Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

daan: hier een werk deskundige geen ervarings deskundige, moeten je ook delucht eruit spuit/zit er een drup op de naald? dit schijnt namelijk de pijn erger te maken, als de naald "nat" is misschien kun je daar nog iets mee, en als het echt te erg is zou je ook om lidocainezalf kunnen vragen, kun je de spuitplek van te voren mee verdoven...

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik kan je (gelukkig ;)) ook niet helpen daan.

Lool: fijn dat je werk al minder saai begint te worden.

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hey meiden,
    ik mag met de volgende SMEP ronde beginnen:(

hoe is het hier met jullie?!
    xxx

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmiddag!

@miss C: baluh :(
    @Daan: heb geen tips voor je...alleen een 'duim-omhoog-smiley' omdat je zo stoer bent met die rotspuiten. Knuf!
    @Marieke: duim duim duim ennnnn... PUPO! :) Tattoe zou ik zelf ook nooit doen. Mijn zus heeft er een aantal en van sommige ook spijt.
    @Bapsie: prachtbuik! :)

@All: hier leuk feestje gehad afgelopen zondag. Helaas werd ik tijdens het eten heel misselijk en heb ik alles er weer uigegooid (op de wc ;) Manlief heeft me maar naar huis gebracht en moest toen zelf ook overgeven. Waarschijnlijk hebben we een verkeerd laatste stukje kookworst gehad 's morgens...foutje...
    Affijn maandag was alles weer over maar natuurlijk allebei als een dweil rondgelopen met maagpijn van het zuur.
    Heb nog geen goeie foto van L in d'r nieuwe jurk. Ze staat steeds maar half op foto's...
    Nu eerst Y naar een vriendje brengen.

Later dus weer meer ;)

5. :):):):)

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    #4806 Lola1982, 18 mei 2011
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011
    Ola!

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaaizwaai*

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

hihi... Morguh!

9. morguh!

Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Joepie Marieke, dat is fijn!!!
    En nog steeds hezelf ervan kunnen weerhouden om te testen, heeeeeul knap! Wanneer gaan jullie?

Lool, hoeist vannacht gegaan met het pakje?

11. hihi ja goed he! al moet ik zeggen dat t nu wel lichtelijk begint te kriebelen.. heb al paar dagen flinke steken in de liezen en onderbuik en ben doodmoe. maar ja mn lichaam houd me zooooo vaak voor de gek. morgen ga ik een testje kopen om mee te nemen.. dus denk dat ik echt pas dinsdag of woensdag test..

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    goedzo...volhouden mariek!

hier gaat deze mama vanavond stappen. de kroeg in enzo! jippie

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    moge!

14. moguh beast! hoe was je kroegentocht? :)

hier zouden we uitslapen omdat we vannacht vertrekken.. en dan ben je natuurlijk om half 9 klaar wakker hahaha
    nou ja op naar een drukke dag...
    straks even afscheid nemen van angela haha tja chris kan niet zomaar weg gaan zonder even met r te knuffelen natuurlijk :)

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    is vanavond....

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    12 februari 2011..

vandaag...20 mei...dus ruim 3 maanden na bovenstaand bericht...
    wordt de douchecabine teruggeplaatst!!!!!!!!! :):):):):)
    Begon vanmorgen trouwens al goed...ze hadden net 2 gaatjes geboord om het nieuwe profiel (met gouden randje, want hij heeft er ruim 2 maanden over gedaan om hier te komen :$;) ) te plaatsen en spontaan...hadden we weeeeer lekkage! ...zucht... bleek de siffon te lekken. Je had het gezicht moeten zien van die jongens! Lijkbleek gewoon! LOL ...tja, na alle narigheid die we hebben gehad waren ze natuurlijk doodsbang dat ze nu zelf een fout zouden hebben gemaakt. Gelukkig viel het dus mee ;)
    Maar gelukkig is het onze geluksdag! Want we hebben zélfs nog 3 schroefjes teruggevonden binnen 5 minuten, die we moesten vinden in een berg speelgoed van de kids in de garage (waar de kids in de tussentijd nog tussen hadden zitten trekken ook natuurlijk ;) ). 1 vd jongens zei al: waar is het nummer van je man? Ga ik meteen een staatslot kopen :D

Ikke dus in jubelstemming :)

@Marieke: wanneer ga je weg op vakantie? edit: vanaaf dus ;) Het lijkt erop dat mijn lijf heel graag met het jouwe in de pas wil lopen. Vorige cyclus maar 27 dagen en nou...ben ik 'm volgens mij weer helemaal kwijt :(
    Wat ontzettend knap dat je nog niet hebt getest! Op vakantie gaan zal wel helpen om het te weerstaan denk ik he? Alvast heel veel succes met testen volgende week!

@Beast: Lekker stappen vanaaf? Lekkerrrrrr. Heel veel plezier!

@All: ga de heren maar eens trakteren op een kopje koffie.

laterr

17. ooow ja sorry blind.. ik dacht omdat je daarna pas morguh schreef dat t gisteravond was hihi
    nou veel plezier dan :D

18. tezzz jeetje dus jij kan weer lekker douchen vanavond? hihi
    begon idd al lekker dan haha tis wat!

idd vannacht weg.. heb er echt zin in!
    gister alleen nog ff dikke ruzie met schoonmoeders gehad...
    afgelopen dinsdag zei t broertje van chris via msn dat ze 29 juni geregistreerd partnerschap aangaan.. 29 juni!!!!! en of we dan ook komen want dan gaan we lunchen en boottochtje maken! leuk!!!! had er al bijna zin in.. maar t is op een woensdag!!!!!!!! in de vakantieperiode!!!! ik heb dus een dubbele dienst en bij chris is er 1 collega met vakantie en aangezien ze maar met zn 3e zijn kan die dus nooit een hele dag vrij krijgen... komen ze dus lekker op tijd mee.. maar omdat het via msn gevraagd werd dachten wij van naja oke zal dus niet zo heel belangrijk voor ze zijn. en hij zei ook: wat niet kan kan niet hoor.. geen probleem.
    komen we gister bij mn schoonmoeder om gedag te zeggen voor de vakantie, krijgen we te horen dat t broertje hun had gebeld helemaal verdrietig en boos omdat wij niet komen. kregen we even de wind van voren van mn schoonmoeder.. nou ik werd me kwaad.. mn vriend was in staat om weg te lopen..
    sinds mn schoonzusje zwanger is zijn zij alles.. en doe maar nix verkeerds want o wee.. dus nu zijn wij de gebeten hond omdat wij in 3 a 4 weken tijd (want we hebben nu dus een week vakantie) zo goed als zeker geen vrij kunnen krijgen om daarbij te zijn.. dus we zijn wel even toe om lekker op vakantie te gaan en weg van al t gezeik....

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: Misschien kunnen jullie wel proberen om dan ff een uurtje vrij te regelen dat je in elk geval bij het registreren zelf aanwezig kan zijn? We hebben laatst de registratie van beste vriend mee gemaakt en we stonden binnen 20 minuten al weer op straat (registratie zelf was nog geen 10 minuutjes), dus zo veel tijd kost dat niet.
    Wel ontzettend jammer dat je niet lekker mee kan dan :(

Hoe lang gaan jullie eigenlijk weg? De hele week? *ikwilooooook*

*morgenochtend douchen*morgenochtend douchen*springt-nog-ff-in-het-rond-maar-niet-te-hard-want-dan-gaan-we-zo-zweten-en-we-kunnen-morgenochtend-pas-douchen*

En nou maar eens wat gaan doen...

ltr

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Vanavond is Mark alweer ...of is het nog maar....weg.

Deel Deze Pagina