hihi ik weet t .. ben ook positief! denk dat mn eisprong vandaag wel is geweest.. de pijn begint af te nemen. kan iig weer rechtop zitten.. lopen is nog wel pijnlijk. kan me niet heugen dit zo erg te hebben gehad na een inseminatie. al heb ik gisteren ook een veeg bloed gehad dus misschien heeft ie iets geraakt ofzo
spreekt daan haar buik even streng toe: houd eens op met vervelend doen! jij bent nog niet aan de beurt hoor je me? jij gaat gewoon luisteren en doen wat het ziekenhuis je opdraagt. en dat wil zeggen over een aantal weken lekker een nestje vormen voor een heel mooi wondertje! o zo!!!!!!!
@Beast nice spam... Hoewel ik eerst idd dacht dat jij het was @Mariek, dus alles valt toch goed op zijn plaatsje mooi! Hiero, goede echo gehad vanmorgen! Nog niet de 20 wk die is maandagavond maar een gewone controle. Mijn bloeddruk is weer lager. (is normaal volgens de gyn, de mid pregnancy dip) En.... we krijgen een JONGEN! Dus vanaf heden wordt alles blauw.....
*zwaait voorbij en vind beast ook een hele sterkte tante * nog 4 weekjes werken! al 2 weken lalnger aan t werk dan de vorige keer en ook nog meer uren per week (is stiekum een beetje trots op zichzelf)
Ola! @ Daan, hihi, ik had geen sms hoor! Hoe is het me tje? @ Marieke, spannend allemaal weer hoor!!!! @ Baps, wow you go girl!
morgen! Alles goed hier? Aangezien er zo weinig geschreven wordt op het moment ga ik er maar vanuit dat het erg goed gaat met iedereen @Ellenk: Wat leuk dat je een jochie verwacht! Dacht ik al wel, aangezien ze het zo vroeg al konden zien met behoorlijk wat zekerheid... Ik zie op fb dat je al hard aan het oefenen bent met je kat? @Beast: KNUF! En wat een leuke foto's weer (Dacht Jasmijn dat de verhuizing nog niet klaar was? Dat ze zo mooi de bouwvakkers na doet... ) @..chips..vergeten...moet er ook alweer vandoor trouwens...straks feestje van mijn schoonouders (40 jaar getrouwd) en net het cadeautje klaar (heb een trouwfoto van hen geprint op transferpapier, op katoen gestreken en over een standaard canvaslijst gespannen. Is echt best wel cool geworden! ) Oja. Jurk voor L en Ninjapak zijn trouwens (zo goed als) klaar! spam volgt later Laterr ladiezzzz! Heel veeel liefs van mij!
helemaal waar Tezzz... Oefenen op Pep gaat niet zo goed. Had haar opgesloten op zolder... Mmmm als dat strakjes maar goed gaat. Vertelt mijn moeder vanmiddag het verhaal dat ik eens in de gang was gekropen en de deur dicht had gedaan, toen hebben ze mij ook heel lang (voornamelijk buiten want wie weet is ze door de heg gekropen... nou dan was ik zwaar gehavend geweest maar goed...) gezocht tot mijn oma mij zwaaiend achter de voordeur zag staan.... 't zit waarschijnlijk in de familie
hihi ellenk.. ook leuk als kids per ongeluk de haak op de deur doen als je net even wat weggooid ofzo.. en dus niet meer t benul hebben om die haak ervanaf te halen.. sta je dan hihi miele is jarig!!!! gefeliciteerd meid.. beetje laat hier maar had je al op haaai gefeliciteerd
Morgen! Marieke, hoe voel je je? Wanener ga je ook weer op vakantie? Ellenk, wat een supernieuws zeg, een jochie! Gefeliciteerd. Toen ik klein was ben ik eens een keer ontzettend boos geworden en besloot mezelf te verstoppen in een kast zodat ze me wel zouden gaan missen en gaan zoeken. Zat ik daar een tijdje (zel wel niet zo heel lang zijn geweest, maar het leek heeeuuuul lang) maar er werd niet naa rmij gezocht. En ik zat daar maar opgevouwen in een kast te zeten. Toen ben ik er maar weer uitgekropen haha. Tezz, ik ben benieuwd naar de foto.
morgen!! wij gaan vrijdagnacht op vakantie maaaaar er gaat een laptop mee .. net zoals er een test meegaat haha dus mocht ik getest hebben en er is iets zichtbaar dan post ik dat natuurlijk wel even hier maar eerst nog even 3 dagen werken.. blerggg
Hey, Leentje,ach wat zielig zeg dat er niet gezocht werd, maar waarschijnlijk zat je er maar 2 minuten ofzo . Mariek, en wanneer ga je je eerste test ertegenaan gooien, of ga je je leven beteren en niet meer testen voor de NOD !Lekker hoor op vakantie, ik ben jaloers wil ook zoooo graag! Ellen, JOEHOE het wordt een jongetje!!! Leuk hoor! Ik zat dus helemaal verkeerd met die echo's dacht echt dat je vorige week de 20 weken echo had, maar zie dat vandaag de dag is.... Ben je al geweest of moet je nog?? Miepie,hoe is het bij jou??? Tijdje niets van je gelezen maar dat kan natuurlijk ook niet anders, je zal wel beredruk zijn! Ik heb alleen nog even een vraag.. Jij hebt toch ook decapeptyl gespoten? Moest jij toen ook tijdens de decapeptyl ongesteld worden voordat je met de Gonal_F mocht beginnen? En zo ja, na hoeveel dagen werd jij ongesteld? Wat is jou ervaring met de decapeptyl en gonal- F? Hier vanavond de eerste shot er weer in...het gaat beginnen!!!!