Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    JAAAAAAAAHHHHHH

Lieve Leen gefeliciteerd met de geboorte van jullie Saar!

En een KS... pfff niet leuk! Maar belangrijste is dat jullie beide gezond zijn en jij snel herstelt!

Liefs!

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Jaaaaaaaaaaaah...de wereld is weer een Smep burgertje rijker!!

Lieve Leen, Leenman, en grote zus N, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje SAAR !! (love the name!!)
    Wel heftig hoor een KS, maar gelukkig is nu alles achter de rug en kan tijdens het herstellen het genieten beginnen.
    Neem het er maar lekker van, laat je maar goed verwennen !

3. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    #463 Daan81, 26 okt 2010
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
    Leentje en Leentjeman van harte gefeliciteerd met jullie dochter Saar (leuke naam!!!) en N. van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zusje!

Hoop dat alles goed met je gaat!

Geniet ervan

4. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    En nu de rest...

Dimple, had je nog helemaal niet gefeliciteerd met het positief afronden van de oogtest. Hiep hiep hoera voor Dimple!!!

Marieke, tjeetje was dus echt ernstig! Goed dat je vannacht gelijk hebt doorgepakt. Puf ze!!

Wieffie, jammer dat er geen 1 gyn is. Maar goed zo dat je gezegd heb dat je die Belg niet meer wilt!!! Yo go girl! En voorzichtig met je enkel, goed hoog houden en wanneer je koelt nooit het ijs direct op je huid leggen!

Mielen, snap dat je een andere banner wilt. Hopelijk gaat dat snel komen voor je! Hoop dat er duidelijkheid komt wanneer de uitslag krijgt van de progesteronwaarde. En als je zelf denkt dat het anders is dan zou ik gewoon in gesprek gaan met je gyn!

Stepanie, weer een kilo eraf!!! Goed bezig! Krijg je veel opmerkingen uit je omgeving? Hoe gaat het met de kids?

Beastie, sterkte morgen!

Miepie,toch raar dat jou schema gewoon totaal anders is dan het mijne. Ben benieuwd wat voor een theorie erachter zit dat het bij ieder ziekenhuis anders is...

Lool, supergoed hoor dat je nog steeds gestopt bent!! Voel je je anders? Ikzelf ben natuurlijk gestopt vanaf juli, maar voel me dus echt niets anders ;).. Balen dat de kilo's erbij komen, maar ja daar doe je nu even niets aan. Je lichaam moet toch weer een beetje in balans komen met de stofwisseling.

Hier vandaag echo gehad, alles is mooi aan het groeien, was allemaal nog wel te klein, zo rond de 8 mm. Vrijdag terugkomen en donderdag beginnen met de remmer. Laat de blauwe plekken maar komen!

Allemaal een fijne avond!

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Leentje, Leentje-man en N van harte proficiat met de geboorte van Saar!

Wat balen dat het toch een KS is geworden maar net wat de anderen ook zeggen, nu lekker de tijd nemen om te herstellen en vooral te gaan genieten van je beide mooie dames! Zooooo benieuwd naar de spam!;)

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ leentje, N en N van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Saar! Wat een super leuke naam! En nou vol ongeduld wachten op de eerste spam :D

7. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Leentje , van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Saar ! :D :D :D

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miep, ik was net even bijtanken op kantoor, de computer was opgestart en ik kreeg het smsje! Hihihi, lekker snel!

@ Tom, thanks voor de was, maarre ligt nu alweer een berg!

@ Daan, nog even doorgroeien dus!
    Ik heb vandaag stiekem gerookt! Oh oh... morgen weer een nieuwe dag! Ik voelde mij ook neit anders, want had de griep! Dus voel me veel vermoeider dan anders! maar mijn huid wordt al beter!

Hier alles ok, eindelijk wat aan de betere hand, dat wil zeggen, mijn pijnen zijn beperkt. Nu alleen hoofdpijn, oorpijn en keelpijn!

9. lola doe t rustig aan meid, je ziet wat er bij mij van gekomen is...
    en of t allemaal nog niet genoeg is heb ik onwijs pijn in mn boobs en al 2 dagen ongi krampjes.. dus word ik nog ongesteld ook zeker grrrr....

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, yep doe wel wat rustig aan! Ook op werk (alleen doen mijn clienten heule rare dingen. Heb afgelopen 2 dagen, 2 hele bizarre verhalen die ik kan toevoegen aan mijn top 10 tot nu toe in 4 jr)
    Oh oh, ik hoor (of lees) zere boobs en krampen... Schiet mij maar lek! PUPO! Dus...

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nou, als ik niet beter wist dacht ik ook dat ik zwanger was. Ben zo emo als een zwangere! Zat ik vanmorgen in de trein, las ik een boek moest ik gewoon huilen! Tranen over mijn wangen.. HAHAHAHAHA, wat een schande zeg... Tjonge jonge...

12. hihi lola ja erg he dat heb ik met boeken ook altijd, komt omdat je in een boek helemaal je eigen belevenis kan maken, dus ik kan ook heel hard huilen om een boek hihi

mja miss pupo, bedoel we hebben veel gesmept, naar mn vorige cyclussen gekeken zou ik mn eisprong rond mijn verjaardag gehad moeten hebben, maar helaas heb ik deze maand mn ei niet gevoeld. wel op dag 24 ofzo een steek gehad, als dat mn ei was dan hebben we pech, en niet bevrucht en lange cyclus hahaha ... maar ja ik heb ook wel es last van mn tepels gehad als ik ongi moest worden hoor, al zijn dit echt mn boobs aan de zij en onderkant.. grrr neeeeee je mag me niet gek maken nu hoor :p

13. enneh vertel es over die verhalen??? ben wel benieuwd geworden ;)

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hahaha, ik ook, ben sowieso een boekenworm, ik hou er van, je kan er helemaal inzitten... Nu was het even heftig opeens... Misschien niet eens zo zeer het boek, maar het gevoel da tik er bij had ofzo! Vet vaag, maar wel herkenbaar...

En die situaties, oh god, tsja dan ben ik zo herkenbaar, want de verhalen zijn TE vreemd voor woorden! Ik zal je even een pb´tje sturen, maar ben bang dat het te lange verhalen zijn! Ik ga je er eentje sturen... Hihi!

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @leen ,,, Heel erg gefeliciteerd, nog een x langs deze weg, Je bent een topper die een mensje op de wereld gezet heeft. En Leentje man en N ook gefeliciteerd met jullie nieuwe knuffel maatje. Kuzz van de beesten fam.

rest...erg druk hier met de huizen praat enzo...laterrr!

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh ik had een heul verhaal getypt in een pb, foetsie...

Nja.. Geloof me maar, heel bizar! hihi! Misschien typ ik het zo even overnieuw! maar wil even douchen, want anders heb ik straks geen puf!

Ohja, wil je niet gek maken, maar ik hoop het van harte voor je! Tis je echt gegund!

17. hahaha fijn he die pb's, bedenk me net.. beast jij hebt ook een tijdje terug een pb van mij gehad??? niet gehad??? ;)

ik heb ook net even lekker gedoucht.. werd er alleen wel knetter benauwd weer van maar ach haha

zou idd wel leuk zijn als ik nu zwanger ben, zwanger geraakt op mijn verjaardag, uitgeteld rond mijn moeders verjaardag haha alleen word t dan wel meteen een junk met al die medicijnen die ik nu krijg. gelukkig wel meteen gezegd dat we ermee bezig zijn dus tis allemaal kind proof, maar toch...

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, pb´s zijn echt raar af en toe!
    Vervelend dat je zo benauwd was! Hopelijk is het echt raak!
    Ik duim in ieder geval voor je...

Ik ga nu echt douchen, was aan het kijken voor datingsites! Hahahaha, niet dat ik op zoek ben en al helemaal niet verwacht het daar te zoeken, maar kijken is leuk toch? Ik bedoel kom dat lekkerding van dat auto gedoe ook niet meer tegen, omdat ik steedss een trein later heb naar huis. Ga donderdag weer eens proberen die trein te pakken die hij ook neemt! En anders vrijdagochtend misschien!

19. ja lola wel je best doen hoor!!! wel dezelfde trein blijven nemen :p
    enneh je kan best je grote liefde op een datingsite tegenkomen hoor... wij hebben mekaar ook ontmoet via lexa.nl hahaha maken we nog wel eens grapjes over als die reclame voorbij komt, dan is t: komt geen goeie hond vandaan van dat lexa.nl hahaha

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Leentje, man en grote zus...
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en kleine zus SAAR!!! Wat een onwijs leuke naam! :D

Deel Deze Pagina