Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Hihi...was wel ff leuk he ;) Grote meid die N:$ maar een skatje;)

En Nicole...me buuf...van het cb....lek mens wel he...en best normaal voor iemand van het cb:p;)

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    J. en S. zijn ook echte schatjes zeg! Heerlijke kinderen heb je!

:$ Mijn mond viel open dat ze blijkbaar ook normale mensen bij het CB hebben werken! ;) fijn hoor zo´n buuf! :D

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    wel he...gewoon een normaal heerlijk mens...kids hebben nog samen heerlijk tv gekeken...

4. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Net 00.00 uur, en dus 12 mei. Beast, een extra dikke knuffel vandaag voor jou en je kindjes. Hopelijk laat M. deze dag het zonnetje extra veel schijnen. X

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    JA die Mark, hij krijgt ze zin ook nog he...wordt maar niet ouwder. Potver.

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tis eigenlijk heel triest maar moest toch wel ff glimlachen :D
    Doe rustig aan en een dikke digiknuf vanuit Doetinchem!

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja moet er ook wel om glimlachen hoor...hoewel me tranen nu over me wangen rollen....

Mag ik het zeggen?

Laat deze dag ff snel voorbij gaan...kan ik weer verder....vind het wel moeilijk weer hoor...die mark die maakt het me allemaal niet zo makkelijk....maar geloof wel dat ie weet dat ik dit kan ...anders had hij mij niet uitgekozen ( zo denk ik dan weer)

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Krijg kippenvel van je stukje Beast. X

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

huh? dit stukkie hier boven?....dat krijg ik dan ook makkelijk voor mekaar ;)

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lieve Beast, ook van uit deze kant een hele dikke knuffel!

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hahaha, ja dat zal dan wel. Vond het wel mooi verwoord dat hij je had uitgekozen omdat hij weet dat je dit kan.

12. beast ben t helemaal met je eens! mark heeft jou gekozen omdat jij dit kan.. dikke knuffel voor vandaag

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik krijg zo vaak te horen..."wat doe je het goed...wat knap...etc etc" En toen dacht ik gisteravond...de rest zijn watjes, Mark heeft me uitgekozen omdat ik dit kan, ik kan doorgaan....voor de kids...kan voor ze blijven zorgen ik kan dit! ( ik moet wel ;) )

dikke kus lieffies x

Oja Lool.....dat ene he....van de sms.....is in de pocket zeg ik je! hahahaha.....goed dit is ff tussen lool en mij:p;)

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    ECHT? WAUW! Houd me op de hoogte! Hahahaha! You go girl!

Enne, je bent een sterkte vrouw, je doet het echt super goed! En je schrijf zelf tussen haakjes, je moet wel, maar sorry hoor menigmens gaat bij de pakken neerzitten en gaat (als ik kijk naar mijn werk dan he?) zuipen en laat de boel de boel en de kinderen over aan andere! Dus of je moet of niet... Je doet het echt bewonderingswaardig goed! Dus!

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

amen!

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    **bloos**;)

(ik neem wel wat vaker een borrel...maat niet te gek he, stel dat er wat gebeurt ...moet me koppie er dan bijhouden he....ben de enige volwassene in huis...;))

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja maar verschil tussen een borrel een een hele fles sterke drank is groot! ;) Tuurlijk moet je ook een moment van ontspanning hebben einde van de dag, de een doet het met een borrel en de ander met sudoko (om maar iets te noemen). :D

18. ff ego..

vanmorgen gewerkt.. aan t eind van mn rijtje kon ik niet meer rechtop lopen van de pijn..
    nu als ik zit gaat t goed maar als ik te lang sta of loop krijg ik me een kramp/steken in mn zij/liezen..
    ik heb net nog even een ovu test gedaan en schrok best.. gisteravond was het streepje de helft zo licht als gistermiddag toen die er echt af spatte.. en nu spat hij er weer vanaf..
    daar baal ik best van.. opzich wel mooi dat ik nu zon pijn heb, want denk dat dat dan mn ei moet zijn, al heb ik daar meestal maar een uurtje last van en niet zoals nu al 5 uur..
    dus hoop dat ie gesprongen is want anders zouden we dit keer weer te vroeg zijn geweest met insemineren ... dan vanavond of morgen toch zelf nog maar eens klussen...

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, een extra SMEPje is nooit verkeerd. Maar ze hebben gisteren toch een goede kwaliteit van C. zijn spulleke gebruikt (schrijf het een beetje krom haha). Die blijven echt wel langer rondzwemmen dan een dagje. Ik dacht bij Saar dat, gezien de laatste klusdag, ik echt helemaal niet meer zwanger zou kunnen zijn (als ik terugtel van mijn eerste lichte streepje op de test) maar niks was minder waar. Dat betekende toen wel dat het enkele dagen heeft overleefd (en toen dacht ik al dat het een meisje zou zijn, die zaadjes houden het langer vol hahaha). Maar snap wel dat je je zorgen maakt. De resultaten van C. zijn toch ook steeds beter, dan is een funsmepje helemaal niet verkeerd (en ook erg gezellig).

20. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    #4760 Daan81, 12 mei 2011
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
    Hey!

Beastie, kuss voor jou!

Miepie, hoe gaat het met de kids, hebben jullie al iets van regelmaat of is dat nog veel te vroeg?? Hoop dat alles goed gaat!

Mariek, niet gaan twijfelen nu!!! Dit wordt hem gewoon! Positief blijven (hmmm begin nu toch wel iets teveel te lijken op het boek 'the secret'). Maar ben ervan overtuigd dat als je er positief in staat dat je dan meer kans maakt!

Miele, hoe is het bij jou dan? Lang niets meer van je gelezen... Nog aan de pilletjes?

Wieffie, hoe staat het met de bruiloft? Al een jurk gevonden?

Leen, moest heel hard lachen om je stukje! Weten we in ieder geval wat voor een geslacht het gaat worden bij Marieke!

Lool, sms???

Ellen, denk niet dat ik vanavond hier nog kom dus wil je alvast veel succes/ plezier wensen met morgen de 20 :$ weken echo. Men wat gaat dat hard!!!

Hier continue een ongesteldheidsgevoel :$.. En dat moet niet.. Zit nu nog aan de pil (maandag is de pilstrip op en dan moet ik aan pilstrip nr. 2 beginnen, dat is dan maar t/m donderdag). Maandag de eerste injectie erin. Volgens mij mag ik dus nog helemaal niet ongesteld worden.... Hoop dat me lichaam zich gewoon aan de richtlijnen van het Radboud gaat houden. Ga mijn buik even streng toespreken ;)...

Deel Deze Pagina