tezzz nou ze wonen in limburg.. dus dat even aanwezig zijn gaat helaas niet.. tis bijna 1,5 uur rijden... dat is het klote ervan! we gaan en week.. volgende week zaterdagavond zijn we er weer... jeetje beast idd.. wat vliegt die tijd.. knuffel hier net boodschappen gedaan en de kleine meid gedag gezegd.. arme drommel trok een pruillip en wilde mee.. ehm ja sorry meid kan niet.. helaas.. arm kind.. wat haar betreft ben ik dan echt een emo tutje hihi met tranen omdat zij tranen had ging ik weg hahaha en we gaan maar een weekje!!pffffff maar goed.. we gaan weer door met inpakken
zwaait even naar jullie allemaal! als we om 1 u vannacht niet vergaan zoals er voorspeld was.. dan lees ik jullie volgende week zaterdag weer! of misschien wel eerder want we hebben daar ook internet hihi dus wie weet woensdag met goed nieuws!
@ Marieke, ohjee dat is waar ook! De wereld vergaat vannacht. En anders, tot schrijfs, fijne vakantie en ik duim voor tussendoor goed nieuws!
....ehm...de wereld is toch niet vergaan??? Iedereen lekker genoten van het weer? ...zucht...dag sinterklaasje, dahag dahag...
ja we zijn er nog! Kwam ff spieken voor Mariek maar daar moeten we dus nog een week op wachten.. Damn... Emo reactie bij schoonmoeders is een goed teken Beast *knuf* Voor de rest *zwaai*
Ola! Wat een rust hier... Hier alles ok, beetje moe na een waardeloze nacht. Verjaardagen zijn niet goed voor N. dan eet ze blijkbaar toch dingen waar ze niet tegen kan... Grrrr!
Tja, je kunt nu eenmaal niet haar mondje dichtplakken Lool... Zag laatst een programma van de Keuringsdienst van waarde over de definitie van "kan sporen bevatten van..." Het is ook allemaal niet echt duidelijk...
* zwaai zwaai* heerlijke weg geweest t weekend zeer vermoeiend maar erg de moeite waard! nu bijtanken en echt gelovend at ik de 30 weken be gepaseerd
jee babs... je zit al dik in week 31 wauw... Nog ff werken en dan! Ik kan zelf al niet voorstellen dat ik alweer in week 22 zit. Alles verder al klaar of moeten jullie nog veel regelen voor de komst van uk?
zwaait even vanuit davos! het is hier prachtig! heerlijk weer.. ben al aardig verbrand, gaat snel hier in de bergen. enorm veel gelopen ook.. heb nu al geen benen meer over en dan moeten we nog 5 dagen het is wel erg duur hier, wisten natuurlijk wel, zijn hier vaker geweest, al was t voor mij 12 jaar geleden. maar zo duur... pfff 5 euro voor een flesje bier.. bij een restaurant tel je zo 30 euro voor een pizzatje.. maar goed.. mn belastinggeld is zojuist gestort dus kan even vooruit hihi afgelopen zondag stiekum toch vast 1 testje gewaagd.. helaas negatief. als ik de dag na inseminatie aanhoud als mn eisprong dan zat ik 4 dagen voor nod.. dus het kan nog alle kanten opgaan. omdat ik toch zoveel steken had vorige week had ik wel goede hoop.. woensdag doe ik nog een testje.. zo ga nu gauw ons balkon weer op en genieten van de zon en t uitzicht! we hebben tot vannacht 12u internet.. denk dat we van de week nog wel een keer een kaartje halen. dus tot van de week!
*Zwaait terug naar Marieke en Bapsie* Die dagen gaan zooooo snel hè...'t is alweer 5 uur geweest... Baps alweer in je laatste trimester en Ellenk alweer over de helft...pfff niet te geloven. Bedacht me vanmiddag opeens dat het nog maar een paar weken is en dan gaat Y alweer naar groep 4. Groep 4!!! En over een paar maandjes is L officiëel een TIENER. W..O..W... En over een paar weekjes zijn manlief en ik alweer 19 jaar samen, waarvan 10 jaar getrouwd...tjemigdepemig.... ik word oud @Marieke: tja, wat zal ik zeggen...te vroeg he? *duimt stevig door* @All: Liefs vanuit hier! Verder geen nieuws geloof ik... laterr
@ Ellen, ja precies kan haar niet tegen houden, ik zat buiten en N. voornamelijk binnen! haha, die is dol op Turkse mannen en die zaten binnen... Ja zegt echt weinig die tekst op de verpakkingen. N. reageert trouwens op het ene product heftiger dan de andere die ook eiwitten bevatten, maar misschien de combinatie van ofzo? @ Baps, jemig alweer 30 weken! Pfoe, nu kun je echt aftellen! Spannend hoor! Waneer is je uitgerekende datum? @ Marieke, te vroeg, woensdag hopelijk wel! Geniet van je vakantie! @ Tezzz, wooow, tijd gaat echt snel dan he?
Hey allemaal, ja we zijn er nog steeds....drukte hopelijk een beetje voorbij nu. Vanmiddag naar het zkh geweest voor Digger zijn helm en zijn eczeem. Voor beide GEEN vervolgafspraak meer. Helm was goed, dus hoeft niet meer op (hadden we al een paar weken niet meer) en eczeem is er nog, maar meer dan dit is er niet aan te doen, smeren nu 5 dagen hydrocortison (ofzoiets) en 2 dagen niks, arts zegt dat het dan de huid niet aantast, als we die 2 dagen niet smeren. En hij draait eindelijk sinds een week of 2 en de fysio is geweest en hoeft gelukkig ook niet meer te komen. Het enige is dat hij geen brood wil eten, maar dat zal wel goed komen. Dus................. helemaal blij Wuppie vanochtend 1e oefenochtend op de basisschool geweest, en wat denk je.....hij wilde niet meer naar huis. Eerst mocht ik niet weg, en toen wilde hij niet meer terug, dus gaat ook helemaal goed komen , 2 weekjes en dan hele dagen naar school, op de vrijdag na. En wat betreft mezelf, ik zal binnenkort geopereerd worden aan mijn keel. Amandelen eruit en als ik het goed heb wordt mijn huig verwijdt. 1 nachtje blijven en en 1 a 2 weken herstellen en als het goed is snurk ik dan niet meer. Zo weer een heel verhaal, maar toch in het kort. Lees nog steeds met iedereen mee en bekijk alle mooie foto's op fb. Dus blijf op de hoogte, hopelijk vanaf nu weer iets meer rust, zodat ik weer mee kan kletsen.
Fijn dimple dat zijn allemaal goede berichten. Was je dan echt zo'n schone snurkster? Marieke PUPO! Te vroeg getest! rest *zwaai*
Wat heb ik toch een ontzettend braaf lichaam! klokslag 4 weken na het verwijderen van me spiraal wordt ik gewoon netjes ongesteld.....moet je wel tampons meenemen naar je werk
hihihi, net anders dan ik Beastie.... ik was op mijn werk mijn kastje aan het opruimen kwam ik nog een heel pakje tegen.... NU EVEN NIET! HIHIHI