spannend ellenk. je loopt ongeveer tegelijk met mn schoonzusje zie ik.. mijn ei is nog niet in zicht. heb m meestal rond dag 15/16/17 ...zit nu op dag 12.. dus overmorgen weer een testje wagen.. hopelijk is die dan donkerder
Ellen, wat leuk dat je Ty al voelt! Apart he? Mis toch dat getrappel in mijn buik wel erg... Mariek, rustig aan! Klote dat alles zo tegenzit... neem even een baaldagje Joehoe, N zonder ongelukjes!! Super, Lool. En fijn dat je die afspraken nu hebt staan (en nog fijner dat ze er nu minder last van lijkt te hebben). Leen, ben nou ook wel erg benieuwd naar de naam . Fijn dat ze zich zo'n stuk beter voelt, verdiende ze ook wel. Hier even heel dubbel nieuws. Het goede - fantastische - nieuws is dat ook de meiden het licht hebben gezien! N is sinds gisteren ook van de monitor, geen dips meer gehad sinds vrijdag. En de meiden hadden vh weekend ineens door hoe ze moesten drinken en drinken de ene na de andere fles leeg! Bij R en A is de sonde er al uit; bij N gaat ie er vandaag of morgen uit en dan mogen we ze vrijdag waarschijnlijk al mee naar huis nemen! Whaaaaaa!! Nog zoveel te doen ineens, terwijl ik dacht alles klaar te hebben. Domper is dat ik gisteren al slapjes was, en een pijnlijke boob (ik dacht dus verstopt kliertje). Vanmorgen flinke koorts en een knalrode harde borst - borstontsteking, grrr. Gelukkig mag ik daarmee wel bij de kids en kan ik ze wel blijven voeden, maar mén, wat is dat pijnlijk! Straks de ha maar even bellen en kijken of ik het eerst een dag aan moet kijken of direct aan de AB mag... Nu eerst maar eens goed leegkolven (auauauauau).
@ Ellen, wat gaaf dat je Ty bij vlagen voelt! Het zal Ty wel zijn, geweldig! @ Marieke: Ik sluit me aan bij Miepie, hopelijk een super ei! (in mei) @ Miepie: AUCH! Maar wat een fantastisch nieuws! Wauw, alle 3 mee naar huis! Enne, wat jullie zeggen idd, hopelijk al die afspraken voor niets. Ik juich nog niet te vroeg, want het is wel eens eerder gebeurd dat ze 3 weken niet heeft gespuugd. Van het weekend 2 verjaardagen en meestal eet ze daar andere dingen dan anders, dus als dat goed gaat heb ik goede hoop dat mijn arme allergische moppie wat vooruit gaat! Vanmorgen had ze alleen een heel dik oog, het zit die arme schat niet mee!
miep aaaaw dat lijkt me idd pijnlijk! je bent wel een bikkel hoor! en wat een geweldig super nieuws dat ze waarschijnlijk snel naar huis mogen! heeerlijk! krijg je dan thuis nog hulp in de vorm van kraamhulp of dat helemaal niet meer? idd in mei leg ik me een mega ei haha en word die ook bevrucht! o zo!!!!! hihi lola super dat n niet meer geeft gespuugd.. zielig van dr oog... je moet r ook niet op dr oog slaan klote die allergieen joh.. ik ken het nu met de hooikoorts.. zooo vervelend! knuffel
@ Beastie, oooh wat fijn! Wat ellendig zeg 30 dagen vloeien! Nou dames, te vroeg gejuicht. Ik had een lekker koekje net bij de thee en N. mocht er ook 1. En binnen 5 minuten onder de uitslag in haar gezicht en net tegen het spugen aan... Overal jeuk! Anti histamine helpt hopelijk zo tegen de jeuk! Weer een typisch gevalletje van allergische reactie, dus dat wordt morgen feest in het zwembad! (NOT!)
@ miep wat een geweldig nieuws zeg dat de miepsketiers waarschijnlijk mee naar huis mogen! wel balen dat jij nu een borstontsteking hebt. Hopelijk wordt de pijn snel minder..... @ mariek ik duim voor een mooi bevrucht ei deze maand! @ beast fijn dat je nu eindelijk niet meer vloeit! kan me voorstellen dat je dat spiraal nooit meer neemt! @ ellen wat geweldig dat je Ty voelt! Geniet ervan! @ lola he bah weer een allergische reactie.....wanneer had je ook alweer die afspraak staan voor de provocatietest? Arme N! hier vanmiddag een nieuwe foon besteld. Dimple d'r schuld. Maar goed, het is ten slotte bijna moederdag en ik ben ook bijna jarig dus ik vond dat ik het wel verdiende @ iedereen * zwaai *
en dan heb ik hem er al na 3 weken er uit laten halen...ze zeiden tegen me dat dat vloeien wel 3 a 4 maanden kan duren....en dat zeggen na het plaatsen he..pfffff Me buurvrouw/ervaring deskundige weduwe....die vloeit met dat ding 3 weken ...een week niet en dan begint ze weer... Wat triest voor kleine N. Heftig als je nog geen 2½ bent...brrrr.dikke knuff van ons
Grrrrr, lees nog steeds mee hoor.....kan ik er wat aan doen dat jij angry birds zo geweldig vind Sorry iedereen, lees alleen mee, maar zo veel te doen in zo weinig tijd, zo veel te regelen, zo weinig slaap....maar goed, iedereen gaat prima, alleen ons tobbetje nog steeds niet zoals we willen. Drinkt op het moment maar heel weinig (al ruim een week), maar verder plassen en lachen doet hij goed, dus zal wel goed zijn. Hapjes doet hij wel goed. En heeft ws toch ook asmatische problemen, nu ook aan de puf, maar was te verwachten met dat eczeem. Dat is redelijk onder controle verder. Van de week alleen zijn hele buik onder de pukkeltjes, gaan we vanuit dat het van de warmte kwam. Nou toedels allemaal en hopelijk kan ik binnenkort wat meer rust vinden om weer gezelli mee te kletsen. O ja, Miep......hopelijk mogen ze snel mee naar huis en wordt jij snel weer beter.
Beast, 3 a 4 maanden!!!! Mmm...ik zit nu bijna op de 3 maanden vloeien en hoopte toch wel er bijna af te zijn. Ik hoor gelukkig wel wat positievere verhalen over de spiraal om me heen wat er voor zorgt dat ik toch nog maar even af wacht. Maar ik ga er vanuit dat ik nu toch wel voldoende de ob heb gesponsord en er hierna helemaal vanaf te zijn. Hoe gaat het verder met je? Mielenl, gefeliciteerd met je nieuwe foon. Niet te veel angry-bird-ien (mmmm...spellingtechnisch niet al te best) want is veeeel te verslavend. Lool, wat vervelend dat ze er zo'n last van heeft. Hopelijk kunnen ze bij de onderzoeken alles uitvogelen en kan er echt iets aan gedaan worden. Miepie, wat gaaf dat ze naar huis mogen zeg. Dat zal wennen zijn. Hoeven jullie in ieder geval niet meer op en neer en kun je ze knuffelen en troosten wanneer je maar wilt. Maar ook weer spannend allemaal. Hoe gaat het met jezelf, voel je je al weer wat beter of heb je nog steeds koorts? Hoe is het met de borstonsteking, al wat beter of wordt het erger? Marieke, nog even en de ovutest is positief of niet? Spannend hoor! Hoeist met Steef? Tezz, hoe gaat het met jullie, lekker van de vakantie en het weer aan het genieten? En hop...de rest ben ik weer allemaal kwijt. Ik ga weer aan het werk. Oh ja, de naam van het mooie kleine meisje is Floor.
Oh ja Dimple, jullie hebben het ook flink druk. En dan die exceem e.d. bij de kleine man, wat vervelend zeg. Kan hij nog steeds niet voldoende zijn helm op? Succes!
Gats wat vervelend al die ukkies met die vervelende kwalen. Bah, zou eigenlijk niet moeten vind ik. Goed nieuws van Miepster dat de kindjes nu richting huis mogen over niet al te lange tijd. Geweldig. 3-4 maanden vloeien... Pffff ik werd al gek van 1 week. Knap dat je het volhoudt.
middag! even knuff voor iedereen ovutest begint donkerder te worden! ik ben zooo blij.. zit nu op dag 14.. dus morgen weer testje doen.. of miss vanavond al wel.. wil m niet missen he hihi
Hij heeft nu sinds voor Pasen eindelijk zijn helm weer 2 dagen op, maar over 3 weken controle bij de kinderarts en als er iets is verbeterd, dan gaan we denk ik gewoon stoppen, want dit werkt gewoon zo niet. En wat betreft het eczeem, dat is van N van lool 10x erger zoals ik het allemaal hoor, dus daar mag ik niet over klagen.
yay!!!! lees net dat de 3ling vrijdag naar huis mag!!! en nogmaals yay want ik heb morgen om 15u een folikel meeting dus dat word een dezer dagen insemineren!!!
Ik yay met je mee!! @Miep: slaat de ab een beetje aan? Koorts al gezakt? Zo fantastisch dat de heer en dames al mee naar huis mogen! Ze zijn nog niet eens op 40 weken! Jippie!!! @Marieke: hopelijk een prachtig ei deze mei! *duimmodus weer aan* @Beast en Leen: wat naar dat die mirena voor zulk lang bloedverlies zorgt! Ik heb zelf een koperspiraal en daar had ik maar een paar dagen bloedverlies van. Wel heb je dan elke maand een goeie week veel bloedverlies, maar dat lijkt me toch fijner dan maanden lang achtereen te vloeien eigenlijk. Ben persoonlijk erg blij met dat ding, ook omdat ik geen toegevoegde hormonen hoef in te nemen. @All: sorry, weinig tijd. Erg druk deze weken met de kids vrij en nog ikweetniethoeveel klusjes te doen. Zo ein-de-lijk weer aan de slag met patronen en naaimachine. Wil nog een mooie jurk maken voor L en Y wil heeeeel graag een ninja-pak voor juffendag. Verder ff wennen deze week. Onze fulltimer maakt zijn vrije uren op, dus vanaf deze week hebben we nieuwe openingstijden in de zaak. Dit betekent dat manlief nu alle avonden vrij is en overdag de hele dag weg is. Voor de meesten iets heel normaals waarschijnlijk, maar aangezien ik al 11 jaar gewend ben manlief soms 's morgens thuis te hebben en soms hem pas 's avonds laat te zien, is het voor mij ff wennen Voorlopig zijn we nog wel gewoon op zondag open, aangezien de fulltimer natuurlijk nog wel doorbetaald moet worden. En over 3 maand scheiden onze wegen (oftewel..is fulltimer z'n baan kwijt). En gaan we na 11 jaar waarachtig vrij zijn op zondag Vakantie gaat er dus niet meer in zitten dit jaar...en elk behang-en schilderwerk zal ik zelf moeten gaan doen. Oja..vorige week bericht gehad dat DEZE week het bestelde profiel van de douchecabine er eindelijk zou zijn....maar het is inmiddels woensdag en ze hebben nog niet gebeld dat ze de cabine komen terugplaatsen Heb in elk geval alle onderdelen inmiddels kalkaanslagvrij gemaakt (wat geen pretje is buiten met 14 graden en ijzige wind ) ..hopelijk deze week nog dan...ik wil zooo graag douchen zonder een stom douchegordijn aan m'n lijf geplakt en erna eerst weer 10 minuten te moeten dweilen!!! Dikke knuf voor de kleintjes met eczeem en/of allergie! Zoooo naar! En natuurlijk ook een dikke knuf voor alle mamma's (to-be) later ladiezzz! Liefs Tezzz