van d'r theatercursus. Dus programma al weer klaar! Later!
tezz nou chris heeft t ziekenhuis gebeld en de gyn uit zn vergadering getrokken hahaha we mogen, mocht ik mn eisprong voelen vanavond, vanavond of morgenvroeg nog zelf klussen. daarna niet meer.. verder hebben ze er alles aan gedaan om mn afspraak eerder te krijgen maar ze doen er echt maar 2 per dag in t weekend.. pfff maar de gyn had er alle vertrouwen in.. dus dan moeten we daar maar in mee gaan he...
@ mariek jeetje wat een stelletje horken zeg, hoe ze met jullie omgaan. Soms vraag je je wel eens af of die mensen zich wel beseffen dat ze met mensen te doen hebben en niet met machines! Dikke knuff en ik hoop dat je een braaf eitje hebt!
thx dames! de pregnyl zit erin! dit keer in mn been ipv mn buik en dat beviel een stuk beter! ze heeft alleen wel alles gebruikt en de vorige keer niet maar goed het zal wel hahaha blij dat t ergste voor mij dan geweest is! toen strax toch voor de zekerheid ook even gesmept.. liever dat dan weer mn ei mislopen... truste voor strax allemaal!
Mariek, wat een gedoe weer :S. Ik hoop dat je eitje netjes wacht tot zondag. (Mijn eitje stond bij de laatste TP ook al op springen toen ik pregnyl moest zetten... resultaat ligt nu in het ziekenhuis te slapen Is wel anders met een TP natuurlijk, maar ook dan is de timing erg belangrijk... ik heb goede hoop voor je!). O, en dat ze dit keer alles heeft gebruikt; het gaat om het poeder, dat moet er allemaal in. Hoeveel vloeistof er wordt gebruikt om dat te mengen maakt niet zoveel uit (hoe meer vloeistof, hoe meer druk dus hoe pijnlijker meestal).
ola lola!! hihi miep aah dat verklaarde dit keer die scherpe stekende pijn met t spuiten.. foei! maar ik moet zeggen, in het been werd ik er lang niet zo beroerd van.. vorige keer in mn buik leek het uren te duren en werd ik er helemaal naar van dat ik moest blijven liggen, nu was het toen het vervelend begon te worden dat ze klaar was haha ... gisteravond voor we gingen had ik voor de gein wel mn temp opgemeten.. die was 37.5..vanmorgen was die na pregnyl 37.2... ik heb niet duidelijk mn eisprong gevoeld nog.. maar schrok gisteravon wel van die temp (dat is namelijk altijd mn temp als ik mn ei heb gehad, 36.8 is mn basale temp.. lager als ik mn eisprong moet krijgen en als ik ongi word is t 36.8) dus gisteravond toch zelf maar even geklust.. ik wil het zekere voor het onzekere nemen... voel nu ook geen steekjes meer in mn liezen (eipijn) dus ben dr bang voor dat de inseminatie toch weer te laat zal zijn.. maar goed we zullen t zien..
Mariek, wat een gedoe toch steeds. Ik kan me bijna niet voorstellen dat we in hetzelfde zh zitten. Mijn gyn is echt een schat en mega secuur. Maar goed ik weet ook niet hoe zij is als ze dat zou moeten doen. Zo ik ga zo maar eens de tuin in... en Miel, je hebt gewoon te vroeg getest! PUPO! *zwaai* voor de rest en knuf!
Mariek, 's avonds je temp opmeten zegt echt helemaal niks hoor... echt alleen elke ochtend voor je opstaat tempen geeft een goed beeld.En de pregnyl geeft een vertekend beeld, dus nu kijken heeft ook geen zin meer. Gewoon maar proberen er een beetje vertrouwen in te hebben (ben er van overtuigd dat een positieve instelling helpt!) en het maar over je heen laten komen... en dan weer iets van 10 zenuwslopende dagen wachten.... Succes! Ellen, kan je hier ook langskomen? Wel handschoenen aan he! Miele, beterschap voor Bosch.... Net A voor het eerst in bad gedaan. Ze vond het héééérlijk, heb haar nooit zo ontspannen en wakker tegelijk gezien, haha.
ellenk nu ben ik wel heeel benieuwd welke gyn jij hebt.. kan je een hint geven of even pben? ik heb ze namelijk allemaal geregeld gehad hihi en de ene is ook veel secuurder dan de ander. degene die ik morgen krijg ik zo'n lieve vrouw en was ook de enigste die alles van me wist dus de dossiers goed leest.. helaas is dat niet mn vaste gyn. miep.. ik weet t qua tempen.. dat heb ik een jaar lang gedaan dus helaas weet ik dan ook wat mn temp dan ongeveer savonds is. maar idd met pregnyl heeft tempen sowieso geen zin. maar vandaag en vooral begin van de avond wat steekjes nog gevoeld dus laten we hopen dat dat de eisprong was of iig een begin ervan wat super dat kleine A zo lekker genoot lijkt me mooi om te zien!! kijk ook geregeld op jullie site.. erg mooie fotos steeds!
Marieke, hopelijk is je ei nog niet gesprongen en komt de insemenatie op tijd! Succes! En ik duim voor je...
thx dames! vanmorgen opgestaan met een krampende pijn.. soort van eipijn!! jahoee zou dan toch mn ei nu pas springen? anyway.. tis weer klaar het zaadrapport was super. 21 miljoen zaadjes zijn er ingebracht! de gyn was erg lief en zorgzaam en hebben en half uur zitten kletsen terwijl ik gekanteld in de stoel lag! helemaal super dus zo nog even mn site aanpassen en dan heerlijk genieten van de zon.. al heb ik net als vorige keer wel behoorlijke last van mn baarmoeder.. bij elke stap/dreun is t net of de baarmoeder opengereten word haha maar heb t er graag voor over.. heb er een goed gevoel over!!