ik bedoelde ook niet dat hij knap was, maar wel heul grappig! (eric idle is oa bekend van monty python)
*moge* daan ziet er lang uit, maar als het het gewenste resultaat heeft dan moet t maar toch ?! mielenl druk aan de smep jij!!!!
hallo, Mielenl zal nu wel weer bij een spreker zitten denk ik Daan wat een schema zeg! Je bent er maar druk mee Alles voor het goede doel. Ja hartje horen is echt leuk. Ik doe wel altijd ff tellen en het zit echt op ongeveer 37 slagen per 15 sec. Dus bijna niet bij te houden met tellen. gister voelde ik heel veel "bubbeltjes" en "flardertjes" in mijn buik. Ben benieuwd of dat Ty is. Zal vandaag ook eens opletten. Gebeurt vooral als ik rustig achter mijn computer aan het werk ben of lekker op de bank lig. Mariek, hoe hangt jou vlag erbij? rest *zwaai*
Zo hier vanavond bezig geweest met de dreumus kamer van XL, hij is er helemaal blij mee en ging uit zichzelf al zn kleren in z'n nieuwe kast leggen (lees dumpen) en z'n knuffels op z'n aanstaande peuterbedje morgen verder creatief doen en hem de komende tijd aan z'n nieuwe kamer laten wennen al spelender wijs, misschien slaapt ie er dan tegen de tijd dat dreumus nummer 2 komt Zo niet ook geen ramp, kleine nummer 2 gaat eerst toch in wiegje
:O pagina 3!! Baps, en, wilde XL in zijn nieuwe kamer en bed slapen? Gaat al hard bij jou zeg... nog maar 3 maandjes! Beast, lekker gefeest gisteravond? Nog in een rechte lijn terug kunnen fietsen ? Heb je de arbo nog gesproken of niet? Dikke knuffel! Mariek, wanneer heb je je fm? Daan, wordt ook alweer spannend bij jou, succes!! @ all: knuffel! Heb naar de meiden in het oosten nog even gezwaaid vanmorgen - moesten in Tubbergen Miepman's nieuwe auto ophalen, dus om 7 uur vanmorgen vertrokken om om 11 uur bij de kids te kunnen zijn.... wat een eind rijden hiervandaan! Hier alles goed > R krijgt nu al zijn flesjes aangeboden en als hij minstens 75% leegdrinkt (lijkt wel te lukken) gaat zijn sonde eruit en is hij in principe klaar om naar huis te gaan na een paar dagen extra observatie. A krijgt sinds eergisteren ook van de verpleging flesjes aangeboden en heeft vanmorgen al 3 flessen achter elkaar bijna leeggedronken. Ze heeft de smaak te pakken dus. Vandaag is bij haar ook de monitor stopgezet omdat ze al een week niet gedipt had (op verslikken en dippen tijdens de voedingen na). N heeft gisteren voor het eerst weer een flesje gekregen en dat lijkt nu een stuk beter te gaan dan 2 weken terug. Ze heeft gisteravond en vanmorgen 13cc op (1/3 fles) en is dan uitgeteld. Ze drinken alledrie ook goed aan de borst, maar nog geen hele voedingen, nog te vermoeiend. Gaat de goede kant op dus, waarschijnlijk mogen ze net na de uitgerekende datum alledrie mee naar huis, misschien zelfs al op de uitgerekende datum (13 mei)!
middag! baps goed dat je weer goed gekeurd bent.. hoe is het met je verder? nog altijd last van de bi? daan, tja heb nu 2 keer een ovu test gedaan op dag 8 en vandaag dag 10 dus.. wel een streepje maar nog lang niet positief. dus duurt nog wel ff denk ik .. jeetje wat een schema en dan loop ik te klagen! dat er maar iets heel moois uit mag komen meid! knuffel miep ik heb geen fm.. iig.. als mn ovu posi is moet ik gewoon bellen en dan zal ik wel een echo krijgen en waarschijnlijk meteen inseminatie.. dus afwachten.. en hopen dat ik mn piek niet net mis ofzo.. wat super dat ze t zo goed doen joh.. zou helemaal mooi zijn als ze 13 mei alle 3 lekker mee naar huis mogen! super! misschien rare vraag, maar zou je miss het geboortekaartje kunnen posten? of pben? ben wel benieuwd eigelijk hihi vind geboortekaartjes altijd zo leuk! gister op kraambezoek geweest bij vriendin van ons.. zooo lief klein humpie weer... en we dromen weer lekker verder...
Miep... Tubbergen.... hahahaha daar zit ik al het hele weekend Wat grappig. Wij waren gister in Ootmarsum omdat in Tubbergen niets maar dan ook echt niets te doen is met Koninginnedag. Mariek.... Zeker niet missen zeg! Pas op jij Vanmiddag naar een 1e verjaardag. Harde kaft prentenboek van rupsje nooitgenoeg gehaald. Vind ik zelf zo schattig Want speelgoed heeft ie al genoeg.. Nou geniet van de mooie dag! laters
Bapsie; en hoe staat het ervoor met de dreumes kamer? Begint hij er al langzaam aan te wennen? Ik zeg even spammen!! En ja we weten inderdaad waarvoor we het doen, deze weken kunnen er ook nog wel bij. Zat me gisteren te bedenken dat we nu al 4 jaar bezig zijn . Gelukkig vliegt de tijd, maar het mag nu echt wel komen hoor!! Miepie, oh wat klinkt dat allemaal goed zeg en ook lekker dat je stiekum al kunt uitkijken naar een datum dat ze misschien naar huis mogen!!! En ik maar terugzwaaien naar je! Tubbergen is hier niet ver vandaan. Maar dat je daar helemaal de auto op moest halen zeg, pfff wat een eind weg! Mariek, hmmm wanneer heb je normaal gesproken dan een positieve test? Hoop dat hij er snel aan gaat komen. En jij klaagt toch helemaal niet. We moeten er gewoon allebei erg veel voor over hebben, maar kijk naar het resultaat bij Miepie en we weten weer waarvoor we het doen, toch? Knuffel!! Ellen, veel plezier op de verjaardag. En jij ook al zo dichtbij in Tubbergen. Wij gaan vanmiddag naar Geesteren toe, even gezellig op bezoek bij vrienden. Ik zal zwaaien! Miele, het smeppen nog gelukt? Hier verder geen nieuws. Allemaal nog een fijne dag!
@ daan ik dacht van de week mn ei gehad te hebben, vanwege het vruchtbaar slijm. gisteren voor de zekerheid nog even een ovu testje gedaan, komt er een hele duidelijke streep op! En vandaag was hij weer nagenoeg verdwenen......dus als jullie me missen @ ellenK leuk boekje is dat! @ iedereen zwaai! we zitten hier nog even heerlijk in het zonnetje in de tuin op naar het allermooiste verjaardagskadootje van de wereld!
*moge* XL slaapt nog lekker...twijfel of ik hem eruit moet gaan halen, hij was gister niet te genieten, of hoor ik hem nou kletsen??? miep wat een prachtige update op je site meid!
Morgen! Ben een beetje weinig aanwezig geweest, maar mijn beste vriendinnetje is vrijdagochtend bevallen van een heeeeele mooie dochter. Nu hebben we allebei twee meiden haha (stiekem wisten zij en wij al dat het een meisje zou zijn, maar dat wist verder niemand). Het is echt zo'n mooi klein ding, alles was goed gegaan. Na de bevalling voelde ze zich ook weer steeds meer zichzelf worden dus dat is echt fijn. De bv gaat super maar dat (en zo'n mooie thuisbevaling) verdient ze ook na zo'n zware zwangerschap. Ik ben echt trots op haar dat ze al die maanden zonder te klagen de pittige zwangerschap heeft doorstaan met als resultaat zo'n mooi meisje. Lool, hoe gaat het met je meisje? Nog contact gehad met zh of dietiste over exceem, allergie en reflux? Miepie, las je update vndaag, wat een goed nieuws zeg. En wat hebben ze al een mooi gewicht. Die Noor haalt ze dadelijk in zeg! Baps, al weer een vakje verder, wat gaat dat snel. Fijn dat XL het leuk vindt om in zijn nieuwe kamer te zijn. Kun je mooi op tijd wat oefenen. Marieke, hoe gaat het met jou, gisteren nog van het mooie weer kunnen genieten? Mielenl, ik hoef jou denk ik niet te vragen waar je de afgelopen dag mee bezig bent geweest hahaha . Hoe gaat het met Dimple? Daan, wat een schema zeg, we gaan ervanuit dat het een superresultaat geeft. Hoe gaat het eigenlijk met je schoonvader? Wieffie, hoe gaat het met je omrol-monstertje. Beast, heb je een goed weekend gehad? Hier gaat het verder goed. Koninginnedag was erg rustig maar wel erg gezellig. Nu weer aan het werk en eens even beginnen met het zoeken naar nieuw werk want over anderhalve maand loopt mijn huidige opdracht af. Niet echt een ideale tijd net voor de bouwvakantie. We zullen zien...
Bapsie, hadden jullie trouwens nog die vrienden gesproken die een kleintje hadden gekregen en alles via de H kenbaar hadden gemaakt?
miep wat een geweldige update!!! en die foto van jou met de 3ling! helemaal super! je straalt ook helemaal mooi om te zien! hier verder iedereen knuf.. gister super dagje gehad. wel even aan toe geweest. zit niet zo lekker in mn velletje merk ik.. mn spastische darm speelt ook op door alle stress dus daar ga ik zo maar weer medicijnen voor halen. 2 jaar geleden voor het laatst nodig gehad. mn werk loopt niet echt lekker dus dat kwam dr ook nog bij. gewoon even niet zo happy.. maar komt wel goed!! vanavond horen we of we een nichtje of neefje krijgen ben benieuwd! denk zelf dat t een grietje word..
Avond! @ Leentje, oooh wat fijn voor je vriendin dat het allemaal zo lekker gaat nu naar de bevalling! Ik had het ook na mijn bevalling (na een niet zo´n lekkere zwangerschap) dat ik me echt na de bevalling opeens heel anders en beter voelde! Hopelijk is ze snel weer helemaal d´r zelf! Ben wel benieuwd naar de naam! Anders even een pb´tje? Een goede vriendin van mij krijgt ook in sept. een baby en ook ik mocht gelukkig weten wat het werd, maar verder vertelt ze het niemand! Spannend! Toevallig dat je het vraagt over N, want ik kreeg vandaag 5 afspraken thuis in het z´huis! Dus de maand mei, juni en juli zijn we onder de pannen! Waarvan 1 een dagdeel en 1 een hele dag! (die hele dag is provoceren). Heb contact gehad met KA en dietiste vorige week en mijn gal gespuwd en nu lijkt het met N. en d´r vreselijke eczeem stukken beter te gaan! En ze heeft al een week of 3 niet meer overgegeven! dus zal je zien, straks al die afspraken voor niets, want kippeneiwitallergie groei je overheen en vaak rond de 2e levensjaar! Zal je zien, maar hopelijk gebeurd dat ook, want dit is niets! Ik geef haar weinig onbekende producten. dwz geen producten die ze nog niet eerder heeft gehad, omdat ze daar vaak heftig op reageert! @ Ellen, rupsje nooit genoeg is ook een leuk boek! Voel je Ty nu al wat beter en wat het Ty? @ Daan, jeetje dat is nog wel een lange rit idd! Maar hopelijk met een goed resultaat! @ Baps, wauw, XL had er zin in om te slapen! hihihi! Hoe laat was ie uiteindelijk wakker? @ marieke, hele dikke knuffel voor jou! Enne, wat leuk een neefje! Hopelijk bij jou ook snel een kindje op komst! @ Miele, Spannend.. Hopelijk je ei goed benut! @ Miep, mooie update! @ All, hoe is het girlys? Hier alles ok! Al 2 weken verkouden, gister ook helemaal gaar. Denk dat ik te lang op ´hoogspanning´ geleefd en nu ik minder werk, minder reis dus veeeeel minder stress heb komt dat eruit. Ben ook steeds zo moe... N. vandaag voor het eerst hele dag droog zonder ongelukje! Ze loopt sinds dinsdag zonder luier en elke dag wel 1 klein ongelukje, maar vandaag niets! Ben zo trots! Ze gaf zelf aan niet meer te willen en ik was van plan in de zomer er voor te gaan!!!
Go N, you go girl. Goed zeg dat ze droog is gebleven. En wie weet groeit ze nu over iets heen. Da's alleen maar fijn toch! Dan maar voor niets naar het zh Mariek, gefeliciteerd dat je een neefje krijgt. Leuk. Hoe is het met jou ovu? nog niets in zicht? Of pas meer richting aankomend weekend zeker... Miep idd mooie foto hoor. Echt een mamiep Ty voel ik met vlagen denk ik. Niet elke dag maar vooral tegen de middag als ik rustig aan het werk ben achter de computer. Als ik de hele dag druk in de weer ben dan merk ik het niet op. Mag pas de 13e weer spieken dus moet nog ff geduld hebben