Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik kreeg een brief van de verzekering dat geld onderweg is voor nieuwe tv. Wat een mazzel dat ze nu niet meer zo duur zijn als toen en dat ik nog een redelijk bedrag krijg om een mooie (iets kleiner, niet meer 1,07, maar 94cm) tv te kopen!

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Morgen!

Ik ben ontzettend benieuwd hoe de eerste nacht thuis is geweest bij de familie Miepster!

Ik kom straks wel even bijlezen.

Oh ja, ik ben ook benieuwd naar de ovutest van Marieke!

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Lool, wat fijn... en zo'n grote is vaak ook wel ergens in de aanbieding te krijgen voor de prijs van een kleinere ;)

Leen, goed hoor... al sliepen ze gisteren overdag meer dan vannacht ;). We hadden ze expres na de voeding van 19u al naar boven gedaan zodat ze konden wennen. Toen hebben ze al niet echt top geslapen, maar na de laatste voeding om 22.30 gingen ze aan het spoken. Na een half uurtje in slaap gekukeld en rond 1 uur hoorde ik Anna weer. Eerst genegeerd, ze lag wat te prutten. Weer in slaap gevallen, na een half uurtje begon Rutger te brommen, daarna Anna weer, etc. Om 2.30 ben ik maar gaan kolven en daarna de fles gegeven aan alledrie de kids; Rutger spugen, Noor verslikken en spugen, Miepie pas weer om 4.30 in bed.... en om 5.30 kwam Anna weer. Haar uiteindelijk even in bed genomen (sliep ze nog even een half uurtje door). Daarna om 6.30 maar de voeding van 7u gaan geven. Ze liggen nu nog boven op bed - Noor in diepe rust en Rutger ligt voor zich uit te staren. Anna gaat nu in bad (Miepman+kraam regelen dat ;)) en ik zorg zo dat de flesjes voor de voeding van 10/10.30 weer warm zijn. We houden ze voorlopig overdag vooral beneden, even niet teveel wisselingen van ruimte.

Gaat dus goed, maar erg druk en vermoeiend ;). Gelukkig komende 5 dagen een kraamhulp, dus kan af en toe overdag even bijslapen! Moet rennen voor de flesjes!!
    Krijsen, huilen, met de armpjes en beentjes maaien.... heel zielig. Elke keer weer getroost,

4. wow miep wat heftig maar super leuk!! zal idd best druk zijn... is t met 1 kindje al die nog zo klein is laat staan 3! geweldig hoe jullie t doen!

hier vind ik de ovutest erg warrig...kan dr niet echt wijs uit worden iig.. dus het kan zijn dat die al geweest is.. toevallig net rond die tijd geklust dus wie weet hebben we dan mazzel.. maar kan ook zijn dat ie nog moet komen.. dat dus mn cyclus net als na de vorige iui weer even een maandje overslaat ofzo :S
    maar ach ben er erg rustig onder en denk.. dan maar weer naar volgende maand. gaan over 2 weken op vakantie dus komt allemaal wel goed. even wat anders aan mn hoofd...

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miep, en helemaal gewend met die 3 kleine moppies thuis?
    Lekker dat jullie nog een aantal dagen kraamzorg hebben!

@ Marieke, en en en?

Hier leuk nieuws gekregen. Het is erg pril, heul pril, mag het ook nog aan niemand kwijt maar aan jullie heus wel! Hihihi!
    Ik wordt tante! Yeah! Voor de eerste keer! Ben zo blij!

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Gefeliciteerd Lool, dat is super!

Miepie, ik las op je site hoe mooi en druk het is, maar aan de andere kant ook verdrietig nieuws. Gecondoleerd!

Marieke, het gaat het met ovutesten? Temp je ook?

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaai zwaai*

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ola!

9. morgen!!!!

lola dat is super!! gefeliciteerd!!!

leentje.. ik temp niet want dat vond mn gyn maar onzin.. zucht.. heb voorheen wel veel getempt gehad.
    maar heb gister begin van de avond een testje gedaan en hij word donkerder :D dus strax maar weer 1 doen!! miss dan toch nog een inseminatie voor ik op vakantie ga!!! :D

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    goedemiddag meiden,
    alles goed hier?!

volgens mij wordt ik gek,
    ik heb ineens zin in dingen die ik echt nooit eet.

zoals salami op brood, vis met pasta/rijst.
    iedere keer als ik een pot augurken zie denk ik zal ik er nou eens 1 nemen (terwijl ik ze zoooooo vies vind) allemaal van dat soort rare dingen..

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Spannend Mariekske! Hopelijk straks 2 mooie vette lijnen!

Miss C, hoe zit je in je cyclus?

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    heb afgelopen vrijdag mn ei gehad, en de 18e is m'n NOD...

13. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Lool, gefeliciteerd met het leuke nieuws dat je tante gaat worden!!

Marieke, en nog een ovutest er tegen aan gegooid? Wanneer ga je op vakantie dan? Hoop dat hij mooi snel positief is!!

Miepie, en heb je genoten van je eerste moederdag? Hoe gaat het met de kleintjes? En hoe gaat het met jullie? Wat fijn zeg dat ze dan toch eindelijk thuis zijn. Lekker genieten!

Leentje, heb je inmiddels al nieuw werk gevonden? Wanneer loopt dit project af? En hoe gaat het met de meiden? En ben je nog steeds fanatiek aan het sporten? Met mijn schoonvader gaat het wonderwel erg goed. De chemo's slaan goed aan, hij loopt en fietst zelfs sinds vorige week weer!! Zijn helemaal blij dat het weer zo goed gaat!

Hier alles oké. Nog gezellig aan de pil, pffff duurt zo lang... Maar volgende week mag het eerste shot erin :D!!!
    Verder een goed weekend gehad (kreeg zelfs nog een doos bonbons van manlief), schattig he! Alleen hoop ik toch echt wel volgend jaar een ECHTE moederdag te vieren!!

14. miss c wel vlot na je ei dat je dat soort dingen hebt, maar het kan allemaal. hopelijk is het gewoon lekker raak!! probeer je niet al te gek te maken (zegt degene die zich altijd gek maakte hahaha)

daan, jaaa heb een ovutest gedaan vanmiddag en die was al veul donkerder.. dus morgen weer en denk dat ik morgen of overmorgen wel kan bellen :D
    aaah dat is wel lief van die doos bonbons!!!
    ik moet ook elke moederdag weer opnieuw slikken hoor.. zeker als je bij je schoonma zit die dan alleen maar over je zwangere schoonzusje kan hebben..

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Miepster.... fijn dat het goed gaat thuis. Natuurlijk lekker druk maar das ook ff wennen om een ritme te krijgen.

Lool GEGELICITEERD!

Mariek, spannend. Kump ut dan toch nog goed!? Goed in de gaten houden hoor. Vrijdagmorgen ben ik weer in het zh. Moet ik ze nog ff voor je door elkaar rammelen? :) ;)

Lijkt me ook vlot Miss C maar wie weet...
    Ik heb nooit trek in andere dingen gehad alleen lustte ik geen koffie meer dus ik weet niet zo iets van eten....

Rest *zwaai* ik kom later nog wel wat uitgebreider terug.
    Mijn ouders komen zo. Ik kom net uit Zwitslerland terug en morgen de makelaar...

16. hihi ellenk jaaa doe dat maar.. wie weet zie ik je nog wel ... alhoewel denk dat ik dan al wel een inseminatie heb gehad. of mn test moet nu ineens niet donkerder worden

17. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Mariek en nog getest? en was deze veul donkerder?????

Ellen, en hoe was het met de makelaar?

Miss C, helemaal over je stukje heen gelezen. Maar is denk ik nog wel erg vroeg voor deze verschijnselen, maar hoop dat het natuurlijk allemaal wat positiefs betekent!

Hier weer verder snel met werken...
    Adios!

18. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, hoe was je test vandaag?

Miss C, spannend hoor. Sommige mensen voelen vroeg al iets 'anders' ofzo. Ik was twee keer erg verrast want voelde toen juist niks. Spannend!

19. whaaaaa hang nu met gyn aan de lijn. hij is positief............

20. morgen om 9.45u inseminatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina